En tiedä mitä "softatuki" juttua edellisessä haetaan kun kaikki softat/apit joita tab A.han on asennettu onkin toimineet heti.
Tietoturva- ja järjestelmäpäivityksiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä mitä "softatuki" juttua edellisessä haetaan kun kaikki softat/apit joita tab A.han on asennettu onkin toimineet heti.
Tietoturva- ja järjestelmäpäivityksiä.
Tablettilöpinät siirretty omaan ketjuunsa. Palataan siis itse tarjouksiin, ettei tarvitse jaella turhia huomautuksia.Nämä tablettiasiathan voisi melkein siirtää tänne(?): Minkä tabletin ostan?
Mitkäs laitteet - noin karkeasti - nykyään osaavat hyödyntää 10G lania? Omassa emossa tai nassissa ei ainakaan taida olla kuin gigainen liitin.
Voin kyllä suositella tuohon hintaan. Vähän painava verrattuna kalliimpiin laitteisiin, mutta mm. Näppäimistön ja kosketustason kannalta oikein soiva peli.Näitä jälleen saatavilla Verkkokaupassa.
Sillähän ei sinänsä ole väliä onko vastaanottajalla 10G liitin, jos vastaanottajana on esim 10 kpl 1G yhteyden takana olevia koneita. Eli jossain lanikäytössä jos siirrellään pelejä yhden kaverin koneelta tms niin hyvä, että hän voi jakaa 10G nopeudelle, vaikka yksittäiset vastaanottajat eivät saisi kuin 1G nopeudella.
Ei taida vaan SSD-levytkään helposti pysyä mukana tuossa.
Tablettilöpinät siirretty omaan ketjuunsa. Palataan siis itse tarjouksiin, ettei tarvitse jaella turhia huomautuksia.![]()
Kuten ylhäällä olikin jo hieman juttua niin kyllä käyttökohteita löytyy, varsinkin juuri tuo jos multi-gigaista (2.5G/5G/10G) tukeva laite kytketään kytkimeen niin muut saavat gigan kaistan eikä tarvitse jakaa.Mitkäs laitteet - noin karkeasti - nykyään osaavat hyödyntää 10G lania? Omassa emossa tai nassissa ei ainakaan taida olla kuin gigainen liitin.
Kyllä jokaisen täällä löpisevän pitäisi osata navigoida foorumilla ja sen alialueilla.Kannattaisi samalla linkata se ketju, jotta keskustelu voisi siellä luontevasti jatkuakin.
Nyt jaksoin etsiä itse, mutta useimmissa tämänkaltaisissa tilanteissa tuskin jaksaisin.
Eli tablettiketju on tuolla: Minkä tabletin ostan?
Kyllä jokaisen täällä löpisevän pitäisi osata navigoida foorumilla ja sen alialueilla.![]()
Kyllä niiden ei-seurattujen ketjujenkin pitäisi löytyä aihetta käsittelevässä kategoriassa. Pieni oppiminen voi muutenkin tehdä hyvää, koska jatkossa mielenkiintoisia asioita saattaa löytyä vaikka kyseistä aihetta ei löytyisikään sieltä seurattujen ketjujen listalta.Mutta on se oikean ketjun etsiminen paljon kömpelömpää kuin jos postien siirtäjä ilmoittaisi mihin ne siirsi (linkin kanssa), minkä luulisi olevan pieni vaiva.
Muistetaan kumminkin, että se ketju johon siirrettiin ei esim ole automaattisesti alkuperäisten keskustelijoiden seurannassa, joten keskustelu todennäköisemmin vain unohtuu ja tyrehtyy. Mutta jos edes linkki olisi välittömästi saatavilla, se edesauttaisi keskustelun jatkumista.![]()
Kannattaisi samalla linkata se ketju, jotta keskustelu voisi siellä luontevasti jatkuakin.
Nyt jaksoin etsiä itse, mutta useimmissa tämänkaltaisissa tilanteissa tuskin viitsisin.
Eli tablettiketju on tuolla: Minkä tabletin ostan?
Jos joku vielä dvd:itä rippailee niin ilmainen WinX DVD ripper ja WinX HD video converter
How to Use Handbrake to Transcode Videos and Rip DVDs, Settings, Errors & Fixes
WinXDVD Software Summer Special Coupon - DVD Video Software Freebie
Jaksta on parhaimpia, toki maksaa reilu parikymppiä jollain linkillä, normihinta kallis. Kokeiluversiolla voi testata muutamalla sekunnilla toimiiko sivulla.Todella hyvä ohjelma. Nyt löytyi suoraan Yotube ja monesta muusta lähteestä suoraan kaappaava ohjelma. Suur kiitos vinkistä! Just tuon tyyppistä etsin. Itsellä oli pieni haaste saada facebookista suora streemi talteen ei siis mitä screencapturea kun se ei ole ihan sama asia. DVD rippauksiinkin varmaan ok myös, mutta tarve sen osalta melko vähäinen...
Tuote: Freedome 1Y 3D
Hinta: 14,90€
Kauppa: Power, ilmeisesti vain myymälästä
Voimassa: Hullut Päivät torstai
Linkki: https://www.power.fi/tietotekniikka/ohjelmistot/tietoturva/f-secure-freedome-1y-3d/p-251529
Korjaan. Taisin kirjoittaa väärin.Keskiviikko, jos sivua uskominen.
Onko F-Securea halvemmalla kuin tuo Safe 1v / viisi laitetta 40€ jossain?
Tuote: Freedome 1Y 3D
Tuote: Dyson V10
Hinta: 349€
Kauppa: Power
Voimassa: Hullut Päivät keskiviikko
Linkki: https://www.power.fi/koti-ja-vapaa-...yson-cyclone-v10-parquet-varsi-imuri/p-797578
Itse sain powerissa tuotteen ostoskoriin asti, mutta siitä jatkaminen bugittaa.
Minulla valitti myös samasta, vaikka olin kirjautunut. Lisäksi tyhjensi ostoskorin, kun toimitustavan valinnan kanssa oli jokin bugi. Seuraavaksi tulikin ilmoitus että tuotetta ei enää varastossa. Ei näin..Toimi kun sattui olemaan tunnus jolla kirjautua ennen sitä. Valitti muuten jostain bottomheaderista.
Jos ne on palkannu verkkikseltä lisävoimia kampanjan ajaksi?Minulla valitti myös samasta, vaikka olin kirjautunut. Lisäksi tyhjensi ostoskorin, kun toimitustavan valinnan kanssa oli jokin bugi. Seuraavaksi tulikin ilmoitus että tuotetta ei enää varastossa. Ei näin..

Sain kanssa ostoskoriin mutta ei antanut valita noutoa liikkeestä.Itse sain powerissa tuotteen ostoskoriin asti, mutta siitä jatkaminen bugittaa.
Onko tuo powerin freedome joku tuotepaketti vai toimitetaanko lisenssiavain s-postiin?
Minulla valitti myös samasta, vaikka olin kirjautunut. Lisäksi tyhjensi ostoskorin, kun toimitustavan valinnan kanssa oli jokin bugi. Seuraavaksi tulikin ilmoitus että tuotetta ei enää varastossa. Ei näin..
Tilasin Powerista Freedomen. Tulee postissa. Sisäänkirjautuminen ja lisäosien posto kytöstä auttoivat tilauksessa. Vaikka juuri asensin tuplahinnalla vuodeksi saman tuotteen.
Ei ilmeisesti, koska verkkis osaa sanoa jos kampanjatuoteet on varattu ostoskoreihin, mutta ei vielä loppuunmyyty.Jos ne on palkannu verkkikseltä lisävoimia kampanjan ajaksi?![]()
Tilasin Powerista Freedomen. Tulee postissa. Sisäänkirjautuminen ja lisäosien posto kytöstä auttoivat tilauksessa. Vaikka juuri asensin tuplahinnalla vuodeksi saman tuotteen.
Ei kai siitä muuta hyötyä ole, kuin että voi jatkaa pään ympärille pyöräytettyä foliota myös virtuaalisesti. Ja ei, USA Netflix ei toimi Freedomen kautta, eli sinne menee sekin hyöty.Mitä tolla tekee? Ainakaan USA Netflix ei taida toimia?
BBC toimii freedomen kautta. Tulee tuolta jonkin verran seurattua urheilulähetyksiä.Ei kai siitä muuta hyötyä ole, kuin että voi jatkaa pään ympärille pyöräytettyä foliota myös virtuaalisesti. Ja ei, USA Netflix ei toimi Freedomen kautta, eli sinne menee sekin hyöty.
Eikös F-securen tuote pidä jotain lokia, jonka luovuttavat pyydettäessä, eli ei laittomiin puuhiin oikein ole fiksu? Itse en VPNää käytä kuin duunissa.BBC toimii freedomen kautta. Tulee tuolta jonkin verran seurattua urheilulähetyksiä.
Kai tätä yleisemmin waretukseen käytetään.
Toimi ainakin edellisellä kokeilulla.Ei kai siitä muuta hyötyä ole, kuin että voi jatkaa pään ympärille pyöräytettyä foliota myös virtuaalisesti. Ja ei, USA Netflix ei toimi Freedomen kautta, eli sinne menee sekin hyöty.
oli virhe tilata aamulehti tänne Ouluun kun se tulee niin harvoin ja tukkii postiluukun silloin kun se tulee kaikki kerralla.
Eipä toimi enää.Toimi ainakin edellisellä kokeilulla.
Aina välillä on toiminut kun vaan jaksaa tarpeeksi kokeilla eri paikkoja.Ei kai siitä muuta hyötyä ole, kuin että voi jatkaa pään ympärille pyöräytettyä foliota myös virtuaalisesti. Ja ei, USA Netflix ei toimi Freedomen kautta, eli sinne menee sekin hyöty.
Tuote: 3 x Perfect Tornado -pesua
Hinta: 39,90€
Kauppa: St1
Voimassa: Huomenna, torstain aikana (klo 00-24)
Linkki:
No kyllä se sitten kannattaa tuohon tarkoitukseen ostaa!Aina välillä on toiminut kun vaan jaksaa tarpeeksi kokeilla eri paikkoja.
Lisätty, ei muuta kuin shoppailee huomenna. Saikin odottaa hetken tuota hintaa uudelleen, kun ei ole 5-6kk sisällä saanut tuohon hintaan.Ilmeisesti liite toimi vasta kun lainasin viestiäpostaatko vielä tuon suoran linkin verkkokauppaan?
Tämä saapui tänään, ja täytyy sanoa, että laite pääsi yllättämään laadukkaalla olemuksellaan. En lukenut mitään revikoita etukäteen vaan laitoin samantien tilaukseen, kun näin hinnan. Oletus oli, että tämä on jotain pelijonnerihkamaa, mutta käytetään siihen saakka, kunnes kunnollisten hinnat tulee alas. Aika väärin meni oletus. Todella hyvä ja helppokäyttöinen käyttöliittymä, ja koko runko on alumiinivalua, ei siis mitään ohutta peltiä tai muovia kuten yleensä. Jos olisi ollut vielä sisäinen virtalähde, niin olisi täydellinen laite. Kiitokset @Teomo vielä tarjouksesta! Nyt on kivasti 10G yhteys ykköskoneen ja levypalvelimen välissä![]()
Tuote: NFL Gamepass
Hinta: 122,99€
Kauppa: nflgamepass.com
Voimassa: Toistaiseksi
Linkki: NFL - Game Pass
Eka neljännes runkosarjasta takana, mutta palvelun hinta on jo puolittunut. Pro-tilauksessa mukana myös playoffit. Palvelusta näet kaikki nfl-pelit suorana ja uusintana on-demand.
Tuote: 5e alennuskoodi Pasilan Prismaan. Koodi tulee sähköpostilla, kun kertoo toiveensa liittyen uuteen Prismaan.
Hinta: -5€
Kauppa: Prisma, Tripla
Voimassa: Koodi voimassa 3.11. asti. Myönnetään yli 50 euron kertaostoksesta.
Linkit: Tein juuri toiveen pian avautuvaan Prisma Triplaan, tee ihmeessä sinäkin omasi!
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.