Riippunee yhtiöstä, halpisyhtiöiden koneeseen tuolla ei kannata yrittää sisälle...
Tai tuo on pieni tyttö kuvassa..
Amazon Basics Weekender oli juuri ~50€ ja se on paljon parempi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippunee yhtiöstä, halpisyhtiöiden koneeseen tuolla ei kannata yrittää sisälle...
Hyvinhän toi esim. Norwegianin lennoille menis. Ryanairille 3cm liian paksu, mutta liekkö niin justiinsa jos ei pakkaa ihan täyteen kun painuuhan se kasaan.Riippunee yhtiöstä, halpisyhtiöiden koneeseen tuolla ei kannata yrittää sisälle...
Kyllä sen yleensä ruumaan mukaan saa, mutta tietty maksusta...Jonkun verran saattaa vituttaa kun ne sen käsimatkatavara mittaimen läpi yrittää laukkua pujottaa ja laukku jää kentälle.
Wizzairilla ainakin on pienemmät.Hyvinhän toi esim. Norwegianin lennoille menis. Ryanairille 3cm liian paksu, mutta liekkö niin justiinsa jos ei pakkaa ihan täyteen kun painuuhan se kasaan.
Onko jollain halpalentoyhtiöllä merkittävästi pienemmät noi rajat?
Kiristää jollain remmillä kasaan niin, että menee mittakehikkoon. Näin oon tehny ainaki rinkan kanssa.Jonkun verran saattaa vituttaa kun ne sen käsimatkatavara mittaimen läpi yrittää laukkua pujottaa ja laukku jää kentälle.
Voi käydä näin.Hyvinhän toi esim. Norwegianin lennoille menis. Ryanairille 3cm liian paksu, mutta liekkö niin justiinsa jos ei pakkaa ihan täyteen kun painuuhan se kasaan.
Onko jollain halpalentoyhtiöllä merkittävästi pienemmät noi rajat?
Jalkoihin tietty turha kuvitellakkaan ottaa
Ei oo muuten ainakaan Norwegianin lennoilla koskaan laukun kokoa tarkastettu ja porukka kantaa aika ison näköistä matkatavaraa välillä. Matkalaukun lisäksi vaikka mitä säkkiä joka ei varmasti mee sen sallitun käsilaukun/repun mittoihin.
Tuote: Harman Kardon Onyx Studio 4 BT-kaiutin
Hinta: 99€
Kauppa: Telia
Voimassa: 6.10. asti. Rajoitettu erä.
Linkki: Harman Kardon Onyx Studio 4 -bluetooth-kaiutin - Telia
Useinhan saa näitä aleista, paras hinta EVÖ hinta.fi mukaan.
Tuli tilattua tuo uudempi malli 149 eurolla (Onyx Studio 5). Kiitos tästä, yleensä kerennyt menemään tarjous ohi, ennenkö olen tarpeeksi lämmennyt ajatukselle. Eihän tuon normihinta tietysti tuota 400 euroa ole muualla kuin operaattoreilla, mutta reilu 80 euron alennus silti.
Kai nuo "massiiviset" alennukset vetoaa johonkin kohderyhmään, ei niitä muuten olisi. Nuo alennetut (normaali-)hinnat on kyllä ihan kilpailukykyisiä (99€/OS4 ja 149€/OS5). Harmi vaan, kun ei ollut Aura Studio kakkosta "tarjouksessa." Tuo kahvakuulamalli (OS5) ei ole kovin kaunis katsella.Alkaa olla jo naurettavaa tuo nelosmallin "säästä 200e", kun mukamas 300e:n tuote on jatkuvasti 100e:lla myynnissä. Mikähän tuommosessa hinnan jojoilussa on pointtina... Ei kai sitä kukaan nettivertailija osta 300e:lla. Haluavat ilmeisesti myydä niitä vain kuukauden välein hetken aikaa.
Vitosessa toki sama homma.
Tuote: 8 TB Western Digital My Book Desktop USB 3.0 ulkoinen kiintolevy
Hinta: 144,84 € toimitettuna
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: Toistaiseksi, tuskin kovin kauaa jos vanhat merkit paikkansa pitää.
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B01LWVT81X
Kannattaa ehkä mainita että kyseessä refurbished kovalevy.
TehdaskorjattujaMitä tuo refusdvidesh tarkottaa?
Saksalaisella sivustolla ei ole mainintaa refurbishedista, taitaa olla vaan käännöksen kukkasia.
Hmm. totta, saksankielellä en näe siitä mainintaa. Mutta kun kieleksi laittaa enlganti niin se lukee useampaan otteeseen.
En tiennyt että jos pitää sivua englanninkielisenä niin saa ihan eri tuotetiedot... Pitää kai tästä lähtien alkaa katsoa myös alkuperäistä sivua ja tehdä käännös itse.
Ebay koodia koitin sovelluksella ja näytti toimivan, keräilin lisää tavaraa, niin sillä välin ilmoitti ettei koodi toimi enää
Voisiko olla kertakäyttöinen, kun sähköpostissa choose one, or choose both.Juu, sama
Itse koitin eilen illalla tilata ja väitti ettei toimi. Jätin kamat ostoskoriin ja tänä aamuna meni läpi. Ota tosta sitten selvää. Kertakäyttöinen ei ainakaan ole, sillä ihan yleisesti tuolla sivulla.Ebay koodia koitin sovelluksella ja näytti toimivan, keräilin lisää tavaraa, niin sillä välin ilmoitti ettei koodi toimi enää
Joo, no säästyypä rahat, xboxille gift cardia olis saanu -20.Itse koitin eilen illalla tilata ja väitti ettei toimi. Jätin kamat ostoskoriin ja tänä aamuna meni läpi. Ota tosta sitten selvää. Kertakäyttöinen ei ainakaan ole, sillä ihan yleisesti tuolla sivulla.
Kaikki tuotteet Googlen verkkokaupassa, pl. Stadia -21% koodilla B-GOOGLE21.
Googlen laitteiden ja lisävarusteiden virallinen Google Store
Esim. Chromecastit, Google Wifi, Nest-härpäkkeitä ym.
Toimittaako saksan store suoraan Suomeen?Saksan storessa saa ilmeisesti lisättyä myös Pixeleihin tuon alennuksen.
Ei virallisesti, mutta matkapuhelinfoorumilla porukka onnistunut tilaamaan kikkailemalla osoitetietojen kanssa. lähde Google Store - keskustelu, kokemukset, tilaaminen ulkomailtaToimittaako saksan store suoraan Suomeen?
Varmaan ebay kustantaa alennuksen myyjälle? Kokeilin tilata toiste ja sanoi, että tilasin tällä koodilla jo kerran. Eli toimii vain kerran/käyttäjätiliMiten tuo ebayn alennuskoodi voisi toimia kaikkeen, eihän siellä ole Ebayn itsensä myymänä mitään vaan myyjät ovat yksityisiä ja eri yrityksiä?
eBay maksaa.Miten tuo ebayn alennuskoodi voisi toimia kaikkeen, eihän siellä ole Ebayn itsensä myymänä mitään vaan myyjät ovat yksityisiä ja eri yrityksiä?
Toimiiko tuo Ebayn mobiilikoodi "P20APP" kellään?
Maksimialennus ei voi ylittää 50$ sanoo ehdoissa, tiedä sitten hylkääkö koodin sen takia vai miksi. Itse kuitenkin tilasin tuolla aamulla.Toimiiko tuo Ebayn mobiilikoodi "P20APP" kellään?
Maksimialennus ei voi ylittää 50$ sanoo ehdoissa, tiedä sitten hylkääkö koodin sen takia vai miksi. Itse kuitenkin tilasin tuolla aamulla.
Testasin mobiiliappilla ja nettisivut päätteillä .com, .de ja .co.uk. Muuttelin myös ostoskorin arvoa välillä 20€-100€. Kumpikaan koodi ei toiminut millään näistä vaihtoehdoista.Toimiiko tuo Ebayn mobiilikoodi "P20APP" kellään?
Testasin mobiiliappilla ja nettisivut päätteillä .com, .de ja .co.uk. Muuttelin myös ostoskorin arvoa välillä 20€-100€. Kumpikaan koodi ei toiminut millään näistä vaihtoehdoista.
Onkohan alennus sitten tuotekohtainen ettei toimi kaikissa tuotteissa. Voitko heittää esimerkkinä jonkun tietyn tuotteen millä sinulla tuo koodi toimii?P10DESK näyttäisi toimivan ainakin ebay.com:ssa.
Oral-B Genius 10900 Electric Toothbrush 2 Hand Pieces app Pouch | eBayOnkohan alennus sitten tuotekohtainen ettei toimi kaikissa tuotteissa. Voitko heittää esimerkkinä jonkun tietyn tuotteen millä sinulla tuo koodi toimii?
Jees, eipä tuo toimi. Heittelee myös vähän miten sattuu kahta erilaista ilmoitusta kun laittaa koodin. Antaa olla, pitäkööt tunkkinsa jne.Oral-B Genius 10900 Electric Toothbrush 2 Hand Pieces app Pouch | eBay
Tämän itse ostin p20app koodilla. Kokeilin myös p10desk selaimella ja toimi. Samoin kokeilin p10desk koodia satunnaisiin apple watch rannekkeisiin ja toimii. Sovelluskoodia en voi enää kokeilla, koska olen sillä jo tilannut.
Pahoittelut, en osaa auttaa.. luulin tuon toimivan kaikilla, mutta ilmeisesti vain nyt osa on saanut noita käytettyäJees, eipä tuo toimi. Heittelee myös vähän miten sattuu kahta erilaista ilmoitusta kun laittaa koodin. Antaa olla, pitäkööt tunkkinsa jne.
No problem, eikä se sun vikas muutenkaan ole.Pahoittelut, en osaa auttaa.. luulin tuon toimivan kaikilla, mutta ilmeisesti vain nyt osa on saanut noita käytettyä
Meneekö tää offtopiciksi, mutta googletin tuon kellon. Niin en tiedä olenko tyhmä. Mutta mikä tuossa kellossa tekee paremman, kuin ihan mistä tahansa muusta? Sori mun kysymyksen epäselveisyys. Mutta tiedät varmaan, jos joku kysyy asiaa, josta ei itse kysyjä ymmärrä mitään.
Viime viikon perjantaille otin tilauksen alun. Keskiviikkona tuli kasa lehtiä. Alueena Päijät-Häme.Onko muille tullut Aamulehti (se Tampereen OP:n tarjous) millaisella viiveellä? Tänne Jyväskylään esim tälle aamulle tuli torstain lehti...
Onko muille tullut Aamulehti (se Tampereen OP:n tarjous) millaisella viiveellä? Tänne Jyväskylään esim tälle aamulle tuli torstain lehti...
Itse tilasin XXL:n lahjakortteja kun viimeksi tuo tarjous tänne linkkailtiin. Parin viikon päästä tulivat lahjakortit postilaatikkoon, odottavat vielä kylläkin käyttöä mutta eiköhän varmasti löydy viimeistään jouluna jotainOnko tuo Offerilla ihan legitti sivusto ja kaiken pitäisi toimia niin kuin luvataan eikä rahat häviä kuin tuhka tuuleen?
Onko tuo Offerilla ihan legitti sivusto ja kaiken pitäisi toimia niin kuin luvataan eikä rahat häviä kuin tuhka tuuleen?
Tuote: Xiaomi Mi Roborock S5
Hinta: 315,75€
Kauppa: Data-systems
Linkki: Data-Systems
TUOTEKOODI VASTAA gen. 1 imuria
KUVAT JA NIMI gen. 2 imuria
Jännittämään vaa, että kumpi tulee
Mitä eroa on Gen 1 ja 2 imurilla?Aika varmasti tuolta puljusta tolla hinnalla tulee gen1.