Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Onko kellään mitään suositusta noista? Gangsteri on ollu tarjolla moneen kertaan ja nappasinkin sen yhtenä ilmaiskirjana joskus.

Itse nappasin Kjell Westön kirjan kun olen yhden hänen kirjoistaan lukenut joskus vuosia sitten, ja muistaakseni se oli ihan hyvä. Normaalisti tulee kuitenkin luettua Stephen Kingiä ja muuta ei-niin-korkeaa kirjallisuutta.
 
Olisikohan Hybrid vaimennus varmaan itse kupit + ANC.

Täällä: Mpow H1 vs 059 vs H2 vs H3 vs H4 vs H5 vs H7 vs H8 vs H9 vs H12 vs Thor Reviews

Oli tälläiset kommentit.

Mpow H5: Best for those who are looking for a great noise-canceling headphone. The audio has a soothing fullness paired with super clear mids.

Mpow H12: Low-budget, sound quality is quite good for the price. Actively eliminates any kind of annoying external sound except human voices.

H12 näyttää olevan sen + veroero

H12 29,99€ posteineen. Jahkailin että vaihtaakko H5 näihin ennen kuin postittavat. En ainakaan vielään löytänyt syytä vaihtoon. Ilmoitelkaa jos toista mieltä.
H5 ilmeisesti istuu paremmin pieneen päähän ja on basso voittoisempi joka sopii itselleni. ANC parantaa toistoa. Parempi kantama(jonkun molemmat omistavan kommentti).
H12 ilmeisesti parempi ANC ja parempi mikrofoni. ANC huonotaa toistoa hieman? Nätimmät.
H10 arvostelu linkki antaa ehkä suuntaa uudempana mallina kun kyseisellä sivulla ei ollut H12 testattu. Omaan korvaan kylläkin H5 mikrofoni miellyttävänpi kuin H10.
 
H5 ANC parantaa toistoa.
Mitäs tällä noin käytännön tasolla tarkoitetaan? Itse olen ymmärtänyt, että ANC aina huonontaa toistoa ja lisää etenkin signaali-kohinasuhdetta. Toki se silti voi kuuntelukokemusta meluisassa ympäristössä parantaa.

Ja mitä suklaakeskusteluun tulee niin ainakin entinen lempisuklaani Geisha on nykyään kuin etäisesti Geishan kaltaista huulirasvaa söisi sheavoin ansiosta, eikä palmukaan asiaa ainakaan paranna.
 
No käytännöllisesti katsoen kaikissa muissa kuin LG:n halvimpien sarjojen IPS-paneeleissa.
Noissa väripistematriisi menee:
RGB WRG BWR GBW RGB WRG BWR GBW
Kun kaikissa muisaa menee
RGB RGB RGB RGB RGB RGB RGB RGB RGB


Faktaa vai mutua.
Malleja edelleen kaipaisin ja hintoja.
Mistä saa UHD RGB panelilla 43" tv 299e

Kun homma menee tasolle ei kannata ostaa fordia kun siinä on 1.6 moottori ja ferrarissa 3.5. Karkaa hommasta järki jos verratataan jotain 4x hintaluokan tuotteita.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuli Tokmannilta viesti, että tilaus on noudettavissa.
Edit. Siis se -30 % Mavic mini. Hain sen äsken, ja nyt odotellaan että akku latautuu. On kyllä mielestäni erittäin laadukkaan oloinen, varsinkin 279.30 euron hintaan nähden.
 
Viimeksi muokattu:
H12 29,99€ posteineen. Jahkailin että vaihtaakko H5 näihin ennen kuin postittavat. En ainakaan vielään löytänyt syytä vaihtoon. Ilmoitelkaa jos toista mieltä.
H5 ilmeisesti istuu paremmin pieneen päähän ja on basso voittoisempi joka sopii itselleni. ANC parantaa toistoa. Parempi kantama(jonkun molemmat omistavan kommentti).
H12 ilmeisesti parempi ANC ja parempi mikrofoni. ANC huonotaa toistoa hieman? Nätimmät.
H10 arvostelu linkki antaa ehkä suuntaa uudempana mallina kun kyseisellä sivulla ei ollut H12 testattu. Omaan korvaan kylläkin H5 mikrofoni miellyttävänpi kuin H10.

No voi rähmä. Tilasin omat H12 mallit 39,9€ hintaan aiemmin. Tietääkö joku onko Amazonilla jotain hyvitystä kun hinta alenee jälkikäteen jos oma paketti on vasta matkalla? Koska alkuperäisen voi vielä palauttaa ja tilata uudet halvemmalla hinnalla, voiko jotain aspaa kontaktoida ja pyytää vain alennuksen erotuksen hyvityksenä?
 
Faktaa vai mutua.
Malleja edelleen kaipaisin ja hintoja.
Mistä saa UHD RGB panelilla 43" tv 299e

Kun homma menee tasolle ei kannata ostaa fordia kun siinä on 1.6 moottori ja ferrarissa 3.5. Karkaa hommasta järki jos verratataan jotain 4x hintaluokan tuotteita.
Käyttäisit vähän enemmän vaivaa, etkä laittaisi toisia etsimään asioita jotka löytyvät melkein mistä tahansa verkkokaupasta
Gigantti:
TCL halpis 299€
TCL 43&quote; 4K UHD LED Smart TV 43DP600 - Televisiot
42.5" TCL 43DP600 - Specifications

Philips halpis 299€
Philips 43&quote; 4K UHD Smart TV 43PUS6554/12 - Televisiot
42.5" Philips 43PUS6554/12 - Specifications

Power.fi
Sharpin 40-tuumainen 279€
SHARP 40" UHD 4K LED SMART TV 40AJ2E - Power.fi
40" Sharp 40AJ2 - Specifications

Samusungin 43-tuumainen 299€
SAMSUNG 43" 4K SMART TV UE43NU6025KXXC - Power.fi
42.5" Samsung UE43NU6025 - Specifications

Grundig 43-tuumainen 299€
GRUNDIG 43" 4K UHD LED TV 43VLX6820BP - Power.fi

Verkkokauppa.com
Samsung 43-tuumainen 299.99€
Samsung UE43NU7020 43" Smart 4K Ultra HD LED -televisio 299,90
Procaster 43-tuumainen 222,22€
ProCaster 43UNB815H 43" 4K Ultra HD Smart LED -televisio 222,22
Philips 43-tuumainen 299,99€
Philips 43PUS6504 43" Smart 4K Ultra HD LED -televisio 299,90
Procaster 49-tuumainen 299,99€
ProCaster 49UNB810H 49" Ultra HD Smart LED -televisio 299,90

Monista malleista löytyy 49-50 -tuumaisia versioita n.50€ kalliimmalla hinnalla.
 
Viitaten tuohon HH:n hullunhalpaan läppäritarjoukseen, laitoin äsken aspaan viestiä ja kerroin, että tässä ollaan odotettu tilausvahvistuksen jälkeen 3 päivää joko peruutusta tai muuta vastinetta ja koska kumpaakaan en ole saanut, oletan heidän toimittavan läppärin ilmoitetulla hinnalla Postin pakettipisteelle 4 päivän päästä. Saas nähdä mikä on vastaus.
 
Viitaten tuohon HH:n hullunhalpaan läppäritarjoukseen, laitoin äsken aspaan viestiä ja kerroin, että tässä ollaan odotettu tilausvahvistuksen jälkeen 3 päivää joko peruutusta tai muuta vastinetta ja koska kumpaakaan en ole saanut, oletan heidän toimittavan läppärin ilmoitetulla hinnalla Postin pakettipisteelle 4 päivän päästä. Saas nähdä mikä on vastaus.

Minkä vuoksi tollaista oletat? Onko hobby hallilla joku toimitustakuu minkä puitteissa pitää vastata/toimittaa?
 
Minkä vuoksi tollaista oletat? Onko hobby hallilla joku toimitustakuu minkä puitteissa pitää vastata/toimittaa?
Koska jos ei tule peruutusilmoitusta, tilattu tuote on toimitettava sen ostaneelle kuluttajalle kohtuullisessa ajassa, ja luvattu toimituspäivä on 27.11.2019? Kuluneella ajalla ei nyt ole tässä argumentoinnissa merkitystä, lähinnä halusin herättää firmaa toimimaan suuntaan tai toiseen.
 
Viitaten tuohon HH:n hullunhalpaan läppäritarjoukseen, laitoin äsken aspaan viestiä ja kerroin, että tässä ollaan odotettu tilausvahvistuksen jälkeen 3 päivää joko peruutusta tai muuta vastinetta ja koska kumpaakaan en ole saanut, oletan heidän toimittavan läppärin ilmoitetulla hinnalla Postin pakettipisteelle 4 päivän päästä. Saas nähdä mikä on vastaus.

Väittävät että ovat ilmoittaneet peruutuksesta ja pyytävät tarkistamaan roskapostit. Itse en moista viestiä mistään löytänyt. Eivätkä muutenkaan vastaa viesteihin, kuin kerran päivässä.
 
Koska jos ei tule peruutusilmoitusta, tilattu tuote on toimitettava sen ostaneelle kuluttajalle kohtuullisessa ajassa, ja luvattu toimituspäivä on 27.11.2019? Kuluneella ajalla ei nyt ole tässä argumentoinnissa merkitystä, lähinnä halusin herättää firmaa toimimaan suuntaan tai toiseen.

Mihin oikein perustat tämän väittämän siitä, että kauppa lähettäisi jonkin peruutusilmoituksen tietyssä ajassa? Voihan se olla että tilausvahvistuksen jälkeen ei tule mitään infoa pitkään aikaan, ennen kuin tukkurin taholla vaikkapa selviää että tuotetta ei enää saa tai se on loppunut tms.

Tuo toimitusaika on sitäpaitsi pelkkä arvio, ei lupaus.

HH.PNG


Väittävät että ovat ilmoittaneet peruutuksesta ja pyytävät tarkistamaan roskapostit. Itse en moista viestiä mistään löytänyt. Eivätkä muutenkaan vastaa viesteihin, kuin kerran päivässä.

Tilasitko rekisteröitymättä, ja maksoitko jo tuotteen? Mä rekisteröidyin asiakkaaksi, maksoin luottokortilla ja minulla lukee tilauksen statuksena omissa tiedoissani edelleen "Käsitellään".
 
Viitaten tuohon HH:n hullunhalpaan läppäritarjoukseen, laitoin äsken aspaan viestiä ja kerroin, että tässä ollaan odotettu tilausvahvistuksen jälkeen 3 päivää joko peruutusta tai muuta vastinetta ja koska kumpaakaan en ole saanut, oletan heidän toimittavan läppärin ilmoitetulla hinnalla Postin pakettipisteelle 4 päivän päästä. Saas nähdä mikä on vastaus.
Sama homma, ei mullekaan ole vastaillut. Seuraavaksi asiaa saa hoitaa oma lakimieheni :tup:
 
Hei
Tilaamanne tuotteen kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut hinnoitteluvirhe, tämä valitettava tuotetietojärjestelmän tekninen virhe aiheutti sen että tuotteella näkyi väärä tarjoushinta.
Koska kyseinen tarjoushinta oli virheellinen ja hintavirhe erittäin huomattava, jouduimme valitettavasti perumaan tuotteeseen kohdistuneet tilaukset.
Heti kun virheellisesti hinnoiteltu tuote havaittiin verkkokaupassa, poistettiin se myynnistä ja hinta korjattiin oikeaksi.
Lisätietoja virheen oikaisusta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta: Mainoksen virheen oikaisu

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin.

Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
Puh. 09 85668000
www.hobbyhall.fi
 
Hei
Tilaamanne tuotteen kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut hinnoitteluvirhe, tämä valitettava tuotetietojärjestelmän tekninen virhe aiheutti sen että tuotteella näkyi väärä tarjoushinta.
Koska kyseinen tarjoushinta oli virheellinen ja hintavirhe erittäin huomattava, jouduimme valitettavasti perumaan tuotteeseen kohdistuneet tilaukset.
Heti kun virheellisesti hinnoiteltu tuote havaittiin verkkokaupassa, poistettiin se myynnistä ja hinta korjattiin oikeaksi.
Lisätietoja virheen oikaisusta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta: Mainoksen virheen oikaisu

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin.

Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
Puh. 09 85668000
www.hobbyhall.fi

Poistitko sen lahjakorttikoodin, joka oli geneerinen ALENNUS5 ?
 
Ei tuossa ole mielestäni muuta kuin yksi mutta

"Icarus on algoritmiin perustuva viihde-elektroniikan verkkokauppa, joka hakee Euroopan tukkuliikkeiltä halvimmat hinnat päivittäin.
Yrityksellä ei ole myymälää – toimitamme tilaukset postitse ja otamme tilauksia vastaan verkossa."

Tuostajohtuen tuon firman mahdollisuudet hoitaa takuuasioita on hyvin rajoittuneet,
käytännössä se pystyy todennäököisesti vain jonkinlaisiin hyvityksiin ja siihenkin resursit on pienet koska operoi pienillä katteilla.

Käytännössa tällä toiminperiaateella operoiva firma voi olla pitkäikäinen vain kahdella tavalla
1. Se on ehtinyt kasvaa todella suureksi ja siten pystyy kattamaan takuutappiot.
2. Se venkuloi talkuuvastuissa.

Tämä siksi kun se käyttää aina satunnaista halvinta mahdollista Tukkua joten sillä ei ole hyvää asiakassuhdetta yhteenkään luotettavana Tukkuun joka tukisi takuuasioissa.

Itse veikkaan että firma toimii niin pitkään kunnes takuuongelma kertymä kasvaa kestämättömäksi.

Mutta jonkin Prosessorin ostossa tämä ei tietenkään ole ongelma kun prosessorin takuupalautustarve on hyvin epätodennäköinen.


Muuten suomessa on paljon tällaisia pieniä tietotekniikka kauppoja jotka operoi tasan samalla systeemillä joten tämä Icarus/Apolis Ky ei ole mitenkään poikkeuksellinen ilmiö (oli BBS sponssi ketjunakin yksi tällatavoin operoiva kauppa).


PS pikaisesti tuota Tilaus- ja toimitusehdot | Icarus vilkaisemalla löytyi heti

"... Icarus.fi on Apolis KY:n (1456344-5) markkinapaikka. ..."

"... Takuukorjaus tehdään aina valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Ohjaamme sinut ottamaan yhteyttä suoraan valmistajaan tai heidän huoltoyhtiöön, koska tämä nopeuttaa huoltoa ja on näin ollen sinun etusi mukaista. Voit aina toimittaa tuotteen myös meille. ..."

Tuo on jo potentiaalinen venkulointikohta kun ne määrittelee itsensä "markkinapaikaksi" ei myyjäksi/liikeeksi ja korostaa sitä että ostajan tulee hoitaa takuuasiansa suoraan "Ohjaamme sinut ottamaan yhteyttä suoraan valmistajaan tai heidän huoltoyhtiöön," eli vaikuttaa siltä että ne heti lähtökohtaisesti yrittää pestä kätensä takuu/tuote-vastuistaaan.

Kun tuohon yhdistää sen että tuote on tullut satunnaisen minkälie Tukun kautta voi takuutappelu olla mielenkiintoine operaatio.

Onko tämä lopettanu toimintansa?
 
Käyttäisit vähän enemmän vaivaa, etkä laittaisi toisia etsimään asioita jotka löytyvät melkein mistä tahansa verkkokaupasta
Gigantti:
TCL halpis 299€
TCL 43&quote; 4K UHD LED Smart TV 43DP600 - Televisiot
42.5" TCL 43DP600 - Specifications

Philips halpis 299€
Philips 43&quote; 4K UHD Smart TV 43PUS6554/12 - Televisiot
42.5" Philips 43PUS6554/12 - Specifications

Power.fi
Sharpin 40-tuumainen 279€
SHARP 40" UHD 4K LED SMART TV 40AJ2E - Power.fi
40" Sharp 40AJ2 - Specifications

Samusungin 43-tuumainen 299€
SAMSUNG 43" 4K SMART TV UE43NU6025KXXC - Power.fi
42.5" Samsung UE43NU6025 - Specifications

Grundig 43-tuumainen 299€
GRUNDIG 43" 4K UHD LED TV 43VLX6820BP - Power.fi

Verkkokauppa.com
Samsung 43-tuumainen 299.99€
Samsung UE43NU7020 43" Smart 4K Ultra HD LED -televisio 299,90
Procaster 43-tuumainen 222,22€
ProCaster 43UNB815H 43" 4K Ultra HD Smart LED -televisio 222,22
Philips 43-tuumainen 299,99€
Philips 43PUS6504 43" Smart 4K Ultra HD LED -televisio 299,90
Procaster 49-tuumainen 299,99€
ProCaster 49UNB810H 49" Ultra HD Smart LED -televisio 299,90

Monista malleista löytyy 49-50 -tuumaisia versioita n.50€ kalliimmalla hinnalla.


Mistä löydät tiedon että noissa on RGB paneli eikä RGBW
Sori jos olen tyhmä, mielestäni valmistajat ei niitä ilmoita.
Vai oletatko taas että kaikki muut käyttää RGB panelia paitsi LG

Kannattaa muistaa että samsungit lg, ym luetttelemasi tulevat kaikki geneerisiltä turkkilaisilta valmistajilta.

Toki jos ostaa vain arvalla, voi olla lg välttäminen olla kannattavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä löydät tiedon että noissa on RGB paneli eikä RGBW
Sori jos olen tyhmä, mielestäni valmistajat ei niitä ilmoita.
Vai oletatko taas että kaikki muut käyttää RGB panelia paitsi LG

Kannattaa muistaa että samsungit lg, ym luetttelemasi tulevat kaikki geneerisiltä turkkilaisilta valmistajilta.

Toki jos ostaa vain arvalla, voi olla lg välttäminen olla kannattavaa.
Aluksi, seuraa tätä ketjua ja kysy sieltä opastusta
Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Täältä löytyvät aika kattavasti kaikkien televisioiden paneelityypit ja maininta siitä, mikäli käytetään RGBW-paneeleita.
DisplaySpecifications - Specifications and features of desktop monitors and TVs
Televisiomalleja on maailmalla valtava eri määrä, ja jokaisesta mallista voi olla suuri määrä erilaisia variantteja (mallin perässä olevat isot kirjaimet esim 'PLA') . Kannattaa etsiä joko tarkka malli tai mallia lähinnä oleva malli.

Suosittu testisivusto on myös
Reviews and Ratings
Täältä löytyy testejä ja mm. tietoa tuosta RGBW-paneelien ongelmista (ps. LG:n OLED-paneelit käyttävät myös RGBW -pistematriisia mutta niin, että jokaisella pikselillä on 4 alipikseliä RGBW RGBW RGBW RGBW)
Jokaisesta restatusta paneelista löytyy myös valokuva paneelin pistematriisista.

Täällä kerrotaan tuosta RGBW -paneelin ongelmista ja sen vaikutuksesta todelliseen resoluutioon.
What is the Resolution?
upload_2019-11-23_14-27-53.png
 
Hei
Tilaamanne tuotteen kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut hinnoitteluvirhe, tämä valitettava tuotetietojärjestelmän tekninen virhe aiheutti sen että tuotteella näkyi väärä tarjoushinta.
Koska kyseinen tarjoushinta oli virheellinen ja hintavirhe erittäin huomattava, jouduimme valitettavasti perumaan tuotteeseen kohdistuneet tilaukset.
Heti kun virheellisesti hinnoiteltu tuote havaittiin verkkokaupassa, poistettiin se myynnistä ja hinta korjattiin oikeaksi.
Lisätietoja virheen oikaisusta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta: Mainoksen virheen oikaisu

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin.

Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
Puh. 09 85668000
www.hobbyhall.fi
Hei

Tilaamanne tuotteen kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut hinnoitteluvirhe, tämä valitettava tuotetietojärjestelmän tekninen virhe aiheutti sen että tuotteella näkyi väärä tarjoushinta.
Koska kyseinen tarjoushinta oli virheellinen ja hintavirhe erittäin huomattava, jouduimme valitettavasti perumaan tuotteeseen kohdistuneet tilaukset.
Heti kun virheellisesti hinnoiteltu tuote havaittiin verkkokaupassa, poistettiin se myynnistä ja hinta korjattiin oikeaksi.
Lisätietoja virheen oikaisusta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta: Mainoksen virheen oikaisu

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
Puh. 09 85668000
www.hobbyhall.fi

En sitten saanut alennuskoodia, toisin kuin sinä. Ajattelin, että tällä kertaa selvittäisiin ilman lakimiestä, mutta nähtävästi ei. :rage:
 
Kyse siis EUROSPORT PLAYER TILAUS Puolan kautta

[/QUOTE]1018, member: 1819"]Samoin täällä on. Meinasin perua vuoden jälkeen, mutta tuohon hintaan antaapa olla.

Lähetetty minun SM-J530F laitteesta Tapatalkilla[/QUOTE]


Kalenterissa oli muistutus 11.11 kohdalla että pitää mahdollisesti perua tämä. No kun katsoin niin mielestäni next payment kohdassa oli 44,50zlotya ( n 11,50EUR) joten ajattelin että annetaan jatkua. Tänään oli sitten tullut Nordea wallet ilmoitus että korttia käytetty 89zlt ( 21EUR). Halpahan tuo on edelleen mutta ikävä yllätys joka tapauksessa. Tilaus tyyppikin on muuttunut. Eipä asiasta minkäänlaista sähköposta ole tullut, ehkä lähettävät kuitin myöhemmin.

Normi Suomihinta 39,99Eur/vuosi

2019-11-23_1415.png
 
Kyse siis EUROSPORT PLAYER TILAUS Puolan kautta

Kalenterissa oli muistutus 11.11 kohdalla että pitää mahdollisesti perua tämä. No kun katsoin niin mielestäni next payment kohdassa oli 44,50zlotya ( n 11,50EUR) joten ajattelin että annetaan jatkua. Tänään oli sitten tullut Nordea wallet ilmoitus että korttia käytetty 89zlt ( 21EUR). Halpahan tuo on edelleen mutta ikävä yllätys joka tapauksessa. Tilaus tyyppikin on muuttunut. Eipä asiasta minkäänlaista sähköposta ole tullut, ehkä lähettävät kuitin myöhemmin.

Normi Suomihinta 39,99Eur/vuosi

2019-11-23_1415.png

Kiitokset raportista; perun uusiutumisen omalta kohdaltani. Seuraavana veloituksena (huomenna) tosiaan näkyy "44,50 zł / YEAR", mutta en nyt aio luottaa siihen.

Puolaan näkyy paraikaa olevan tarjolla ihan sama Black Friday -diili kuin viimekin vuonna (löytyi samalla URLilla muuttaen vain 2018 -> 2019), jota varmaankin kokeilen vanhan tilaukseni loputtua:
Eurosport Player | Black Friday 2019
 
Hei

Tilaamanne tuotteen kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut hinnoitteluvirhe, tämä valitettava tuotetietojärjestelmän tekninen virhe aiheutti sen että tuotteella näkyi väärä tarjoushinta.
Koska kyseinen tarjoushinta oli virheellinen ja hintavirhe erittäin huomattava, jouduimme valitettavasti perumaan tuotteeseen kohdistuneet tilaukset.
Heti kun virheellisesti hinnoiteltu tuote havaittiin verkkokaupassa, poistettiin se myynnistä ja hinta korjattiin oikeaksi.
Lisätietoja virheen oikaisusta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta: Mainoksen virheen oikaisu

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
Puh. 09 85668000
www.hobbyhall.fi

En sitten saanut alennuskoodia, toisin kuin sinä. Ajattelin, että tällä kertaa selvittäisiin ilman lakimiestä, mutta nähtävästi ei. :rage:

Säästä lakimiestäsi ja itseäsi. Tossa mun alennus koodi, vaikuttaa mun mielestä toi koodi niin yksinkertaiselta että vois käydä ihan kaikille. Mutta jos ei käy niin älä haasta mua oikeuteen :D

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin ALENNUS5
 
Säästä lakimiestäsi ja itseäsi. Tossa mun alennus koodi, vaikuttaa mun mielestä toi koodi niin yksinkertaiselta että vois käydä ihan kaikille. Mutta jos ei käy niin älä haasta mua oikeuteen :D

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin ALENNUS5

Sain saman koodin. Taisi @Mika__ myös saada saman koodin. Se on geneerinen koodi, joka kuitenkin lähetetään kaikille uutiskirjeen tilaajille, jos ei lähetetty jo.

Tein kaksi tilausta, sain saman koodin kaksi kertaa. Näin paljon siellä seurataan näitä tilauksia.
 
Enpä kyllä uskonutkaan HH-läppäriä saavani, mutta ei se tarkoita sitä että päästän firman hinnoitteluvirheestä pelkällä vaikenemisella. Jotain henkistä korvausta on henkilökohtaiseen s-postiin tultava, ja pientä rahallista tappiota firmalle hinnoittelupuolen huolimattomuudesta. Ihan ilkeyksissään.
 
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

amazon.png amazon2.png
 
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

amazon.png amazon2.png

Noi Amazonin sivut näyttää joskus ihan mitä sattuu, tsekkaa koodilla postin seurannasta.
 
Enpä kyllä uskonutkaan HH-läppäriä saavani, mutta ei se tarkoita sitä että päästän firman hinnoitteluvirheestä pelkällä vaikenemisella. Jotain henkistä korvausta on henkilökohtaiseen s-postiin tultava, ja pientä rahallista tappiota firmalle hinnoittelupuolen huolimattomuudesta. Ihan ilkeyksissään.

Voisiko tuon henkisen kärsimyksen näistä läppäreistä, jotka oli jo tilausvaiheessa tiedetty hintavirheeksi, siirtää tuonne hintavirhe ketjuun, joka on täällä useaan otteeseen mainittu ja linkitetty.
 
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:
Niin, eikös lentorahdin jakelijat liittyneet tukilakkoon jo alkuviikosta?

Noh, toivottavasti lakko ratkeaa ennen kuin alkaa kaljat loppumaan... :D
 
Juu kattellaa ensi vuonna tätä menoo. Jos vaikka sais sitte joululahjat perille :DDDDD :rage: posti. Ei näy mitään vielä postin omassa seurannassa, enkä kyllä olettaisi siellä vielä mitään näkyvänkään normaalissa tilanteessa. Toivottavasti ny ei mene ikuisuus tässä. En vaa millää jaksais alkaa säätää minkää Postin kanssa ja alkaa kyselee jostakin mun paketista niinku amazoni opastaa.. :dead:
 
ALENNUS5 Toimi hyvin. Melkein säästi sillä postikulut.
Nyt on kesäksi tuoksuja.
 
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

amazon.png amazon2.png
Itella Liettuan kautta tuli oma Express -paketti joka pölyyntynyt paikkakunnan varastossa tiistaiaamusta.

Screenshot 2019-11-23 at 16.08.58.png
 
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

amazon.png amazon2.png

Kuten muut ehtivät toteamaan jo, ei kannata Amazonin sivujen tracking statuksiin luottaa ollenkaan. DHL/Posti näyttää sen oikean statuksen paketille. Kävi itselle täysin sama, että Amazonin trackingin mukaan yritettiin olevinaan ulkomailla toimittaa pariin kertaan, minkä jälkeen tuote vaurioitunut ja palautetaan lähettäjälle. Todellisuudessa matkalla Suomeen jatkuvasti tuona aikana ja toimitettiin normaalisti ehjänä.
 
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

amazon.png amazon2.png
Mulla myös ongelmia Amazonin toimituksen kanssa, mitä ei aiemmin ole ollut. Myöhässä jo toista viikkoa, joten palauttivat rahat. En tiedä onko sieltä enää koko pakettia tulossakaan, kun ei ole kuulemma seurantakoodillinen paketti. Varmaan palautuu jossain vaiheessa takaisin.
 
Blue on äänekkäin mitä on olemassa.

Juuri tätä ajoin takaa eli kysyin, vastaako tuo Kailh suunnilleen Cherryä. Eli ilmeisesti näin on. Hyvä tarjous mutta harmillisesti omaan käyttöön turhan äänekäs malli. V2 versio näytti olevan kympin kalliimmalla btw, esim. Jimssillä hinta 99e.
 
Tuote: NZXT H700i Ninja :facepalm::D
Hinta: 101,90€ + pk. 9,90€
Kauppa: Tietokonekauppa.fi
Linkki: NZXT H700i - Ninja Special Edition - Full torni

Jos ei välitä tuosta Ninja-teemasta niin hintaisekseen ihan OK. Mukana tulee 4 tuuletinta jotka ovat 1000 ja 1200RPM

H700i-malliston hinta normaalisti siellä 160-180€, tarjouksissa alle 150:
Tuotehaku: h700i | Hinta.fi
NZXT | Gaming PC Hardware - Computer Cases, Liquid Cooling, Fan Control and PC Monitoring

Kiitos! Tämä oli enemmän kuin täydellinen tähän väliin. Keräämässä osia Fortnite fanin ensimmäiseen pelikoneeseen, vielä jostain halvalla paljon RGB:tä sisään, niin se on siinä :)
Itse en tuosta Ninjasta(?) ole kuullutkaan, mutta toivottavasti lahjansaaja on :)

edit: ainakin maksu meni läpi, mutta nyt näyttää tietokonekauppa heittävän error 500 :bored:
edit2: Heräsi, tässähän siis taitaa olla RGB:tä vakiona..?
 
Kiitokset raportista; perun uusiutumisen omalta kohdaltani. Seuraavana veloituksena (huomenna) tosiaan näkyy "44,50 zł / YEAR", mutta en nyt aio luottaa siihen.

Puolaan näkyy paraikaa olevan tarjolla ihan sama Black Friday -diili kuin viimekin vuonna (löytyi samalla URLilla muuttaen vain 2018 -> 2019), jota varmaankin kokeilen vanhan tilaukseni loputtua:
Eurosport Player | Black Friday 2019
Laittaisitko sitten raporttia, miten meni. Tuossa tarjoussivulla kun sanotaan "vain uusille tilaajille".

Oman tilaukseni kohdalla on veloituspäivänä 26.11.2019 ja hinnan kohdalla "hintasuunnitelma 44,50 zł", josta ei ota selvää, onko se vanha vai uusi hinta. Mutta taitaa olla aika varma, että ottaisivat sen 89 zł, jos antaa vain jatkua. Mieluummin ottaisin puoleen hintaan :)

Ainahan voisi tehdä uuden tilin. Ehkä jopa oikealla nimellä onnistuisi, jos laittaa eri sähköpostin. Onhan niitä samanninisiä ihmisiä... :D
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 844
Viestejä
4 891 521
Jäsenet
78 887
Uusin jäsen
coerthas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom