Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Oho mullakin on näköjään ostoskorissa mutta jos painaa checkout niin näyttää tyhjää. :woot:
 
Miten ihmiset olettaa näissä megatarjouksissa käyvän? Botit nappaa suurimman osan nopeampaa kuin ihminen koskaan pystyy edes reagoimaan. Ei kannata kiusata itseään näillä jos yllättyy siitä että jokaiselle ei lähes ilmaisia kuulokkeita riitä. Itse sain ostoskoriin, nyt odotetaan miten käy maksun kanssa.
 
Äkkiä meni boteille. Klo 12:00 ei kerennyt edes tilausnappia näkymään.
Itse sain sentään 1 kappaleen koriin, mutta maksua ei kuitenkaan pääse suorittamaan. Kohtuu jumissa tuntuu olevan myös...
mulla vielä näkyy vain että tulossa pian
Tais mennä kaikki alle sekunnissa.
Nyt silmä käteen. Keskustelu tänne.

edit. Olinkin hidas huomauttamaan
 
Kassalle päästy:

1636106916698.png


Tee tilaus painike tosin harmaalla :D

Edit:

Äh, piti lisätä vain osoite. Tosin nyt valittaa Out of stock, joten se siitä.
 
Oma on kans korissa mut spaceship eksyy kun pitäis maksaa..
 
Kassalle kun painan ni tulee api router invoker request error. Kyl tää vielä tästä. Askel kerrallaan eteenpäin.
Eli maksua vaille olisi valmis, mutta vaikea on maksaa, jos api on tukossa.

Edit. ja nyt maksuvaiheessa jo osoitteet antaneena just olin painamassa confirm, ni heitti parameter errorin. Melkosta.

Edit. Ja nyt pääsin jo botin tunnistuksesta läpi kunnes tuli seuraava errori.
 
Viimeksi muokattu:
Itse pääsin jo maksamaan, mutta sitten erroita putkeen ja nyt ostoskori tyhjänä :srofl: well done :btooth:
 
1636107135743.png


Sain tasan klo 12 ostoskoriin ja sitten meni sivu jumiin ja nyt kun pääsi ostoskoriin niin ilmoitti noin :D

Pari muutakin innokasta ostajaa ollut...
 
Upeasti ilmestyi ostoskoriin ensimmäisen kerran kun oli loppu. Tietääpähän minkä firman puhelimiin ei tartte koskaan koskea..
 
Ja nyt tyhjeni ostoskori itsestään. Kiva kiva :) heti klo 12 löin tilauksen ostoskoriin ja siihen se lahos. kassalle pääsin mutta ei voinut maksaa
 
Olikohan noita bokseja taas joku yksi kappale myynnissä? Itse sain viime kerralla ostettua ne euron kuulokkeet enkä kuullut että kukaan muu olisi niitä saanut hankittua.
 
Unohtakaa nyt ne bottihuutelut jo, aina sama juttu. :facepalm: Pelkästään tällä foorumilla tuosta tarjousviestistä on tykätty toistasataa kertaa, ja siihen sitten luokkaa monikymmen- ellei monisatakertainen määrä käyttäjiä jotka on sen tarjouksen nähnyt mutta ei tykännyt. Siihen sitten kaikki muut päälle, jotka ei tältä foorumilta tarjouksia kyttää.
 
Olikohan noita bokseja taas joku yksi kappale myynnissä? Itse sain viime kerralla ostettua ne euron kuulokkeet enkä kuullut että kukaan muu olisi niitä saanut hankittua.
2. Promotion Period: The OnePlus Black Friday Limited Mystery Box Promotion will commence at:
● Nov 5th 10:00~ 11:00(GMT) and 13:00 ~ 14:00 (GMT)
● Nov 12th 10:00~ 11:00(GMT) and 13:00 ~ 14:00 (GMT)
● Nov 26th 10:00~ 11:00(GMT) and 13:00 ~ 14:00 (GMT)
OR while stocks run out (limited to 2377 units), which one is earlier (the “Promotion Period”).
 
Unohtakaa nyt ne bottihuutelut jo, aina sama juttu. :facepalm: Pelkästään tällä foorumilla tuosta tarjousviestistä on tykätty toistasataa kertaa, ja siihen sitten luokkaa monikymmen- ellei monisatakertainen määrä käyttäjiä jotka on sen tarjouksen nähnyt mutta ei tykännyt. Siihen sitten kaikki muut päälle, jotka ei tältä foorumilta tarjouksia kyttää.

Ei niitä kannata unohtaa kun kylmä tosiasia ;)
 
Unohtakaa nyt ne bottihuutelut jo, aina sama juttu. :facepalm: Pelkästään tällä foorumilla tuosta tarjousviestistä on tykätty toistasataa kertaa, ja siihen sitten luokkaa monikymmen- ellei monisatakertainen määrä käyttäjiä jotka on sen tarjouksen nähnyt mutta ei tykännyt. Siihen sitten kaikki muut päälle, jotka ei tältä foorumilta tarjouksia kyttää.
Ei pidä paikkaansa. Ei vain sivu päivittynyt että olisi ollut ostettavissa. Ja kun muilla luki out of stock niin oli vasta tulossa. Ja äsken sai ekaa kertaa ostoskoriin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
253 894
Viestejä
4 412 674
Jäsenet
73 267
Uusin jäsen
Miketti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom