Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Kerkesin näkemään "Hanki nyt" -nappulan, mutta ei lisännyt ostoskoriin ja painoin pari kertaa ja sanoi, että voit lisätä vain yhden mutta ei ollut lisännyt yhtäkään. Nyt ei enää nappulaa näy.

Tuote: OnePlus Blind Box
Hinta: 9,90€ + postikulut
Kauppa: Oneplus
Saatavilla: Myynti alkaa perjantaina 5.11.2021 klo 12:00. Rajoitettu erä.
Linkki: OnePlus Blind Box
Ostaessasi Blind Box -paketin, saat varmana OnePlus Buds langattomat nappikuulokkeet (arvo 79€ hinta.fi) sekä yhden satunnaisen esineen (OnePlus Nord Gray Onyx 8GB 128GB, OnePlus Watch Moonlight Silver, OnePlus Warp Charge Type-C Cable 100cm, tai OnePlus FW20 Duo Pack Active Socks valikoimasta).

Äkkiä meni boteille. Klo 12:00 ei kerennyt edes tilausnappia näkymään.

1636106599093.png

Mulla lukee vaan tulossa pian. ja sivulla lukee että flash dealsit sovelluksessa. Mutta sovellus ihan jumissa. Onko nämä saatavilla vain sovelluksessa vai myös nettisivuilla?

Kerkesin joo painaa "hanki nyt" ja jotain latausta siellä tapahtuu mutta ei mene ostoskoriin.

Ihme limbossa, näyttää että olis saanut ostoskoriin, mutta sitten kun kassalle yrittää niin tyhjää näyttää :rofl:

Itse sain sentään 1 kappaleen koriin, mutta maksua ei kuitenkaan pääse suorittamaan. Kohtuu jumissa tuntuu olevan myös...
mulla vielä näkyy vain että tulossa pian
Tais mennä kaikki alle sekunnissa.

Nyt hemmettiin sieltä tarjousketjusta jauhamasta.

Oho mullakin on näköjään ostoskorissa mutta jos painaa checkout niin näyttää tyhjää. :woot:

Miten ihmiset olettaa näissä megatarjouksissa käyvän? Botit nappaa suurimman osan nopeampaa kuin ihminen koskaan pystyy edes reagoimaan. Ei kannata kiusata itseään näillä jos yllättyy siitä että jokaiselle ei lähes ilmaisia kuulokkeita riitä. Itse sain ostoskoriin, nyt odotetaan miten käy maksun kanssa.

Itse sain sentään 1 kappaleen koriin, mutta maksua ei kuitenkaan pääse suorittamaan. Kohtuu jumissa tuntuu olevan myös...
mulla vielä näkyy vain että tulossa pian
Tais mennä kaikki alle sekunnissa.
Nyt silmä käteen. Keskustelu tänne.

edit. Olinkin hidas huomauttamaan

Oma on kans korissa mut spaceship eksyy kun pitäis maksaa..

Kassalle kun painan ni tulee api router invoker request error. Kyl tää vielä tästä. Askel kerrallaan eteenpäin.
Eli maksua vaille olisi valmis, mutta vaikea on maksaa, jos api on tukossa.

Edit. ja nyt maksuvaiheessa jo osoitteet antaneena just olin painamassa confirm, ni heitti parameter errorin. Melkosta.

Edit. Ja nyt pääsin jo botin tunnistuksesta läpi kunnes tuli seuraava errori.

Viimeksi muokattu:
Itse pääsin jo maksamaan, mutta sitten erroita putkeen ja nyt ostoskori tyhjänä :srofl: well done :btooth:

1636107135743.png

Sain tasan klo 12 ostoskoriin ja sitten meni sivu jumiin ja nyt kun pääsi ostoskoriin niin ilmoitti noin :D

Pari muutakin innokasta ostajaa ollut...

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 526
Jäsenet
81 662
Uusin jäsen
TVA

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom