Jep... Hyvin erottuu Gigantti "edukseen" hintaoppaan listalla. 99€ hinnalla toki hyvä tarjous riippumatta Gigantin "normi"hinnasta.Melko hulppea normihinta Giganttilla tuossa Define S2 kotelossa. Itse tarjoushinta on toki ihan jees.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep... Hyvin erottuu Gigantti "edukseen" hintaoppaan listalla. 99€ hinnalla toki hyvä tarjous riippumatta Gigantin "normi"hinnasta.Melko hulppea normihinta Giganttilla tuossa Define S2 kotelossa. Itse tarjoushinta on toki ihan jees.
Mistä vedit ettei ole alkuperäis pakkaus? Vai oliko joku pikkuerä.HUOM! Nyt näyttää toimitusajaksi 1 - 3 kuukautta. Lisäksi vain frustfreie pakkaus toimitetaan Suomeen.
Onko ettei tuotetta ole netissä? Tai käytätkö montaa tiliä että keksit sotkeentuu.Hirveän kätevää taas kerran tilata tuolta Clas Ohlsonin verkkokaupasta. Tällä kertaa ei saa valittua maksutapaa ollenkaan, ei vaan tuu mitään vaihtoehtoja. Eilen ja tänään yrittänyt tilata puhelimella ja koneella.
Muutaman tilauksen oon tehnyt parin kuukauden sisällä ja yksikään ei oo onnistunut ekalla kerralla/päivänä.
Tuote: Viasat Urheilu-, Viasat Jääkiekko HD- ja Viasat Jalkapallo HD
Hinta: 0€
Kauppa: Telia
Voimassa: 1.–3.2.2019.
Linkki: Viasatin kanavat vapaassa katselussa - Kampanjat - Telia
Viikonloppuna näet Viasatin urheilukanavilla maksutta huikean määrän huippu-urheilua, mm. jääkiekkoa ja jalkapalloa studiolähetyksineen sekä huipennuksena amerikkalaisen jalkapallon NFL Super Bowl LIII -loppuottelun, jossa vastakkain ovat Los Angeles Rams ja New England Patriots.
Näet kanavat Telia TV digiboksilla, kaapeli-TV:ssä ja maksuttomalla maksuttomalla Telia TV sovelluksella. Kanavat avataan perjantaina 1.2. päivän aikana ja suljetaan maanantaina 4.2. klo 9.00.
Kanavat on auki kaikissa muissakin jakelukanavissa. Täällä Viasatin oma tiedote: Viasatin urheilukanavat katsottavissa ilmaiseksi perjantai-iltapäivästä alkaen
(Ei taida taaskaan koskea millään tavoin Viaplaytä. Super Bowl kuitenkin näkyy ilmaiseksi Viafreessä.)
Onko GOCCFI-koodi käytössä? Jos on, niin koitas ilman. Itsellä ei viimeksi antanut tilata, jos tuota käytti... Pitäköön tunkkinsa.Hirveän kätevää taas kerran tilata tuolta Clas Ohlsonin verkkokaupasta. Tällä kertaa ei saa valittua maksutapaa ollenkaan, ei vaan tuu mitään vaihtoehtoja. Eilen ja tänään yrittänyt tilata puhelimella ja koneella.
Muutaman tilauksen oon tehnyt parin kuukauden sisällä ja yksikään ei oo onnistunut ekalla kerralla/päivänä.
Kuinka moni sen tilas ku heti muka loppui?Itseltä myös peruivat sen multitronicin emon. Täytyy kuitenki tilata nyt tuo Gigantin 2600x
Onko GOCCFI-koodi käytössä? Jos on, niin koitas ilman. Itsellä ei viimeksi antanut tilata, jos tuota käytti... Pitäköön tunkkinsa.
Luulis tolla 1060:llä pärjäävän pari vuottaJonkun aikaa jo ollut joku hiljaisempi ja inan tehokkaampi näyttis haussa HD6950 tilalle.
Oliskos näistä nyt Gigantissa jompikumpi niin tiukka tarjous että kannattaisi tarttua?
Asus Cerberus GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB 139e
Asus Dual GeForce GTX 1060 OC 6GB 222e
Näkyisi nuo hinnat jo pärjäävän aikahyvin käytettyjenkin hinnoille...
Onkohan missään ollut superhalpaa HP:n musteruisku tulostinta tarjouksessa, niin voisi testata tuota kk-hintaista tulostusta (ilmaista versiota).
Onkohan tämä halvin:
Tulostin HP DeskJet 2620 AiO | Clas Ohlson
Mistä vedit ettei ole alkuperäis pakkaus? Vai oliko joku pikkuerä.
https://www.amazon.de/Crucial-MX500-CT500MX500SSD4-Internes-2280SS/dp/B077SQ8J1V/ref=sr_1_2_sspa
Onko ettei tuotetta ole netissä? Tai käytätkö montaa tiliä että keksit sotkeentuu.
Tekisi itsekin mieli testata tuota "ilmaista" tulostusta ja taitaa tuo clas ohlson olla halvin tuolle tulostimelle. Itsellä ei kiire tulostimen hankinnassa mutta täytyy katsella jos tuo tulisi johonkin hyvään tarjoukseen. Vanha HP:n (15€ tarjous gigantti v2012) tulostin toimii vielä hyvin skannerina mutta tähän en jaksaisi enää hankkia +30€ musteita,musta + väri. Tai jos totta puhutaan niin tuon voisi kyllä hakea tällä viikolla kun Turun skanssin myymälässä noita on hyllyssä
Missä vaiheessa saitte peruutusviestin? Minulla näyttäisi olevan edelleen "tilaus vastaanotettu" tilassa.Itseltä myös peruivat sen multitronicin emon. Täytyy kuitenki tilata nyt tuo Gigantin 2600x
Missä vaiheessa saitte peruutusviestin? Minulla näyttäisi olevan edelleen "tilaus vastaanotettu" tilassa.
Missä vaiheessa saitte peruutusviestin? Minulla näyttäisi olevan edelleen "tilaus vastaanotettu" tilassa.
Just ton takia ite tilaan noi aina laskulla niin paljon tullut myyjän toimesta peruutuksia.
Hinta on hyvä (vaikka tämä on tuo vanha malli sinisillä väreillä ja Saitekin logoilla eikä uusi Logitech -versio), esim. Saksan Amazonissa pitkälti yli 200 eur. Niin hyvä että itsekin meinasin tilata, mutta ilmeisesti hieman... ongelmallinen tuote.Tuote: Logitech Saitek X56 HOTAS
Hinta: 99,95€
Helvetti - mitä mä tolla vuoden vanhalla Thrustmaster T-Flight Hotas X:ksella sitten teen?Tuo on todella hyvä hinta ja vaikka myisivätkin jotain Saitekin ylijäämäkappaleita, takuuseen saat kuitenkin sitten sen parannellun mustan, Logitechin valmistaman version.
Itse pistin varaukseen moisen kun nykyinen Thrustmaster FCS on jo yli 2 vuotta vanha ja 2000 tuntia hangattu.
Tiedän kyllä x-56:n ongelmista, mutta takuuseen tosiaan sitten uusi jos hajoaa ja tuohon hintaan jos takuuajankin kestää niin kelpaa itselle.
Helvetti - mitä mä tolla vuoden vanhalla Thrustmaster T-Flight Hotas X:ksella sitten teen?
Sekin suurinpiirtein käyttämättömänä istunut tuolla...
Saiskohan tuon kaasukahvan laitettua nätisti toimimaan ETS2:n kanssa?
No voi prkle! Nyt tuli minullekin peruutusilmoitus!Joo kympin tienoilla mullekkin tule peruutus. Rahoja vielä odottelen takaisin, nopeesti ne lähtee ja hitaasti tulee takasin niin pysyy hyvä tasapaino.
No voi prkle! Nyt tuli minullekin peruutusilmoitus!
HUOM! Nyt näyttää toimitusajaksi 1 - 3 kuukautta. Lisäksi vain frustfreie pakkaus toimitetaan Suomeen.
Koska tuota Saitekin versiota on valmistettu viimeksi? Joskus Herran Vuonna 2016?No niin, Gigantin X-56 pöydällä ja tämä on tosiaan vanhaa Saitekin erää.
No, vänkätään vika pihalle ja viedään takuuvaihtoon ja otetaan Logitechin vastine tilalle. Luetun perusteella vikaa ei tartte ihan hirveän kauaa ajaa ulos.
Itse Kerkesin aamulla tilata ja maksaa (MobilePay) ilmaisilla posteilla haisi jo omaan nenään hintavirheeltä, kun 120-gigaista yleensä tuolla hinnalla myydään.Näemmä tuosta Multitronicin 240gb ssd tarjouksesta poistettiin ilmainen kuljetus sillävälin kun rekisteröidyin tilausta varten.
Pitäkööt tunkkinsa
Tuote: Inno3D GeForce RTX 2060 Twin X2 - 6GB GDDR6 RAM
Hinta: 354,99€
Kauppa: Proshop
Linkki: Inno3D GeForce RTX 2060 Twin X2 - 6GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
Käytännössä jää jälkeen 1070 Ti:lle, mutta on hieman 1070:n yläpuolella. 1080 ei mahdu samaan lauseeseen. Arkkitehtuuri tosin tätä päivää ja sille pitää laskea arvoa.Tämähän vaikuttaa jopa yllättävän hyvältä tarjoukselta. Käytännössä 1070Ti/1080 tehot halvempaan hintaan ja vielä tuo peli kaupanpäälisiksi.. Jäähyn osalta tuo nyt ei varmaan kummoinen ole mutta todennäköisesti riittävän hyvä peruspelikoneeseen (ja oletettavasti parempi kuin nuo yhden tuulettimen jäähyt).
Käytännössä jää jälkeen 1070 Ti:lle, mutta on hieman 1070:n yläpuolella. 1080 ei mahdu samaan lauseeseen. Arkkitehtuuri tosin tätä päivää ja sille pitää laskea arvoa.
Käytännössä jää jälkeen 1070 Ti:lle, mutta on hieman 1070:n yläpuolella. 1080 ei mahdu samaan lauseeseen. Arkkitehtuuri tosin tätä päivää ja sille pitää laskea arvoa.
https://www.amazon.de/Crucial-MX500-CT500MX500SSD1-Internes-NAND/dp/B0784SLQM6/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1549049564&sr=1-1&keywords=crucial+mx500&th=1
Crucial MX500 hinnalla 59,90. Saksan ja Suomen alv-ero nostaa Suomeen tilattaessa hintaa n. 2,40 euroa.
Edit. Siis 500gb SSD
Jonkun aikaa jo ollut joku hiljaisempi ja inan tehokkaampi näyttis haussa HD6950 tilalle.
Oliskos näistä nyt Gigantissa jompikumpi niin tiukka tarjous että kannattaisi tarttua?
Asus Cerberus GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB 139e
Asus Dual GeForce GTX 1060 OC 6GB 222e
Näkyisi nuo hinnat jo pärjäävän aikahyvin käytettyjenkin hinnoille...
Olisko tuo parempi kuin tuo normaali SSD? Ainakin asennus ilmeisesti suoraviivaisempaa kun ei johtoja tarvitse?