No niin onkin. Aivopieruna osasin käyttää vain Udemy päälinkkiä.Valmiina linkeissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin onkin. Aivopieruna osasin käyttää vain Udemy päälinkkiä.Valmiina linkeissä.
Ok, kiitos vastauksesta. Vähän jää vajaaksi tavoitteesta.Jos menee puhelimen BT-rangen ulkopuolelle niin jää last location kartalle näkyviin, jos hukkuu tagi niin voi merkata hävinneeksi niin silloin kuka tahansa Tile-käyttäjä joka tulee hävinneen tagin rangeen saa hälytyksen ja tieto menee automaagisesti sille joka merkkasi hävinneeksi.
Kuinka pitkältä matkalta näitä avaimia voi tällä etsiä? Että onko hyötyä jos kauppareissulla katoaa. (5km)
outletit myy tätä samaa: 1€/kpl
alkaako toi siis piippaamaan kun on lähellä avaimia. vai alkaako se piippaa jos bluetooth-yhteys katkeaa, se olisi järkevää.
Kävin hakemassa muutaman noita mutta palautin samantien, aika paskoja lopulta olivat. Se appi mitä tuossa pitäisi käyttää on sellainen purkkaliima softa minkä kehittämisestä on maksettu muutaman euron verran..
No mä en näistä paljo mitään tiiä, mutta mielestäni tekee. Poika pelailee koneella, joka kaapelilla satelliitti deco m5:ssa ja wlanin yli tulee muillekkin laitteille mokkulan tarjoomat 160/50Mbit ainakin talon joka kolkkaan. Ainakin meillä nyt tuntus tällä haavaa riittävältä ja varmaan toimisi nopeamminkin jos olis nopeempi yhteys ulos. Meillä tosin lte mokkula kiinni keskimmäisessä decossa, jos yhteys olisi ketjun päästä päähän niin ilmeisesti throughput puolittuisi jokaisessa sarjassa olevassa decossa joka kandee huomioida. Ite olen noin viikon kokemuksella todella tyytyväinen.Vielä ehtisi laittaa ton Deco X20 tulemaan gigantilta, mutta tekeekös tollasella dual band meshijärjestelmällä mitään jos ei ole mahdollisuutta ethernet backhauliin?
Nyt on taas varastossa.No sekin vielä. 99% itselle käykin tarjouksissa kyllä niin ettei niihin ehdi. Halvat natsiveitset sentään ehdin/huomasin ostaa.
Tuote: ELETRA BLUETOOTH KEY FINDER, VALKOINEN
Hinta: 2,50€
Kauppa: Power
Voimassa: ??
Linkki: ELETRA BLUETOOTH KEY FINDER, VALKOINEN - Power.fi
Mustan värinen (ELETRA BLUETOOTH KEY FINDER, MUSTA - Power.fi ) maksaa 25€, joten taitaa olla ihan hyvä diili jos ne tile:n avaimenperät jäi ostamatta.
Tuote: Ecovacs Deebot Ozmo T8+ robotti-imuri tyhjennystelakalla
Hinta: 777
Kauppa: Power
Linkki: ECOVACS DEEBOT OZMO T8+ ROBOTTI-IMURI - Power.fi
Loistava imuri moppausominaisuudella, kaikkien aikojen halvin hinta Hintaoppaan mukaan. Suosittelen.
Kannattaa ilmoittaa nämä löydöt tähän ketjuun: Ryzen 5000-sarjan tilausseurantaKalevan Gigantissa yks kappale Ryzen 9 5950X. Noissahan taitaa saatavuudet olla aika heikkoja.
Mitä muita huonoja merkkejä on muuten yleisesti. Omakohtaisesti välttelen procaster-merkkiä (se on verkkokauppa com brändi)Aika pitkälle pääsee kun pysyy erossa noista Gigantin ja Powerin paskamerkeistä, kuten juurikin tuo Eletra.
Ei kokemuksia mutta Point taitaa olla Powerin omaMitä muita huonoja merkkejä on muuten yleisesti. Omakohtaisesti välttelen procaster-merkkiä (se on verkkokauppa com brändi)
sitten Logik on myös minusta pilipalia ja nyt tuo Eletra on myös sanottu olevan aika huonoa.
Ja paskintahan noissa Powerin soppareissa on, että niitä ei voi ees perua, koska tehty myymälässä joten 14vrk peruutusoikeus ei päde.
Kuten myös Senz...Ei kokemuksia mutta Point taitaa olla Powerin oma
Näiden kanssa nyt on vähän niin ja näin, kun voivat olla uudelleenbrändättyjä vähän miltä tahansa valmistajalta. Eli osa on skeidaa ja osa on sitten hinta-laatusuhteeltaan ihan hyvää tavaraa.Mitä muita huonoja merkkejä on muuten yleisesti. Omakohtaisesti välttelen procaster-merkkiä (se on verkkokauppa com brändi)
sitten Logik on myös minusta pilipalia ja nyt tuo Eletra on myös sanottu olevan aika huonoa.
Saat päättää ihan itse.Kuluttaja-lehdessä? Oliko taas laitteiden ominaisuudet toissijainen seikka ja arvosanaan vaikutti eniten laitteen väri, muotoilu ja eriväriset valot?
Princess on kyllä täyttä paskaa.
Vähän toisin sanoean, surkea brändiNäiden kanssa nyt on vähän niin ja näin, kun voivat olla uudelleenbrändättyjä vähän miltä tahansa valmistajalta. Eli osa on skeidaa ja osa on sitten hinta-laatusuhteeltaan ihan hyvää tavaraa.
Tuote: Kissan vesiautomaatti
Hinta: 16,37€ (+veroero)
Kauppa: Amazon Ge
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B088SY1P7D/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabc_dlT3_fg48Fb5850EEV
Voimassa: toistaiseksi
Kohtalaisessa alennuksessa ja saanut hyviä arvosteluja. Yleensä 30€ kieppeillä nämä..
Vähän toisin sanoean, surkea brändi
Nuo tuotemerkit kertoo että , laatu vaihtelevaa ja huono, tuotteista ei löydy tietoja, ei vertailtavissa. Tuotteen edullisuutta vaikea tai mahdoton arvioida jne. tuki suppea.
Joskus voi olla tai olla olematta jonkin tunnetun valmistajan valmistama, mutta ei se siitä tee sen valmistajan brändituotetta.
Tuntematon valmistaja/tuoemerkki parempi, vaikka ei olisi mitään brändia vielä muodostunut.
Jos niin haluat.Tai sitten esimerkiksi voi ostaa Finluxina saman television 2-3x hintaan Procasteriin verrattuna.
Joo, Tukesin sivuilta kannattaa katsoa onko samanlaisia.Kyllähän noista usein tietoja ja käyttäjäkokemuksia löytyy. Pitää vain tehdä vähän enemmän duunia ja selvitellä millä kaikilla brändinimikkeillä niitä samoja vehkeitä myydään.
Nimenomaan, katsottava onko kyse jostain lisenssikäytöstä ( esim maarakkennuskoneista tunnettu tuotemerkki), tai vanhasta nimestä joka konkurssin tai muiden kauppojen myötä kulkeutunut ties minne.Tuosta ei parane unohtaa että laatumerkkienkin valikoimista löytyy paljon kuraa.
On. Mutta jos investoit toiset pari kymppiä parenpaan pohjaan sekä pitempään johtoon niin silityskin tuntuu seuraavat kymmenen vuotta mielekkäämälle.Onko joku kympin-parin silitysrauta jostain kaupasta ok?
Onko joku kympin-parin silitysrauta jostain kaupasta ok?
Tiedä siitä akkuvedestäkään, mulla on joskus 90 luvun lopulla tai ihan 2000 luvun alussa ostettu omaan silloiseen poikamiesboxiin halpis tefal (en muista tarkkaan mitä maksoi, mutta koska ostin sen itselleni niin varmasti oli halvin mitä silloin löytyi) ja nyt 20 vuotta myöhemmin vaimo sitä tyytyväisenä käyttää ja aina on käytetty ihan tavallista hanavettä.Lidl 10eur silitysrauta toimii myös. IMO tärkeitä minkä vaan kuluttaja-silitysraudan kanssa on käyttää akkuvettä raudassa, ei tule ajoittaisia kalkki-ylläreitä. 5l pöntön saa huoltikselta. Toimiva ratkaisu ainakin meikälle jolla silitys tarpeet suht kevyet.
Riippuu missäpäin asuu. Eri paikoissa erilaatuista vettä.Tiedä siitä akkuvedestäkään, mulla on joskus 90 luvun lopulla tai ihan 2000 luvun alussa ostettu omaan silloiseen poikamiesboxiin halpis tefal (en muista tarkkaan mitä maksoi, mutta koska ostin sen itselleni niin varmasti oli halvin mitä silloin löytyi) ja nyt 20 vuotta myöhemmin vaimo sitä tyytyväisenä käyttää ja aina on käytetty ihan tavallista hanavettä.
Riippuu missäpäin asuu. Eri paikoissa erilaatuista vettä.
EDIT: Loppu!
Tuote: Acer Nitro VG271UP 27" pelinäyttöLOPPU!
Hinta: 249€
Kauppa: Gigantti
Linkki: Acer Nitro VG271UP 27
Voimassa: SU 10.1. ASTI
" WQHD IPS 1440p -paneeli, DisplayHDR 400 -tuki, nopea 144 Hz virkistystaajuus"
Arvostelu: Acer VG271UP Review
Ehkä se on aina hyvä tarjous tilata ulkomailta, hehEn tiedä onko tämä nyt parhain mahdollinen ketju, mutta mistä tänä päivänä kannattaa ostaa Raspberry Pi? Edellisen ostin PiHutista mutta nyt brexitin jälkeen siihen tulee pari-kolme kybää tulleja päälle niin se ei ehkä ole enää kilpailukyinen.
En tiedä onko tämä nyt parhain mahdollinen ketju, mutta mistä tänä päivänä kannattaa ostaa Raspberry Pi? Edellisen ostin PiHutista mutta nyt brexitin jälkeen siihen tulee pari-kolme kybää tulleja päälle niin se ei ehkä ole enää kilpailukyinen.
Tää oli kyl aika jännä tarjous taas gigantilta. Laitettu, että voimassa 10.1 asti, mutta nyt jo päättyi. Eikö noissa pitäisi olla tarjouserän koko, jos se on rajattu sellaiseen? Itse en nähnyt tuollaista kun nopeasti päivällä puhelimella katsoin.
Itse asun kerrostalossa, koskaan ota näitä joissa on 3-5€ " perusmaksu". Laskekaapa paljonko silläkin saa sähköä. Sähkönkulutus on mulla jotain 10e / kk.Joo laskin kyllä että siinä on toi 12.8€ ero, mutta kuten sanoin niin Vattenfall on ilman määräaikaa ja itse ainakin oon aika usein nähnyt tarjouksia pörssisähköstä esim. 6kk tai 12kk ilman perusmaksua jolla heti tuo ero säästyisi umpeen, joten itse ainakin paljon mielummin ottaisin tuon ilman määräaikaa olevan sopparin, ja odottelisin oikeasti hyvää tarjousta, niitäkin kun nyt kuitenkin tulee aika ajoin.
Lumoenergian ja Vaasan sähkön tapauksessa en puhunut pörssisähköstä, vaan normaalista sähkösopimuksesta, joista molemmilta löytyy soppareita ilman perusmaksua. Pahoittelut, taisi unohtua tuo täsmentää. Kuten itsekin sanoit, niin kerrostaloissa on pieni sähkönkulutus, että turha maksaa perusmaksullista sopparia jossa perusmaksu melkein yhtä paljon kuin sähkö.
Ennen muuttoa tuo toki kannattaa ottaa, siinä olet ihan oikeassa.
Menin tuon linkatun tarjouksen tietojen perusteella, jossa luki että määräaikainen 24kk sopimus. Toki jos Power antaa tehdä sopimuksen myös ei-määräaikaisena, niin sehän muuttaa koko jutun.
Mutta joo, en jaksa tästä enempää jauhaa, joten jätän omalta osaltani jutut tästä aiheesta tähän.
2k näytöistä tarjouksia? Missasin gigantin eilisen tarjouksen.
Tää oli kyl aika jännä tarjous taas gigantilta. Laitettu, että voimassa 10.1 asti, mutta nyt jo päättyi. Eikö noissa pitäisi olla tarjouserän koko, jos se on rajattu sellaiseen? Itse en nähnyt tuollaista kun nopeasti päivällä puhelimella katsoin.
Alunperin saldo oli keskusvarasto +25, eli todennäköisesti loppuerä pistettiin hävityshintaan pois uusien tieltä.
En tiedä onko tämä nyt parhain mahdollinen ketju, mutta mistä tänä päivänä kannattaa ostaa Raspberry Pi? Edellisen ostin PiHutista mutta nyt brexitin jälkeen siihen tulee pari-kolme kybää tulleja päälle niin se ei ehkä ole enää kilpailukyinen.
kannattaako tuota poweria/giganttia kauempaa alkaa tilaileen, varsinkin jos sellainen löytyy noutomatkan päästä.En tiedä onko tämä nyt parhain mahdollinen ketju, mutta mistä tänä päivänä kannattaa ostaa Raspberry Pi? Edellisen ostin PiHutista mutta nyt brexitin jälkeen siihen tulee pari-kolme kybää tulleja päälle niin se ei ehkä ole enää kilpailukyinen.
Riippuu tarpeesta. BerryBasesta saa 2GB mallin 20 euroa halvemmalla, posteissa häviää 12 euroa verrattuna pyörämatkaan kivijalkaan, eli 8 euroa tuossa voi säästää. 4GB mallissa ei taas säästä yhtään.kannattaako tuota poweria/giganttia kauempaa alkaa tilaileen, varsinkin jos sellainen löytyy noutomatkan päästä.
Jos kaareva VA kelpaa, kun muitakaan vaatimuksia ei ilmoitettu...
Samsung Odyssey G5 27" -pelinäyttö 279,90
Ainakin omaan silmään kaarevuus hetken aikaa näkyi mutta nyt sitä ei edes huomaa / on tottunut täysin. En sitten tiedä jos vierekkäin on suoran näytön kanssa tai ryhtyy "sekakäyttäjäksi" niin miten siihen tottuu..Viesti tuli vähän kiireessä No kuitenkin, hakusessa siis 27" 2k näyttö pelaamiseen 3060ti:n kaveriksi, muita tarjouksia? Onko tuo kaarevuus mistään kotoisin?
No mä en näistä paljo mitään tiiä, mutta mielestäni tekee. Poika pelailee koneella, joka kaapelilla satelliitti deco m5:ssa ja wlanin yli tulee muillekkin laitteille mokkulan tarjoomat 160/50Mbit ainakin talon joka kolkkaan. Ainakin meillä nyt tuntus tällä haavaa riittävältä ja varmaan toimisi nopeamminkin jos olis nopeempi yhteys ulos. Meillä tosin lte mokkula kiinni keskimmäisessä decossa, jos yhteys olisi ketjun päästä päähän niin ilmeisesti throughput puolittuisi jokaisessa sarjassa olevassa decossa joka kandee huomioida. Ite olen noin viikon kokemuksella todella tyytyväinen.
Edit: Meillä siis 3kpl deco m5:sta(wifi5) ja ne siis ilman ethernet backhaulia yhteydessä toisiinsa.
Powerilla muuten asus tinker board tarjouksessa..mites tuo vertaantuu raspiin?Riippuu tarpeesta. BerryBasesta saa 2GB mallin 20 euroa halvemmalla, posteissa häviää 12 euroa verrattuna pyörämatkaan kivijalkaan, eli 8 euroa tuossa voi säästää. 4GB mallissa ei taas säästä yhtään.
Itse tilasin useamman 2GB version kerralla, niin säästö oli jo satasen pelkissä "emolevyissä".
Suosittelen tuota linkkaamaani metallikoteloa, joka toimii myös jäähynä, itse en enää eristä lämpölähdettä muovikotelolla.
Jos on tarve vain yhdelle ja tulee vaikkapa pihole käyttöön, tai muuten korvaamaan jonkun perus tietsikan, aloituspakkaus Suomesta on järkevä. Rakenteluun kannattaa kasata osista, ja ostaa liikkeestä mistä saa myös tarvikkeita, esim. korokepala gpio-väylään. Harva tuolla pelkällä 40€/65€ piirikortilla mitään tekee, hinta nousee helposti sataseen ja sillä alkaa saamaan jo käytettyä läppäriä, jos gpio-väylälle ei ole tarvetta.