Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Tuote: Samsung 970 EVO 500GB M.2 SSD
Hinta: 121,92 € (sis. veroeron), ilmaiset postit
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: Ei tietoa
Linkki: Samsung MZ-V7E500BW 970 EVO Interne SSD, 500GB: Amazon.de: Computer & Zubehör

Hinta.fin mukaan Suomessa halvin 144 € + postit.

Nämä nyt Amazonissa 108,30€ hinnalla Suomeen, näin klo 2:20 aamulla. Itse tartuin tähän, oli lähellä jo edellinen tarjous mutta ehti livahtaa ohi ja jäi sitten harmittamaan.

No nyt ei enää harmita :lol:

Jaa tekisi mieli peruuttaa edellinen (ei vielä ole lähtenyt) ja tilata itselleen paremmalla hinnalla, mutta riskinä on, että tulisi kaksi levyä. Kyllähän Amazon maksaa kiltisti takaisin, jos tuote palautuu, mutta tuosta järjestelystä ei luontoäiti tykkäisi...

Piti ihan rekisteröityä tätä varten: nyt 108,30€ (sis. veroeron), ilmaiset postit.

Tuossa on 960 EVO 500GB paketissa odottamassa uuden setin viimeisiä osia, mutta silti tekisi mieli ostaa tämä kun on niin halpaa...

Saisikohan Raudanhimosta vertaistukea?

Itse tilasin 14.00 noudolla liikkeestä. Ja tilaus peruttu. :/ Hieman ihmetyttää jos mun jälkeen tilanneille lappuja tulee. :D

Tilasin vasta illalla joskus klo 18 jälkeen. Maksoin heti. Odottaa käsittelyä. Toivottavasti peruvat nopeasti ja palauttavat rahat, jos levyjä ei ole koskaan tulossa.

Tuote: Corsair HX Series 80PLUS Platinum Fully Modular Cable Management ATX Pc Power Supply), black
(10 vuotta takuta!)
Hinta: 113,86€ + veroero (muista ruksia voucherin mukaan)
Kauppa: Amazon
Voimassa:
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B06W2GJDRJ/

Corsair HX1200 Platinum 1200W Review

Corsair HX1200, 200€ | Hinta.fi

129,06 € tulee hinnaksi veroerolla.

Kyllä sen saa noin 114 eurolla kun ottaa mukaan alennuskupongin ja klikkailee sivulle, josta tilaus vahvistetaan.

113,86€ maksoi itellä, tossa kohtaa oli jo sen verran no brainer että tilaukseenhan se lähti, vaikkei tarvetta olekkaan niin eipähän tarvi virtalähdettä uusia missään tilanteessa vaikka mitä lykkää koneeseen.

Tosin, jotenkin sellanen fiilis että nää ei kyllä välttämättä lähde liikenteeseen. Onhan amazon aiemminkin peruuttanut tilauksia.

Olettekos te nyt saanut näitä virtalähteitä / laskuja?

Minulle tuli nyt luottokorttilasku, jossa amazon veloittaa 129,06. Tilausvahvistuksessa lukee tuotteen kohdalla 129,06, mutta sen alla on ne kokonaisrivit, joissa mainittu alennus -12,26 ja luottokortilta veloitettavaa 113,86.

Mitäs nyt sitten? Jotain itkua aspan kautta amazonille? Ei ole koskaan tarvinnut mitään valittaa tai palauttaa amazonille aikaisemmin varmaan viidestäkymmenestä tilauskesta.

Niin ja itse tuote pitäisi tulla tänään niin en vielä tiedä mitä lie lukee siellä lappusissa. Ainakin nyt kun kattoo tilin tilauksista, niin siellä ei tuota alennusriviä lue.

Muokataan nyt vielä tähän samaan, että löysin vielä tallesta tilaussivun, jossa luki eri tavalla nuo alennukset kuin tuossa vahvistuksessa. Siinä tilaussivussa luki suoraan, että annetut alennuksen 15.2 euroa. Valitettavasti se refreshasi itekseen, kun olin ottamassa screenshottia.

Muokataan nyt vielä lisää kun tuotekin saapui. Ihan hemmetin hyvältä näyttää. Ja siitä olen yllättänyt, että ohjekirjan käyrän mukaan tuote täyttää 80plus titaniumin 10% kuorman vaatimustason. Ja outoa kyllä 50% kohdalla ei tuon kuvaajan mukaan päästä edes platinum tasolle. Itsellä taitaa kuorma pysyä jossain 10-30% tasolla, niin vaikuttaa erittäin hyvältä.

Viimeksi muokattu:
Pistin tilaukseen. Kiitos linkistä.

Tais mennä jo

upload_2018-10-16_10-11-27.png

Edit: Kirjautumalla muutaman euron halvempi, 135,99 €

Viimeksi muokattu:

Minulle tuli nyt luottokorttilasku, jossa amazon veloittaa 129,06. Tilausvahvistuksessa lukee tuotteen kohdalla 129,06, mutta sen alla on ne kokonaisrivit, joissa mainittu alennus -12,26 ja luottokortilta veloitettavaa 113,86.

Mitäs nyt sitten? Jotain itkua aspan kautta amazonille? Ei ole koskaan tarvinnut mitään valittaa tai palauttaa amazonille aikaisemmin varmaan viidestäkymmenestä tilauskesta.

Niin ja itse tuote pitäisi tulla tänään niin en vielä tiedä mitä lie lukee siellä lappusissa.

Ensimmäisessä tilausvahvistuksessa tuo kuponkialennus tosiaan oli, mutta itselläkin se hävisi lähetysvaiheessa ja kortilta veloitettiin 129,06 euroa.

Laitoin tuon tilauksen kautta aspaan viestiä. Vastasivat nopeasti ja hyvittivät tuon 12,26e.
"I have checked and can see that due to some technical error promo has not applied to your order."

Ensimmäisessä tilausvahvistuksessa tuo kuponkialennus tosiaan oli, mutta itselläkin se hävisi lähetysvaiheessa ja kortilta veloitettiin 129,06 euroa.

Laitoin tuon tilauksen kautta aspaan viestiä. Vastasivat nopeasti ja hyvittivät tuon 12,26e.
"I have checked and can see that due to some technical error promo has not applied to your order."

Joo hyvin nopeasti sieltä nyt tuli vastaus. Ei tosin tyydyttävä. Yritti hyvittää 12,26e jollain lahjakortilla. Laitoin uuden valituksen sisään, että haluan 15,2e luottokortille, enkä tällaista bullshittiä.

Argh. Toka vastaus oli sama kuin eka, vaikka olin selventänyt asiaa.

Kolmas vastaus oli, että hyvitetään luottokortille 12,26 euroa, vaikka olin taas lisäselventänyt, että on ihan selvää, että se pitää olla 15,2 euroa.

Nonniin. Neljäs kerta toden sanoo ja nyt sanovat palauttaneensa erikseen vielä sen puuttuneen 2,94 euroa. Nyt on hyvä mieli.

Viimeksi muokattu:
Tämmösen päätti Saksan Amazoni sitte laittaa:
nimetön.png

Eipä ole koskaan aiemmin ollut mitään ongelmia tilata amazon.de:stä.

Digitaaliset tuotteet vaativat (lähes) aina paikallisen osoitteen, ja sellainen on helppoa feikata. Sama pätee muihinkin Amazoneihin.

Mutta tosiaan tuo mainittu CDON on tässä tapauksessa parempi vaihtoehto.

Beestingistä tuli kuittaus juuri SSD tilaukseen, että tuotteet loppu varastosta / eikä pysty toimittamaan.

Tein tilauksen joskus myöhään illasta 240 ja 480gb lätyille, nouto ja Vantaan myymälässä maksu toimituksena. Jännä, että molemmat olisi varastosta loppuneet, kun pienempi näytti varastosaldoksi 38 - tosin siinä tais ollakin joku bugi?

Tämmösen päätti Saksan Amazoni sitte laittaa:
nimetön.png

Eipä ole koskaan aiemmin ollut mitään ongelmia tilata amazon.de:stä.

NHL19
Nythän siinä kauppasivullakin jo lukee (ellei lukenut aiemmin siis):
"Note: Currently, this item is available only to customers located in Germany and Austria."

Mahtaisiko nuo klipsch kaiuttimet ja subwoofer olla merkittävä päivitys LG sh8 soundbariin? Hinta ei ainakaan olisi hirveän kova..

Tais mennä jo

upload_2018-10-16_10-11-27.png

Edit: Kirjautumalla muutaman euron halvempi, 135,99 €

Joo näin kävi, näköjään tuollainen yöllinen varastontyhjennys kun nyt näyttävät toimitusta 4-5 päivän päästä. Kerrankin oli iloa satunnaisesta pitkään valvomisesta ja lyhyeksi jääneistä unista :joy:

NHL19
Nythän siinä kauppasivullakin jo lukee (ellei lukenut aiemmin siis):
"Note: Currently, this item is available only to customers located in Germany and Austria."

Tietääkö kukaan miten toi toimii? Eli jos ostaa saksalaisella osoitteella, niin voiko pelata suomalaisellla xbox tunnuksella? Vai pitääkö olla myös xboxilla saksa tunnukset?

Niin ja itse tuote pitäisi tulla tänään niin en vielä tiedä mitä lie lukee siellä lappusissa. Ainakin nyt kun kattoo tilin tilauksista, niin siellä ei tuota alennusriviä lue.

Muokataan nyt vielä tähän samaan, että löysin vielä tallesta tilaussivun, jossa luki eri tavalla nuo alennukset kuin tuossa vahvistuksessa. Siinä tilaussivussa luki suoraan, että annetut alennuksen 15.2 euroa. Valitettavasti se refreshasi itekseen, kun olin ottamassa screenshottia.

Muokataan nyt vielä lisää kun tuotekin saapui. Ihan hemmetin hyvältä näyttää. Ja siitä olen yllättänyt, että ohjekirjan käyrän mukaan tuote täyttää 80plus titaniumin 10% kuorman vaatimustason. Ja outoa kyllä 50% kohdalla ei tuon kuvaajan mukaan päästä edes platinum tasolle. Itsellä taitaa kuorma pysyä jossain 10-30% tasolla, niin vaikuttaa erittäin hyvältä.
Juuh virtalähde tuli ja on asennettukkin jo. Paketoinnista kyllä vitusti noottia amazonille kun ei mitään pahvilaatikkoa viittineet laittaa, lähettivät koko romun omassa laatikossaan. Multa veloittivat tuon 113€ electronilta, ei vetäny ylimäärästä.

Tietääkö kukaan miten toi toimii? Eli jos ostaa saksalaisella osoitteella, niin voiko pelata suomalaisellla xbox tunnuksella? Vai pitääkö olla myös xboxilla saksa tunnukset?

Ei ongelmaa, Xbox One -tuotekoodit on aluevapaita. (Ja samaa Eurooppaahan tässä ollaan muutenkin.) Eli toimii.

• Tykkää
Reactions: $$$
Kysytään vaikka täällä. Oisko missään 10m pitusta HDMI 2.0 kaapelia hyvään hintaan? Tai edes johonkin hintaan, mutta ois hinta/laatu suhe kohillaan? :D

Klipsch R-14PM -aktiivikaiuttimet - Lattiakaiuttimet

Nuokin näköjään kybän halvemmalla (219,90e) kuin viime tarjouksessa. Ei voi muuta ku suositella :)
Noista se isompi versio Klipsch R-15PM, ei ainakaan oikein vakuuta

Tuli joskus jostain "hyvästä" Telian tarjouksesta ostettua ja hintaa siltikin oli joku 400€. Suhisee ärsyttävästi. Vahvistimesta hajosi USB-DAC muutaman viikon jälkeen. Vahvistin vaihdettu ja suhinakaan ei mihinkään kadonnut.

Erittäin ärsyttävää koska ei pääse eroon millään äänitulolla vaan suhisee aina. Ei ehkä häiritsisi niin paljon, jos kuunteluetäisyys olisi suurempi.

Viimeksi muokattu:
Onko kokemusta, kuin pitkään amazonin katevaraukset roikkuu perutuissa tilauksissa?

Onko kokemusta, kuin pitkään amazonin katevaraukset roikkuu perutuissa tilauksissa?
Eikös noissa katevarauksissa yleensä parista viikosta puhuta, ei ainakaan kannata laskea sen varaan että se sieltä parissa päivässä tulis.

Eikös noissa katevarauksissa yleensä parista viikosta puhuta, ei ainakaan kannata laskea sen varaan että se sieltä parissa päivässä tulis.

Ok, ei mitään hätää. Myyjä voisi poistaa kait saldovarauksen samantien, jos olisi intoa.

Olivat poistaneet lisäalevoucherin. Laitoin silti tilaten. Hinta 129e toimitettuna

Käytin itse Amazon top up:ia ja sain sillä 8€ alennuskoodin. 121€ jäi powerille hinnaksi.
Menee hermot Evga G2 850w tuulettimen meluun, niin tuolla 1200 wattisella tuskin tuuletin edes pyörii mun kokoonpanolla.

Kiitos vinkeistä, mutta tohon "-25% jäsenpäivät" voisi lisätä että tarjous koskee stadiumia.

Edit: Lisäinfona XXL-liikkeen tarjoukseen:
"Tarjous ei koske luvanvaraisia aseita, patruunoita, optiikkaa, elektroniikkaa, lahjakortteja, huoltopalveluita eikä painettuja seuratuotteita."

Viimeksi muokattu:
Muuta: Cumbo, nuo ovat lähinnä alennuskoodeja, ei tarjouksia. Muille tiedoksi, että alempi kuva on Stadiumista ja alennus koskee myös elektroniikkaa, josta tämä tarjous on esimerkkinä. Kaikki kunnia kuitenkin Cumbo:lle!

Niinhän se tietysti on, kun tarkkaan mietitään, mutta kyllä nuo on aiemmin on ovat hyvin tuonne mahtuneet. Itse ainakin pidän ihan hyvänä tarjouksena, vaikka kategorisesti ne voi ajatellakin alekoodeiksi. Jospa noista silti jotain iloa jollekin on. :)

Thänks. Icebugin kenkiä lähti 10 paria tilaukseen neljälle ihmiselle. Lauantaina hain vanhan JOKK-mallin hintaan 119e. Nyt saa palauttaa ja ottaa uuden kakkosmallin hintaan 89e :)

Ei tuolta passais tilata mitään arvokkaampaa ilman tarjouspäiviä ku näissä säästää kuiteski useita kymppejä :)

Jos ei osaa kirjoittaa osoiteriville xxl.fi tai stadium.fi tai osaa googlata noita niin ei ehkä kannata käyttää tietokonetta ..

Ihan aiheesta huomautettu. Tuossa bannerissa puhutaan vaan xxl-hinnoista (suurin osa toki tajuaa, että se on kauppa). Stadiumia ei edes mainita niin hankala osata googlettaa :)

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 739
Jäsenet
80 976
Uusin jäsen
Fr0sti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom