Jos mietit että ovatko tarjousnäytöt jotakin huonoa erää tai vastaavaa, niin eivät ole. Musta Perjantaiksi on jossakin päin maailmaa jotkin yritykset kehitelleet huonompi laatuista erää televisioita (kaveri kertoi), eli markkinoilla kyllä tapahtuu tällaisia kampanjavedätyksiä, mutta nämä viimeisimmät näyttötarjoukset ovat lähinnä varaston tyhjentämistä. Luulen että lisää näyttötarjouksia on luvassa tästä eteenpäin loppuvuoteen asti monia, sillä uudet HDR-kykyiset näytöt tekevät tuloaan vanhojen tilalle.
Itse tässä noin kuukausi sitten tilasin juuri Gigantista tarjousnäytön Asus MG279Q ja ei ole onneksi kuolleita pikseleitä. Valovuoto on myös vähäistä ja olen pääosin tyytyväinen. Riippuen laadunvalvonnasta, mikä usein käy käsikkäin hinnan kanssa, ei pitäisi huonoa paneelia valtaosalle tulla, mutta joillakin käy tietysti huono tuuri. Jos pikselit häiritsevät sinua, palauta näyttösi ja odottele seuraavaa tarjousta. Etsi hinta.fi:stä mieleisesi näytöt ja laita ne kirjamerkkeihin, välillä vilkaisten olisiko tarjousta saatavilla. Sinulla on hyvin aikaa palautusta pohtia palautusoikeutesi turvin.
Voi olla myös halvempaa paneelia vaihdettu ym.
Esimerkiksi tämä AOC:n näyttö oli samaan aikaan mainitsemani Asuksen kanssa Gigantissa tarjouksessa hintaan 429 €. Luulisin tuon olevan kauttaaltaan parempi näyttö. On siis parempiakin vaihtoehtoja kyllä saatavilla, jos jaksaa tarjouksia odotella.
AOC Gaming AG322QC4, hinta 470€