Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Virtasen kaupan viesti paketin mukana :)
Tuo varmaan jokapaketin mukana.
Ei tuo lakupaketti kuitenaa ole 12.50€ arvonen, tokmanni myy 6-7€

IMG_20191119_210612.jpg

en nyt mistään piraattitavaran myynnistä syyttele mutta...oletteko verrannut noita tokmannin verkkokaupasta tilattujen tavaroiden pakkauksia muualta ostettuihin vastaaviin?
ovat nimittäin aika monessa tuotteessa hieman erilaisia.
Vaikka jossain tuotteessa olisikin tekstit esim. saksaksi ja sitten tarralla suomennos niin entä sitten? Yleensä valmistajat tekee isoille markkinoille halvalla ja suomalaiset saa maksaa pienestä kielialueestaan. Toki joissain tuotteissa on eroja eri alueilla, kuten oluen maussa, coca-colan makeutusaine (sokeri vs siirappi) jne

Pienessä tarjouksessa on vanha 2700X Amazon.de:
upload_2019-11-19_21-44-8.png

Ei se niin hyvä tarjous ole, että uskallan toiseen ketkuun laittaa. Mutta nyt voi miettiä, haluaako 8-ytimisen moneen käyttöön - vai 6-ytimisen (3600) pelikäyttöön, joka on noin 10% nopeampi niissä peleissä..

Itse pääsin nyt läpi. Noin puolituntia meni.
Viimein sain tilauksen läpi. DJI Mavic drone ja läjä Vallilla laadukkaita vuodevaatteita. Ostoskorin mukaan kaikista -30%. Tosin tilausvahvistusta ei vielä tullut.
Tosta Dronesta vielä kun paino on alle 250g niin mitkään säännökset eivät kiellä sen lennättämistä lähes tulkoon missä vaan. ( huom, yksityssuoja)

Edit: Tokmanni sivujen mukana odottaa maksua, no en tiedä mitä tää nyt tarkoittaa, ehkä päivittyy myöhemmin?

Viimeksi muokattu:
Viimein sain tilauksen läpi. DJI Mavic drone ja läjä Vallilla laadukkaita vuodevaatteita. Ostoskorin mukaan kaikista -30%. Tosin tilausvahvistusta ei vielä tullut.
Tosta Dronesta vielä kun paino on alle 250g niin mitkään säännökset eivät kiellä sen lennättämistä lähes tulkoon missä vaan. ( huom, yksityssuoja)

Noi ton kokoluokan painorajat nyt on lähinnä jenkkihapatusta, ei vaikuta käyttöön Suomessa mitenkään.

Mutta siis sama drone tuli itse laitettua tilaukseen. Melkein jo lähti tilaukseen aiemminkin tuolla OVH:lla.

Edit: Tokmanni sivujen mukana odottaa maksua, no en tiedä mitä tää nyt tarkoittaa, ehkä päivittyy myöhemmin?
Halloween-alen yhteydessä itsellä "Odottaa maksua" tarkoitti, että tilaus ei mennyt läpi. Myöhemmin lähettivät sitten tuon ylimääräisen -27% koodin. Tiedähäntä sitten tämän yhteydessä.

Noi ton kokoluokan painorajat nyt on lähinnä jenkkihapatusta, ei vaikuta käyttöön Suomessa mitenkään.

Mutta siis sama drone tuli itse laitettua tilaukseen. Melkein jo lähti tilaukseen aiemminkin tuolla OVH:lla.

Käsittääkseni 01.07.2020 alkaen pitää rekisteröityä Traficomille dronen käyttäjäksi ja maksaa ~20€ vuosimaksu, jos siis lennättää yli 250g laitetta(=lelua). Lähde

Käsittääkseni 01.07.2020 alkaen pitää rekisteröityä Traficomille dronen käyttäjäksi ja maksaa ~20€ vuosimaksu, jos siis lennättää yli 250g laitetta(=lelua). Lähde

No perkule. Mä oon vaan orjallisesti lukenut Traficomin julkaisemia matskuja eikä oo tietenkään tullut tulevista asetuksista tuommoista vastaan. Mutta hyvä tietää, kiitos tästä!

Laitetaan tänne, kun en oo varma onko henk koht, joka aktivoituu tietyn ajan päästä preriumista, vai onko toi aina tässä joulun ja kesän aikana, eli spotifyssä taas vanhoille ex preriumilaisille 3kk/10e https://www.spotify.com/fi/purchase/offer/comeback/

"Vaikuttaa siltä että et ole oikeutettu tähän tarjoukseen, mutta löysimme sinulle muita." ja sitten normihinnasto eteen. Eli vaikuttaisi henkilökohtaiselta.

Mitähän meinaa kun dronen tilausvahvistuksessa joka tuli mailiin lukee että

"FALSE
DJI Mavic Mini -kuvauskopteri"

Joku väärennös drone kuitenkin :btooth: FALSE

Tokmannin verkkokaupan yömyynnistä saat kaikki* normaalihintaiset tuotteet 30 % alennuksella! Tarjous on voimassa vain keskiviikkoon 20.11. klo 6.59 saakka. Hyödynnä alennus lisäämällä koodi MARRASYÖ ostoskorin alennuskenttään.

*Tarjous ei koske lahjakortteja.
Kiitoksia. Kärcherin 4001 -tekstiilipesuri lähti tilaukseen 160 eurolla. Mukaan myös Vihreät kuulat ja muuta joulumättöä. :tup:

Philips Hue fair -kattovalaisin ja outdoor sensori lähti ihan mukavaan hintaan tokmannilta.
Tullut tuota valaisinta katseltua jo hetken aikaa, mutta ei ole raaskinut siihen ~170e hintaan hommata.

Halloween-alen yhteydessä itsellä "Odottaa maksua" tarkoitti, että tilaus ei mennyt läpi. Myöhemmin lähettivät sitten tuon ylimääräisen -27% koodin. Tiedähäntä sitten tämän yhteydessä.
Toinen tilaus statuksella peruttu.
Nyt kolmas pyörinyt about tunnin verran. Tuli näköjään hehkuteltyä liian aikaisin. En kyllä saa näitä tilauksia mitenkään tehtyä :rage:

Toinen tilaus statuksella peruttu.
Nyt kolmas pyörinyt about tunnin verran. Tuli näköjään hehkuteltyä liian aikaisin. En kyllä saa näitä tilauksia mitenkään tehtyä :rage:
Refreshaa vaan sivua näin ainakin itsellä lähtee aina etenemään.

Vartti tappelua mutta menihän tuo läpi, maksoin Nordealla suoraan. Kohtuullisen huonot systeemit kyllä Tokmannilla, ei oikein skaalaudu isompaan kysyntään ilman kaaosta.

Dji mavic minit loppuneet varastosta. Yli tunnin rämppäsin että pääsin maksuvaiheeseen.

Jaahas loppui sitten kesken, kun oli puoli tuntia ladannu sitä maksusivua...

Koko illan olin yrittänyt laittaa tuotteita ostoskoriin ja kyllä oli hidasta ruksuttaa niitä muutaman minuutin välein. Äskettäin olin vihdoinkin yli kuudenkymmenen tuotteen tilauksen tekemässä niin klikatessani maksutavaksi Pivo/Siirto niin helvetin verkkosivut heitti uudelle sivulle jossa luki että ostoskorini on tyhjä! Voi saatana sentään!

Voisi kyllä hoitaa Tokmanni sivunsa kuntoon tai jättää tekemättä tuollaisia kamppiksia. Samanlainen vitutus aina päällä kuten verkkokauppa.comin huipputarjousten aikana kun mikään ei toimi.

juu, neljäs tilaus ja nyt loppu, ei tässä sit menny ku 4h ihan turhaan, voi v**** mikä P****, läpi verkkokauppa

30 minuuttia katellut nyt kun sivut toimii että mitä täältä nyt ostas. kahvia on ollut lähiaikoina 3-4 purkkia 10€ ja suklaat saa joulun jälkeen ja kopterilla en tee mitään ja paskapaperia saa halvemmalla lidlistä. :D Sähköhammasharjan oisin voinut uusia mutta ei oo tarpeeks hyvää tarjolla ois pitänyt olla vähintään 2000 sarjalainen, Ehkä teltta mutta ne on ollut paremmassakin tarjouksessa..

30 minuuttia katellut nyt kun sivut toimii että mitä täältä nyt ostas. kahvia on ollut lähiaikoina 3-4 purkkia 10€ ja suklaat saa joulun jälkeen ja kopterilla en tee mitään ja paskapaperia saa halvemmalla lidlistä. :D Sähköhammasharjan oisin voinut uusia mutta ei oo tarpeeks hyvää tarjolla ois pitänyt olla vähintään 2000 sarjalainen, Ehkä teltta mutta ne on ollut paremmassakin tarjouksessa..
Nyt kun drone menetetty, niin yritin tilata edes Vallila lakanat uudelleen mut ei vaan toimi, ilmeisesti alueellisia eroja, nimenomaan toi maksutapahtuma

Nyt kun drone menetetty, niin yritin tilata edes Vallila lakanat uudelleen mut ei vaan toimi, ilmeisesti alueellisia eroja

Meni tilaus tuossa läpi ilman suurempia ongelmia. Otin kotiinkuljetuksella kun ei näitä tuolta paikallisesta ilkeä hakea :D Mutta toimitus ei ollut 0€ vaan jotain 2,95€

Meni tilaus tuossa läpi ilman suurempia ongelmia. Otin kotiinkuljetuksella kun ei näitä tuolta paikallisesta ilkeä hakea :D Mutta toimitus ei ollut 0€ vaan jotain 2,95€

Mulla luki ilmainen postitus 0 € mutta kuitenkin yli kymmenen euroa tuli lisää hintaa kun vaihtoi siihen noudosta.

Mulle tarjosi ilmaisen postin kotiinkuljetuksen vaan eipä kehdannut ottaa, kun en ole perillä hidastaako/estääkö lakko senkin toimituksen.

Koko illan olin yrittänyt laittaa tuotteita ostoskoriin ja kyllä oli hidasta ruksuttaa niitä muutaman minuutin välein. Äskettäin olin vihdoinkin yli kuudenkymmenen tuotteen tilauksen tekemässä niin klikatessani maksutavaksi Pivo/Siirto niin helvetin verkkosivut heitti uudelle sivulle jossa luki että ostoskorini on tyhjä! Voi saatana sentään!

Voisi kyllä hoitaa Tokmanni sivunsa kuntoon tai jättää tekemättä tuollaisia kamppiksia. Samanlainen vitutus aina päällä kuten verkkokauppa.comin huipputarjousten aikana kun mikään ei toimi.
Sama homma täällä, ekan kerran kori tyhjeni kun piti kirjautua ja täytin uudelleen, toisen kerran tyhjeni viimeistä nappia painaessa kun maksutavaksi olin valinnut mobilepayn. Pitäkööt paskansa.

Edit: lisäksi välillä sai lukea gateway erroria ja Azurea.

Jos Tokmannin tarjoukset ärsyttää niin postatkaa ite sellainen tarjous, joka saa yli 25 tykkäystä. Näyttäis, että tuo oli hyödyllisin tarjous vähään aikaan. Jopa hyödyllisempi kuin halvat irtokarkit Riihimäen Prismassa. Lopussa ollut kahvivarasto täytetty. Kiitokset taas vinkkaajalle ja Tokmannille!

Jos Tokmannin tarjoukset ärsyttää niin postatkaa ite sellainen tarjous, joka saa yli 25 tykkäystä. Näyttäis, että tuo oli hyödyllisin tarjous vähään aikaan. Jopa hyödyllisempi kuin halvat irtokarkit Riihimäen Prismassa. Lopussa ollut kahvivarasto täytetty. Kiitokset taas vinkkaajalle ja Tokmannille!
Ei tarjouksessa mitään vikaa ole, mutta olisi kiva jos tuo verkkokauppa edes toimisi. Maksamisen sijasta looppaa vain takaisin ostoskoriin. <3

Itse odottelin suosiolla että valtakansa meni nukkumaan. Nyt menee tilaukset hyvin läpi. Tilasin säilykkeitä, paskapaperia, teippirullia, keksiä yms. säilyvää mitä kuluu jatkuvasti. Sinänsä mielenkiintoista että verkkokauppa käyttää ainakin Azure-pilvipalvelua, ettei alustasta pitäisi olla kiinni skaalautuminen, mutta taitaa toteutus olla retuperällä.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 427
Jäsenet
78 803
Uusin jäsen
DixieRebel

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom