Eipä mitään, hauskahan näistä on rupatella. Ja mukavaa, että porukka on kiinnostunut MiSTeristä, niin voi jossain vaiheessa porukallakin ratkoa eteen tulevia ongelmia.
BlisSTeriin voi tosiaan kytkeä USB-ohjaimia ja ne toimivat ainakin omien kokemusteni mukaan täysin oikein myös niissä coreissa, joissa ei ole LLAPI-tukea.
Tilasin omat adapterini täältä. Tuolta voi ostaa yksittäisiä adaptereja, mutta kannattaa tsekata myös 10 adapterin setti, johon saa poimia itse mitkä tahansa 10 adapteria ja joka tulee äkkiä halvemmaksi kuin yksittäin ostetut piuhat. Olen tuolta saanut hyvää asiakaspalvelua, sillä he lähettivät ekalla kerralla epähuomiossa viisi NES-adapteria ja kolme SNES-adapteria, kun molempia oli tarkoitus olla neljä. Huomautin asiasta, ja todella nopeasti lähettivät puuttuvan SNES-adapterin. Tuoltahan saa muuten myös BlisSTereitä, jos haluaa samoilla postimaksuilla tilata useamman tuotteen.
Toimii, mutta varmaankin vaan kuulokkeina langallisesti ja siis ilman mikrofonia. Bluetooth yli vois mikkikin toimia, mutta bluetooth viive vähän pilaa tota kuviota ainakin pelikäytössä. Ei siis mitenkään paras ratkasu ps5 kaveriksi nämä sanoisin.
Mulla on samat kuulokkeet ollut käytössä vuoden päivät, eikä näissä ole tietääkseni minkäänlaista mikrofonia, mitä nyt puhelimen kanssa olen käyttänyt langallisesti ja Bluetoothin kautta.
Erittäin hyvät Bluetootj kuulokkeet kuitenkin alle 50 euron hintaan. Jos kyseessä ei ole komponenteiltaan riisutumpi versio, niin mokomat maksoivat parhaimmillaan lähemmäs 200 eugenia.