Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Tässäpä yksi revikka: FiiO K1 review | What Hi-Fi?

En aivan vakuuttunut tuosta

Ajaiskohan ihan tavallinen USB-"äänikortti" asian luureilla

Antlion Audio USB Sound Card, ulkoinen USB-äänikortti, musta - 19,90€

--

*lisäksi ääneen tuli myös toivottua syvyyttä ja tahdikkuutta (ei enää niin tylsän kuuloinen). *

No mä ainakin haluaisin suoran / puhtaan / lineaarisen äänen enkä mitään korostuksia ..

Vaikea kyllä sanoa kokeilematta. Antlion mainostaa tuotetta enemmän mikrofoniominaisuudet edellä, eikä tuosta hirveästi kokemuksia netistä löydy. Jos budjetti on pieni, menee hieman arpapeliksi ellet Youtubesta löydä hyviä arvosteluvideoita.

Myös nuo USB Audio interfacet voisivat tuoda apua, mutta ovat aika paljon kookkaampia. Itseltäni löytyy esim. tämä: https://www.thomann.de/gb/behringer_u_phoria_umc22.htm joka tuli ostettua pääasiassa phantom-virtaominaisuuden vuoksi mikrofonikäyttöön, mutta tuolla tekee kaikkea muutakin kivaa.

Itse suosin aina ensisijaisesti käytettyjä, ja esim @escalibur näkyy myyvän täällä pariakin FiiO -isovelimallia joten ei kun tinkaamaan.

Kellään tästä kokemuksia?

Itselläni on ollut tätä vastaava aikaisempi malli. Se oli ihan ok laite, kun ottaa huomioon ettei ole mikään Dyson ja ei korvaa oikeata imuria. Oman kokemuksen mukaan akusta loppuu puhti parin vuoden käytön jälkeen. Tähän ajattelin kikkailla akun vaihto, kun aika tulee eteen.

Tällä saa isoimmat roskat matoilta kätevästi pois, ja rikkaimuri toimii vallan mainiosti. Saa tehtyä sellaista ylläpito siivousta.

Itse en ostaisi 10V vehkeitä, niistä oma kokemus on, että eivät ole tyhjää parempia. En edes ymmärrä miksi niitä tehdään. Tämä on 14V versio joten puhtia on jo jonkin verran. Varmaan 18v olis vielä parempi, mutta hinta sitten nousee jo toiselle tasolle.

Itselläni on ollut tätä vastaava aikaisempi malli. Se oli ihan ok laite, kun ottaa huomioon ettei ole mikään Dyson ja ei korvaa oikeata imuria. Oman kokemuksen mukaan akusta loppuu puhti parin vuoden käytön jälkeen. Tähän ajattelin kikkailla akun vaihto, kun aika tulee eteen.

Tällä saa isoimmat roskat matoilta kätevästi pois, ja rikkaimuri toimii vallan mainiosti. Saa tehtyä sellaista ylläpito siivousta.

Itse en ostaisi 10V vehkeitä, niistä oma kokemus on, että eivät ole tyhjää parempia. En edes ymmärrä miksi niitä tehdään. Tämä on 14V versio joten puhtia on jo jonkin verran. Varmaan 18v olis vielä parempi, mutta hinta sitten nousee jo toiselle tasolle.
Olet ehkä jo perehtynytkin, mutta näissähän ei ole yhtä akkua vaan monta pientä akkua.
Akkujen vaihto Electrolux ergorapido rikkaimuriin - digiapuri.com
Itse ostaisin ehkä jonkun Lion akullisen ennemmin..
E: Koodilla EER73IGM katsottuna tuossahan on Litium akut! Tuohon hintaan varmasti todella hyvä ostos :tup:

Kellään tästä kokemuksia?

Meillä oli joskus ilmeisesti hyvin paljon tuota vastaava Electroluxin rikkaimuri. Imuteho oli aika onneton, kyllä se juuri ja juuri leivänmurut sai sisäänsä vedettyä, mutta ei esim. enää pikkukiviä ellei imupäätä laittanut hyvin tarkasti kiven päälle ja antanut hetken imeä. Pelkällä käsiosalla lähti paremmin, mutta varren ja leveämmän suulakkeen kanssa ei tuntunut oikein teho riittäävän. Rakenne oli myös aika heiveröisen oloinen. Akku/akut kuoli vehkeestä noin parissa vuodessa, jonka jälkeen se toimitettiin SER-keräykseen.

Edit: kuten Jamboa tuossa huomautti, niin tässä mallissa on näköjään Li-Ion akku toisin kuin meillä olleessa vehkeessä, joten teho ja kestoikä voi olla parempi

Clasun -20% alekoodi ei ilmeisesti toimi jo alennettujen tuotteiden kanssa. Yritin laittaa ostoskoriin varsi-imurin ja pienen usb-kilkkeen, jotta sain hinnan yli 80€, mutta herjaa virheellisestä alennuskoodista.

Clasun viestissä ei mainita, että tuota ei voisi käyttää olemassaolevan alennuksen päälle.

Clasun -20% alekoodi ei ilmeisesti toimi jo alennettujen tuotteiden kanssa. Yritin laittaa ostoskoriin varsi-imurin ja pienen usb-kilkkeen, jotta sain hinnan yli 80€, mutta herjaa virheellisestä alennuskoodista.

Clasun viestissä ei mainita, että tuota ei voisi käyttää olemassaolevan alennuksen päälle.
Käytännössä koodi näyttää toimivan vain yli 100euron ostokseen

Class Ohlsonin verkkokaupasta -20% alennusta yli 80 euron tilauksesta koodilla ALE20

*Voimassa 25-28.7.2019. Ei koske JBL, Sony, Marshall, Apple, Google, Ryobi, Tormek, DJI rc-toys ja Landmann -tuotteita. Ei koske lahjakortteja. Tarjous on voimassa vain verkkokaupassa. Emme vastaa painovirheistä tai tuotteiden loppumisesta

Kiitos tästä. Tuo varsi-imuri tuli maksamaan vähän päälle kuusi kymppiä ja kaveriksi asaklitt sähkömoottorilla täyttyvä ilmapatja reilu pari kymppiä, normihinta viis kybää silläkin.

Matkalaukku IT musta - IT LUGGAGE | Clas Ohlson vinkki matkalaukuksi. Laukku on todella kevyt, mainostavat maailman kevyimmäksi. Taskuratkaisut ovat minusta järkeviä, ja sisusta on tasaisen kulmikas ilman hankalia tukitankoja. Pyörät rullaa kevyesti. Sillä -15% koodilla hintaa tuli vain hieman alle 30€. Ja mikä parasta, tuotteella on 10 vuoden takuu, vaikkei tuolla sivulla niin sanotakkaan. Eli ei voi mennä paljoa metsään, kiikuttaa vaan takaisin jos menee hajalle. Ei ole jäljellä enää verkkokaupassa mutta joissakin myymälöissä on.

Matkalaukku IT musta - IT LUGGAGE | Clas Ohlson vinkki matkalaukuksi. Laukku on todella kevyt, mainostavat maailman kevyimmäksi. Taskuratkaisut ovat minusta järkeviä, ja sisusta on tasaisen kulmikas ilman hankalia tukitankoja. Pyörät rullaa kevyesti. Sillä -15% koodilla hintaa tuli vain hieman alle 30€. Ja mikä parasta, tuotteella on 10 vuoden takuu, vaikkei tuolla sivulla niin sanotakkaan. Eli ei voi mennä paljoa metsään, kiikuttaa vaan takaisin jos menee hajalle. Ei ole jäljellä enää verkkokaupassa mutta joissakin myymälöissä on.
Laukkua näyttäisi olevan punaisena hyvin saatavilla Matkalaukku IT punainen - IT LUGGAGE | Clas Ohlson .

Kovaa matkalaukkua missään tarjouksessa? Jonka uskaltaa antaa ruymaan runnottavaksi. Reilun viikon päästä olisi reissuun lähtö..

Kovaa matkalaukkua missään tarjouksessa? Jonka uskaltaa antaa ruymaan runnottavaksi. Reilun viikon päästä olisi reissuun lähtö..
Itse olen käyttänyt vuosia vain "pehmeitä" matkalaukkuja, mutta niissä on kuitenkin kiinteä putkirunko. Olen kuljettanut kymmeniä täysinäisiä lasipulloja. Yksikään ei ole räjähtänyt, olen käärinyt ne vaatteitten sisälle. Jos pitäisi jotain tulitikuista tehtyä pienoismallia kuljettaa, niin sellaista varten pitäisi hankkia sitten oma kova kotelo.

Clasulla näyttää olevan Asaklitt-laukut tarjouksessa. Itse ostin aikoinaan tuollaisen tarjouksesta käsimatkatavaralaukuksi ja olen tykännyt. Pari kertaa tuo on matkannut ruumassakin ja ei ole tullut juuri mitään jälkiä.

Eli siis tämä minulla: Lentolaukku Asaklitt, 32 l | Clas Ohlson

Kiitos tästä. Tuo varsi-imuri tuli maksamaan vähän päälle kuusi kymppiä ja kaveriksi asaklitt sähkömoottorilla täyttyvä ilmapatja reilu pari kymppiä, normihinta viis kybää silläkin.

Samoin kiitokset. Tänne lähti imuri ja 1,04€ maksanut lautasliinapaketti.

Imuri ja valokuvapaperia tänne. Ei tuo imuri nyt paskimpia varmaan ole vaikka en kauheasti odotuksia ole asettanutkaan.

Satunnaiskäyttöön silloin kun ei jaksa johdollista ja perässä vedettävää Dysonia raapia komerosta esille.

Sama juttu. Robotti hoitaa pääosin hommat mutta aina välillä täytyy joku pieni nurkka siivota. Muutenkin ikivanha rikkaimuri on ollut vaihtokunnossa jo pitkään.

Clasun ALE20 näyttäis toimivan ainakin JBL:n ja Landmannin tuotteisiin vaikka sanotaan, että ei koske mm. noita.

Onko tämä nyt joku petos, jos tietoisesti käytän koodia noihin? :cigar2:

Jos Suomesta tilattu kelpaa, niin Gigantin outletista löytyy ~90€ hintaan setit, jossa toisessa "3 valkoista lamppua + bridge + katkaisin" ja toisessa "3 värillistä lamppua + bridge".

Tuote: Varsi-imuri
Hinta: 79€
Kauppa: Clas Ohlson
Linkki: Varsipölynimuri Electrolux Ergorapido EER73IGM | Clas Ohlson

Hintaseurannan mukaankin halvimmillaan nyt. Gigantti myy tarjouksessa pinkkiä väriä 115€ hintaan. Tästä ihan perus varsi-imuri sitä tarvitsevalle.

Class Ohlsonin verkkokaupasta -20% alennusta yli 80 euron tilauksesta koodilla ALE20

*Voimassa 25-28.7.2019. Ei koske JBL, Sony, Marshall, Apple, Google, Ryobi, Tormek, DJI rc-toys ja Landmann -tuotteita. Ei koske lahjakortteja. Tarjous on voimassa vain verkkokaupassa. Emme vastaa painovirheistä tai tuotteiden loppumisesta

tuohon jotain halpaa, itse laitoin 2kpl käteviä 5l marjaämpäreitä.
Ämpäri 5 litraa - NORDISKA PLAST AB | Clas Ohlson
tai
Muovikengät unisex, laivastonsininen | Clas Ohlson

Tulipa noi Panasonicin kuulokkeet ostettua vaikka en nyt välttämättä olisi tarvinut 4 paria. No onpahan nyt sitten tulossa ensimmäiset vastamelut :)

Ja juuri kun olin tilaamassa niin meni alas. Onkohan hintavirhe :( olisi ollut mukava lisä nappikuulokkielle.

Eiköhän siellä vaan tuotteet loppuneet. Näin mainostivat Varastonsiivousta mainoskirjeessä:

Myymme erän demoja ja varaston viimeisiä kappaleita nyt helteen sulattamilla hinnoilla!
...
Tuotteita saatavilla rajoitetusti.
Varastonsiivous voimassa vain verkkokaupassa.
Pidätämme oikeuden purkaa kauppa, mikäli tuote on myyty loppuun ennen tilauksen käsittelyä. Tilaukset käsitellään tilausjärjestyksessä.

Varaston siivous

Viimeksi muokattu:
Pitääköhän tuo Ryzenin 2600 ostaa nyt tällä 145 euron hinnalla? Odottelin että tippuisi vielä, mutta nyt Saksassakin on hinnat nousseet takaisin 130 euroon.

Kuulokkeista:

https://www.amazon.de/TaoTronics-Ra...ingebautes-Tieftontöner-Schwarz/dp/B074TZ8NNL Tuollaiset tilasin Prime-päivänä. Kaksi päivää testattu ja naurettavan hyvät hintaan nähden. Vastamelu ei mikään päräyttävä, mutta olemassa. Saundi hieman bassovoittoinen, muttei tosiaankaan mitään jonne-osastoa. Arvosteluissa yleisesti mainittu olevan järjestäen parasta mitä saa alle satasella ja moni kalliimpi jää noille.

Voi hitto, katoin Panasoniccien tuotesivua mutta jäi vastamelutoiminto huomaamatta :facepalm:.

E: Mitenköhän vertautuvat Bosen tai Sonyn kuulokkeisiin?

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 042
Jäsenet
78 904
Uusin jäsen
Vermeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom