Toys'R'Usin nettisivuilta:Kuinkas tulee menetellä, kun Toys-R-Us liikkeen loppuunmyynnistä ostettu tuote on paskana jo paketista otettaessa? Eikös myyjällä ole vastuu viallisesta tuotteesta loppuunmyynnistä ym. ehdoista huolimatta.
Asiakas reklamoi loppuunmyynnin aikana ostetun tuotteen: Asiakkaalle voidaan toimittaa toinen virheetön tuote. Ellei näin voida tehdä, asiakasta pyydetään lähettämään dokumentoitua tietoa virheestä (valokuva) ja ostokuitti, josta näkyy päivämäärä (kopio kassakuitista tai vastaavasta) sähköpostilla osoitteeseen toptoy@gorrissenfederspiel.com. Sähköpostista tulee käydä ilmi nimi ja tilinumero, jolle summa pyydetään palauttamaan.
https://top-toy.com/wp-content/uplo...l.-firesale-fra-16-januar-2019-v4-FINLAND.pdf