Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Perjantaille erillinen jono ja jonottajat menettävät paikkansa, jos lähtevät vaikka käymään vessassa. Näin ollut käytäntö eilisestä illasta lähtien. Jonossa oli aamulla noin 20 henkeä, nyt yli 40. Kaveri on töissä tuollla ja kertoi tilanteesta.

Kiitos kovasti tästä tiedosta, olin jo aikeissa lyödä veekasin tulille nyt keskiyöllä ja lähteä Espoosta ajelemaan Raision suuntaan iPhone X:n kiilto silmissä, mutta viestisi palautti maanpinnalle; jos olisin saapunut about 02.00 paikalle niin eiköhän silloin olisi ollut jo aivan liian myöhäistä. Harmi, kun tuli luettua tarjousketjua vasta nyt muutaman päivän tauon jälkeen.

Oletan, että suurin osa perjantain tarjousten jonottajista halajaa ainakin iPhone X:ää, niin eipä maksa vaivaa ajella 150km suuntaansa ja todeta, että viimeiset luurit meni jo sata jonottajaa ennen minua...

Itse saavuin paikalle klo 17:30 maissa ja mahdollisuudet iphoneen näyttää aika pieniltä :lol: tosin itse havittelen ensisijaisesti prossua.

Jep. Eikä kai se tee yhtään enempää mielensäpahoittajaa henkilöstä, joka tykkää enemmän perinteisemmästä alennuskulttuurista kuin henkilöstä, joka vetää herneet nokkaan tästä mielipiteestä :)
Vastahan sinä toissapäivänä kiukuttelit miten tämä verkkokauppa.comin avajaiskampanja on perseestä ja miten se ei palvele kuluttajaa, kun alennus on liian suuri eikä tuotteita riitä kaikille. Nyt se onkin sitten jonottamisineen normaalia markkinataloutta, joka on ihan ok vaikka et siitä pidäkään.

Ja kukas sinun mielipiteestä on vetänyt herneet nokkaan?

Aamulla näytti olevan jonoa suunnilleen yhtä paljon kuin eilenkin.

Saiko tekkiläiset mitään tuolta?:)

Kiitti vastauksista, nyt en kerkeä koodia etsimään mutta eiköhän se sitten tuolta perkseistä löydy.

Vastahan sinä toissapäivänä kiukuttelit miten tämä verkkokauppa.comin avajaiskampanja on perseestä ja miten se ei palvele kuluttajaa, kun alennus on liian suuri eikä tuotteita riitä kaikille. Nyt se onkin sitten jonottamisineen normaalia markkinataloutta, joka on ihan ok vaikka et siitä pidäkään.

Ja kukas sinun mielipiteestä on vetänyt herneet nokkaan?
Ilmaisin henkilökohtaisen mielipiteeni. En kai ottanut kantaa miten normaalia tai epänormaalia markkinataloutta se on? Seison edelleen sanojeni takana, että toi kamppis on tehty ensisijaisesti hyödyttämään yritystä enkä näe siinä mitään väärää, mutta onhan mulla nyt oikeus ajatella asiasta kuluttajana ja kuinka se minua hyödyttää.
Valittaahan jengi Suomessakin Trumpista ja vaikka mistä ja miten nämä asiat vaikuttavat oikeasti heidän elämäänsä? Pitäisikö kaikki vaan kuitata ulinana? Olen vilpittömästi iloinen kaikille, joita tällaiset tarjoukset palvelee, mutta minua ne tällä kertaa eivät ja tuskin jatkossakaan. Mielestäni tästä on turha vääntää enempää. :)

Viimeksi muokattu:
Ilmaisin henkilökohtaisen mielipiteeni. En kai ottanut kantaa miten normaalia tai epänormaalia markkinataloutta se on? Seison edelleen sanojeni takana, että toi kamppis on tehty ensisijaisesti hyödyttämään yritystä enkä näe siinä mitään väärää, mutta onhan mulla nyt oikeus ajatella asiasta kuluttajana ja kuinka se minua hyödyttää.
Valittaahan jengi Suomessakin Trumpista ja vaikka mistä ja miten nämä asiat vaikuttavat oikeasti heidän elämäänsä? Pitäisikö kaikki vaan kuitata ulinana? Olen vilpittömästi iloinen kaikille, joita tällaiset tarjoukset palvelee, mutta minua ne tällä kertaa eivät ja tuskin jatkossakaan. Mielestäni tästä on turha vääntää enempää. :)
Joo, ei tarvitse vääntää enempää, mutta jatkossa voisit kuitenkin yrittää ilmaista mielipiteesi niin, että muut ymmärtävät mitä tarkoitat. Nyt vasta selvisi, että tarkoitit itseäsi sanomalla "tämä kampanja ei palvele kuluttajaa". Ei olisi ollut mitään ongelmaa jos tuo olisi käynyt ilmi jo ensimmäisestä viestistä.

Ei muuten, mutta kuluttajia ne paikan päällä olevat jonottajatkin ovat ja ihan varmasti he ovat sitä mieltä, että tarjoukset palvelevat heidän tarkoitusperiään erinomaisesti säästetyn rahan muodossa.

Mitä taas tulee tuohon, että kampanja on tehty ensisijaisesti hyödyttämään yritystä, niin tottahan se on ja olisi itse asiassa aika naiivia ajatella mitään muuta. Kaikki tarjouskampanjat ovat olemassa vain ja ainoastaan siksi, ämpärien jakamisesta jauhelihatarjouksiin. Yritysten intresseissä kun ei ole harrastaa hyväntekeväisyyttä.

Siellä oli tänään ollut Venäläisillä pettämätön taktiikka jolla saavat kamat.

Ilmeisesti ne eiliset Venäläiset etuilijat olivat heti sisälle päästyään kahmineet kaikki tärkeimmät ja pienikokoiset kamat isoihin kasseihin ja sitten jäivät odottamaan bussikuormallista "muuleja" joille kamat tasattiin hyllyjen välissä, kun he pääsivät sisälle kauppaan.

Jatkossa tämä sitten hyvä tietää. Ihan turhaa lähteä tuonne.

Ilmeisesti ne eiliset Venäläiset etuilijat olivat heti sisälle päästyään kahmineet kaikki tärkeimmät ja pienikokoiset kamat isoihin kasseihin ja sitten jäivät odottamaan bussikuormallista "muuleja" joille kamat tasattiin hyllyjen välissä, kun he pääsivät sisälle kauppaan.

Veli-venäläinen kyllä osaa huijaamisen jalon taidon ja löytää kaikki mahdolliset porsaanreijät. :facepalm: Missä halpaa elekroniikkaa, siellä myös venäläisiä. Näin se on myös Helsingin Verkkokaupan outlet-osaston kanssa. Teknik, sano ryssä kun saranan näki. :)

Ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi, kyllä nää sikailut täällä itä-rajalla on jo hyvin tiedossa ja tarvittaessa ojennetaan jos perseilevät jonoissa :D

Siis onko tuo Plex TV itsessään ihan turhake, että ei ole mikään Netflixin kaltainen vaan Kodi, että omia elokuvia voi katsoa:facepalm:
Kuitenkin WD koodin saa eli -20%. :tup:

Itse en ole koskaan ymmärtänyt mikä plex on, tosin tuo kodikin on yhtä hämärä juttu. Mutta en ole niistä kiinnostunut joten samapa tuo.

Siis onko tuo Plex TV itsessään ihan turhake, että ei ole mikään Netflixin kaltainen vaan Kodi, että omia elokuvia voi katsoa:facepalm:
Kuitenkin WD koodin saa eli -20%. :tup:
Omasta mielestä kätevin ominaisuus tuossa Plexissä on mobiilisovellus. Tuo Plex Pass poistaa katselu/kuuntelurajoitukset ja pystyy kuuntelemaan omia musiikkeja tienpäällä. En tiedä onko se sitten tuon maksamisen arvoinen ominaisuus. Yleisesti plex on ihan kätevä omien medioiden hallintaan, jos sitä on kertynyt paljon.

No mene jonkin kaupan eteen puoli vuorokautta ennen huviksesi seisomaan. Siten todistat etti verkkokaupan toiminta ole asiakkaille vittuilua.
Aivan järjetön kommentti. Voisit jatkossa jättää kirjoittamatta jos ulosanti on tätä luokkaa.
Kukaanhan ei pakota ihmisiä menemään sinne jonottamaan. Kauppa on ilmoittanut milloin ovet aukeaa ja tarjoukset alkavat sekä kuinka monta kappaletta kyseiseen hintaan. Ei siinä ole mistään kyykyttämisestä kyse.

Aiai toi ps4 pro olis kyllä kova tarjous. Noh pitää yrittää tinkaa 200 kun niitä tulee huomenna myyntiin. :nb:

Oliko näissä keskenään toisiinsa nähden mitään suurta eroa? -->
MY BOOK (RECERTIFIED) My Book | Western Digital (WD)! tuollainen oli ennestään ja sieltä löytyi tuliterä kiintolevy.
WD ELEMENTS DESKTOP (RECERTIFIED) WD Elements Desktop | Western Digital (WD)!
MY BOOK (NEW) (RECERTIFIED) My Book | Western Digital (WD)

4 teraista tavoittelisin.

Itse tilasin toistamiseen tuon
My Book (New) (Recertified)
3TB levyn (52€) kun noita 4 TB levyjä ei ole ollut tarjolla kuukausiin. Notifyt on laitettu kaikista 4TB levyistä.
Ensimmäinen 3TB levy on ollut käytössä sisäisenä levynä joulukuusta 2016 alkaen eikä mitään ongelmia ole ollut.
Mutta uskoisin että kaikissa noissa listaamissasi ulkoisissa on sisällä WD blue 5400rpm levy.

3TB levyn (52€) kun noita 4 TB levyjä ei ole ollut tarjolla kuukausiin. Notifyt on laitettu kaikista 4TB levyistä.
Ensimmäinen 3TB levy on ollut käytössä sisäisenä levynä joulukuusta 2016 alkaen eikä mitään ongelmia ole ollut.
Mutta uskoisin että kaikissa noissa listaamissasi ulkoisissa on sisällä WD blue 5400rpm levy.

Laitoin notifytä vähän kaikista. Mac versioista, kun ne kuitenkin voi formatoida windows käyttöön.
WD blue tosiaan oli siinä mikä on jo.

WD:n levyihin liittyen, onko kellään tietoa, että onko tuolla recertified-levyjä jotka ois 2,5" ja purettavissakin vielä kotelosta ja koneeseen siirrettävissä.

Kannattaa kuitenkin käydä välillä kurkkailemassa tuota WDn sivua, itse en pahemmin muista että ilmoituksia olisi tullut vaikka tavaraa olisi varatossa.

WD:n levyihin liittyen, onko kellään tietoa, että onko tuolla recertified-levyjä jotka ois 2,5" ja purettavissakin vielä kotelosta ja koneeseen siirrettävissä.
My Passport Wireless taitanee olla ainoa 2.5" levy. Western Digital My Passport Wireless Review

Tässä se mitä itsekkin todistin. Lisäksi oli Venäläiset jotka ilmeisesti kaappasivat mm prossat ja Nintendot jne pienet ja arvokkaammat kamat.

Hamstraajat aiheuttivat hämminkiä Raision Verkkokaupan avajaisissa - piileskelivät nurkassa ja kätkivät tuotteita viltin alle

Nättiä meiningiä. Onneksi en jaksanut aamulla lähteä sinne sitten turhaan jonottamaan ennen töihin menoa. Ei ois kuitenkaan saanut paistinpannua joka kylläkin ois ollut secondary ostos.

Voiko tuolta todellakin tilata Suomeen? Omituista kun "Shopping faq" sivulla lukee:
"Can I have a product shipped outside UK?
No, we can only ship to addresses within UK. This store is intended only for customers wishing to order WD products online for delivery in the UK. We are unable to deliver to international addresses from this store."

Voiko tuolta todellakin tilata Suomeen? Omituista kun "Shopping faq" sivulla lukee:
"Can I have a product shipped outside UK?
No, we can only ship to addresses within UK. This store is intended only for customers wishing to order WD products online for delivery in the UK. We are unable to deliver to international addresses from this store."
Oletkohan brittikaupassa? Oikean ylänurkan valikosta saa maan valittua ja ilmasilla posteilla tulee Suomeen asti.

eikö bundlen prossulla saa noita samoja pelejä lunastettua mitä pelkän 8600k prossun sivulla mainostetaan :tdown: tuohan on intelin kampanja, joten sitä ei kiinnostane onko kylkeen otettu emoa vai ei.
vai onko tuo joku liikkeestä saatava kuponkikoodi, jolla peli sitten lunastetaan?

Aiai toi ps4 pro olis kyllä kova tarjous. Noh pitää yrittää tinkaa 200 kun niitä tulee huomenna myyntiin. :nb:

Ei sieltä kyllä useampaa kappaletta tule jälleenmyyntiin, ainakaan meidän markkinoille. Bussi tuli torstai-iltana vk:n pihaan ja toi ison porukan(n.25henkeä) itänaapurista lauantain jonoon. Kavereilla oli siinä puolijoukkueteltta ja teltta jonotti samalla kun he liikkuivat sulavasti eri jonojen/parkkipaikan välillä. Onnistuivat jotenkin saamaan myös kasoittain perjantain tuotteita, vaikka perjantain jonossa oli 100 henkeä ennen heitä.

Toiset osaavat tämänkin homman paremmin.

Meneekö ne cyka blyatit myymään kamat takasi Venäjälle vai myykö ne jo täällä Suomessa?

Onko kukaan Raision suunnalla asuva ajelemassa tänä iltana tuon pääkallopaikan ohi? Mietin vaan että minkälainen jono siellä on jo tänään illalla.. kannattaako lähteä aamuyöstä jonottamaan vai ei. Olisin kiitollinen jos joku raportoi illemmalla! Tänks!

Nintendo Switch pelikonsoli, neonpunainen ja neon, Turku Siitä vaan ostamaan.
Kuva kuitistakin jossa lukee "alennettu hinta 99,90€", mutta yritetty cropata pois että näkyisi vaan 349,90€. :rofl:

Aika surullista koittaa vielä hämätä tuolla hinnalla. Olisi vain hiljaa hinnasta (loppupeleissähän sillä ostohinnalla ei sinänsä ole väliä) tai laittaisi sitten kunnon kuvat kuitista. Ja vielä varsin ahnettakin, huikeat 10% meinasi myydä halvemmalla kuin Verkkiksen normihinta. Gigantissahan tuo on jatkuvasti 333€ ja eikös tuo ole melkein kuukausittain saanut alta 300€ tuolta Clasulta? Vissiin kanssa hätäinen tuon myynnin kanssa, kun ilmoituksen teosta on vasta 7h ja nyt jo pyynti laskettu jo 320€->250€ vaikka en yhtään ihmettelisi jos menee vielä huutokaupaksi tarjouksien tullessa ("myyntihinta heti 320"). :vihellys:

iPhone X:t on vissiin menneet omaan käyttöön tai rajojen ulkopuolelle, kun niitä ei ole Torissa näkynyt..

Viimeksi muokattu:
eikö bundlen prossulla saa noita samoja pelejä lunastettua mitä pelkän 8600k prossun sivulla mainostetaan :tdown: tuohan on intelin kampanja, joten sitä ei kiinnostane onko kylkeen otettu emoa vai ei.
vai onko tuo joku liikkeestä saatava kuponkikoodi, jolla peli sitten lunastetaan?

En edes tiedä, kun Proshopin sivuillakin nuo lukee epäselvästi.

Kannattaa asiakaspalvelun kanssa niitä selvittää. Kyllä tuolla pari kymppiä arvoa on bundlella, niin pieni vaiva kannattaa. Emolevybundle edelleen halvin, mutta sitten lukitaan valinta i5-8600K.

Onko porukkaa? :D mitä jonotat? jos tulee ryssiä kyynärpää taktiikalla niin anna takas
Viitisentoista telttaa ja 2-3 ihmistä per teltta, ja pari ihmistä ilman telttaa. Z370 lankkua tekis mieli kun perjantaina tarttui se 50€ i5 mukaan.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 855
Jäsenet
80 993
Uusin jäsen
Wolfwood

Hinta.fi

Back