Kyllä käyNintendo Switch Lite, Standard, gelb: Amazon.de: Games
käykö tuo virtalähde tähän?
ainii Joensuussa ei ole hyllyssä enään näitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä käyNintendo Switch Lite, Standard, gelb: Amazon.de: Games
käykö tuo virtalähde tähän?
ainii Joensuussa ei ole hyllyssä enään näitä.
Suomessakin paljon "tuote lopput" tarjouksia.Tälläsistä tarjouksista on varmaan turha haaveilla täälläpäin.
Postilaatikollinen tilattu.Tuote: Panda suklaalevy
Hinta: Ilmainen
Kauppa: Panda
Voimassa: Niin kauan kuin tuotetta riittää
Linkki: Yllätä hyvällä - Panda
Pystyykö itselleen lähettämään?
Ei mikään ihme, että loppuvat nopsaan. Ja sitten jotkut vielä kehtaavat tilata itselleen/muille kilokaupalla, vaikka tuon idea varmaankin oli lähettää levy yhdelle ystävälle. Toki ainahan tuollaisia tilaisuuksia "väärinkäytetään".Jahas. Oishan sitä voinu jollekin yhdelle kaverille suklaalevyn lähetellä, mut...
Jos jotain pystyy "väärinkäyttään", niin myös tapahtuu. Tuossa ainut hamstraus"esto" oli cookie, mistä pääsi eroon tyhjentämällä selaimen välimuistin.Ei mikään ihme, että loppuvat nopsaan. Ja sitten jotkut vielä kehtaavat tilata itselleen kilokaupalla, vaikka tuon idea varmaankin oli lähettää levy yhdelle ystävälle. Toki ainahan tuollaisia tilaisuuksia "väärinkäytetään".
Lukiko kukaan ehtoja? Itse en tajunnut lukea, voiko yksi henkilö lähdettää vain yhden suklaalevyn kavereille? Entä yksilöidäänkö ihmisiä esimerkiksi IP-osoitteiden avulla?Ei mikään ihme, että loppuvat nopsaan. Ja sitten jotkut vielä kehtaavat tilata itselleen/muille kilokaupalla, vaikka tuon idea varmaankin oli lähettää levy yhdelle ystävälle. Toki ainahan tuollaisia tilaisuuksia "väärinkäytetään".
Kehtaavat ja kehtaavat, totta kai jokainen porsaanreikä hyväksikäytetään, tervetuloa tähän maailmaanEi mikään ihme, että loppuvat nopsaan. Ja sitten jotkut vielä kehtaavat tilata itselleen/muille kilokaupalla, vaikka tuon idea varmaankin oli lähettää levy yhdelle ystävälle. Toki ainahan tuollaisia tilaisuuksia "väärinkäytetään".
Ja seuraavaksi itketään sääntö-Suomea, kuinka yhteiskunta rajoittaa ihmisen tekemisiä.Kehtaavat ja kehtaavat, totta kai jokainen porsaanreikä hyväksikäytetään, tervetuloa tähän maailmaan
Ymmärrän, että väärin käytetään jos kyse rahasta tai muusta tavasta saada hyötyä. Suklaa lähetyksen väärin käyttäminen on ainoastaan säälittävää.
Itse luin, ei kielletty.Lukiko kukaan ehtoja? Itse en tajunnut lukea, voiko yksi henkilö lähdettää vain yhden suklaalevyn kavereille? Entä yksilöidäänkö ihmisiä esimerkiksi IP-osoitteiden avulla?
Mutta emmä tilannu itelleni kuin kolme. Tilasin loput muille. Olisihan joku muukin voinut tilata jollekin muulle.Ymmärrän, että väärin käytetään jos kyse rahasta tai muusta tavasta saada hyötyä. Suklaa lähetyksen väärin käyttäminen on ainoastaan säälittävää.
Kieltämättä! Joskus 10-15v sitte näky paljon enempi tommosia löyhiä tavarajakoja suomalaisten makeisvalmistajien sivustoilla, mut eipä tommoset nykyaikana sattuneesta syystä oikein toimi - tää oli iha hyvä demo siitä. Täälläkin taitaa krhm joillain käyttäjillä olla ties mitkä tarjousthreadipushviestitriggerit viritettynä tämmöisiä keissejä varten..Lähetin yhden levyn, mukava kampanjaidea Pandalta.
”Itelleni kuin kolme”.. Juuh eliccäs..Mutta emmä tilannu itelleni kuin kolme. Tilasin loput muille. Olisihan joku muukin voinut tilata jollekin muulle.
Ihan turha täällä on moralisoida niitä jotka kertovat asian niinkuin se on. Itse ainakin mieluummin tiedän tuollaisista kuin olen tietämätön, eikä lisääntynyt tieto haittaa yhtään.”Itelleni kuin kolme”.. Juuh eliccäs..
Tuote: LG Tone Free FN6 true wireless bluetooth-kuulokkeet
Hinta: 49€
Kauppa: Telia & Power
Voimassa: ?
Linkki: Telia (Valkoinen), Power (Valkoinen ja musta)
Muuta: Muualla yli 120, halvimmillaan Amazonissa 89€. Telialla varastossa, Powerilla tulee varastoon 13.2.
Powerilta tuli sähköposti, että lähti varastolta.
Itelle tuli seuraavana vuorokautena jo noudettavaksi ja ihan hyvinhän nuita on käyttää pc käytössä. Puhelimen kanssa en suosittele, erittäin kömpelöä ja epäkäytännöllinen kontrolloida napauttamalla. ota vuorostaan aina toinen hanska pois jos naputatki väärin. kesällä tai kotona ollessa pc:llä ihan oiva valinta.Tännekkin lähti tulemaan
Ehkä ne varmistaa että lähettävät vain max 1 per IP tai postiosoite. Pitäisköhän varulta F5 sitä sivua, jos vaikka puolet sukulaatilevyistä tulis uudelleen jakoon..Jännä nähdä katsovatko esim. IP-osoitteita ennen lähettämistä. Ehdoissa ei tosin sanota mitään siitä että vain yksi tilaus per IP-osoite/henkilö, ei siinä ollut muuta tarkistusta kuin sähköposti ja localStoragessa tieto siitä että olit jo tilannut.
max 1 per postiosoite
Philipsin kahviautomaatit on 2010 jälkeen ollut Italialaisen Saecon (jonka aikanaan ostivat) malleja.Omat Phillips kokemukset oli sen verran karut että jättäisin keittimen kyllä kauppaan.
Itse hankin juuri puhelimelle.. no tänään pitäisi noutaa, jos nuo on oikeasti todella hankalat niin täytyy sitten ottaa ne kannettavan kuulokkeiksi..mikäs suklaakeskustelu täällä on käynnissä..
Itelle tuli seuraavana vuorokautena jo noudettavaksi ja ihan hyvinhän nuita on käyttää pc käytössä. Puhelimen kanssa en suosittele, erittäin kömpelöä ja epäkäytännöllinen kontrolloida napauttamalla. ota vuorostaan aina toinen hanska pois jos naputatki väärin. kesällä tai kotona ollessa pc:llä ihan oiva valinta.
LG HBS-FN6 -bluetooth- kuulokkeet | TechBBS (io-tech.fi)Itse hankin juuri puhelimelle.. no tänään pitäisi noutaa, jos nuo on oikeasti todella hankalat niin täytyy sitten ottaa ne kannettavan kuulokkeiksi..
Kyllähän sillä hyvät kahvit keitteli, mutta kun laite ei vaan kestä. Toki jokainen valitsee omat taistelunsa, mutta tämän mallisarjan kohdalla se on typerää. Saeco nimellä myydään edelleen kalliimman pään automaatteja joissa eri rungot ja tämä uusi Phillipsin sarja omaa saman uutinyksikön, mutta muut sisuskalut taitaa olla aikas lailla uutta designia, joka ei vaan kestä. Veden valutus ympäriinsä on se ongelma. Toki en purkanut laitetta osiksi, takuuehdoista johtuen, mutta paljon kahviautomaattien kanssa pelanneena kaikki viittaa ongelmiin painepuolen kanssa.
On yleistä ostaa vanha tuotemerkki ja pikku hiljaa alkaa pukkaamaan sen nimellä paskaa ulos. Yksinkertaista kuluttajaa on helppo huijata.
Voikohan tämän suoraan perua ja 30 pvä jatkuu?Tuote: Amazon Prime extend free trial (+30d)
Kauppa: amazon.de
Hinta: 0e
Voimassa: emt, ilmeisesti muutama päivä ennen kuin ensimmäinen ilmainen jaksosi päättyy voit käydä jatkamassa tilausta ilmaiseksi 30pv
Linkki: Amazon Anmelden
edit. itse juuri jatkoin 7pv päästä umpeutumassa olevaa tilausta, nyt 37pv jäljellä
eos, mulla lukee että "renewal date 24 March 2021", ajattelin canceloida sitten lähempänä. kai se silti tuonne asti jatkuu?Voikohan tämän suoraan perua ja 30 pvä jatkuu?
Siitä kovan luokan emoo suht edullisesti. Jytky virrransyöttö jne. Menee rocket lakekin tohon emoon.Tuote: Asus ROG MAXIMUS XII APEX Intel Z490 LGA1200 ATX-emolevy
Hinta: 418,90
Kauppa: verkkokauppa.com
Linkki: Asus ROG MAXIMUS XII APEX Intel Z490 LGA1200 ATX-emolevy 418,90
Mitä tuossa on sellaista, josta kannattaa maksaa 200 € enemmän, kuin vaikka aorus elitestä, jossa on myös todella hyvä virran syöttö ja tukee korkeita muistin kellotaajuuksia? Kuivajään ja nestetypen kanssa leikkimistä vartenko?Siitä kovan luokan emoo suht edullisesti. Jytky virrransyöttö jne. Menee rocket lakekin tohon emoon.
Kovimmat jätkät tilaa 100 ja myy eteenpäin. Pistetään hyvä kiertämään.
Raportoimalla oman viestinsä ja laittamalla syyksi tulleensa katumapäälle. Loppu on sitten raportin lukevasta moderaattorista kiinni.Edit. Huomasin moderaattorin kommentin että suklaajutut loppu vasta kun olin kommentoinut. Mistäs saa oman viestin kokonaan pois? Löysin vain muokkauksen.
Eikös noi ollut joku aika sitten 39e? Ei viime kierroksella mutta ehkä sitä edellisellä. En nyt viitsi tarkistaa mahdollista hinta.fi historiaa
Tuote: Motorola g 5G plus
Kauppa: Gigantti
Hinta: 179e
Voimassa: Myynti alkaa TI 16.2. KLO 10 (500kpl erä)
Linkki: Motorola Moto G 5G Plus älypuhelin 4/64GB (surfing blue) - Puhelimet
Netistä loppuivat neljässä minuutissa.
Meinaako tuo nyt sitä jos nyt tilaan niin saan ensin 30 päivää ilmaiseksi + vielä 30 päivää sihen lisäksi? Aktivoin juuri ja näytti vain 30 päivän ilmais jaksoaTuote: Amazon Prime extend free trial (+30d)
Kauppa: amazon.de
Hinta: 0e
Voimassa: emt, ilmeisesti muutama päivä ennen kuin ensimmäinen ilmainen jaksosi päättyy voit käydä jatkamassa tilausta ilmaiseksi 30pv
Linkki: Amazon Anmelden
edit. itse juuri jatkoin 7pv päästä umpeutumassa olevaa tilausta, nyt 37pv jäljellä
oli oma 30pv kokeilu tosiaan päättymässä 7pv kuluttua ja käväisin tuolla sivulla, josta saikin jatkaa 30pv lisää ilmaiseksi; oletan että toimii muillakin, tuskin oli mikään henkilökohtainen etu.Meinaako tuo nyt sitä jos nyt tilaan niin saan ensin 30 päivää ilmaiseksi + vielä 30 päivää sihen lisäksi? Aktivoin juuri ja näytti vain 30 päivän ilmais jaksoa
Saahan sitä muista kaupoista 240€ paikkeilla, eli ei oletusta että olisi huipputarjous. Kovin moni ei tarvi 5g ja siinä ei ole oled näyttöä tai näytön alaista sormen tunnistusta.Myymälässä ei tuntunut olevan mitään ryntäystä itse olin oman paikkakunnan Gigantissa ainut joka tuota puhelinta oli ostamassa, kun heti kymmeneksi menin.
Kannattako alkaa jonku 30€ vuoksi? Tuote nyt sen verta halpa että jos haluat varmasti päästä niistä eroon ennen ku hinta oikeasti laskee niin pitää jollain 199 hinnalla jälleenmyydäSaahan sitä muista kaupoista 240€ paikkeilla, eli ei oletusta että olisi huipputarjous. Kovin moni ei tarvi 5g ja siinä ei ole oled näyttöä tai näytön alaista sormen tunnistusta.
Varmaan jokin botti homma taas ostamassa netissä jälleenmyyntiin.