Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
538
nooh älä huoli, mie varmaa ostan tuon ennen sua pois.
ei kyllä kannata ostaa tuollaista ennenkuin hinta on alle 200€, muuta kuin laiskuuttaan. ite sain rakennettua i7 tasoisen haswell-koneen tuplamäärällä muistia ja samalla näyttiksellä 210 euron pintaan ilman suurempia hampaankiristelyjä, ja halvemmallakin pääsis. ensiks ostin täältä satasella lenovo thinkcentre m93p:n 100 hintaan, otin vanhan prossun veks ja myin 35 eurolla, ostin xeonin tilalle (4c8t) 55 eurolla, lisäsin muistia 20 eurolla ja ostin näyttiksen 70 eurolla.
 
Viimeksi muokattu:

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Lievä offtopic, mutta kaikki operaattorit tarjoavat nykyään tuon saman pidennetyn takuun ainakin omille asiakkailleen, DNA vain taitaa pitää siitä eniten meteliä:

Äkkivilkaisulla näytti että takuu on hyvin samantyyppinen, eli ihan oikeasti pyrkivät tarjoamaan tilalle huollettua laitetta eivätkä vain pelkkää lahjakorttia. Ihan järkevä diili siis sinänsä.
Virhevastuu kattaa tuon saman. Ei tarvetta takuille.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
861
Akullista versiota Miniarasta näytti olevan Hifitalossa hintaan 169€

 
Liittynyt
07.12.2017
Viestejä
23
Hyvältä vaikuttavat pikkukajarit, mutta akku käytössä melko kriittinen automaattikatkaisu puuttuu, joka tiputtaa välittömästi "oikeiden aktiivi -kaiuttimien" ryhmään.
Silmiin pisti arvostelut netissä, jotka oli selkeästi tehnyt jälleenmyyjä. Yhtään väheksymättä heidän asiantuntemustaan ottaisin edes vertailuun toisen kotimaisen pienellä lisärahalla.
Nimim. köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
328
Toki - mutta markettiläppärin hinnalla saa markettiläppärin. Yhden Acerin olen lähipiiriin ostanut ja se on toiminut viimeiset 3v ilman ongelmia, mutta tuollaisen ostaisin korkeintaan muksulle (jolle läppäriä olinkin etsimässä :D ).

Toisaalta jotain Dellin i7/16GB firmaläppäriä mikä itsellä on ei saa sitten ihan kuin maksamalla 3x hinnan... :D

Edit: Ilmeisesti ei ole ollut kovin paljoa tarjouksessa tämä malli:
Onko tohon Acerin hintaa, mitää muuta hyvää diiliä näkynyt missään? En Acerin kyllä itekkää enää luota, läppärit laadultaan suht huonoja ja näytötki lottoiluu ollut. Tässä äidille pitäs läppäri kattoo :kahvi:
 
Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
408
Suurin miinus tuossa kyllä on näytön ja näppäimistön välissä, eli merkki. Aivan hirveä metelipesäke idlatessakin, rasituksesta puhumattakaan. Toki hintaansa nähden ihan jees, mutta normihinta on kyllä läppä.
Perustuuko tämä siis oikeaan käyttökokemukseen juuri tästä mallista?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Tuote: Taloyhtiön laajakaistan lisänopeus
Hinta: -50% 6kk
Kauppa: Elisa
Voimassa: Lokakuu
Linkki: Elisa - Verkkokauppa

Lisää vauhtia taloyhtiön kiinteään nettiliittymään - hyödynnä 50% alennus ja käytä nopeampaa nettiyhteyttä 6 kk ajan alennetulla hinnalla.
Ei toimi meidän taloyhtiölaajakaistaan. Ei sillä että itse edes tarvitsisin, kunhan testasin, vuodeksi käytössä 50% alennus jo ennestään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
84
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 357
Taitaa tuo kalliimpi olla uudempaa mallia, kun pienemmällä teholla enemmän lumeneita ja muuta pientä eroa

Lisäksi lamppujen ulkonäkö hieman erilainen


En ole noista GU10 kantaisista niin perillä, että kumpi nyt sitten olisi hinta-laatu-suhteeltaan parempi. Edit: ja hidas
 

Turponikkeli

Make ATK Great Again
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
121
Ei toimi meidän taloyhtiölaajakaistaan. Ei sillä että itse edes tarvitsisin, kunhan testasin, vuodeksi käytössä 50% alennus jo ennestään.
Ei toimi minullakaan eikä minulla ole mitään alennuksia tällä hetkellä. Olisin mieluusti ottanut tuon 1000 megasen puoleen hintaan.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
927
VAssa on aina ghostingia, kyse on siitä löytyykö Overdriveä käyttämällä ratkaisua asiaan ilman liian rajua overshoottia. Level 4lla nautin ainakin itse pelaamisesta, pelistä riippumatta.

Suttuisuutta en ole huomannut.

En myöskään löytänyt lähdettä sille, että tämä olisi BGR eikä RGB-layoutilla?
Kiitokset, täytyypä puntaroida uskaltaisiko tuollaisen laittaa tilaukseen vai odotteleeko HDMI 2.1 monitoreja.

BGR:stä ei ole mitään virallista, mutta keskustelua kyllä. Esim. r/Monitors - ASUS PG43UQ - text rendering looks awful
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 406
Tämän PG43UQn parhaimpana ominaisuutena olen pitänyt juuri sitä, ettei HDRn kanssa bloomingia huomaa ollenkaan. Musta (joka ei toki ole oikeaa mustaa nähnytkään taustavalaistuissa näytöissä)on tasainen eikä ”bandingia” tmv näy.

Jos täysin mustaa ruutua vasten liikuttaa hiiren kursoria, näkyy kursorin ulkoreunoilla muutaman pikselin bloomaus, mutta itse tausta pysyy yhtenäisenä väritykseltään.
Tuolla ei ole mitään tekemistä bloomingin kanssa, blooming tulee taustavalon alueiden (jos sellaisia on) valovuodoista/epätarkkuuksista. Tuo on overdriven aiheuttama artifakti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 117
Tuote: Ryobi One+ OBL18JB lehtipuhallin
Hinta: 57,42€ + veroero yht. n 60€
Kauppa: Amazon.de
Linkki: Ryobi Laubbläser 18V, Variable Drehzahlregelung, Jet-Turbinen-Ventilator, ohne Akku und Ladegerät – OBL18JB, 18 V: Amazon.de: Baumarkt

Pätevä lehtipuhallin lienee nyt monelle ajankohtainen. Ehdoton ostos, jos omistaa One+ sarjaa ennestään. Sama kone K-Rauta, Motonet, Bauhaus 99,90€

Onko tästä kokemuksia?
Miten jaksaa puhaltaa?

nyt käytössä joku B&D missä myös silppuavaimuri, joka on ehkä vähän turha kun sitä säkkiä saa tyhjentää turhan usein.Ainoa ärsytys on piuha. Pitää jostain kaivella speksit, niin saa vähän osviittaa puhallustehoon.
 

Trollercoaster

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
401
Taitonetissä on näköjään taas huutokauppa.
"Taitonetin huutokauppa on ns. hollantilainen alenevien hintojen huutokauppa, jossa on vain yksi tuote jokaista mallia ja alennusprosentti nousee päivien aikana. Tuotteiden alennusprosentti kasvaa 15 minuutin välein automaattisesti "
Serriä (mahdollisesti) halavalla :)
Mulla iskee aika paha tiltti kun katson tuota Taitonetin myyntipuhetta. Näytönohjaimeksi mainostetaan lyhyesti "i7" ja sitten kun käyt katsomassa niin se on joku vitun 4000-sarjalainen vuodelta 2012. Haistasivat vitun.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Mulla iskee aika paha tiltti kun katson tuota Taitonetin myyntipuhetta. Näytönohjaimeksi mainostetaan lyhyesti "i7" ja sitten kun käyt katsomassa niin se on joku vitun 4000-sarjalainen vuodelta 2012. Haistasivat vitun.
Aika hiton laimeita noi alennuksetkin. Huomenna loppuu ja nyt hinnat ovat laskeneet noin kymmenen prosenttia. Viikon tai kaksi, jos vielä pyörisi, niin alkaisi aleprossat olemaan sellaiset, että noita viitsisi edes katsoa. Toki katteet pienet jne. mutta tuskin näillä prossilla varastoa ihan kauhean tyhjäksi saadaan dumpattua.

Edit. Noin kaksikymmentä prossaa siis. Lukeehan se tuolla. Itse olen vaan sokea näköjään :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 096
Aika hiton laimeita noi alennuksetkin. Huomenna loppuu ja nyt hinnat ovat laskeneet noin kymmenen prosenttia. Viikon tai kaksi, jos vielä pyörisi, niin alkaisi aleprossat olemaan sellaiset, että noita viitsisi edes katsoa. Toki katteet pienet jne. mutta tuskin näillä prossilla varastoa ihan kauhean tyhjäksi saadaan dumpattua.
Sillä en tuonne pääketjuun laittanutkaan kun ei tuolla mitään tajunnan räjäyttäviä tarjouksia kuitenkaan ole. Onhan siellä kuitenin nytkin tarjousprosentti jo 19%:
1602352834593.png

Kyllä tuolta saattaa esimerkiksi lapselle saada hyvän eka koneen. Näissä on kuitenkin vuoden takuu.
 

Trollercoaster

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
401
Sillä en tuonne pääketjuun laittanutkaan kun ei tuolla mitään tajunnan räjäyttäviä tarjouksia kuitenkaan ole. Onhan siellä kuitenin nytkin tarjousprosentti jo 19%:

Kyllä tuolta saattaa esimerkiksi lapselle saada hyvän eka koneen. Näissä on kuitenkin vuoden takuu.
Suoraan sanottuna minusta tuo on ylihintasta vanhaa paskaa jossa SER-jäte pakataan nättiin pakettiin ja sitten myydään huikeana pelikoneena ilmaisilla posteilla ja kasvavilla aleilla että saatas joku tietämätön ostamaan "I7-kone" paniikkiostoksena. Kyllä minä ymmärrän että kaikki haluavat parhaan hinnan, mutta jotain etiikkaakin voisi olla.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Sillä en tuonne pääketjuun laittanutkaan kun ei tuolla mitään tajunnan räjäyttäviä tarjouksia kuitenkaan ole. Onhan siellä kuitenin nytkin tarjousprosentti jo 19%:

Kyllä tuolta saattaa esimerkiksi lapselle saada hyvän eka koneen. Näissä on kuitenkin vuoden takuu.
Itsekin kyllä luulin, kun tuo tarjous linkattiiin, että sieltä voisi tehdä hyviäkin löytöjä. Ja jos on vaikka tuollaista Lenovoa katsellut, niin onhan joka kymppi kotiinpäin. Tuossahan nuo prosentit näköjään onkin. Laskin senkin sitten päin reisiä enkä voinut katsoa, kun ne siellä on selvästi mainittu :facepalm:
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 065
Suoraan sanottuna minusta tuo on ylihintasta vanhaa paskaa jossa SER-jäte pakataan nättiin pakettiin ja sitten myydään huikeana pelikoneena ilmaisilla posteilla ja kasvavilla aleilla että saatas joku tietämätön ostamaan "I7-kone" paniikkiostoksena. Kyllä minä ymmärrän että kaikki haluavat parhaan hinnan, mutta jotain etiikkaakin voisi olla.
Jep. Tein vähän hakuja eikä löytynyt mitään järkevällä hinnalla.

Tuon hollantilaisen huutokaupan idea on ihan hyvä, mutta alennusprosentti on kyllä aika pieni nähden siihen että tämä on jo vuorokauden jatkunut, eikä hintakaan kovin nopeasti tipu(0,1 %-yksikköä/15 min, 4 %-yksikköä /10 h). kaiken lisäksi tämä päättyy huomenna. Olisivat vetäneet sen loppuun asti, niin että alennusprosentti olisi lopulta 100 %, jos kukaan ei näitä ole siihen mennessä ostanut.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 772
pakkoa sanoa, että X240 on kyllä parempi kone kuin 200€ uudet läppärit, vähän riippuen tietenkin, mutta joku muovinen celeron kone ei uutenakaan ole häävi. Itsellä käytössä vanha X230 ja ihan työkäytössä vielä. Ainoa harmi, että prossut on juotettu joten i3:sta ei päivitetä.. Mutta hyviä koneita. Ehkä silti järkevä hinta olisi 150€ alapuolella..
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 379
Onko Amazonin Prime Dayssä (13-14.10.) yleensä hyviä komponenttitarjouksia? Voisi ottaa kuukauden ilmaisen kokeilun jos on.
 
Liittynyt
18.01.2018
Viestejä
105
Onko Amazonin Prime Dayssä (13-14.10.) yleensä hyviä komponenttitarjouksia? Voisi ottaa kuukauden ilmaisen kokeilun jos on.
Kutina takamuksessa kertoo että aiemmin ei valtavia tarjouksia ihan uusimmista vermeistä. Mutta edellisen genin kamoja voi ollakin.
SSD:t on nyt halpoja joten odotan että niistä nähdään kovia diilejä. Muistit on kans sellainen joista tarjouksia esiintyy.

Usein amazonin kamppiksissa tulee joku -20% tarjous Warehouse Deals osastolle, eli asiakaspalautuksiin joita ei voi enää myydä uutena.
Näistä olen itse metsästänyt esim. SSD:tä ja virtalähdettä, ja kokemus noissa mun osalta on ollut 100% hyvä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 048
Kutina takamuksessa kertoo että aiemmin ei valtavia tarjouksia ihan uusimmista vermeistä. Mutta edellisen genin kamoja voi ollakin.
SSD:t on nyt halpoja joten odotan että niistä nähdään kovia diilejä. Muistit on kans sellainen joista tarjouksia esiintyy.

Usein amazonin kamppiksissa tulee joku -20% tarjous Warehouse Deals osastolle, eli asiakaspalautuksiin joita ei voi enää myydä uutena.
Näistä olen itse metsästänyt esim. SSD:tä ja virtalähdettä, ja kokemus noissa mun osalta on ollut 100% hyvä.
Komppaan tätä, mutta kannattaa miettiä, jos ei tulekaan.. Aina ei ole tarjouksia ja se on vaan arvontapeliä, tuleeko niitä - ja tuleeko niitä juuri sinun haluamallesi tuotteelle. Joka vuosi olen kyllä Black Fridaystä saanut tarjoushintaisen SSD:n. Merkki vaan vaihtelee ja kaikki SSD:t ei ole olleet aina tarjouksessa.

Prime-jäsenyyden kokeilun voi ottaa nyt tai sitten Black Friday-viikolle. Viime vuonna oli BF-viikolla minulla niin nyt kokeilun vuoksi otin tälle. Ja ajattelin ostaa muutakin kuin komponentteja, eli vaatteita. Se oli päämotivaattori nyt siirrolle (otin trialin ajoissa, eli nyt, enkä vasta BF-viikolla).

Lisäksi Amazon saattaa huhujen mukaan BF:n aikaan laajentua Ruotsiin ja tulee ehkä kovat avaistarjoukset. Tai sitten ei.

Heitä arpaa, ota riski. Kukaan ei varmasti tiedä, mitä on tulossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 708
Komppaan tätä, mutta kannattaa miettiä, jos ei tulekaan.. Aina ei ole tarjouksia ja se on vaan arvontapeliä, tuleeko niitä - ja tuleeko niitä juuri sinun haluamallesi tuotteelle. Joka vuosi olen kyllä Black Fridaystä saanut tarjoushintaisen SSD:n. Merkki vaan vaihtelee ja kaikki SSD:t ei ole olleet aina tarjouksessa.

Prime-jäsenyyden kokeilun voi ottaa nyt tai sitten Black Friday-viikolle. Viime vuonna oli BF-viikolla minulla niin nyt kokeilun vuoksi otin tälle. Ja ajattelin ostaa muutakin kuin komponentteja, eli vaatteita. Se oli päämotivaattori nyt siirrolle (otin trialin ajoissa, eli nyt, enkä vasta BF-viikolla).

Lisäksi Amazon saattaa huhujen mukaan BF:n aikaan laajentua Ruotsiin ja tulee ehkä kovat avaistarjoukset. Tai sitten ei.

Heitä arpaa, ota riski. Kukaan ei varmasti tiedä, mitä on tulossa.
Voihan siitä Primestä nyt sen 8e maksaa jos sitten mustana perjantaina näyttääkin että sille olisi käyttöä. Ja sen maksullisenkin itseasiassa on ainakin aiemmin saanut peruttua kesken kuukauden siten että Amazon palauttaa koko kuukausimaksun.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
457
Tolle primelle on harva se päivä jotain 1e/14pv tarjouksia, ja ihmettelen, jos sellaista ei osu prime day/black friday päälle.
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
185
Amazonin sivuiltako nuo tarjoukset löytää vai mistä?
Mulla meni Primen hankinta helpoiten niin, että valitsin random tuotteen ostoskoriin ja etenin checkout vaiheeseen, jossa ehdotti viikon Prime jäsenyyttä tuohon euron hintaan (ei tartte ostaa tuotetta).

Itse Prime päivän tarjoukset löytää Prime sivun alta (klo 1 varmaan Suomen aikaa ensimmäiset aukeaa), esim Saksan Amazonissa:
Prime Day

Satuin muuten ostamaan jotain kännykkäkuorta yms. pientä sälää Saksan Amazonista viime viikolla, niin sain 10e lahjakortin Prime päiviä varten. En tiedä onko muille tullut noita?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Otin tuon Primen kuukaudeksi pienen tauon jälkeen ja ihan hyvä niin, oli jo ostoskorissa valmiiksi Philipsin WhiteVision -ajovalopolttimoita neljä kappaletta (2xHB3 ja 2xH11), ensin mainitut vain euron per kpl ja jälkimmäiset kuusi euroa per kpl, eli 14e pois heti ilman mitään etsintää edes.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
201
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
En tiedä tuosta Prime Daysta tai siihen sidotuista eduista mitään, mutta suosittelen Turkin Amazon Prime jäsenyyttä jos haluaa Prime Videon käyttöönsä. Se maksaa tällä hetkellä 7,90 liiraa/0,85€ kuukaudessa. Tilaus pitää tehdä siis amazon.com.tr:sta ja käännöksiin auttaa esim. Chromen automaattikääntäjä.

edit: tilausta tehdessä laitoin osoitteeksi istanbulilaisen hotellin osoitteen. Prime Videosta täytyy vaihtaa aluksi UI:n oletuskieli turkista englanniksi tai suomeksi. Tekstitykset toimii normaalisti. Ainoana erona on yksi uusi kategoria: "Turkish subtitled TV and movies"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
En tiedä tuosta Prime Daysta tai siihen sidotuista eduista mitään, mutta suosittelen Turkin Amazon Primea jäsenyyttä jos haluaa Prime Videon käyttöönsä. Se maksaa tällä hetkellä 7,90 liiraa/0,85€ kuukaudessa. Tilaus pitää tehdä siis amazon.com.tr:sta ja käännöksiin auttaa esim. Chrome automaattikääntäjä.
Tuleeko tuota kautta tilatessa suomen prime video sisältö käyttöön, eli tekstitykset ym?
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
1 053
En tiedä tuosta Prime Daysta tai siihen sidotuista eduista mitään, mutta suosittelen Turkin Amazon Primea jäsenyyttä jos haluaa Prime Videon käyttöönsä. Se maksaa tällä hetkellä 7,90 liiraa/0,85€ kuukaudessa. Tilaus pitää tehdä siis amazon.com.tr:sta ja käännöksiin auttaa esim. Chrome automaattikääntäjä.
Turkey Amazon Prime membership, only the address information is valid for users with Turkey. Please enter an address in order to complete your membership information belonging to Turkey and try again.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Tuote: Suunto Ambit3 Peak HR GPS-kello sykevyöllä, musta
Hinta: 99e
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: ei tietoa, 2 kpl jäljellä
Linkki: Suunto Ambit3 Peak HR GPS-kello sykevyöllä, musta 99,00
Promokoodi: -

Aikaisemmin halvimmillaan ollut 149e. *** korjaan hinta.fi:n mukaan ollut kerran 99e :speechless:
Tästä pari huomiota, korjata saa mikäli meni väärin:

- ikää n. 6 vuotta (julkaistu mid. 2014)
- sykemittaus vain vyöllä, ei "nykyaikaisesti" kellossa itsessään + tarvittaessa tarkemmin vyöllä
- hyvää on ilmeisesti korkeus ja painemittaus sekä akkukesto ja GPS:n tarkkuus

Käytännössä kannattaa siis ostaa mikäli etsii tarkkaa urheilukelloa pitkällä akkukestolla. Ei kannata ostaa mikäli etsii "älykelloa". :D
 
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
351
Tästä pari huomiota, korjata saa mikäli meni väärin:

- ikää n. 6 vuotta (julkaistu mid. 2014)
- sykemittaus vain vyöllä, ei "nykyaikaisesti" kellossa itsessään + tarvittaessa tarkemmin vyöllä
- hyvää on ilmeisesti korkeus ja painemittaus sekä akkukesto ja GPS:n tarkkuus

Käytännössä kannattaa siis ostaa mikäli etsii tarkkaa urheilukelloa pitkällä akkukestolla. Ei kannata ostaa mikäli etsii "älykelloa". :D
Tätä vähän pohdin että olisiko pitänyt kirjoittaa siihen postaukseen, mutta annoin olla :lol: itse käytän kyseistä kelloa liikkuessa, ja toimii hyvin
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Turkey Amazon Prime membership, only the address information is valid for users with Turkey. Please enter an address in order to complete your membership information belonging to Turkey and try again.
Laitoin kokeiluun Turkin Primen, jotta sitä kautta sais sitten halvalla tuon prime videon. Laitoin kaikki tiedot muuten oikein osoitteineen päivineen, mutta maaksi vaan valitsin maksukortin tiedoissa Turkki, niin meni läpi. Katotaan, miten käy 30 päivän päästä, kun ilmainen jäsenyys loppuu ja pitäisi alkaa se 7,90 turkin liiran kuukausiveloitus, että meneekö maksut läpi. Ainakin Prime videoon pääsi nyt kirjautumaan uusilla turkin tunnareilla.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 634
Tuote: Anne Pro 2 langaton 60% näppäimistö
Hinta: 56€ posteineen
Kauppa: Aliexpress
Voimassa: 15.10.20
Linkki: US $48.66 50% OFF|ANNE Pro2 Wireless Bluetooth Mechanical Keyboard RGB Color Backlight Mechanical Gaming Keyboard Wireless Bluetooth Keyboard|Keyboards| - AliExpress

Laadukas 60% näppäimistö poikkeuksellisen halvalla. Langaton, hyvin rakennettu ja PBT-keycapit. Gateron Blue, Red, Brown kytkinvaihtoehdot ja värinä joko valkoinen tai musta.
Huom! Kun clickaat värivaihtoehtoa, katso kuvan oikeaan alakulmaan nähdäksesi kytkimen väri.
Tästä ei viissiin ole ääkkösversiota?
 

Trollercoaster

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
401
Tästä ei viissiin ole ääkkösversiota?
Ei käsittääkseni ole ollenkaan. Jos jostain löytyy se maksaa luultavasti tuplat.

Siirryin itse tuohon ANSI:in vajaa viikko sitten kun oma uusi näppäimistöni saapui. Ensimmäisinä parina päivänä ' ja Enter vaativat jonkin verran totuttelemista mutta aika nopeasti se meni ohi ja nyt sujuu jo hyvin. Kuitenkin ne Ä ja Ö löytyvät L:n ja Enterin välistä, ja kyllä niiden paikat jo luonnostaan muistaa eli niitä ei menetä minnekkään, ne keycapit vaan valehtelee jos käytät Nordic keyboard layoutia Windowsissa.

Suosittelen kaikille että opettelee molemmat ANSI ja ISO. Se on ihan muutaman päivän juttu ja ANSI on maailmanlaajuisesti paljon yleisempi kuin ISO, eli annat itsellesi paljon enemmän vaihtoehtoja jos osaat sen. Monia hyviä näppäimistöjä ei yksinkertaisesti ole saatavilla ISO:na, ja jos molemmat vaihtoehdot käyvät sinulle, pääset kuorimaan kermat kakun päältä ja valitsemaan halvimman vaihtoehdon ja ostamaan ulkomailta. Se halvin vaihtoehto on muuten yleensä ANSI. Lisäksi jos lähdet vaikkapa vaihtamaan keycapeja tai vastaavaa, se on yhtä tuskaa ISO:lla.

Itse vaihdoin ANSI:in kun etsin mekaanista low profile-näppäimistöä ja käytännössä ainoa vaihtoehto oli Logitech G915 joka maksaa hyvän matkaa kolmatta sataa. Nyt sain Keychron K1 v4:n 83€:llä ja on muuten helvetin hyvä näppäimistö. Suosittelen näin ohimennen lämpimästi low profilen ystäville, ihan loistava tuntuma.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 615
Viestejä
4 186 096
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom