Kyllä, tuo iphone analogia sopii näihin decoihin erittäin hyvin. Itekkään en tykästynyt iphonen käyttöön kun on niin rajottunutta, mutta tämmösen mesh systeemin kohdalla toi on mulle just oikealla tasolla ton konffattavuuden suhteen - en mä halua tahkota jonkun wlan systeemin pystytyksen kanssa päivä tolkulla, parempaakin tekemistä keksin. Tuotteena vaikuttaa erittäin hyvältä sikäli kun jatkossakin toimii niinku nyt on pari päivää toiminu.Deco M5 on ikäänkuin wlan verkkojen "iPhone" eli kaikki on saatanan helppoa viritellä, mutta mitään ylimääräisiä asetuksia ei sitten olekkaan ja kaikki on pureskeltu valmiiksi.
Laite päättää puolestasi kaiken ja sitä voi hallita vain vitunaikaisella kännykkäapilla, kunnollista nettihallintapaneelia ei ole ollenkaan eli esim. lasten nettirajoitukset sun muut pitää tajuta tehdä sitä mukaa kun laitteet liittyvät verkkoon, että pysyt edes jotenkin perillä mikä laite on mikäkin. Laitteet käyvät myös varsin kuumana ainakin omassa käytössä ja noissahan ei tosiaan ole edes verkkokaapeleille portteja kuin 2kpl per tukiasema joten melkeimpä pitää jokin kytkin olla kaverina siinä tukiasemassa jonka läheisyydessä kaikki langalliset laitteet on. Tuo verkko lisäksi reagoi todella hitaasti netin katkeamiseen, eli kun kämpän laitteet alkavat sekoilla netin katkeamisen takia ei heti tiedä onko netti oikeasti katkennut vaiko tukiasemat itse jotenkin syyllisiä.
Mutta iPhone analogia toimii tähän tosiaan parhaiten. Eli helppokäyttöinen mutta rajoittunut. Jos pitäisi vanhuksille hankkia wlan jonka ne virittää itse, niin tämä olisi se. Omassa käytössä tuo hiukan oksennusta suuhun aivan kuten iPhonen käyttökin (onneksi olen jo tottunut oksennuksen makuun suussani, sillä puhelimeni on iPhone)
Lämpiää toki hieman juu, mutta ei niin paljon että pelottas.

.