31,5" on vaan vähän liian iso WQHD resoluutiolle, kaipaisi 4K:ta ettei pikselit näy.
Pikselitiheys on jossain määrin makuasia ja toisaalta sen vaikutus riippuu käytöstä. Itsellä on tällä hetkellä 1440p 27"-näyttö ja olen tyytyväinen tarkkuuteen ilman, että tarvii win 10:ssä tekstiä skaalata, kun silmät ovat 30cm päässä ruudusta.
Yhtälailla myös tuo 32" 1440p näyttää mielestäni hyvältä, kun katseluetäisyys on jotain 45cm tai enemmän ja sellaiseen käyttöön itselleni myös tuon tilasin.
LG 32GK850B-F oli noin 1,5kk sitten gigantissa tarjouksessa hintaan 449€ jolloin ostin tämän oman. Mutta jotenkin olen epätyytyväinen mustasta valkoiseen siirtymän vasteajassa siksi nyt on vielä tuloillaan testiin se viime viikonlopun gigantin tarjousnäyttö Asus tuf 32" 1440p 144Hz. Ensi viikon maanantai olisi viimeinen palautuspäivä tälle nykyiselle. Ja itse olen ollut ihan tyytyväinen tähän pikselitiheyteen.
Tämä G-Sync-malli taitaa olla hieman parempi vasteajassa ainakin PCMonitors arvostelun(Freesync malli) mukaan, mutta mielenkiinnolla odotan huomaanko ihmeempää eroa tähän MG279Q:n verrattuna. Kaarevat näytöt poissuljin vaihtoehdoistani, koska niissä tuppaa olemaan heikompi paneelin kirkkauden yhtenäisyys.

</Offtopic>
No samapa tuo ei tuolla oikein mitään katottavaa ole kun on kuitenkin netflixikin.