Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Class Ohlsonin verkkokaupasta -20% alennusta yli 80 euron tilauksesta koodilla ALE20

*Voimassa 25-28.7.2019. Ei koske JBL, Sony, Marshall, Apple, Google, Ryobi, Tormek, DJI rc-toys ja Landmann -tuotteita. Ei koske lahjakortteja. Tarjous on voimassa vain verkkokaupassa. Emme vastaa painovirheistä tai tuotteiden loppumisesta
Kiitos tästä. Tuo varsi-imuri tuli maksamaan vähän päälle kuusi kymppiä ja kaveriksi asaklitt sähkömoottorilla täyttyvä ilmapatja reilu pari kymppiä, normihinta viis kybää silläkin.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
Matkalaukku IT musta - IT LUGGAGE | Clas Ohlson vinkki matkalaukuksi. Laukku on todella kevyt, mainostavat maailman kevyimmäksi. Taskuratkaisut ovat minusta järkeviä, ja sisusta on tasaisen kulmikas ilman hankalia tukitankoja. Pyörät rullaa kevyesti. Sillä -15% koodilla hintaa tuli vain hieman alle 30€. Ja mikä parasta, tuotteella on 10 vuoden takuu, vaikkei tuolla sivulla niin sanotakkaan. Eli ei voi mennä paljoa metsään, kiikuttaa vaan takaisin jos menee hajalle. Ei ole jäljellä enää verkkokaupassa mutta joissakin myymälöissä on.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
Matkalaukku IT musta - IT LUGGAGE | Clas Ohlson vinkki matkalaukuksi. Laukku on todella kevyt, mainostavat maailman kevyimmäksi. Taskuratkaisut ovat minusta järkeviä, ja sisusta on tasaisen kulmikas ilman hankalia tukitankoja. Pyörät rullaa kevyesti. Sillä -15% koodilla hintaa tuli vain hieman alle 30€. Ja mikä parasta, tuotteella on 10 vuoden takuu, vaikkei tuolla sivulla niin sanotakkaan. Eli ei voi mennä paljoa metsään, kiikuttaa vaan takaisin jos menee hajalle. Ei ole jäljellä enää verkkokaupassa mutta joissakin myymälöissä on.
Laukkua näyttäisi olevan punaisena hyvin saatavilla Matkalaukku IT punainen - IT LUGGAGE | Clas Ohlson .
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
55
Kovaa matkalaukkua missään tarjouksessa? Jonka uskaltaa antaa ruymaan runnottavaksi. Reilun viikon päästä olisi reissuun lähtö..
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
Kovaa matkalaukkua missään tarjouksessa? Jonka uskaltaa antaa ruymaan runnottavaksi. Reilun viikon päästä olisi reissuun lähtö..
Itse olen käyttänyt vuosia vain "pehmeitä" matkalaukkuja, mutta niissä on kuitenkin kiinteä putkirunko. Olen kuljettanut kymmeniä täysinäisiä lasipulloja. Yksikään ei ole räjähtänyt, olen käärinyt ne vaatteitten sisälle. Jos pitäisi jotain tulitikuista tehtyä pienoismallia kuljettaa, niin sellaista varten pitäisi hankkia sitten oma kova kotelo.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
45
Kovaa matkalaukkua missään tarjouksessa? Jonka uskaltaa antaa ruymaan runnottavaksi. Reilun viikon päästä olisi reissuun lähtö..
Clasulla näyttää olevan Asaklitt-laukut tarjouksessa. Itse ostin aikoinaan tuollaisen tarjouksesta käsimatkatavaralaukuksi ja olen tykännyt. Pari kertaa tuo on matkannut ruumassakin ja ei ole tullut juuri mitään jälkiä.

Eli siis tämä minulla: Lentolaukku Asaklitt, 32 l | Clas Ohlson
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
268
Kiitos tästä. Tuo varsi-imuri tuli maksamaan vähän päälle kuusi kymppiä ja kaveriksi asaklitt sähkömoottorilla täyttyvä ilmapatja reilu pari kymppiä, normihinta viis kybää silläkin.
Samoin kiitokset. Tänne lähti imuri ja 1,04€ maksanut lautasliinapaketti.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Imuri ja valokuvapaperia tänne. Ei tuo imuri nyt paskimpia varmaan ole vaikka en kauheasti odotuksia ole asettanutkaan.

Satunnaiskäyttöön silloin kun ei jaksa johdollista ja perässä vedettävää Dysonia raapia komerosta esille.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
1 841
Sama juttu. Robotti hoitaa pääosin hommat mutta aina välillä täytyy joku pieni nurkka siivota. Muutenkin ikivanha rikkaimuri on ollut vaihtokunnossa jo pitkään.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
329
Clasun ALE20 näyttäis toimivan ainakin JBL:n ja Landmannin tuotteisiin vaikka sanotaan, että ei koske mm. noita.

Onko tämä nyt joku petos, jos tietoisesti käytän koodia noihin? :cigar2:
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
461
Jos Suomesta tilattu kelpaa, niin Gigantin outletista löytyy ~90€ hintaan setit, jossa toisessa "3 valkoista lamppua + bridge + katkaisin" ja toisessa "3 värillistä lamppua + bridge".
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
Tuo clasun -20% on tuohon apple tv ihan hyvä ale ollu. Aikoinaan tuli hommattua vastaavalla
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Tuote: Varsi-imuri
Hinta: 79€
Kauppa: Clas Ohlson
Linkki: Varsipölynimuri Electrolux Ergorapido EER73IGM | Clas Ohlson

Hintaseurannan mukaankin halvimmillaan nyt. Gigantti myy tarjouksessa pinkkiä väriä 115€ hintaan. Tästä ihan perus varsi-imuri sitä tarvitsevalle.

Class Ohlsonin verkkokaupasta -20% alennusta yli 80 euron tilauksesta koodilla ALE20

*Voimassa 25-28.7.2019. Ei koske JBL, Sony, Marshall, Apple, Google, Ryobi, Tormek, DJI rc-toys ja Landmann -tuotteita. Ei koske lahjakortteja. Tarjous on voimassa vain verkkokaupassa. Emme vastaa painovirheistä tai tuotteiden loppumisesta
tuohon jotain halpaa, itse laitoin 2kpl käteviä 5l marjaämpäreitä.
Ämpäri 5 litraa - NORDISKA PLAST AB | Clas Ohlson
tai
Muovikengät unisex, laivastonsininen | Clas Ohlson
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
155
Tulipa noi Panasonicin kuulokkeet ostettua vaikka en nyt välttämättä olisi tarvinut 4 paria. No onpahan nyt sitten tulossa ensimmäiset vastamelut :)
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 064
Ja juuri kun olin tilaamassa niin meni alas. Onkohan hintavirhe :( olisi ollut mukava lisä nappikuulokkielle.
Eiköhän siellä vaan tuotteet loppuneet. Näin mainostivat Varastonsiivousta mainoskirjeessä:

Myymme erän demoja ja varaston viimeisiä kappaleita nyt helteen sulattamilla hinnoilla!
...
Tuotteita saatavilla rajoitetusti.
Varastonsiivous voimassa vain verkkokaupassa.
Pidätämme oikeuden purkaa kauppa, mikäli tuote on myyty loppuun ennen tilauksen käsittelyä. Tilaukset käsitellään tilausjärjestyksessä.

Varaston siivous
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
358
Pitääköhän tuo Ryzenin 2600 ostaa nyt tällä 145 euron hinnalla? Odottelin että tippuisi vielä, mutta nyt Saksassakin on hinnat nousseet takaisin 130 euroon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
43
Kuulokkeista:

https://www.amazon.de/TaoTronics-Ra...ingebautes-Tieftontöner-Schwarz/dp/B074TZ8NNL Tuollaiset tilasin Prime-päivänä. Kaksi päivää testattu ja naurettavan hyvät hintaan nähden. Vastamelu ei mikään päräyttävä, mutta olemassa. Saundi hieman bassovoittoinen, muttei tosiaankaan mitään jonne-osastoa. Arvosteluissa yleisesti mainittu olevan järjestäen parasta mitä saa alle satasella ja moni kalliimpi jää noille.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Voi hitto, katoin Panasoniccien tuotesivua mutta jäi vastamelutoiminto huomaamatta :facepalm:.

E: Mitenköhän vertautuvat Bosen tai Sonyn kuulokkeisiin?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 629
Voi hitto, katoin Panasoniccien tuotesivua mutta jäi vastamelutoiminto huomaamatta :facepalm:.

E: Mitenköhän vertautuvat Bosen tai Sonyn kuulokkeisiin?
Nuo Panasonicit ovat olleet 150€ alennuksessa Powerilla jokin aika sitten. Itse hankin ne silloin.

- Ihan kelvolliset vastamelultaan, liikenteen ääniä sulkee ulos liiankin hyvin jonka takia jätin luurit pysyvästi töihin (hirvittävät määrät raskasta liikennettä ja työmaata työmatkan varrella). Myös tuulen ujellukset hiljentää kivasti.
- Bose ja Sony omaavat paremman vastamelun mutta ne onkin 2-3 kertaa kalliimmat
- Äänenlaadultaan aika lähellä Sonyjä (mitä nyt testaillut Sonyjä kaupassa), tosin omasta mielestä molemmat ovat aivan hanurista hifistelyyn. AKG K845BT on äänellisesti huomattavasti parempi satkulla, tosin AKG:ssa on huono akunkesto (8h), ANC puuttuu ja BT ei tue kuin yhtä samanaikaista yhteyttä (kuten Sony). Mutta langallisena vastaa K545 kuulokkeita.
- Osaa yhdistää kahteen eri laitteeseen yhtäaikaa, puhe ja musiikki. Eli saan Kännykältä streamattua musiikkia (LDAC/atpx-HD) samalla kun kuulokkeet on yhdistetty työläppärin Skypeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Kuulokkeista:

https://www.amazon.de/TaoTronics-Rauschunterdrückung-TT-BH22-eingebautes-Tieftontöner-Schwarz/dp/B074TZ8NNL Tuollaiset tilasin Prime-päivänä. Kaksi päivää testattu ja naurettavan hyvät hintaan nähden. Vastamelu ei mikään päräyttävä, mutta olemassa. Saundi hieman bassovoittoinen, muttei tosiaankaan mitään jonne-osastoa. Arvosteluissa yleisesti mainittu olevan järjestäen parasta mitä saa alle satasella ja moni kalliimpi jää noille.
Kiitokset vinkistä, näkyi olevan uudempi versio voucherin kanssa 62,99e + mahdollinen veroero(Primessä sitä ei taida kyllä tulla).

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B07R4LSR1G/
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 802
Osaako kukaan sanoa, että tekeekö tälläisellä mitään jos kuvitellaan että tämä tulisi pienen harjoittelun avuksi?

Tai onko jotain muuta suht. edullista aktiivisuusranneketta, jota suosittelisitte?
Riippuu lajista, juoksussa toiminee

Edit.tasavauhtisessa
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 749
itse pohdin, tilaisiko mi band 4:n, nykyään käytössä honorband 3 ja hyvät puolet siinä on ehkä paremmat remmit, tulee ruuvilla kiinni itse laitteeseen ja solakampi muoto. Huonot puolet, joutuu asentamaa huawein health ohjelman lisäksi mobile servises. Xiaomin systeemi vaatii vain mi fit ohjelman.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 593
Osaako kukaan sanoa, että tekeekö tälläisellä mitään jos kuvitellaan että tämä tulisi pienen harjoittelun avuksi?

Tai onko jotain muuta suht. edullista aktiivisuusranneketta, jota suosittelisitte?
Itse olen käyttänyt Polar Loop aktiivisuusranneketta. Siinä yhdistyy kohtuullisen pitkä (max noin 8 päivää) akku, se seuraa unen laatua sekä tietysti seuraa ja kertoo sinulle paljonko olet juossut, seissyt, kävellyt, liikkunut päivän aikana ja miten paljon päivän tavoitteesta uupuu. Voi käyttää myös uidessa, suihkussa (ei suositella saunassa lämmön takia) jne. 24/7 käytössä.

Itselleni tärkein on ehkä se että tiedot ladataan suoraan nettiin omalle tilille ja voit seurata tietoja tyylillä:
(Toukokuu)
Yhteenveto
5 päivää 3 tuntia aktiivista aikaa seurattu
159931 askelta laskettu
101.71 km askeleina mitattuna
73706 kilokaloria poltettu
38 passiivisuusleimat

(Huhtikuu 22 - 28 viikko 17)
Yhteenveto
1 päivää 1 tuntia aktiivista aikaa seurattu
41664 askelta laskettu
27.40 km askeleina mitattuna
16603 kilokaloria poltettu
5 passiivisuusleimat

Myös päivittäiset tiedot saa esille.

Samaten esim. kuukaudesta esitetään jotain yhteenvetoa:
"
Aktiivisuuden vaikutus

Olit aika aktiivinen tässä kuussa. Pysyt terveenä jos jatkat samaan malliin.

Istuit monta tuntia, mutta onneksi et kuitenkaan kovin pitkiä aikoja kerrallaan.

+


Päivittäinen aktiivisuustavoite
Päivittäisestä tavoitteesta saavutettu keskimäärin
45%

"

+ montako päivää unta, istumista, seisomista, kävelyä, juoksua.

Siitä voi sitten seurata esim. miten on vuoden sisällä edistynyt (tämän vuoden toukokuu tuon 101,71km, viimevuonna: 70.62 km askeleina mitattuna)

Tähän voisi toki yhdistellä sykevyötä jne mutta ei nyt niin paljoa kiinnosta.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Riippuu lajista, juoksussa toiminee

Edit.tasavauhtisessa
Lajina nyt kesäreeninä pyöräily ja juoksu. n. 40kilsan maantiefillari- lenkkejä tullut vedettyä ja 10kilsan juoksuja. Salibandy on laji mitä harrastan, mutta siellä tuota ei uskalla varmastikaan pitää ellei ranteeseen laitettavan hikinauhan alle saa laitettua iskuilta piiloon..

Itse olen käyttänyt Polar Loop aktiivisuusranneketta. Siinä yhdistyy kohtuullisen pitkä (max noin 8 päivää) akku, se seuraa unen laatua sekä tietysti seuraa ja kertoo sinulle paljonko olet juossut, seissyt, kävellyt, liikkunut päivän aikana ja miten paljon päivän tavoitteesta uupuu. Voi käyttää myös uidessa, suihkussa (ei suositella saunassa lämmön takia) jne. 24/7 käytössä.
Kiitos kattavasta vastauksesta. :tup: Tuosta Loopista oon kyllä kuullut paljon hyvää..
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Lajina nyt kesäreeninä pyöräily ja juoksu. n. 40kilsan maantiefillari- lenkkejä tullut vedettyä ja 10kilsan juoksuja. Salibandy on laji mitä harrastan, mutta siellä tuota ei uskalla varmastikaan pitää ellei ranteeseen laitettavan hikinauhan alle saa laitettua iskuilta piiloon..


Kiitos kattavasta vastauksesta. :tup: Tuosta Loopista oon kyllä kuullut paljon hyvää..
Kihlatulla ollut käytössä aikaisemmin Polar Loop 1 ja 2 ja nyt Polar A360. Kaikki toiminut hyvin ja mittaa tarkasti juoksun/pyöräilyn ja tosiaan akkukin kestää hyvin. Muutaman kerran tippunut ja kolauttanutkin ja vielä ei ole miksikään mennyt eli varmaan saattaisi ehkä salibandyakin kestää? Muistia on riittävästi eli riittää, että kerran kuussa synkronoi koneelle tiedot. Polar Flow verkkopalvelu (eli juuri tuo tilastopaikka mistä Taneli- puhui) on hyvä ja olen täysin samaa mieltä siitä. Eli vahva suositus Polarin laitteille :tup:

Itse käyttänyt enemmän älykelloja ja älyrannekeita. Niissä saa enemmän toimintoja, mutta akunkesto niissä pääsääntöisesti paljon huonompi. Polar A360/A370 taitaa toimia myös älyrannekkeena (ainakin perustoiminnot), mutta niistä ei kokemusta. Kihlattu käyttää kyseistä ranneketta ilman kännykkään paritusta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
57
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Mikä siinä on hyvää? UASP näkyy ainakin uupuvan spekseistä joten jos perinteisiä museolimppuja käyttää eikä SSD-levyjä, niin sitten varmaan ajaa asiansa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 129
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom