Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
En tiedä onko tässä ketjussa ollut vielä, mutta Saksan Amazonissa on kohtuuhintasia partahöyliä ! Ite käyttämiä Mach3:sia halvempana ku missää ikinä! Tilaa sata, save bucks for years!
Edullisia on. Itse toin viime keväänä jenkeistä 10 kpl 25 terän pakkauksia, a20 taalaa. Katsoivat vähän hitaasti walmartin kassalla:). Ei tarvitse hetkeen ostaa teriä.
 
Juu ei oo pc-storen läppäreitä tulossa. Äsken paytrail palautti rahat ja pc-storelta pahoittelu viesti hintavirheestä :itku:

Montakohan läppäriä tuolta tilattiin? Ei tuosta tietty varmaan ihan älytöntä summaa tule, 0,7€ per tilaaja palautuksineen + maksutavasta riippuen 2% provisio, ja säätämiseen käytetty työaika. Sit vielä päälle ihmiset, jotka väittää, että joku vanhus voisi teoriassa kuvitella olevansa ostamassa halvempaa dy-läppäriä, ja sen takia tuo oli ihan uskottava hinta.
 
Montakohan läppäriä tuolta tilattiin? Ei tuosta tietty varmaan ihan älytöntä summaa tule, 0,7€ per tilaaja palautuksineen + maksutavasta riippuen 2% provisio, ja säätämiseen käytetty työaika. Sit vielä päälle ihmiset, jotka väittää, että joku vanhus voisi teoriassa kuvitella olevansa ostamassa halvempaa dy-läppäriä, ja sen takia tuo oli ihan uskottava hinta.
Toisaalta melko halpaa huomiota liikkeelle. Monikohan meistäkään on aiemmin ollut edes tietoinen liikkeestä? En minä ainakaan. Selailin sivut läpi ja voi olla, että seuraavan kerran kun jotain tarvitsen saatan heiltä tilatakin.
 
Mielenkiinnolla odottelen Hobby Hallin reaktiota. Päiviä kestävä radiohiljaisuus + sen jälkeen kaikkien tilausten peruutus olisi kovin tylsä joskin todennäköinen vaihtoehto.

Sitten meneekin homma oikein kunnon perseilysirkukseksi jos alkaa osalle porukasta tipahtelemaan seurantakoodeja ja osalle peruutuksia, kriteerin x perusteella.
:sholiday:
 
Uuden tilin tekemällä reddit-keskustelun mukaan tuo koodi toimis. Saakohan nykyisen kirjaston siirrettyä uudelle tilille niin, että sitä ei tarvi "rakentaa" uusiksi? Oma Plex server on erillisellä nassilla.

E: Tässä ohje Windowsiin, mutta tarviiko nassin päässä tehdä jotain vain menisikö vain näin?



Plex Pass Feature Overview | Plex Support

Kai tuo yleensä hankitaan offline syncin ja hardware transcodingin takia.

Ei kai sitä tartte kuin kirjautua ulos ja uudella tunnuksella sisään?

Plex Passin myötä omat merkittävimmät edut oli mm.
-profiilit eri käyttäjille
-live tv virittimen ja tallennuksen (HD Homerun viime vuoden BF:stä)
-apit ilmaisia kaikkiin laitteisiin
sekä ylläolevat myös kaverin tunnarille, kun sen lisäsin plex homeen
 
Olen yksi näitä tarjousketjuja hiljaisesti seuraavia henkilöitä, joten tavanomaisesti tänne ei tule kommentoitua. Pyytäisin kuitenkin täällä viimeaikoina keskustelleita ihmisiä huomioimaan muutaman asian liittyen noihin hintavirheellisiin läppäreihin.

Toivoisin ettei täällä pyrittäisi perustelemaan omia hölmön tölmäyksiä argumenteilla, jotka ontuvat alusta alkaen syystä, että:
- Ensimmäisestä viestistä alkaen oli selvää, että "tarjouksen" ilmoittaja piti todennäköisenä hintavirhettä ja kaikki kokeilisivat tilausta omalla vastuulla, siten tämä ei ainakaan kenenkään täältä asian ilmi saanut voi perustella tosissaan, että uskoi hinnan olevan oikea
- Väitän, että tätä foorumia selaavat ihmiset ovat sen verran tekniikkaa harrastavia, että tunnistavat kyllä 200€ läppärin 1500€ läppäristä, en lähtisi täällä väittämään toisin
- Suosittelen huomioimaan, että virheellisten tilausten oikominen myyjän päässä tuottaa paljon työtä ja kuluja. Kuten edeltä joku mainitsikin, jopa paytrail veloittaa myyjältä kuluja, vaikka myynti ei toteutunutkaan
- En jaksa uskoa, että näitä turhia tilauksia voi perustella myöskään firman lisääntyneenä myyntinä näkyvyyden kautta, en ole pahemmin ainakaan täällä nähnyt henkilöitä, joilla ostopaikka on kaiken a ja o, kaikkia kiinnostaa vain halvin hinta, joten minkäänlainen ostouskollisuus tuskin pätee täällä --> tuskin esim. pc-store saa tämän myötä paljonkaan asiakasvirtaa, ainakaan ellei hinnat ole kilpailukykyisiä
- Jos joku haluaa noihin hintavirheisiin lähteä, niin toivoisin keskustelun niistä olevan kuitenkin minimissä, on mielestäni turhaa spekulointia meneekö tilaus läpi, miksi pitäisi mennä tai miten käy --> kaikki selviää kuitenkin aikanaan, eikä spekulointi sitä miksikään muuta, mutta tämä ketju täyttyy viesteistä missä pohditaan miten käy
- Voihan tällainen hintavirheiden opportunistinen hyödyntäminen olla jostakin hauskaa, tuskin kuitenkaan myyjästä, eritoten jos joutuu perustelemaan tyhmää esittäville, miksi ei halua omaan piikkiinsä myydä läppäreitä lähes lahjoituksena
 
Viimeksi muokattu:
- Jos joku haluaa noihin hintavirheisiin lähteä, niin toivoisin keskustelun niistä olevan kuitenkin minimissä, on mielestäni turhaa spekulointia meneekö tilaus läpi, miksi pitäisi mennä tai miten käy --> kaikki selviää kuitenkin aikanaan, eikä spekulointi sitä miksikään muuta, mutta tämä ketju täyttyy viesteistä missä pohditaan miten käy
Mitä sitten vaikka asiaa täällä pohditaankin? Sitä vartenhan tämä ketju on. Sitten kun tilanne muuttu riitatilanteeksi niin sitä varten on oma ketju.

Sen verran annan aiheelle inputtia että sillä ei pitäisi olla ostajan kannalta mitään merkitystä, että onko hinnoitteluvirhe tapahtunut tukkurilla vai myyjällä. Vastuu on aina myyjällä, mitäs käyttävät suoraan toisen osapuolen hintoja ilman tarkistuksia. Nyt kun virhe on kertautunut moniin kauppoihin ja jos ostaja on niiden perusteella tehnyt hintavertailua ja jos ostaja ei ole tietotekniikan tietäjä, ei tällä ollut mitään mahdollisuutta tietää että kyseessä oli hintavirhe. Toki valtaosa io-techin käyttäjistä tiesi mistä on kyse, mutta näin teoriassa. Siksi tämmöinen tukkurihintaperseily pitäisi saada jotenkin loppumaan.
 
Olen yksi näitä tarjousketjuja hiljaisesti seuraavia henkilöitä, joten tavanomaisesti tänne ei tule kommentoitua. Pyytäisin kuitenkin täällä viimeaikoina keskustelleita ihmisiä huomioimaan muutaman asian liittyen noihin hintavirheellisiin läppäreihin.

Toivoisin ettei täällä pyrittäisi perustelemaan omia hölmön tölmäyksiä argumenteilla, jotka ontuvat alusta alkaen syystä, että:
- Ensimmäisestä viestistä alkaen oli selvää, että "tarjouksen" ilmoittaja piti todennäköisenä hintavirhettä ja kaikki kokeilisivat tilausta omalla vastuulla, siten tämä ei ainakaan kenenkään täältä asian ilmi saanut voi perustella tosissaan, että uskoi hinnan olevan oikea
- Väitän, että tätä foorumia selaavat ihmiset ovat sen verran tekniikkaa harrastavia, että tunnistavat kyllä 200€ läppärin 1500€ läppäristä, en lähtisi täällä väittämään toisin
- Suosittelen huomioimaan, että virheellisten tilausten oikominen myyjän päässä tuottaa paljon työtä ja kuluja. Kuten edeltä joku mainitsikin, jopa paytrail veloittaa myyjältä kuluja, vaikka myynti ei toteutunutkaan
- En jaksa uskoa, että näitä turhia tilauksia voi perustella myöskään firman lisääntyneenä myyntinä näkyvyyden kautta, en ole pahemmin ainakaan täällä nähnyt henkilöitä, joilla ostopaikka on kaiken a ja o, kaikkia kiinnostaa vain halvin hinta, joten minkäänlainen ostouskollisuus tuskin pätee täällä --> tuskin esim. pc-store saa tämän myötä paljonkaan asiakasvirtaa, ainakaan ellei hinnat ole kilpailukykyisiä
- Jos joku haluaa noihin hintavirheisiin lähteä, niin toivoisin keskustelun niistä olevan kuitenkin minimissä, on mielestäni turhaa spekulointia meneekö tilaus läpi, miksi pitäisi mennä tai miten käy --> kaikki selviää kuitenkin aikanaan, eikä spekulointi sitä miksikään muuta, mutta tämä ketju täyttyy viesteistä missä pohditaan miten käy
- Voihan tällainen hintavirheiden opportunistinen hyödyntäminen olla jostakin hauskaa, tuskin kuitenkaan myyjästä
Sehän on kaiken liiketoiminnan perusta yleensä, että hinnat ovat jotakuinkin kilpailukykyisiä. Sen jälkeen kyse on tunnettuudesta, että volyymit nousevat. Mikäli ei ole kilpailukykyinen, silloin yrityksen kaatuminen on vain ajan kysymys.
 
Sen verran annan aiheelle inputtia että sillä ei pitäisi olla ostajan kannalta mitään merkitystä, että onko hinnoitteluvirhe tapahtunut tukkurilla vai myyjällä. Vastuu on aina myyjällä, mitäs käyttävät suoraan toisen osapuolen hintoja ilman tarkistuksia. Nyt kun virhe on kertautunut moniin kauppoihin ja jos ostaja on niiden perusteella tehnyt hintavertailua ja jos ostaja ei ole tietotekniikan tietäjä, ei tällä ollut mitään mahdollisuutta tietää että kyseessä oli hintavirhe. Toki valtaosa io-techin käyttäjistä tiesi mistä on kyse, mutta näin teoriassa. Siksi tämmöinen tukkurihintaperseily pitäisi saada jotenkin loppumaan.

Voi toki olla mahdollista, että joku on esim. Hobbyhallin sivuille vahingossa päätynyt ja sitä kautta ajatellut saavansa läppärin hyvästä tarjouksesta. Tosin sittenkin epäilisin hieman, että mikäli kyseessä olisi henkilö, jolla ei ole tietotekniikasta juurikaan ymmärrystä, miten hän tietää tosiasiallisesti, että nyt on kyseessä hyvä tarjous ja siihen kannattaa tarttua. Tuskin ainakaan tällaiset henkilöt rynnivät tilaamaan massoittain tuotetta. On myös sattuman kauppaa, että sattuisi juuri oikealla hetkellä selaamaan läppäreitä läpi ja törmäisi tuollaiseen hintavirheelliseen versioon ja vielä ajattelisi, että hinnan täytyy olla oikein tai että kyseessä on oikea tarjous.

Sehän on kaiken liiketoiminnan perusta yleensä, että hinnat ovat jotakuinkin kilpailukykyisiä. Sen jälkeen kyse on tunnettuudesta, että volyymit nousevat. Mikäli ei ole kilpailukykyinen, silloin yrityksen kaatuminen on vain ajan kysymys.
Kyllä ja en ole pc-storeen tarkemmin tutustunut, mutta ainakin tietotekniikassa katteet ovat hyvin ohuet ja kilpailua paljon, joten erottautuminen edukseen on varmasti hartiavoimien takana. Vaikea uskoa, että hintavirheet ainakaan auttavat asiaan, ellei nämä hintavirheisiin tarttuneet ihmiset oikeasti suhtaudu asiaan hyvin. Voi jopa käydä niin päin, että pettyneet tilaajat eivät hevilla tilauksia tee.

Asia tuli nyt ilmaistua ja palaan katsomoon.
 
Mitä sitten vaikka asiaa täällä pohditaankin? Sitä vartenhan tämä ketju on. Sitten kun tilanne muuttu riitatilanteeksi niin sitä varten on oma ketju.

Sen verran annan aiheelle inputtia että sillä ei pitäisi olla ostajan kannalta mitään merkitystä, että onko hinnoitteluvirhe tapahtunut tukkurilla vai myyjällä. Vastuu on aina myyjällä, mitäs käyttävät suoraan toisen osapuolen hintoja ilman tarkistuksia. Nyt kun virhe on kertautunut moniin kauppoihin ja jos ostaja on niiden perusteella tehnyt hintavertailua ja jos ostaja ei ole tietotekniikan tietäjä, ei tällä ollut mitään mahdollisuutta tietää että kyseessä oli hintavirhe. Toki valtaosa io-techin käyttäjistä tiesi mistä on kyse, mutta näin teoriassa. Siksi tämmöinen tukkurihintaperseily pitäisi saada jotenkin loppumaan.
Mene kolmen työntekijän puljussa hinnoittelemaan käsipelillä koko firman katalogi ja päivitä hinnat lähes päivittäin. Tämän jälkeen voikin olla, että sitä katetta pitää lisätä roimasti, jotta on jokin järki edes myydä niitä tuotteita.
 
Kyllä ja en ole pc-storeen tarkemmin tutustunut, mutta ainakin tietotekniikassa katteet ovat hyvin ohuet ja kilpailua paljon, joten erottautuminen edukseen on varmasti hartiavoimien takana. Vaikea uskoa, että hintavirheet ainakaan auttavat asiaan, ellei nämä hintavirheisiin tarttuneet ihmiset oikeasti suhtaudu asiaan hyvin. Voi jopa käydä niin päin, että pettyneet tilaajat eivät hevilla tilauksia tee.

Asia tuli nyt ilmaistua ja palaan katsomoon.
Itselleni ainakin ihan positiivinen yllätys, kuinka ripeästi ja asiallisesti perumishomman hoitivat, joten hintatason ollessa kilpailukykyinen, voisin tilata heiltä jatkossa. Monet kaupat vain luimistelevat aikansa ja toivovat tilanteen katoavan :beye:
 
Mene kolmen työntekijän puljussa hinnoittelemaan käsipelillä koko firman katalogi ja päivitä hinnat lähes päivittäin. Tämän jälkeen voikin olla, että sitä katetta pitää lisätä roimasti, jotta on jokin järki edes myydä niitä tuotteita.
Tyhmää se olisi käsipelin kaikki hinnat käydä läpi. Itse laittaisin ohjelmallisen tarkistuksen, että jos tuotteen hinta vaikka tippuu -25%, pitää hinta vasta sitten käsipelillä kuitata hyväksytyksi.
 
Itselleni ainakin ihan positiivinen yllätys, kuinka ripeästi ja asiallisesti perumishomman hoitivat, joten hintatason ollessa kilpailukykyinen, voisin tilata heiltä jatkossa. Monet kaupat vain luimistelevat aikansa ja toivovat tilanteen katoavan :beye:

Tilasitko itse alennusläppärin?
 
Mitä sitten vaikka asiaa täällä pohditaankin? Sitä vartenhan tämä ketju on. Sitten kun tilanne muuttu riitatilanteeksi niin sitä varten on oma ketju.

Kuvittelin olevani tarjousketjussa. En miellä tarjoukseksi sitä, että joku jossakin on tehnyt näppäinvirheen. Noille ilmiselville hintavirheille voi perustaa oman ketjun, jossa voi leikkiä uskovansa, että oli oli oli ihan varmasti oikea hinta.

Tyhmää se olisi käsipelin kaikki hinnat käydä läpi. Itse laittaisin ohjelmallisen tarkistuksen, että jos tuotteen hinta vaikka tippuu -25%, pitää hinta vasta sitten käsipelillä kuitata hyväksytyksi.

Ja jokainen noista selvitetään tukkurilta? Paljonko niitä on? Ja entä uudet tuotteet? Ja haittaako hetkellisesti väärin näkyvät sen yhden potentiaalisen sattumalta paikalle osuvan asiakkaan lisäksi muita kuin hintavirheen tunnistavia 'kokeilijoita'?
 
Tilasitko itse alennusläppärin?
Juu yks piti kokeilla. Tosin ois saattanut jäädä kokeilematta, jos heti oisin huomannut miten pieni pulju on kyseessä. Hobbaria kohtaan ei niinkään ole sympatioita.

@ojisama
Eihän niitä yleisesti tarvii tukkurilta selvitellä, mutta kokenut myyjä näkee heti, jos kyseessä on hinnanmuutos, jota on syytä epäillä. Sillä vältytään myös isommilta selvittelytöiltä, kun ei tule mahdollisesti satoja hintavirheen takia peruttavia tilauksia.
 
Ei kai sitä tartte kuin kirjautua ulos ja uudella tunnuksella sisään?

Onko tämä faktaa vai arvaus? Eli jos nassilla on plex-sovellus, jossa on libraryt ym. välimuistissa tai jossain muussa muodossa kovolla, niin uusi vaihdettu tunnus käyttää automaattisesti samoja libraryjä, kansioita ja muuta välimuistissa olevaa?
 
Ja jokainen noista selvitetään tukkurilta? Paljonko niitä on?
Järjestelmä toimii nyt niin, että on tukkurin hintakanta ja myyjän hintakanta. Hinnat päivitetään nyt suoraan myyjän kantaan tukkurin kannasta automaattisesti. Tähän päivitysajoon tulisi lisätä ehto, että mikäli myyjän kannassa oleva vanha hinta on esim. 25% korkeampi kuin tukkurilta tuleva uusi hinta, niin hinta ei päivittyisikään automaattisesti, vaan myyjän hinnoittelujärjestelmän käyttöliittymässä pitäisi hyväksyä tukkurilta tuleva uusi hinta. Uusien tuotteiden hinta pitäisi tällä tavoin kuitata myös joka kerta, tuskin vie montaa minuuttia päivässä. Äärimmäisen yksinkertainen ratkaisu ja säästäisi paljon vaivaa, aikaa, rahaa ja mielipahaa.
 
