Tässähän tämä aamupäivä menee kivasti kun rämpyttää noita VK sivuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsiisös että tämä ahdistaa. Ei haittaisi samalla tavalla vaikka sivut olisivat konaan nurin. Nyt on kunnon "ähäkutti, etpäs saa lisättyä tuotteita edes ostoskoriin" -vittuilu päällä.Tuota se teki eilenkin, että "kaikki tuotteet on jo varattu ostoskoreihin". :|
Sainpas sittenkin tilattua ja tuli pari tarjoustuotettakin mukaan. Tilitietoja ei jostain syystä löytynyt, joten piti täyttää yhteystiedot käsin. Ja tilausvahvistusta ei ole kuulunut. Onneksi printtasin sen tuosta ruudulta.
Näissä nopeuskilpailuissa toimii sellainen "huijaus" aika hyvin, että keräilee etukäteen tuotteiden tuotekoodit ylös ja lisää ne manuaalisesti ostoskoriin. Tämän jälkeen odottelee sinne kello yhdeksään ja alkaa vain päivittämään ostoskoria.
Joo, ei tästä tule mitään. Yhtä suurta seikkailua virheilmoituksesta toiseen, kunnes lopulta tuote on lopussa. VMP!
Tänään jäi saamatta Honor 7 ja Boschin pesukone.
1060 tilattu, emot loppui näköjään vaikka hyvin tuntui olevan vielä jäljellä.
Ei se auta mitään, että niillä tuotteilla on saldoa, kun ostoskorissa sanoo, että "liian moni yrittää tilata samaan aikaan, yritä myöhemmin uudestaan".Honor 7 on kyllä aina vaan saatavilla. Just katoin.
Edit: varastosaldoks näyttää 3kpl
Edit2: Nyt loppu puhelimet.
Ei se auta mitään, että niillä tuotteilla on saldoa, kun ostoskorissa sanoo, että "liian moni yrittää tilata samaan aikaan, yritä myöhemmin uudestaan".
Siellä pitää muutenkin tietää ennalta yleinen hintataso ja vertailla vaikka ebay-kohteisiin ennen varsinaista tilausta. Tänään on lähinnä hyvä päivä tilata sellaista rompetta jota vuoden mittaan muutenkin tilailisi ja parit eurot säästää.Aliexpressissä alkoi kanssa 1111-ale tänään ja samalla tuotteiden hinta nousi niin paljon, että eilen niiden normihinta olisi ollut halvempi kuin nyt alennuksen kanssa.
Kunnon kusetusta taas.
Sama minulla iPhone 5s:n kanssa: Sain ostoskoriin, menin tilaamaan lisää -> puhelin katosi ostoskorista. Soitin asiakaspalveluun (ja laitoin sähköpostia), että muutakaan tilausta ei tule jos ei tule puhelinta.Sain lisättyä 1060:n ostoskoriin, ei ollut edes aikomusta ostaa sitä, noin puolen tunnin jälkeen ostoskori oli tyhjentynyt ja tuotteet loppu. 1070:n olisin kyllä ostanut, jos olisin ehtinyt ja sivut olisi toiminut.
Kannattaa huomioida että nuo ovat vielä sitä vähän parempaa Vinum-sarjaa eikä ns. bulkkia Ouverture-sarjaa. Virallisesti kestävät konepesua mutta kannattaa olla tarkkana.Rantakemistin innoittamana tuli sitten itsekin varattua yksi erä tuota Riedel-viinilasi sarjaa. Kun perehdyin googlella kokemuksiin ja tarjousten ulkopuolella oleviin tuotteiden kommenteihin, tuli tilattua sitten se normihintaisen Coca-Cola lasin kanssa. Pitääkin testata, pääsekö tästä ravintolatunnelmaan kotonaan. On nimittäin niin, että alaikäisenä olleissa häissä Coca-Cola maistui aina miellyttävän eriskummalliselta ja varmaan harvoin kun sitä viiniäkin tulee ostettua, ei paras nautinto löydy välttämättä 20-vuotta vanhoista talouslaseista tai pullon suusta.
Itse merkki oli vieras.
Sama minulla iPhone 5s:n kanssa: Sain ostoskoriin, menin tilaamaan lisää -> puhelin katosi ostoskorista. Soitin asiakaspalveluun (ja laitoin sähköpostia), että muutakaan tilausta ei tule jos ei tule puhelinta.
Käsittelevät reklamaationa.
Nuo on kyllä hyviä laseja, halvemmat myös. Menin ostaan kodin1 konkurssimyynnistä Swiezelin Air Sense laseja 2 kpl. Meinas kyllä tulla pieni ostajan morkkis jälkeenpäin, mutta ehkä se sit maistuu paremmalleKannattaa huomioida että nuo ovat vielä sitä vähän parempaa Vinum-sarjaa eikä ns. bulkkia Ouverture-sarjaa. Virallisesti kestävät konepesua mutta kannattaa olla tarkkana.
Voi kun se olisikin niin yksinkertaista, että lisätään tehoa "tuosta vaan naksauttamalla". Toki infran toteutuksesta riippuen se voi parhaimmillaan olla hyvinkin helppoa ja joustavaa, mutta aika harvoin kuitenkaan käytännössä päästään täysin reaaliaikaiseen kapasiteetin lisäämiseen. Varsinkin jos on kyse perinteisemmästä infrasta, niin sinne sitä kapasiteettia ei välttämättä voi lisätä kuin asentamalla lisää rautaa ja se jos mikä on hidasta.Mikä siinä on ettei tälläsinä tarjouspäivinä voisi sinne webbipuolelle laittaa lisää tehoa?
Tattista tästä, Freedome menossa umpeen viikon sisään ja uusi palvelu ollut hakusessa.
Riippuu mihin tarkoitukseen tuota havittelet. Turvallisempaan surffailuun toimii hyvin. Netflixin aluerajoitusten kiertoon ei tuntunut enää toimivan juuri koskaan jahdin alettua kunnolla.Olithan tietoinen myös Humble Bundlen setistä, jossa on mm. CyberGhost VPN vuodeksi reilulla 7 eurolla? En siis ole tuota vielä itse kokeillut enkä voi vannoa, että on toimiva palvelu, mutta kun itselläni Freedome umpeutuu tammikuussa, niin tarkoitus on tehdä tuosta CyberGhostista korvaaja.
Olithan tietoinen myös Humble Bundlen setistä, jossa on mm. CyberGhost VPN vuodeksi reilulla 7 eurolla? En siis ole tuota vielä itse kokeillut enkä voi vannoa, että on toimiva palvelu, mutta kun itselläni Freedome umpeutuu tammikuussa, niin tarkoitus on tehdä tuosta CyberGhostista korvaaja.
Tällaista palautetta tuli verkkokauppa.com:sta:Mulla kävi näytön kanssa sama että sain koriin mutta menin lisäämään toista kappaletta vahingossa perään niin katosi sieltä.
Minä sain tilattua Honorin Powerista taisivat osta -napit hävitä ~klo.9.02Päivittelin kans powerin sivuja yheksän jälkeen ja missään vaiheessa ei tullut osta nappia. Et ei ne puhelimet kyllä ikinä tullukkaan myyntiin nettikauppaan. No eipä tuo tullut yllätyksenä, mitä lukenu kokemuksia kaupasta.
huoh mennyt vaikka lukee että saataville yli 25 kpl ??100kpl purkki puhdistusliinoja 1,11€ Verkkokauppa.comin sinkkupäiviltä.
https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...REENwipes-naytonpuhdistusliinat-100-kpl-Huipp
Oli alkuun 11,11€ / 5purkkia eikä sekään hinta harmita, vaikka nyt lähteekin yksitellen vielä puoleen hintaan. Ei näy ostorajaa, joten siinä olisi hamsterille hyvät tienestit.
Kiitos, yksi riittää minulle.100kpl purkki puhdistusliinoja 1,11€ Verkkokauppa.comin sinkkupäiviltä.
https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...REENwipes-naytonpuhdistusliinat-100-kpl-Huipp
Oli alkuun 11,11€ / 5purkkia eikä sekään hinta harmita, vaikka nyt lähteekin yksitellen vielä puoleen hintaan. Ei näy ostorajaa, joten siinä olisi hamsterille hyvät tienestit.
verkkiksesä on tarvikeharjoja, muistaakseni 5,9€/4kpl.Tuli napattua tuolta Verkkokaupan Singles day-tarjouksista tuo Oral B Pro 5000. Mistä siihen saisi edullisimmin vaihtopäitä (esim. crossaction)? Verkkiksen hinnat ainakin olivat aika suolaiset.
itse itselleni vastaten, on Lahden Karisman DNA kaupan avaistarjous, en tiedä onko enääfuk jossain näin Honor 7 hintaan 199€ mutten löydä hinta.fi enkä hintaseurannankaan avulla. Tilasin jo Honor 7 Liten verkkiksestä 129euron hintaan mutta ajattelin nyt jälkeenpäin josko toi vaimolle ja Honor 7 itselle
Olen tilaillut Saksan Amazonista halpoja Orax-merkkisiä kopioita. Nämä ovat todella 1:1 alkuperäisten kanssa eli eivät ole mitään halvimpia kiinanihmeitä. Suosittelen kokeilemaan.Tuli napattua tuolta Verkkokaupan Singles day-tarjouksista tuo Oral B Pro 5000. Mistä siihen saisi edullisimmin vaihtopäitä (esim. crossaction)? Verkkiksen hinnat ainakin olivat aika suolaiset.
Ei anna ostaa. Kehoittaa vain etsimään jälleenmyyjää ja niilläkin hinnat lähempänä kahtasataa.http://www.corsair.com/en/vengeance...00mhz-c12-memory-kit-black-cmk32gx4m4a2400c12
32GB DDR4 muistia $59, DHL postien jälkeen $81. Hintavirheeltähän tuo vaikutti, mutta juuri äsken sain lähetystunnuksen eli taisi olla vaan kova tarjous.
Ei anna ostaa. Kehoittaa vain etsimään jälleenmyyjää ja niilläkin hinnat lähempänä kahtasataa.