Lidlin outletit ei myy käytettyjä tuotteita (esim. asiakaspalautuksia) mutta uuden takuuta tai palautusoikeutta tuotteille ei saa. Toki jos tuotteen kotona oston jälkeen huomaa vialliseksi (DOA) niin todennäköisesti sen saa vielä vaihdettua / palautettua. Kuitissakaan ei tuotteita ole yksilöity vaan myydään käyttötavarana. Euro on minimihinta ja tosiostaja saattaa saada määräalennuksia esim. sodastream : ota 5 maksa 4![]()
Paikan päällä -myynnissä vaihto- ja/tai palautusoikeus on aina myyjän vapaaehtoisesti tarjoama lisäetu kuten takuukin. Virhevastuu pätee silti aina. Koti - ja etämyynnin lakisääteinen 14 päivän peruutusoikeus on vielä eri asia.
Kuitin erittelyn puute kuullostaa lähinnä myyjän ongelmalta.