Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menin jonottamaan klo: 20.35 ja 21.05 kävelin Cerberus kainalossa autolle. Hinta 333€Joko Tammistossa pidetty 100m juoksun olympiakarsinnat GTX 1070 Ti -hyllylle ja moniko (jos kukaan) sai?
Edit: Olettaen, että tuo nyt oli tarjouksessa 444€ -> 333€
Voi pojat kun joskus täällä perämetän giganteissa/powereissa järjestettäis moisia. Ymmärtää toki, että myyntivolyymin on oltava kova noissa tapahtumissa eikä asiakaspotentiaalia oikein löydy, kuin hki/tku/tre-akselilta.Menin jonottamaan klo: 20.35 ja 21.05 kävelin Cerberus kainalossa autolle. Hinta 333€
Aika moni kantoi vielä 21:25 niitä kassalle.Joko Tammistossa pidetty 100m juoksun olympiakarsinnat GTX 1070 Ti -hyllylle ja moniko (jos kukaan) sai?
Edit: Olettaen, että tuo nyt oli tarjouksessa 444€ -> 333€
Oman K4:n hain tänään Postin toimipisteestä. Tilasin 5.10.Onko kukaan saanut muuten clasulta vielä noita kärcherin painepesureita?
Tilasin viikko sitten K7:skan ja vasta tänään lähti ilmeisesti Ruotista tuo tulemaan.
On kyllä tuskasen hidasta toimintaa tuolla..jos tavaralla kiire, niin ei näköjään clasulta kannata tilata. Ellei sitten ole valmis, että tavara vasta parin viikon jälkeen tilauksesta perillä.
Todella mielenkiintoista, olin ensimmäisenä näyttishyllyillä, sielä vain 1050ti:tä hyllyssä. Siinä sitten alkoi kasaantua iso lauma ihmettelemään samaa, kannettiinko näitä jossainvälissä sitten hyllyyn? Omani sain varaston kautta, kun onnekseni tajusin vielä myyjältä kysäistä ennenkun painuin ovista pihalle. Aloin jo funtsimaan että onko jengi käynyt päivällä piilottelemassa näyttiksiä ties minne pesukoneiden sisuksiinAika moni kantoi vielä 21:25 niitä kassalle.
tietokoneen asiakaspalvelu tiskillä olin jonottamassa ja varaston puolelta näytti kamaa tulevan.Todella mielenkiintoista, olin ensimmäisenä näyttishyllyillä, sielä vain 1050ti:tä hyllyssä. Siinä sitten alkoi kasaantua iso lauma ihmettelemään samaa, kannettiinko näitä jossainvälissä sitten hyllyyn? Omani sain varaston kautta, kun onnekseni tajusin vielä myyjältä kysäistä ennenkun painuin ovista pihalle. Aloin jo funtsimaan että onko jengi käynyt päivällä piilottelemassa näyttiksiä ties minne pesukoneiden sisuksiin
tietokoneen asiakaspalvelu tiskillä olin jonottamassa ja varaston puolelta näytti kamaa tulevan.
Oli kieltämättä aika sekasortoa, ettei silleen ole panostaneet kuin sen 20-21 välisen ajan. Myyjiä olematon määrä, jos ollenkaan. Itse yritin ettiä hyllyä muttei löytänyt niin piti mennä just pisteelle jonottamaan että sai palvelua/vastausta.Okei, erikoinen ratkaisu kyllä että myydään varastosta tavaraa tuollaisessa erikoistapahtumassa. Mullekin myytiin vaan jostain satunnaiselta työpisteeltä, ilman mitään jonotteluja kun olin lähdössä. Kuinkahan moni niistä ensimmäisistä +20 ihmisestä kaivelemassa sitä näyttishyllyä jäi sitten ilman kun eivät tajunneet kysyä myyjältä.
Ehkeivät kodinkonemyyjät nyt aivan hoksanneet tuota menekkiä tuolle 1070ti:lle tohon rahaan, etteivät vaivautuneet hakea edes varastosta esille.
Luureista on ollut täällä keskustelua, niin nämä voisi ehkä nostaa tuolta Cdonin tarjouksista ehdokkaaksi (voimassa vielä 2 h 45 min): AKG N60NCBT Black BT NC
Ei omakohtaisia kokemuksia, mutta ihan hyviä arvosteluja saanut ja aptX löytyy, millä pitäisi päästä ~70 ms viiveeseen (toki lähteen tätä tukiessa).
Pitäisi olla päivitetty versio XB271HU paneelista ja uudemmalla firmwarella jossa gammasäätöjä. Kannattaa kyllä ehdottomasti ottaa kokeiluun, kun on tuossa tarjouksessa vielä.
Tällainen tuli vastaan:
https://www.overclock.net/forum/44-monitors-displays/1699306-acer-nitro-vg0-9.html
Kyllähän tuo todella hyvä ostos voi olla varsinkin tuohon hintaan, jos omaa sen uuden nopeamman paneelin vielä.
Mä kävin just ennen yhdeksää kattomassa, että jono on sellainen että Eieiei ja en edes ajanut pihaan. No kun tässä vieressä asuu, niin päätin lähteä vielä pyörähtämään kun webin saldo näytti 1070ti kohdalta <5 myymälässä. No 1070ti kainalossa ulos 23:48. Oli joku "samalla nimellä kaksi" tyyppinen vapautuminen myyjän mukaan...Todella mielenkiintoista, olin ensimmäisenä näyttishyllyillä, sielä vain 1050ti:tä hyllyssä. Siinä sitten alkoi kasaantua iso lauma ihmettelemään samaa, kannettiinko näitä jossainvälissä sitten hyllyyn? Omani sain varaston kautta, kun onnekseni tajusin vielä myyjältä kysäistä ennenkun painuin ovista pihalle. Aloin jo funtsimaan että onko jengi käynyt päivällä piilottelemassa näyttiksiä ties minne pesukoneiden sisuksiin
Ja mulle myivät eioota klo 21:20.aijai, näköjään tammistoon jäi vielä cerberuksia. :/
Ja mulle myivät eioota klo 21:20.
Heräteostoksena piti pistää tilaukseen, mahtaako tuollaisella esim. Tomb Raiderien turhan pitkät latausajat leikkaantua verrattuna halpaan SATA-ssdhen? (emo jo vähän vanhempi Z87 Express laitos, periaatteessa kyllä pcie gen 3). Käyttistä tuskin jaksan lähteä siirtämään sata-levyltä.
Z87-piirisarja on PCIe 2.0, jarruttaa levyn menoa aika tuuheasti. Ei vaikuta latausaikoihin kyllä mitenkään.
Boottaavaksi tuota ei taida z87-piirisarjalla saada kuin modaamalla bios. Adapterinhan tuo tarvii (esim. SilverStone M.2 PCIe x4 laajennuskortti - 27,00€) kun emolla ei noita m.2-paikkoja ole, pelkästään tuo yksi mSATA.(emo jo vähän vanhempi Z87 Express laitos, periaatteessa kyllä pcie gen 3). Käyttistä tuskin jaksan lähteä siirtämään sata-levyltä.
Boottaavaksi tuota ei taida z87-piirisarjalla saada kuin modaamalla bios. Adapterinhan tuo tarvii (esim. SilverStone M.2 PCIe x4 laajennuskortti - 27,00€) kun emolla ei noita m.2-paikkoja ole, pelkästään tuo yksi mSATA.
Ajaa mutta en jaksanut ebayta lähteä pläräämään kun jimmsin sivu oli muutenkin auki
https://www.amazon.de/gp/product/B07CGGP7SV/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Heräteostoksena piti pistää tilaukseen, mahtaako tuollaisella esim. Tomb Raiderien turhan pitkät latausajat leikkaantua verrattuna halpaan SATA-ssdhen? (emo jo vähän vanhempi Z87 Express laitos, periaatteessa kyllä pcie gen 3). Käyttistä tuskin jaksan lähteä siirtämään sata-levyltä.
Tuote: C more 3 kuukautta
Hinta: ilmainen
.............................
Anna maksukorttitietosi.
.............................
3kk ilmaiseksi sitten 9.95€Ai nii "ilmainen"!
Jos olet käytänyt Netflixiä, HBO ym. niin toimivat samalla tavalla. Ne on maksullisia tilauksia kunnes perut ne.Miks pitää antaa korttitiedot?
Ai nii "ilmainen"!
Tähän voisi vielä lisätä, että tilauksen voi perua suoraan, mutta silti saa katsoa sen 3kk.3kk ilmaiseksi sitten 9.95€
Miks pitää antaa korttitiedot?
Ai nii "ilmainen"!
Miks pitää antaa korttitiedot?
Ai nii "ilmainen"!
No varmaan siks, ettei voi ketjuttaa ilmaista kuukautta universumin tappiin asti tekemällä uusia sähköpostiosoitteita? Kortteja kuitenkin ihmisilla rajallinen määrä.
Kampanja on voimassa 10.10.-4.11.2018
No tuskin universumin tappiin onnistuu koska
Mä vain tarkoitin että en tunne jtk ilmaista jos heti ovella kysytään luottokortista
Mutta maikkarin maajussi ilman mainoksia! Vaimo kiittää <3Ei mukana urheilua
Innostuin jo alle 400e hintaisesta Fenix 5:stä, mutta linkin takana olikin 5s.
Innostu vain, kyseessä on fenix 5 eikä 5s. Tuo on käännösvirhe joka näkyy oikein ostoskorissaInnostuin jo alle 400e hintaisesta Fenix 5:stä, mutta linkin takana olikin 5s.
En ainakaan pikaisesti löytänyt mitään mahdollisuutta ladata offlineksi iPhonessa. Tuohan toimii ulkomailtakin jos on dataa (28 päivää kun ensin aktivoi suomessa).Pystyykö tuolla C morella lataa sarjoja tablettiin matkoja varten?
On siinä PCIE 3.0 mutta ainoastaan niissä x16 sloteissa: piirisarja ei tue kuin 2.0 mutta prosessorin kautta tulevat väylät ovat 3.0.Joo siis katsoin emon tiedot jotka väitti että pcie 3 Z87-G45 GAMING | Motherboard - The world leader in motherboard design | MSI Global mutta varmaan on vain virhe.