Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 724
Olisiko lisävihjeitä, mistä tämän promon löytää? Olen nyt kahlannut Saksan Amazonia puolisen tuntia, eikä mistään tule vastaan kyseinen promo.
En osaa neuvoa tuon suhteen kun ei tullut itse painettua tuota "buy a prime item" niin en tiedä mitkä tuotteet oli sitten niitä. Itse ostin prime dealinä oral-b vaihtopäitä ja gillette teriä maanantaina mutta ei ole tullut mailiin mitään mainintaa tuosta. Saa nähdä tuleeko, mutta tilaustani ei ole vielä koottu/lähetetty "Dispatched"

Ja tuo vaan tuli kun kirjautusin sisään, tai vissiin sen jälkeen kun otin sen 30 day free trialin primeen. En muista tarkemmin
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 441
Kellään hajua kauan Mi band 5 tuossa tarjouksessa?

Njoo, näyttäähän se lukevan siellä, eli keskiyön taikaa.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
724
Olisiko lisävihjeitä, mistä tämän promon löytää? Olen nyt kahlannut Saksan Amazonia puolisen tuntia, eikä mistään tule vastaan kyseinen promo.
Tuo sama oli ainaki viime Prime Dayna tms. viime vuoden lopussa, ja löytyi tilin Prime-kohdasta. Mitään en silloin kuitenkaan saanut, vaikka tilasin useita Prime-tuotteita. Sama nyt. Ei se tunnu toimivan ollenkaan. En viitsinyt silloin myöskään valittaa, kun ei muutkaan sanoneet että olisivat saaneet.

E. nyt ei lue mitään siellä. Ei siis voine valittaakaan, kun nuo edut on henkilökohtaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 724
Jännästi menivät jo. Tohon hintaan olisi voinut ostaa vaikka series 7 onkin oven takana.
44mm menivät kyllä, mutta 40mm vielä saatavilla.
Olisin ostanut itselleni yhden 44mm, mutta sen sijaan puolisolle tuli ostettua tuo 40mm synttärilahjaksi.

Eiköhän torilta tms myyntipalstoilta kohta löydy noita :(
Neljänelostakin saa vielä myymälöistä. Aamulla kaupoille jos punainen väri ei häiritse. Itse vielä hiukan arvon.

Lisäys: aika kortilla ovat myymälöissäkin.
Eikös nämä olisi ollut hyvä kirjoittaa tänne keskustelun puolelle? Ärsyttää saada ilmoituksia kellojen koosta keskellä yötä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
634
Tuote : Hugo Boss deodorantti
Hinta: 12,95€ (yli 50€ toimitukset postikuluitta)
Kauppa: Parfumdreams
linkki: BOSS Bottled Deodorant Stick Hugo Boss | parfumdreams

Taas saa ostettua edullisesti vuoden dödöt. Myös toinen haju tarjouksessa: BOSS The Scent Deodorant Stick Hugo Boss | parfumdreams (15,95€). Tukee AmazonPay joten ei tarvinnut edes tehdä turhaa tiliä.
Tästä saitista kokemusta? Juuri ko. tuotteella ei niin väliä, mutta tuo ihan Bottled EdT on myös hyvän hintainen. Nopealla googlauksella (vau.fi...) ei kovin mairittelevia kommentteja ole saanut
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 267
Tästä saitista kokemusta? Juuri ko. tuotteella ei niin väliä, mutta tuo ihan Bottled EdT on myös hyvän hintainen. Nopealla googlauksella (vau.fi...) ei kovin mairittelevia kommentteja ole saanut
Paketti lähti DHL:llä tänään aamulla liikkeelle (tilauksen tein eilen illalla). Olettaen että paketin sisältö on tilauksen mukainen, äärimmäisen vahva peukku.
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
292
Tästä saitista kokemusta? Juuri ko. tuotteella ei niin väliä, mutta tuo ihan Bottled EdT on myös hyvän hintainen. Nopealla googlauksella (vau.fi...) ei kovin mairittelevia kommentteja ole saanut
Tokmannilla Bossit aika samoissa hinnoissa tai jopa halvemmalla. Siis edt, ei deo.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Tuote: HS Digi
Hinta: alk. 5,95 e/kk
Linkki:
Voimassa vain tänään 23.6.
Perhana, juuri oli kerennyt toukokuun lopulla 6kk tilaus uusiutua normihinnalla, eikä anna jatkaa tuolta marraskuun lopulta saakka. Meneekö maksu kahdesta sopimuksesta silti, jos tuon liittää samalle Sanoma-tilille ja laittaa alkamaan kesken aiemman sopimuskauden? 23.7. on viimeinen mahdollinen sopimuksen aloituspäivä verkkopalvelun mukaan.

Pitäis aina jaksaa perua tilaus ettei mene normaalihintaa, kun jatkuvasti uutena asiakkaana saa aina paremman tarjouksen.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Noiden hajuvesien kanssa kannattaa haistella kivijalassa eikä ostaa haistamatta. Tuo Bottled deo-stick on aika perus. Melko alkoholinen, voimakas haju sikäli että olen miettinyt että saattaa riidellä jos käyttää muita hajuvesiä. Lumenen Voima on yllättävän kiva deo-stickeistä.
 
Liittynyt
06.10.2020
Viestejä
102
Noiden hajuvesien kanssa kannattaa haistella kivijalassa eikä ostaa haistamatta. Tuo Bottled deo-stick on aika perus. Melko alkoholinen, voimakas haju sikäli että olen miettinyt että saattaa riidellä jos käyttää muita hajuvesiä. Lumenen Voima on yllättävän kiva deo-stickeistä.
niinhän se "pitäisikin" olla että sama tuoksu dödönä ja edt:nä
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 024
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Boss Bottledista pidän partavetenä, mutta tuo stick on kyllä ihan eri hajuista eikä yhtään mun makuun, kun sitä vahingossa menin kerran ostamaan. Mutta no, ehkä se sinä axenkorvikkeena menee, jos tykkää stikkejä käyttää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 134
Tuote: SVS SB-2000
Hinta: 599€
Kauppa: verkkokauppa.com
Linkki: SVS SB-2000 -subwoofer
Tulin vaan sanomaan, että tuon edeltäjä oli paras käyttämäni kaupallinen subwoofer. Suosittelen.

Nyt on itserakennetut vehkeet, mutta hyvä kuva jäi SVS:stä. Lisäksi toisto oli hyvää 100Hz asti ylöspäin, niin sai käytettyä pienempien pääkaiuttimien kanssa. En sitä refleksiputkiversiota testannut, mutta omassa suljetussa oli napakka ja terävä toisto.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
727
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
337
Muistaa vielä heinäkuussa tulevan tullausuudistuksen maksuineen. En ole vastaanottanut koko keväänä kirjeitse tulleita tilauksia. Myyjät refundannut suoraan, vaikka pyytänyt uutta tuotetta.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Kumpikohan näistä kahdesta olisi parempi lähinnä pelikäyttöön: Crucial MX500 1tb sata vai Crucial P2 1tb nvme?



Ovat nyt nimittäin samassa hintaluokassa Saksan Amazonissa. Voisi olettaa, että P2 nvme olisi parempi, mutta en ymmärrä noista niin paljon, enkä netistä kovin vakuuttavaa tietoa asiaan myöskään äkkiseltään löydä, joten neuvot tulisivat tarpeeseen.
Tuo alempi oli joskus talvella 83e veroineen.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
141
Tampereen Lielahden citymarketissa outlet osastolla yksinäinen piranha pelituoli hintaan 110€ (norm 199).
IMG_20210624_133959.jpg
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 495
Tampereen Lielahden citymarketissa outlet osastolla yksinäinen piranha pelituoli hintaan 110€ (norm 199).
En ottais vaikka maksettaisiin. Ihan järkyttävän rimpula tuoli, ja kauhea istua. Ostaa mieluummin jonkun käytetyn toimistotuolin. Ja Piranhojen normihintahan on Gigantissa reilua satasta/tarjouksessa kokoajan reiluun 100e.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Mitä mieltä oot jos tulis tietokoneelle genelec g1:sten kaveriksi. Onko liian tehokas ja riittääkö perus äänikortti koneesta/muutenki saako järkevästi?
Voi olla ihan hyväkin, mutta ilman sanoisin silti että helpoimmalla selviät, kun otat kaveriksi Genelecin oman F-One pikkusubbarin. Toistaa kohtuullisen alas ja sopii erinomaisesti yhteen noiden purkkien kanssa.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Mitä mieltä oot jos tulis tietokoneelle genelec g1:sten kaveriksi. Onko liian tehokas ja riittääkö perus äänikortti koneesta/muutenki saako järkevästi?
Ko. subista ei oo henkilökohtaisesti kokemuksia, mutta kyllä noi suljetut yleensä saa sopimaan hyvin yhteen melkein minkä tahansa pääkaiuttimien kanssa, jos pääkaiuttimet vain jaksaa tulla edes suht lähelle sataa hertziä. Ja mikä se sellainen muka on kuin liian tehokas subbari?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Voi olla ihan hyväkin, mutta ilman sanoisin silti että helpoimmalla selviät, kun otat kaveriksi Genelecin oman F-One pikkusubbarin. Toistaa kohtuullisen alas ja sopii erinomaisesti yhteen noiden purkkien kanssa.
Jos ilmoitettuihin taajuusvasteisiin on uskomista tuolla jää melkein oktaavin verran äänialaa kuulematta SVS:ään verrattuna.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
260
Voi olla ihan hyväkin, mutta ilman sanoisin silti että helpoimmalla selviät, kun otat kaveriksi Genelecin oman F-One pikkusubbarin. Toistaa kohtuullisen alas ja sopii erinomaisesti yhteen noiden purkkien kanssa.
Joskus aikoinaan, kun subbari oli itsellä hakusessa niin sain sen käsityksen että nuo genelecin omat subit on enemmänkin tarkoitettu "sisustustarkoitukseen". Ei tosin kokemusta tuosta suljetusta SB- mallin subista, kun itsellä käytöstä refleksi-versio.... Joka on ollut hyvä, eli omasta puolesta suosittelut noille SVS:n subeille...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Jos ilmoitettuihin taajuusvasteisiin on uskomista tuolla jää melkein oktaavin verran äänialaa kuulematta SVS:ään verrattuna.
Voi olla näinkin. Minullakaan ei ole kokemuksia kuin toisesta noista. Kannattaa käydä ennen ostopäätöstä jossakin kuuntelemassa molempia, jos vain mahdollista. Se kuitenkin aika paljon myös kuulijasta millaista ääntä hakee.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 981
Mitä mieltä oot jos tulis tietokoneelle genelec g1:sten kaveriksi. Onko liian tehokas ja riittääkö perus äänikortti koneesta/muutenki saako järkevästi?
En osaa sanoa kun itsellä SVS:n tornit kaverina. Harvemmin tosiaan ongelma on saada tehoja alas tai sovitettua joihin kaappeihin.
 
Viimeksi muokattu:

Janick

Insanity's crescendo
Make ATK Great Again
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
251
Amazon (DE) tarjoaa nyt ilmaiseksi Primeä toiset 30 päivää, Prime Daynä otetun 30 päivän trialin lisäksi. Ei tietoa, onko tuossa mitään rajoituksia, kenelle tarjoaa ja kuinka kauan tarjous on voimassa.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Amazon (DE) tarjoaa nyt ilmaiseksi Primeä toiset 30 päivää, Prime Daynä otetun 30 päivän trialin lisäksi. Ei tietoa, onko tuossa mitään rajoituksia, kenelle tarjoaa ja kuinka kauan tarjous on voimassa.
Missä siellä tuo lukee?
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Minulla näkyi heti etusivulla yläreunan Prime-valikon kohdalla pieni "pop-up", jota klikkaamalla pääsi aktivoimaan lisäkuukauden.
Eipä näy minulla. Vaikuttakohan sitten se, että minulla on menossa jo toinen 30 päivän triali putkeen.
 

Janick

Insanity's crescendo
Make ATK Great Again
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
251
Eipä näy minulla. Vaikuttakohan sitten se, että minulla on menossa jo toinen 30 päivän triali putkeen.
Varmaan juuri tuosta johtuu. Minä otin 30 päivän trialin 19. päivä ja nyt tarjosi tuota lisäkuukautta. Edellinen käyttämäni triali taisi olla 7 päivää, joskus vuosi sitten.

Screenshot.png
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 877
Viestejä
4 207 046
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom