Olettekos te nyt saanut näitä virtalähteitä / laskuja?
Minulle tuli nyt luottokorttilasku, jossa amazon veloittaa 129,06. Tilausvahvistuksessa lukee tuotteen kohdalla 129,06, mutta sen alla on ne kokonaisrivit, joissa mainittu alennus -12,26 ja luottokortilta veloitettavaa 113,86.
Mitäs nyt sitten? Jotain itkua aspan kautta amazonille? Ei ole koskaan tarvinnut mitään valittaa tai palauttaa amazonille aikaisemmin varmaan viidestäkymmenestä tilauskesta.
Niin ja itse tuote pitäisi tulla tänään niin en vielä tiedä mitä lie lukee siellä lappusissa. Ainakin nyt kun kattoo tilin tilauksista, niin siellä ei tuota alennusriviä lue.
Muokataan nyt vielä tähän samaan, että löysin vielä tallesta tilaussivun, jossa luki eri tavalla nuo alennukset kuin tuossa vahvistuksessa. Siinä tilaussivussa luki suoraan, että annetut alennuksen 15.2 euroa. Valitettavasti se refreshasi itekseen, kun olin ottamassa screenshottia.
Muokataan nyt vielä lisää kun tuotekin saapui. Ihan hemmetin hyvältä näyttää. Ja siitä olen yllättänyt, että ohjekirjan käyrän mukaan tuote täyttää 80plus titaniumin 10% kuorman vaatimustason. Ja outoa kyllä 50% kohdalla ei tuon kuvaajan mukaan päästä edes platinum tasolle. Itsellä taitaa kuorma pysyä jossain 10-30% tasolla, niin vaikuttaa erittäin hyvältä.