Järjestelmä toimii nyt niin, että on tukkurin hintakanta ja myyjän hintakanta. Hinnat päivitetään nyt suoraan myyjän kantaan tukkurin kannasta automaattisesti. Tähän päivitysajoon tulisi lisätä ehto, että mikäli myyjän kannassa oleva vanha hinta on esim. 25% korkeampi kuin tukkurilta tuleva uusi hinta, niin hinta ei päivittyisikään automaattisesti, vaan myyjän hinnoittelujärjestelmän käyttöliittymässä pitäisi hyväksyä tukkurilta tuleva uusi hinta. Uusien tuotteiden hinta pitäisi tällä tavoin kuitata myös joka kerta, tuskin vie montaa minuuttia päivässä. Äärimmäisen yksinkertainen ratkaisu ja säästäisi paljon vaivaa, aikaa, rahaa ja mielipahaa.

Läppärin kohdalla lukee Hobby Hallissa "Uusi", eli tosiaan saa kyllä hinnoittelija olla tarkkana, ettei mene vahingossa läpi väärä hinta, jolloin tulee paljon vaivaa, aikaa, rahanmenoa ja mielipahaa, kun joku muu tunnistaa hintavirheen ja levittää sanaa.

Onhan tuo tietysti vähän tasapainoilua tukkurihintaperseilyn ja petoksen välillä (joku heitti tänne joskus määritelmän), mutta kai sitä kauppiaiden täytyy käydä hintoja tarkemmim läpi, ettei kenellekkään tule paha mieli, kun selvällä hintavirheellä ei saanutkaan kauppiaan laskuun läppäriä. Se yksi teoreettinen vanhus varmaan ymmärtää ilman suurempaa mielipahaa, kun kauppias pahoittelee.
 
Hmm, itselle ei ole vilä tullut, mutta eiköhän se sieltä kohta ilmesty.
Tämä oli viitosen arvoinen show jne. :)
 
Amazonin tarjoukset puheenollen, onkos ihmiset tilailleet postin lakon aikana Amazonista? Tuleeko perille DHL/UPS mukana vai jäävätkö postille roikkumaan?
 
Amazonin tarjoukset puheenollen, onkos ihmiset tilailleet postin lakon aikana Amazonista? Tuleeko perille DHL/UPS mukana vai jäävätkö postille roikkumaan?
Amazon.de:stä tuli ihan normaalisti postin kautta kotiinkuljetettuna.
 
Amazonin tarjoukset puheenollen, onkos ihmiset tilailleet postin lakon aikana Amazonista? Tuleeko perille DHL/UPS mukana vai jäävätkö postille roikkumaan?

Itselle tullut ihan UPS:llä ja tänään juuri pitäisi olla toimitus.
 
10. Päivä tilattu Amazon paketti tuli eilen naapuri kaupungin postiin noudettavaksi. Normaalisti tuolta ei ole tarvinnut hakea pakettia ikinä
 
Onko joillekin jo postitettu Mavic Mini Tokmannilta?

Hidasta tuntuu olevan heidän käsittelynsä...

Toinenkaan tilaus eri tuotteilla ei ole vielä liikahtanut mihinkään.

"VASTAANOTETTU"

VAUHTII!
 
Onko joillekin jo postitettu Mavic Mini Tokmannilta?

Hidasta tuntuu olevan heidän käsittelynsä...

Toinenkaan tilaus eri tuotteilla ei ole vielä liikahtanut mihinkään.

"VASTAANOTETTU"

VAUHTII!

En kopteria tilannut mutta samana iltana tilasin muuta, eikä nekään ole vieläkään mihinkään liikkunut.
 
Amazonin tarjoukset puheenollen, onkos ihmiset tilailleet postin lakon aikana Amazonista? Tuleeko perille DHL/UPS mukana vai jäävätkö postille roikkumaan?

Amazon UK tilaus lähti perjantaina Postin seurantakoodilla ja postilta tuli viikonloppuna tekstiviestiä, että mihin laitetaan saapumaan, arvioitu päivämäärä 19.11. Naurahdin arviolle. 19.11. napsahti luuriin viesti, että noudettavissa postin pakettiautomaatista. Hymähdin, mutta siellähän se on noudettavissa eli pari arkipäivää meni.

Hyvin valikoivasti kyllä kulkee postilla. Telialta lähtenyt paketti maanantaina päivällä ja ei ole 4 arkipäivässä kulkenut Tampere-Jyväskylä väliä, edellinen merkintä edelleen maanantailta. Nyt jos ensi viikolla lakot laajenevat niin tuota pakettia ei kannata odotella ennen joulukuun puoliväliä ja palautukseenhan se menee siinä vaiheessa.
 
Viimeaikaisesta keskustelusta ja läppäri-gatesta inspiroituneena (pohjana toiminut vastaava HotUKDeals/Mydealz)

Hintavirhebingo.PNG
 
Onko joillekin jo postitettu Mavic Mini Tokmannilta?

Hidasta tuntuu olevan heidän käsittelynsä...

Toinenkaan tilaus eri tuotteilla ei ole vielä liikahtanut mihinkään.

"VASTAANOTETTU"

VAUHTII!
Äsken tuli viestiä että on jo noudettavissa, mutten tänään jaksa enää hakea.
 
Laitoin eilen palautetta Tokmanniin ja tänään tuli lohdutuspalkinto. Saa nähdä onko tuolla enää mitään tarvitsemaani varastossa tilattavaksi:

Hei,

Eilisen illan alennuskampanjan suosio yllätti meidät. Pahoittelemme kovasti, ettet saanut tilausta tehtyä. Pahoitteluna saat uuden kertakäyttöisen 30% alennuskoodin, XXXXX joka on voimassa perjantaihin 22.11. klo 23.59 saakka.

Terveisin,

Tokmannin verkkokauppa

Toimii, itsellenikin tuli alennuskoodi. Ei voi yhdistää alennettuihin tuotteisiin. Mitäköhän sitä tilaisi, kopterikin jo lähtenyt matkaan.
 
Eniten kyrsii se että täällä puidaan läppärin hintavirhetta mutta yhtään tarjousta ette ole postanneet sen jälkeen kun case tuli pöydällä. Hus nyt siitä tonkimaan hyvää alea netistä ja postaamaan.

Kärkkäisellä olisi Motorolan True Wireless -nappikuulokkeet kymmenen euron alennuksessa hintaan 39,90 €. Suhteellisen edulliset ainakin, lienevätkö hintansa arvoiset. Motorola VerveBuds 110 bluetooth nappikuulokkeet | Karkkainen.com verkkokauppa
 
Montakohan läppäriä tuolta tilattiin? Ei tuosta tietty varmaan ihan älytöntä summaa tule, 0,7€ per tilaaja palautuksineen + maksutavasta riippuen 2% provisio, ja säätämiseen käytetty työaika. Sit vielä päälle ihmiset, jotka väittää, että joku vanhus voisi teoriassa kuvitella olevansa ostamassa halvempaa dy-läppäriä, ja sen takia tuo oli ihan uskottava hinta.

Uskoisin ja toivoisin, että noista peruutuksista ei tule kuluja, vaan ne on leivottu sisään maksusopimukseen palveluntarjoajan kanssa. Tulee ainakin minulle paha mieli, jos nyt menin aiheuttamaan pienelle parin hengen firmalle laskua automaattisen järjestelmän hinnoitteluvirheestä.

edit: sori, vastasin viime sivulta .. siinä pari Amazonin päivän tarjousta:
Bis zu 26% reduziert: Küchengeräte
Bis zu 35% reduziert: Speicherkarten&USB

ei ole refulinkkejä
 
joo taisi olla huti kun on parempiakin tarjolla samaan hintaan, taidan poistaa kokonaan.

Ei kyllä hirveästi kannata ottaa stressiä tästä. Parempi se, että välillä tulee vähän huonompiakin tarjouksia, kuin se, että tarjouksia ei uskalleta laittaa enää ollenkaan..
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 146
Viestejä
4 487 996
Jäsenet
74 159
Uusin jäsen
kahvirommi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom