Kuulostaa kalliilta, kun itse tilasin SAMSUNG EVO PLUS Micro SD Class 10 U3 UHS-I 64GB kortin Aliexpressistä 8,56€
Juu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa kalliilta, kun itse tilasin SAMSUNG EVO PLUS Micro SD Class 10 U3 UHS-I 64GB kortin Aliexpressistä 8,56€
Melkoista lottoa on että saa aidon kortin tuoltaKuulostaa kalliilta, kun itse tilasin SAMSUNG EVO PLUS Micro SD Class 10 U3 UHS-I 64GB kortin Aliexpressistä 8,56€
Laitoin viikko sitten tilaukseen, oli katselussa koska pitäisi kotelokin uusia jos haluaa tuon vaihtaa xdItsellä Amazon on aina toimittanut "ei saatavilla"-tuotteet noin kahdessa viikossa tilauksesta. Kannattaa ehdottomasti laittaa tilausta sisään jos todella haluat tuotteen. Luultavasti tuo status päivittyy vasta sitten kun varaston hyllyt notkuu.
Tulee 120 ja 135.Tossa jäähyssä ei ilmeisesti tullut tuulettimia?
Jaahas. Olinpa "puusilmä". Mitkähän on erot 3 ja 4 versio cälilvä?Tulee 120 ja 135.
Melko varmasti klooni, mutta jos se on yhtä nopea kuin yhden asiakkaan arvostelussa, niin se riittää minulle.Melkoista lottoa on että saa aidon kortin tuolta
Ollut "ei saatavilla" viimeiset kaksi kuukautta mitä olen seurannut, tiedä milloin tulee jos ikinä tulee
Jaahas. Olinpa "puusilmä". Mitkähän on erot 3 ja 4 versio cälilvä?
Ainakin tänne tuli vastaus että just sattunut loppumaan tukkurilta.Nojoo, nyt on näyttävästi Datasystemillä 71e (Data-Systems) , että ehkäpä tuo vois tuurilla pitää paikkansa. Toivottavasti tulee niin pääsis vähän edes uudempaan alustaan tosta vanhasta haswellista.
Ainakin tänne tuli vastaus että just sattunut loppumaan tukkurilta.
Melko varmasti klooni, mutta jos se on yhtä nopea kuin yhden asiakkaan arvostelussa, niin se riittää minulle.
Ilmeisesti asennus helpompi (kolmosen asennus koteloon oli vähän mielenkiintoista, suosittelen tekemään emo irrallaan. ja nelonen on maalattu keraamisella maalilla joka jäähyttää paremmin mutta naarmuuntuu ja putoaa pois herkästi.Jaahas. Olinpa "puusilmä". Mitkähän on erot 3 ja 4 versio cälilvä?
Tuo kolmosen asennus on kyllä ärsyttävä (kiristetään emolevyn takaa). Nelosen saa kiristää päältäpäin, mutta kolmonen on helpoin kiinnittää niin että asettaa coolerin ylösalaisin ja emolevy sen päälle. Tai sitten jos on apuri niin toinen voi tietenkin kannatella tuota möhkälettä samalla kun toinen sitä kiristää paikoilleen.Jaahas. Olinpa "puusilmä". Mitkähän on erot 3 ja 4 versio cälilvä?
Data systemsiltä sano että erä myytiin loppuun, vaikka saldoa oli vielä tilauksen jälkeen. Tarjosivat vaihtoa, mutta mitään mitä ehdotti ei kelvannut niille. Eli onkohan oikeasti ollut edes noita emoja myynnissä.
Ainakin tänne tuli vastaus että just sattunut loppumaan tukkurilta.
Mikä tämä -10% koodi on?Clas Ohlsonilla näyttää olevan mm. -30% sähkötyökalut ja keittiökoneet sekä kuulokkeet ja kaiuttimet. Tais olla ilmainen kotiintoimitus yli 80e tilauksiin. Lisäksi tuonne on se -10% club koodi.
Micro kortit onkin halvempia tosin en tiedä mikä ero käytännössä ja kestossa.Kuulostaa kalliilta, kun itse tilasin SAMSUNG EVO PLUS Micro SD Class 10 U3 UHS-I 64GB kortin Aliexpressistä 8,56€
Clas Ohlsonilla näyttää olevan mm. -30% sähkötyökalut ja keittiökoneet sekä kuulokkeet ja kaiuttimet. Tais olla ilmainen kotiintoimitus yli 80e tilauksiin. Lisäksi tuonne on se -10% club koodi.
Data systemsiltä tuli vastaus. Veikkaan että ne tukkurilla olleet 3kpl meni multitronicin kautta...
Vanha totuus, mitä vähemmän alennusta mainostetaan sitä alhaisemmat hinnat.Nämä klasun 25-30% tarjouksia 24/7/365 jo alkaa näyttää Matskun "aleelta"
Nämä klasun 25-30% tarjouksia 24/7/365 jo alkaa näyttää Matskun "aleelta"
Mikä tämä -10% koodi on?
Nämä klasun 25-30% tarjouksia 24/7/365 jo alkaa näyttää Matskun "aleelta"
Melko varmasti klooni, mutta jos se on yhtä nopea kuin yhden asiakkaan arvostelussa, niin se riittää minulle.
Oli tuossa i10.ssa langallinenkin lataus jos vaan haluaa käyttää. Ja i10 eduksi voisi siinä tapauksessa jäädä -65 % hinta alennus. Testeissä ei ole mitään eroa i10 TWS.n ja Apple Earpodien välillä äänenlaadussa. Tuosta hyvin huomaa Applen käsittämättömän hinnoittelun, tuote on 3 kertaa kalliimpi kuin vastaavat tuotteet. Sen takia se pulassa nyt onkin...Langaton lataus on täysin turha. Kuulokkeet ladataan kotelossaa josta riittää virtaa varmaan kymmeneen lataukseen.
Oli tuossa i10.ssa langallinenkin lataus jos vaan haluaa käyttää. Ja i10 eduksi voisi siinä tapauksessa jäädä -65 % hinta alennus. Testeissä ei ole mitään eroa i10 TWS.n ja Apple Earpodien välillä. Tuosta hyvin huomaa Applen käsittämättömän hinnoittelun tuote on 3 kertaa kalliimpi kuin vastaavat tuotteet. Sen takia se pulassa nyt onkin...
Bluetoothillako suhisivat? Käsittääkseni telakkaan kytkettynä suhinan saa pois päältä, mutta bluetoothilla eiPari päivää sitten tuli gigantista uudet arctis pro kuulokkeet ja sama suhina sieltä kuului.
Palautin ne giganttiin ja aspa tiesi heti sanoa, että turhaan niitä vaihtelee, koska kohina on suunniteltu ominaisuus.
Ei ainakaan minun 150e kuulokkeiden ominaisuuksiin kuulu kohina, joten otin rahat ja käytin "alennusta" tarjous note 9 ostoon.
Muuten ominaisuuksiltaan hyvät kuulokkeet, mutta toi kohina..
Bluetoothillako suhisivat? Käsittääkseni telakkaan kytkettynä suhinan saa pois päältä, mutta bluetoothilla ei
Ainakin omissa yksilöissä, jotka BlackFridaynä ostin oli juuri päinvastoin. Jos kuulokkeet oli yhdistetty ainoastaan bluetoothilla puhelimeen ei niistä kuulunut suhinaa, mutta heti kun ne yhdisti telakkaan suhina alkoi.Bluetoothillako suhisivat? Käsittääkseni telakkaan kytkettynä suhinan saa pois päältä, mutta bluetoothilla ei
suhina kuuluu kun ei ole mitään musiikkia ym. taustalla? Vai kuuluuko suhina läpi musiikin.Ainakin omissa yksilöissä, jotka BlackFridaynä ostin oli juuri päinvastoin. Jos kuulokkeet oli yhdistetty ainoastaan bluetoothilla puhelimeen ei niistä kuulunut suhinaa, mutta heti kun ne yhdisti telakkaan suhina alkoi.
Tuolta Postin palvelusta näkyy että paketti on tulossa. Lähettäjä on kuitenkin FinDeltaco Oy jostain syystä
Kiitos.Yön pimeinä tunteina silmiin pisti Amazon.de;ssä MX500 levyjen poikkeuksellisen alhainen hinta?, m.2 500 GB SSD 57.90€.
Pari kymppä suomen hintoja alhaisemmat...
https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss_1?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&url=search-alias=aps&field-keywords=mx500
Hiljaisella kuunnellessa kuului läpi.suhina kuuluu kun ei ole mitään musiikkia ym. taustalla? Vai kuuluuko suhina läpi musiikin.
Yön pimeinä tunteina silmiin pisti Amazon.de;ssä MX500 levyjen poikkeuksellisen alhainen hinta?, m.2 500 GB SSD 57.90€.
Pari kymppä suomen hintoja alhaisemmat...
https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss_1?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&url=search-alias=aps&field-keywords=mx500
Tuote: Acer 34" XR342CK IPS Curved
Hinta: 676,95 € + postit
Toivotaan näin, mulle tosin myös tuli kaksi tilausvahvistusta koska aluksi sekoilin maksutavan kanssa kun en osannut päättää. Jos lotto osuu ja mulle tuleekin kaksi emoa yhden tai nollan sijasta niin laitetaan täällä myyntiin samaan alehintaan plus kahvieuro
Pistin kello 16:41 oman emolottoni vetämään multitronicilta, edelleen tilaus käsittelyssä ja maksukin on mennyt jo perille, josko olisi sitten käynyt tuuri tuon kanssa kun eivät ole peruneet vieläVastataan itelle, eipä tullu Multitronicin kauttakaan emoja. "Ehtivät loppua ennenkuin saimme". Noh, jäädään odottamaan uutta erikoissuperhintaan jostain toisesta emosta.
Pistin kello 16:41 oman emolottoni vetämään multitronicilta, edelleen tilaus käsittelyssä ja maksukin on mennyt jo perille, josko olisi sitten käynyt tuuri tuon kanssa kun eivät ole peruneet vielä
Mites gigantista saa postit pois?
Nyt olisi tietysti gigantissa Asuksen b450 primea 66e, mutta nämä on vissiin rehellisesti sanottuna aika huonoja emoja jos internettiin uskomista.
Voisitko vähän avata tätä?
Itseltä myös peruivat sen multitronicin emon. Täytyy kuitenki tilata nyt tuo Gigantin 2600x