Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkiä meni boteille. Klo 12:00 ei kerennyt edes tilausnappia näkymään.
Itse sain sentään 1 kappaleen koriin, mutta maksua ei kuitenkaan pääse suorittamaan. Kohtuu jumissa tuntuu olevan myös...
mulla vielä näkyy vain että tulossa pian
Nyt silmä käteen. Keskustelu tänne.Tais mennä kaikki alle sekunnissa.
mulla vielä näkyy vain että tulossa pian
Eiköhän kyseessä ole ennemmin muutaman yksikön kusetus kuin bottiarmeija. Noh suosittelen OnePlussan laittamista karanteenin seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi.Miten ihmiset olettaa näissä megatarjouksissa käyvän? Botit nappaa suurimman osan nopeampaa kuin ihminen koskaan pystyy edes reagoimaan.
Täällä sama. Päivittelin tietoja ja sitten ostoskori olikin tyhjä.. Hyviä hommiaJa nyt tyhjeni ostoskori itsestään. Kiva kiva heti klo 12 löin tilauksen ostoskoriin ja siihen se lahos. kassalle pääsin mutta ei voinut maksaa
2. Promotion Period: The OnePlus Black Friday Limited Mystery Box Promotion will commence at:Olikohan noita bokseja taas joku yksi kappale myynnissä? Itse sain viime kerralla ostettua ne euron kuulokkeet enkä kuullut että kukaan muu olisi niitä saanut hankittua.
Unohtakaa nyt ne bottihuutelut jo, aina sama juttu. Pelkästään tällä foorumilla tuosta tarjousviestistä on tykätty toistasataa kertaa, ja siihen sitten luokkaa monikymmen- ellei monisatakertainen määrä käyttäjiä jotka on sen tarjouksen nähnyt mutta ei tykännyt. Siihen sitten kaikki muut päälle, jotka ei tältä foorumilta tarjouksia kyttää.
Kiitos OnePlus Suomi. Tätä on asiakastyytyväisyys. Ensi viikolla uusiksi "Availability: Out of stock "Pitäkää tunkkinne
EiAntaako valita toimitustapaa? Itsellä vaan harmaana se
Ei pidä paikkaansa. Ei vain sivu päivittynyt että olisi ollut ostettavissa. Ja kun muilla luki out of stock niin oli vasta tulossa. Ja äsken sai ekaa kertaa ostoskoriin.Unohtakaa nyt ne bottihuutelut jo, aina sama juttu. Pelkästään tällä foorumilla tuosta tarjousviestistä on tykätty toistasataa kertaa, ja siihen sitten luokkaa monikymmen- ellei monisatakertainen määrä käyttäjiä jotka on sen tarjouksen nähnyt mutta ei tykännyt. Siihen sitten kaikki muut päälle, jotka ei tältä foorumilta tarjouksia kyttää.
Ei pidä paikkaansa. Ei vain sivu päivittynyt että olisi ollut ostettavissa. Ja kun muilla luki out of stock niin oli vasta tulossa. Ja äsken sai ekaa kertaa ostoskoriin.
Voin sanoa ettei onnistuNyt sain ostoskoriin, katotaan onnistuuko maksu.