Joo laskin kyllä että siinä on toi 12.8€ ero, mutta kuten sanoin niin Vattenfall on ilman määräaikaa ja itse ainakin oon aika usein nähnyt tarjouksia pörssisähköstä esim. 6kk tai 12kk ilman perusmaksua jolla heti tuo ero säästyisi umpeen, joten itse ainakin paljon mielummin ottaisin tuon ilman määräaikaa olevan sopparin, ja odottelisin oikeasti hyvää tarjousta, niitäkin kun nyt kuitenkin tulee aika ajoin.
Lumoenergian ja Vaasan sähkön tapauksessa en puhunut pörssisähköstä, vaan normaalista sähkösopimuksesta, joista molemmilta löytyy soppareita ilman perusmaksua. Pahoittelut, taisi unohtua tuo täsmentää. Kuten itsekin sanoit, niin kerrostaloissa on pieni sähkönkulutus, että turha maksaa perusmaksullista sopparia jossa perusmaksu melkein yhtä paljon kuin sähkö.
Ennen muuttoa tuo toki kannattaa ottaa, siinä olet ihan oikeassa.
Menin tuon linkatun tarjouksen tietojen perusteella, jossa luki että määräaikainen 24kk sopimus. Toki jos Power antaa tehdä sopimuksen myös ei-määräaikaisena, niin sehän muuttaa koko jutun.
Mutta joo, en jaksa tästä enempää jauhaa, joten jätän omalta osaltani jutut tästä aiheesta tähän.