Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Samoin toimii tämä SANOMAETU2020 jonka juuri eilen otin käyttöön vanhalle tunnukselle, siis saa 1kk.
Ilmaistavaraa netistä
Lunasta lahjakortti
Hyvä että näitä nyt taas on. Mutta tuosta gigantti koodista ei selviä onko se 1kk vai 2kk, uskoisin että 1kk sekin. Tai ei sillä väliä jos sen pystyy uusimaan tilauksen loputtua.

1 kk on se GIGANTTI2020. Toissapäivänä pistin taas voimaan, ollu tuolla koodilla lähes koko ajan Ruutu+ tän kuluvan vuoden ajan... Paitsi jos en oo heti jaksanu uusia. 6 kk lahjakorttikin ois odottamassa mut mihi sitä tarvii ku menee näinkin...

Turkkilaista p**kaa Philips TV nykyään.

Kaikki TV-valmistajat voivat tehdä halvempia mallejaan Turkissa, myös Samsung, Panasonic, jne.. En antaisi sen olla esteenä.

Itsellä on toki Philips ja Androd-TV-malli ja ei se noin huono ole :) Melkein sanoisin, että jos pitää etsiä helmeä noista alle 500€ telkkareista , niin ei sitä löydy, ellei joku parin vuoden takainen huippumalli ole hyvässä alessa.

..ja myös painottaa sitä, että valmistajasta riippumatta ne halvemman hintaluokan telkkarit ovat yleensä jossain huonoja ja suurin osa niistä tehdään kuitenkin Turkissa (Vestel, tms.).

Halpaan telkkariin voi shieldin laittaa, niin pesee kaikki töllöt käytettävyydellä. Jos ei kuvanlaatu niin justiin oo

..ja myös painottaa sitä, että valmistajasta riippumatta ne halvemman hintaluokan telkkarit ovat yleensä jossain huonoja ja suurin osa niistä tehdään kuitenkin Turkissa (Vestel, tms.).
Ne kalliimmat Philipsit on laadultaa parempia. Noissa halvemmissa on raportoitu ongelmia. Huonompia ne varmasti muidenkin valmistajien halppis mallit ovat. Softa varmasti noissa on erilainen.

Philips OLED on toiminut erittäin hyvin vaikka Android TV:llä onkin.
Tosin noita ”älyominaisuuksia” ei tule ollenkaan käytettyä kun löytyy kotoa Apple TV.
Edellinen Philips oli surkea vaikkei ollut edes halvimmasta päästä.

Philips OLED on toiminut erittäin hyvin vaikka Android TV:llä onkin.
Tosin noita ”älyominaisuuksia” ei tule ollenkaan käytettyä kun löytyy kotoa Apple TV.
Edellinen Philips oli surkea vaikkei ollut edes halvimmasta päästä.
Philipsin oled kans, ja onhan tuo oma androidi köpö, shildillä asia korjaantuu.

Maksuliikenteeseen ja maksuvälineisiin liittyvät tiedot pitää lainsäädännön mukaan säilyttää poistopyynnöstä huolimatta.
Mistä laista tämä tulee? Varmasti lainsäädäntö, esim. kirjanpitolaki, määrää säilyttämään tositteet ym. maksutiedot mutta onko niiden tietojen käyttö asiakkaan tunnistamiseen enää perusteltua käyttöä. Eihän tuo Ruudun kokeilutarjous oikeastaan eroa mitenkään siitä että esim. Citymarket myisi neljä pakettia Juhla Mokkaa kympillä, yksi erä per talous. Olisikohan laillista kassakoneen huomata että tällä maksukortilla on käyty jo eilen kahvit eikä hinta laskisikaan enää.

Millä tavalla sitä androidia pidetään huonona? Mulla on Philipsi myös, ei OLED ja en ole huomannut mitään vikaa tai puutetta.

Samasta syystä kuin mun mielestä Android-puhelimet on käyttökelvottoman hitaita. Perustan mielipiteeni siihen että mulla oli joskus HTC One X, enkä sen jälkeen ole uusia kokeillutkaan.

Samasta syystä kuin mun mielestä Android-puhelimet on käyttökelvottoman hitaita. Perustan mielipiteeni siihen että mulla oli joskus HTC One X, enkä sen jälkeen ole uusia kokeillutkaan.
Mä olen olettanut et se hitaus johtuu vaan heikosta suorittimesta eikä se ole niinkään just Philipsin vika vaan voi olla sama kenen tahansa valmistajan kohdalla. Sen siitä saa kun ei ole muitten valmistajien tuotteita kokeillut. Ehkä seuraavaksi kokeilen jotain muuta, jos se ajankohtaiseksi tulee. Ambilightista on vaan vaikea luopua.

Eli mielipide perustuu täydelliseen tietämättömyyteen, joka saattaa perustua jopa idioottimaiseen ja ylimieliseen välinpitämättömyyteen faktoista.

Mä olen olettanut et se hitaus johtuu vaan heikosta suorittimesta eikä se ole niinkään just Philipsin vika vaan voi olla sama kenen tahansa valmistajan kohdalla. Sen siitä saa kun ei ole muitten valmistajien tuotteita kokeillut. Ehkä seuraavaksi kokeilen jotain muuta, jos se ajankohtaiseksi tulee. Ambilightista on vaan vaikea luopua.
Tai siitä on aikaa myöten huonontunut akku, jolloin valmistaja on päättänyt hidastaa tuotetta...
Eiku.. :rofl:

Eli mielipide perustuu täydelliseen tietämättömyyteen, joka saattaa perustua jopa idioottimaiseen ja ylimieliseen välinpitämättömyyteen faktoista.

Jep ;)

Jos kokemukset on vm. 2013 dualcoresta gigan muistilla, ei uusi telkkari quadcorella ja kolmella gigalla välttämättä ole yhtä hidas.

Tv n käyttiksissä riittämätön suoritin luultavasti joka kusoo, ei nykypäivänä jaksa odotella käyttöjärjestelmän miettimisiä, ku satasella saa riittävällä teholla pyörivän androidin. Sonyn androidi, ja philipsi ny itsellä ollut käytössä. Molemmissa shield huomattava apu.

Minkälainen pelisuorituskyky tälläisessä integroidussa Radeonissa on? Esim. Sims 4 pelissä?
Tuossa on ainaki kaikki high fullhd ja 30-50fps

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuossa on ainaki kaikki high fullhd ja 30-50fps

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuossa kannattaa huomioida että muistit ovat testatussa koneessa 3200mhz, tässä 2666mhz (käytännössä tuskin suurta eroa), mutta itse laitoin tämän juuri tilaukseen, eiköhän tuolla pärjää mediakäytössä ja juuri tämmöisissä kevyissä peleissä ihan ok.

Viimeksi muokattu:
Mistä laista tämä tulee? Varmasti lainsäädäntö, esim. kirjanpitolaki, määrää säilyttämään tositteet ym. maksutiedot mutta onko niiden tietojen käyttö asiakkaan tunnistamiseen enää perusteltua käyttöä. Eihän tuo Ruudun kokeilutarjous oikeastaan eroa mitenkään siitä että esim. Citymarket myisi neljä pakettia Juhla Mokkaa kympillä, yksi erä per talous. Olisikohan laillista kassakoneen huomata että tällä maksukortilla on käyty jo eilen kahvit eikä hinta laskisikaan enää.

Pystyikö Verkkokauppa.comin sivuilta jotenkin listaamaan poistotuotteita? Muistaakseni joskus jollain haulla se onnistui.

Eikö noi entiset Verkkokaupan poistotuoteet ole nykyään kaikki tuolla outlet-osastolla?

Paikanpäällä vain.
Haluavat lisää kävijöitä paikan päälle. Eivätkä tee poistokamojen ostosta ehkä aivan niin mutkatonta vastineeksi halvemmasta hinnasta jolla myyvät. Tilanne toki olisi toinen jos meinaisivat hukkua outlet-puolen tavaraan. :)

CDONin 970 Plus laitettu laskulla tilaukseen ja nyt vain odottelemaan peruutusta... :kahvi:

Itse en uskaltaisi ottaa edes laskulla. Xstra Digital Storagehan ei sitä laskua lähetä vaan Qliro. Qliro ei myöskään tarjoa mitään ostajan suojaa. Käytännössä kyseessä on vain kahden viikon kuluton ja koroton pikavippi.

Yksi keissi on takana, jossa ostin Cdonissa myvältä firmalta tuotteen, jonka palautin ja joka hukkui johonkin. Reilu puoli vuotta tuossa meni, että sain laskun mitätöityä. Eräpäivää voi toki aina siirtää, mutta laskun mitätöinti onnistuu vain, jos myyjä siihen antaa luvan.

Onko Cdonissa joku ilmaiset toimituskulut -kampanja, kun ainakin pelit saa näköjään ilman toimituskuluja?

Tuote: Philips Hue tuotteita
Hinta: alennus -20% ostaessa vähintään 2 tarjoukseen kuuluvaa Hue tuotetta
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 23.8.2020
Linkki: Philips Hue White and Color Ambiance LED lamppu A60 E27 (2 kpl) - Älyvalaistus

Ei ainakaan omaan ostoskoriin tule tuota alennusta. Mitäköhän on pielessä?

Huomautus 2020-08-14 125659.jpg

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 186
Jäsenet
78 774
Uusin jäsen
abassimo

Hinta.fi

Back