Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Kyllä tuohon hintaan sen anteeksi voi antaa. Jos se näytön resoluutio ei kelpaa nii hakee sen 600e ipadin tai samsungin viimeisimmän .. mikähän se malli olisi? :D
Tai laittaa 80-100 euroa lisää ja ostaa vaikka Lenovon Tab3:n, Huawein Mediapad M3 Liten (kaupanpäälle 4-lisäcorea ja giga muistia), tms.

Ei noi iPaditkaan maksa kuin sen 330-400 eur.

Itse olen pitkään "shoppaillut" puolivakavissani halpaa Android tablettia FullHD:llä, mutta ei oikein saa satasella ja tuo 800 reso on kyllä kuraa, menisi ehkä jossain 7" laitteessa. Kiina-tabletitkaan ei oikein innosta.

Tai laittaa 80-100 euroa lisää ja ostaa vaikka Lenovon Tab3:n, Huawein Mediapad M3 Liten (kaupanpäälle 4-lisäcorea ja giga muistia), tms.

Ei noi iPaditkaan maksa kuin sen 330-400 eur.

Itse olen pitkään "shoppaillut" puolivakavissani halpaa Android tablettia FullHD:llä, mutta ei oikein saa satasella ja tuo 800 reso on kyllä kuraa, menisi ehkä jossain 7" laitteessa. Kiina-tabletitkaan ei oikein innosta.
Onko tuosta mediapad m3:sta ollut mitään tarjouksia? 8 tuuman versio vaikuttaisi oikein hyvältä.

Onpa hupaisa tilanne. MF:sta irtoaa 1920x Threadripper 80€ halvemmalla kuin 8700k, joka on nykyään sikahintainen 479€.

Tuo häkävaroitin halpa 10€
Tukesin oli varoittanu että anturi kestää 3 -5 v, eli jos nuo on hyvin vanhoja, eipä niillä tee mitään muuta kuin lämpömittarina.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/dunwore-hakavaroitin-lcd-naytolla#spca

Malli on muuten ihan sama ku saat tokmanilta taikka motonetista.
esmes Häkävaroitin
Mutta kyllä halppa on.

Kärkkäinen: "Tuotteen käyttöaika: 7 vuotta käyttöönotosta"
Tuo ei pidä paikkaansa. Pikemminki "valmistuspäivämäärästä".

Viimeksi muokattu:
Hmm.. Olin aikeissa mainostaa, että Ranskan Amazonista saa MSI:n GTX 1080 TI Gaming (ei-X -malli) kortin mystisellä Amazon-alennuskoodilla hintaan 670€ postikuluineen, mutta tuon ostettuani hävisi kokonaan myynnistä. :eek:
Varmaan sitten viimeisen nappasin tai tuota ei enää saa etenkään kun saatavuudeksi ilmoitettiin 7.10. Myyjänä kuitenkin Amazon EU, joten annan olla tilauksessa ja katselen, saako jostain vielä halvemmalla.

Onks kikantilla mitää atk-roinaa hyllyssä? Olis i7 ainaki hyvää hintaa tuol, jos saa -19%

Nyt 349€, musta 20€ lisää
upload_2018-9-21_13-0-27.png
Eikö nämä oo käyttikseeltään saastutettuja. Mainoksia asetusvalikoita myöten

Kävin hakemassa Suomenojan megastoresta, ainakin siellä toi alennus toimi. Ihme jos ei muualla tai sitten kassa oli jotenkin pihalla
Ihme jos ei muualla toimi? Eihän sen kuulukaan toimia alennettuihin tuotteisiin, kuten tarjouksen ehdoissa lukee. Kassasi oli siis pihalla.

Tästä ei varmaan tarvi enempää keskustella.

Kellään tietoa ovatko nämä B-Diet?
Tämän mukaan on. Toisaalta en tiedä mikä on se oikea toteamismuoto. Yhden toisen ketjun mukaan 8gb kalikat jotka on 3200 14-14-14 on kaikki. 16 GB Dual-Kit Team Group Dark Pro Series, DDR4-3200, CL14 - 159.90€ : BaPCSalesEurope
Lisäksi esim. Newegg mainitsee tuotetiedoissa (ja käyttäjät arvosteluissa) olevan B-die Team Dark Pro 16GB (2 x 8GB) 288-Pin DDR4 SDRAM DDR4 3200 (PC4 25600) Desktop Memory Model TDPRD416G3200HC14ADC01 - Newegg.com
Sekä tämä joku googlella löytynyt saksalainen foorumi [Übersicht] Die ultimative HARDWARELUXX Samsung 8Gb B-Die Liste - alle Hersteller (17.09.18)

Toimiko Gigantti ensimmäisenä vuonnaan PK-seudun ulkopuolella, jospa siinä syy rajoitukseen? Mutta noin yleisesti melkoisen tylyä muuta Suomea kohtaan eikä kannusta asioimaan Gigantissa jos muualta saa suunnilleen samaan hintaan.

Toimiko Gigantti ensimmäisenä vuonnaan PK-seudun ulkopuolella, jospa siinä syy rajoitukseen? Mutta noin yleisesti melkoisen tylyä muuta Suomea kohtaan eikä kannusta asioimaan Gigantissa jos muualta saa suunnilleen samaan hintaan.
Gigantissa nyt muutenkaan kannusta asioimaan ikinä. Eilen oli sellasta palvelua taas ja yhteystiedot kysytään aina kassalla, osti mitä vaan. Eilen ne kysyttiin kolmesti.

Paljos noille tulee loppujen lopuksi halvimmillaan hintaa (postit + kaikki muut)?
MF ottaa 8€ pk, yöllä tilatessa jonkun mukaan ilmaiseksi (en ole todennut itse). Mybox ottaa 2,95€ ja DHL 14,5€ tai UPS 15,5€. Eli sanoisin MF:sta olevan puolestaan 185€. Vaiva myös isompi kuin Case jos ei ole puljannut Myboxin kanssa ennestään.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 306
Jäsenet
78 812
Uusin jäsen
hsalo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom