hei palatakseni vielä amazon primeen. Amazon.de:ssä kun olisin aktivoimassa primea käyttöön, niin ilmoittaa että:
"Important: Please keep in mind that the Prime benefits are only available to customers in Germany and Austria. "
Eli tarkoittaako tuo, että prime-tarjouksetkaan eivät kuulu suomalaisille. Ymmärrän toki, että ilmainen toimitus ei sisälly primeen kun asiakas on Suomessa, mutta mites esim. prime dayn tarjoukset.
Minulla on Prime .dessä ja yli 40€:n yhteissumman ylittävät ostokset tulevat lähes aina ilmaiseksi, ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta lähes kaikki Prime-tarjoukset on käytettävissä. Muutaman kerran törmännyt "Can't ship to your location"-ongelmaan mutta tuota tapahtuu n. 5% ajasta. Kyllä minä koen että olen saanut hyvää valuea. Ja yleensä tulee tavara noin viikossa.
P.S. Te joilla on Amazon.de Prime, käyttäkää myös tuo Audible.de:n ilmainen trial - saatte 2 ilmaista creditiä joilla voitte ostaa vaikka englanninkielisiä äänikirjoja. Itse kuuntelen juuri Robert Kiyosakin "Fake"-kirjaa jonka hankin tätä kautta. Lämpimät kirjasuosittelut kaikille jotka ovat valmiina luopumaan näistä marxilaista talousopeista jotka valtaosan ihmisistä päähän on taottu, ja kirjassa myös selitetään esim. miksi raha virtaa köyhiltä rikkaille. Sitä tärkeää talousoppia jota koulussa ei saa.
Viimeksi muokattu: