Tuote: Löfbergs crescendo papukahvi
Hinta: 2x400g pussi 5€
Kauppa: fiksuruoka
Voimassa: Kunnes loppuu
Linkki: Löfbergs Crescendo Extra Dark Roast Papukahvi 400g - Fiksuruoka.fi
Taitaa olla aika perushinta päiväyksen ylittäneestä tuotteesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuote: Löfbergs crescendo papukahvi
Hinta: 2x400g pussi 5€
Kauppa: fiksuruoka
Voimassa: Kunnes loppuu
Linkki: Löfbergs Crescendo Extra Dark Roast Papukahvi 400g - Fiksuruoka.fi
On täysin laillista myydä oem avaimia eteenpäin ja hintalattia riippuu siitä millä hinnoilla microsoft laittaa ne koodit jakoon. Microsoft ei myöskään yritä tehdä elämää hankalaksi estämällä niiden käyttöä.Eikös noi OEM-avaimet ole enemmänkin harmaata aluetta?
Muutenkin on vähän merkit sellaiset, ettei Microsoftille ole enää niin tärkeää kerätä rahaa Windowsin lisenseillä, vaan mielellään jakavat sitä käytännössä ilmaiseksi.On täysin laillista myydä oem avaimia eteenpäin ja hintalattia riippuu siitä millä hinnoilla microsoft laittaa ne koodit jakoon. Microsoft ei myöskään yritä tehdä elämää hankalaksi estämällä niiden käyttöä.
Näistä voi jatkaa tuolla keskustelua, parin viikon välein aina pientä kiistelyä asian suhteen, eli omantunnon mukaan jokainen tehköön...laittomia avaimia!
Joo onhan kahvi käyttökelpoista vanhempanakin, mutta selvästi parempaa tuoreena. Ja esim. lidlin tai rainbown ihan ok pavut on tuota hintaluokkaa normaalistikin.Taitaa olla aika perushinta päiväyksen ylittäneestä tuotteesta.
Onko porukka jo saanut niitä Asus blue cavesta lupailtuja cashbäkkejä vai pitääkö tässä ottaa yhteyttä juristiin rahojensa saamiseksi.
Onhan sellanen kuukausitaksalla toimiva juristipalvelu ihan järkevää ottaa nykyisin jo senkin takia, kun vähintään kerran kuussa tulee joku nollalla eurolla sulle kotiin toimitettuna kolmensadan euron eletroniigavehjes -hintavirhe, joka on vain pakko saada omilla moraaliarvoilla käytettyä hyväksi, tai muuten!Keskiyön nurkilla tuli viesti että hakemus hyväksytty. Maksu tapahtuu tosiaan seuraavan 90 päivän sisällä.
Eikö tuossa mene äkkiä cashback ja enemmänkin rahaa juristin maksuihin? Vai onko sulla joku kiinteä kuukausitaksa jolla saa palvelua niin paljon kuin lystää?
Kahvin mausta yhtään välittävät ymmärtää kiertää kaukaa.Taitaa olla aika perushinta päiväyksen ylittäneestä tuotteesta.
Sulla taitaa olla vikaa siinä laitteessa. Pystyn ainakin omastani lukemaan edessä olevan auton kilvet. Katuviittoihin en ole edes perehtynyt, mutta en tuolta odottanutkaan mitään 4k-kameroista tuttua kuvanlaatua. Ihan hyvä laite hintaisekseen.Observer 1080p autokamera on kyllä ihan kuraa. tai sitten mulla on jotain vikaa tässä laitteessa.
kuva on aivan älyttömän rakeinen 1080p tarkkuudella. Ei mitään toivoa että sais rekkareista tai tienviittojen teksteistä selvää.
HDR tila oli näissä päällä, pitää kokeilla vielä ilman. mutta ei todellakaan sitä laatua mitä parin youtube videon perusteella voisi olettaa.
Videotallennuksien väliin jää satunnaisesti hetkiä jotka ei tallennu mihinkään, reitiltä puuttuu muutamia satoja metrejä.
Videofiletkin on erikoisia . Oon asettanut 3min file-kooksi. tulee 1m50s. 10s , 15s , 1m14s jne, käytännössä ihan sattunnaisen mittaisia pätkiä.
Aamulla lähdettäessä ensimmäiset viedeot tallentui 1.5.2017 01:00 päivä ja aika stampillä, vaikka päiväyksen ja kellon asetttanut oikein. myöhemmät
videot korjaantui oikealle päivälle mutta kellonaika on edelleen väärä, näyttää klo 13:50 eteenpäin. videot on kuvattu vähää vaille 8:00
muistikorttina kinstonin 32gb uhs-i, joten tuskin on kortista kiinni nämä ongelmat..
jälleen ties monennenko kerran täytynee todeta että halvalla ei saa ku p***aa, milloinhan sitä oppii...
Siis onko tuo se Cittarin tarjouskamera?Sulla taitaa olla vikaa siinä laitteessa. Pystyn ainakin omastani lukemaan edessä olevan auton kilvet. Katuviittoihin en ole edes perehtynyt, mutta en tuolta odottanutkaan mitään 4k-kameroista tuttua kuvanlaatua. Ihan hyvä laite hintaisekseen.
Joo onhan kahvi käyttökelpoista vanhempanakin, mutta selvästi parempaa tuoreena. Ja esim. lidlin tai rainbown ihan ok pavut on tuota hintaluokkaa normaalistikin.
Ei sieltä niitä ole pakko ostaa. Mutta sitten kun saa esim, Pauligin Cold Brew -kahvia hintaan 10c / pullo (kaupassa 2,29 tms), niin onhan tuossa jo "päiväystuotteenkin" hinta kohdillaan.Jep. Näissä fiksuruoka, matsmart ym. palveluissa vedetään ns. linssiin aika lahjakkaasti kun tekee pienehköä vertailua vaikkapa Prisman hintoihin niin moni tuote on -30, -50% ja alennettu hinta suuriinpiirtein sama kuin Prisman normaalihinta.
Millaisia paahtopäiväyksiä vs. toimitusaika on tullut?Amazonista tilaillut papukahvia, ei tarvi kauppaan mennä jonottelemaan, ja kohtuuhintaan tuodaan erikoisetkin kotiovelle ilmaisilla posteilla
Kahvin mausta yhtään välittävät ymmärtää kiertää kaukaa.
Amazonista tilaillut papukahvia, ei tarvi kauppaan mennä jonottelemaan, ja kohtuuhintaan tuodaan erikoisetkin kotiovelle ilmaisilla posteilla
Hain omani tänään. Näppäimistön tuntuma on todella huono ja heppoinen. Menee minulla vaihtoon. Roccat näppis gigantissa 22,9€ (norm. 65€) hintaan menee tilaukseen.Yllätyin kyllä positiivisesti Gigantin tarjousnäppäimistöstä...
Omistin aiemmin Sampsankin hehkuttaman Deltaco Gaming GAM-024:n, joka maksoi 9,90 (vai 11,90) aikoinaan, mutta kyllä tämä NOS on kaikin puolin parempi... Näppäimissä on parempi tuntuma, ne tuntuisivat olevan kovempaa muovia eivätkä ehkä parin kuukauden päästä "sula käsiin" kuten Deltacolla kävi, rakenne on tanakampi muutenkin, näppäinääni on miehekäs ja tässä on bonuksena yksinkertainen LED-taustavalaistus. Anti-ghosting tässä ei ole välttämättä parasta A-luokkaa, mutta riittävä mun tarpeisiin ja parempi kuin monilla muilla halvoilla "peli"-näppäimistöillä.
Eli what can I say, loistava valinta tähän hintaan!?
Jos hajoaa vähän ajan käytön jälkeen, niin vedetään sitten sanoja takaisin, mutta eipähän ole kallis tuote...
![]()
PS. Scroll lock -valo ei mulla toimi. Eipä paljon haittaa...
Lokakuun lopussa näytti schwiizer olevan paahdettu, tilasinkohan joululuun alussa.Millaisia paahtopäiväyksiä vs. toimitusaika on tullut?
Eli suunnilleen samaa kuin täällä markettipavuilla.Lokakuun lopussa näytti schwiizer olevan paahdettu, tilasinkohan joululuun alussa.
Amazonissa tomitus riippuu vähä tuotteista, joa heti varastossa ja heidän itse hoitamia tuotteita, yleensä viikon noin ollut toimitus.
Jacobsis ja lavazzasta en löytä y paahtopäivää mutta parastaennen aika pitkälle 22 vuoteen.
Kuinkas tämän saa napattua? Mulla näyttää lifetime pass 10,99e sovelluksessa.Tuote: Interval Timer - Yksi parhaimmista intervallitreeneihin soveltuvista aikalaskureista
Hinta: 0€ Lifetime Pass-tilaus (norm. 10€)
Kauppa: Apple AppStore
Linkki: Interval Timer □ HIIT Timer
Sovelluksessa oli kampanja -valikko, josta kautta ainakin itse sain tuon napattua.Kuinkas tämän saa napattua? Mulla näyttää lifetime pass 10,99e sovelluksessa.
En vastaa heidän puolesta mutta itse jättäisin nuo kauppaan merkistä riippumatta paahtopäivän takia. Ne ovat vuosi sitten paahdettu ja kahvi ei parane iän kanssa.Itse olen pitänyt Löfsbergin (joitain) kahveja ihan hyvinä. Mikä on mielestäsi hyvä kahvipapu? Ihan mielenkiinnosta voisi jostain hakea ja testata, jos on olemassa jotain überpapuja. Ja siis ihan vilpittömästi kysyn.
Sama kyssäri sulle kans.
Kun hampurilaisesta/kolmesta viivasta avaa, niin toiseksi alimpana on oma kohtansa, josta pystyy lunastamaan ilmaisen lifetime passin. Näkymä muuttui lunastuksen jälkeen, joten tämä on ulkomuistista.Kuinkas tämän saa napattua? Mulla näyttää lifetime pass 10,99e sovelluksessa.
Itse olen pitänyt Löfsbergin (joitain) kahveja ihan hyvinä. Mikä on mielestäsi hyvä kahvipapu? Ihan mielenkiinnosta voisi jostain hakea ja testata, jos on olemassa jotain überpapuja. Ja siis ihan vilpittömästi kysyn.
Juuri näin. Löfsbergissä kahvimerkkinä ei varmasti mitään vikaa ole (vaikka itse en ole heiltä vielä hyvää sekoitusta maistanut) mutta paahtopäivä on tuossa jotain tautisen vanhaa. Itse on tullut ostettua Kaffa Roasteryn tuotteita, pidän niiden makumaailmasta.En vastaa heidän puolesta mutta itse jättäisin nuo kauppaan merkistä riippumatta paahtopäivän takia. Ne ovat vuosi sitten paahdettu ja kahvi ei parane iän kanssa.
Tuote: Interval Timer - Yksi parhaimmista intervallitreeneihin soveltuvista aikalaskureista
Hinta: 0€ Lifetime Pass-tilaus (norm. 10€)
Kauppa: Apple AppStore
Linkki: Interval Timer □ HIIT Timer
En vastaa heidän puolesta mutta itse jättäisin nuo kauppaan merkistä riippumatta paahtopäivän takia. Ne ovat vuosi sitten paahdettu ja kahvi ei parane iän kanssa.
Juuri näin. Löfsbergissä kahvimerkkinä ei varmasti mitään vikaa ole (vaikka itse en ole heiltä vielä hyvää sekoitusta maistanut) mutta paahtopäivä on tuossa jotain tautisen vanhaa. Itse on tullut ostettua Kaffa Roasteryn tuotteita, pidän niiden makumaailmasta.
Tuo taisi olla ohjelman sisäinen osto...Näitä applen juttuja ei vissiin saa pelkällä heidän tilillä arkistoitua, vaan pitää omistaa myös puhelin?
-- klassinen arkistoija
Ei taida onnistua.Näitä applen juttuja ei vissiin saa pelkällä heidän tilillä arkistoitua, vaan pitää omistaa myös puhelin?
-- klassinen arkistoija
Siinä tapauksessa kannattaa tarrata tarjoukseen ja ostaa halpaa kahvia.Kai sitä sitten itsellä ei ole niin hienostuneet makuhermot, kun ostin joskus aiemmin ison erän noita vanhaksi meneviä papuja ja join niitä erittäin tyytyväisenä 6-12 kk.
Sulta peruttiin koko tilaus? Oma vielä processing.Jaahas, mulle tuli viesti että on loppu ja discontinued (?!)
Tässä ollaan vissiin kahden kerroksen väkeä.
Sulta peruttiin koko tilaus? Oma vielä processing.
Roccatia tuli testattua, enkä tykännyt, koska näppäimet oli hieman liian pienet ja vasemman laidan extranappulat häiritsivät pelaamista sillä tyylillä mihin olen tottunut (eli vasen käsi kurottaa lounaasta käsin, eikä suoraan alhaalta päin).Hain omani tänään. Näppäimistön tuntuma on todella huono ja heppoinen. Menee minulla vaihtoon. Roccat näppis gigantissa 22,9€ (norm. 65€) hintaan menee tilaukseen.
Itsellä 10v vanha mikkisoftan näppis, ei ollut halvimmasta päästä, curved malli. Jos ei löydy parempaa, pitäydyn tässä. Deltacon halpis oli samaa tasoa tän gigantin halpiksen kanssa, eli huono.Roccatia tuli testattua, enkä tykännyt, koska näppäimet oli hieman liian pienet ja vasemman laidan extranappulat häiritsivät pelaamista sillä tyylillä mihin olen tottunut (eli vasen käsi kurottaa lounaasta käsin, eikä suoraan alhaalta päin).
Makuasia ja yleiskäyttöön olisi ollut ihan jees näppäimistö, mutta pelaaminen jotenkin tökki mun kohdalla. Tällainen mahdollisimman normaalin näköinen ja -kokoinen näppäimistö on se mikä mulle parhaiten soveltuu. Tällaista PC-näppäimistöä olen näpytellyt kohta 31 vuotta kotona ja koulussa pidempäänkin, enkä aio tyyliä vaihtaa..
Ja tosiaan Sampsa Kurri kehui aiemmin Deltacon halpaa rimpulanäppäimistöä, joka mielestäni on kaikin puolin huonompi kuin tämä NOS...
Kympillä ei toki aivan täysin priimaa voi saada mitenkään.
Siinä tapauksessa kannattaa tarrata tarjoukseen ja ostaa halpaa kahvia.![]()
Pitää olla omasta pihasta tänään poimittua ja neitsyiden kantamaa sisälle tai tuomio on perus-Olin tarttunutkin jo tarjoukseen. 10 pussia tulossa, kolmea eri Löfsbergiä. Tuolla olis siis pari muutakin laatua euron kalliimmalla per 2 pussia.
Mutta siis ihan oikeasti kiinnostais, että mitä porukka pitää erityisen hyvänä kahvina, jos noista maistaa sen vanhentumisenkin. Tekis mieli vain kokeilla, että onko a) maistuuko vanhentunut kahvi pahalle ja b) joku hyväksi todettu kahvi oikeasti parempaa.
Minimi vaatimusneitsyiden kantamaa sisälle
Joo ja rahatkin vielä sisässä.
Jaahas, mulle tuli viesti että on loppu ja discontinued (?!)
Tässä ollaan vissiin kahden kerroksen väkeä.
Täälläkin meni peruutukseen ja oisko ollu musta malli. Ja tosiaan 50€ lahjakortti tilalle. Eipä tuolta nyt oikee mitää ihmeempää tolla kannata tilata kuin ehkä se 55€ tuote että saa ilmatteeks.. Muissa puhelimissa esim hinta sen 50-100€ enemmä kuin gigantti/vk.Sulta peruttiin koko tilaus? Oma vielä processing.
Mulla oli Microsoftin medianäppäimistö käytössä noin 10 vuotta johonkin 2016 asti, ja oli kyllä hyvä. Jos olisi täsmälleen samanlaisen saanut kaupasta samaan hintaan, niin olisin varmaan ostanut...Itsellä 10v vanha mikkisoftan näppis, ei ollut halvimmasta päästä, curved malli. Jos ei löydy parempaa, pitäydyn tässä. Deltacon halpis oli samaa tasoa tän gigantin halpiksen kanssa, eli huono.
Täälläkin meni peruutukseen ja oisko ollu musta malli. Ja tosiaan 50€ lahjakortti tilalle. Eipä tuolta nyt oikee mitää ihmeempää tolla kannata tilata kuin ehkä se 55€ tuote että saa ilmatteeks.. Muissa puhelimissa esim hinta sen 50-100€ enemmä kuin gigantti/vk.
Ne peruutettiin kaikki. Mailia tuliOnko nzxt h1 tilanneille kuulunut mitään?
Mutta siis ihan oikeasti kiinnostais, että mitä porukka pitää erityisen hyvänä kahvina, jos noista maistaa sen vanhentumisenkin. Tekis mieli vain kokeilla, että onko a) maistuuko vanhentunut kahvi pahalle ja b) joku hyväksi todettu kahvi oikeasti parempaa.
Valikossa on Promo jonka takaa löytyyKuinkas tämän saa napattua? Mulla näyttää lifetime pass 10,99e sovelluksessa.
Tuote: Seagate Expansion Desktop 8 TB ulkoinen kovalevy
Hinta: 129 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 10.1.2021
Linkki: Seagate Expansion Desktop 8 TB ulkoinen kovalevy - Kovalevyt, SSD ja verkkotallennus (NAS)