Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
346
Toinen noista sun linkeistä on full-size näppis ja toinen TKL..? Edes tuotekoodit ja tuotenumerot ei ole samat. Ja 77€ ei ole ihan 5% alennuksen päässä 90€:stä. Osa Komplettin alennuksista on joo ihan höpöjä mutta tuo esimerkkisi ei nyt tainnut mennä ihan putkeen.
No ei näköjään :D pahoittelut tästä
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 002
Lenovo Legion Y520 loppuerä.
15,6" FHD IPS / i5-7300HQ / 8GB DDR4 / GTX 1060 3GB / 256GB M.2 SSD.
Ihan passeli hinta peliläppärille.

Tuote: Lenovo Legion Y520 15,6" ‐pelikannettava, Win 10 64-bit, musta
Hinta: 799,90€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Linkki: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/61936/
Onko jollain tietoa tukeeko tämä Oculus Riftiä? Tehojen pitäisi speksien mukaan riittää mutta monissa läppäreissä integroidut grafiikat ilmeisesti sotkevat jotain eikä päänäytönohjainta saa toimimaan rifteillä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Onko jollain tietoa tukeeko tämä Oculus Riftiä? Tehojen pitäisi speksien mukaan riittää mutta monissa läppäreissä integroidut grafiikat ilmeisesti sotkevat jotain eikä päänäytönohjainta saa toimimaan rifteillä?
Jos vaan liittimien ja tehojen puolesta niin loppu on asetuksia. Ainakin itsellä voi Y50-70 läppärissä valita mitkä softat käyttää geforcea ja mitkä inteliä.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 461
Onko jollain tietoa tukeeko tämä Oculus Riftiä? Tehojen pitäisi speksien mukaan riittää mutta monissa läppäreissä integroidut grafiikat ilmeisesti sotkevat jotain eikä päänäytönohjainta saa toimimaan rifteillä?
Ei käytännössä toimi kunnolla, kun on näytönohjaimen muistia vain 3 gigaa.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
25
https://www.amazon.de/gp/product/B0748MY3RX/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Posteineen loppuhinnaksi tuli 140,67. Suomesta hinta.fi halvin 164,95 €. Oikein hyvä tarjous

Tuote: Philips hue white & Color Ambiance Dimmable E14 LED Candle Set of 3
Hinta: 92,72e
Kauppa: Amazon.de
Voimassa
: vain tänään 1.10.2018
Linkki: Philips Hue White and Color Ambiance E14 LED Kerze Dreierpack, dimmbar, bis zu 16 Millionen Farben, steuerbar Via App, Kompatibel mit Amazon Alexa (Echo, Echo Dot): Amazon.de: Küche & Haushalt

Halvin 2-pack hinta.fi 83,28e, tässä tulee 3 kpl 92,72e.


edit: Muitakin Hue tarjouksia tänään:

https://www.amazon.de/s/browse/?ie=...m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_r=NV9197N9RB3T359QEJE1
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
314
Onko kellään tietoa, että onko hyvää tarjousta hyvästä metalliporateräsetistä? Tarviis ainakin metalliterät 1-13mm puolen millin välein. Hinta sais olla alle 60e. Tekeekö esim millään noilla amazonin boschin tms setillä mitään.

edit. käyttö ihan harrastelua, pääasiassa materiaalina puu ja joskus metalliinkin pitäs saaha reikiä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Sorry jos taas sama kysymys mutta mulla on loppumassa 14.10.2018 elisan tarkka prerium 50M 11€ liittymä. Elisalta tuli jotain tarjoustekstaria että 100M liittymä 18,90€ ja tämä sama 50M 17,90€.
Eli mitä minun kannattaisi tehdä? Ottaa moi liittymä ja odotella elisalta tarjousta? Olen tottunut että ei se paljon kymppiä päälle saisi olla kuukausihinta. Puhetta mulla tulee se alle 600min/kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Sorry jos taas sama kysymys mutta mulla on loppumassa 14.10.2018 elisan tarkka prerium 50M 11€ liittymä. Elisalta tuli jotain tarjoustekstaria että 100M liittymä 18,90€ ja tämä sama 50M 17,90€.
Eli mitä minun kannattaisi tehdä? Ottaa moi liittymä ja odotella elisalta tarjousta? Olen tottunut että ei se paljon kymppiä päälle saisi olla kuukausihinta. Puhetta mulla tulee se alle 600min/kk.
Ota Moi ja odottele winbackia. Luultavasti saat Huoleton 4G 9,90€/kk tai sitten huonommassa tapauksessa voi olla 14,90€/kk. Tuo on silti käytännössä halvin rajaton liittymä. Ei toki sisällä EU-dataa mutta on Suomen sisällä rajaton data ja rajattoman min/txt/mms. Muillakaan operaattoreilla ei oikein ole halvempaa. Moi on toki edullisin, jos min+txt tulee vähän ja dataa ei juuri kulu. Annettujen tietojen perusteella kuitenkin vaikea sanoa soveltuuko sulle mikään muu liittymö hyvin kuin tuo Elisan H4G winback. Datan käytöstä ei mainita mitään ja se, että puhetta tulee alle 600min ei kerro vielä oikein mitään (esim. jos tulee 50min ja dataa alle 4GB niin Moi voi olla hyvä muutenkin mutta taas 300min ja dataa 10GB niin Elisa on jopa 14,90€/kk hinnalla halvin).

Liittymistä kuitenkin mielellään enemmän täällä niiden omassa ketjussa ellei kyseessä ole yleisesti saatavilla oleva tarjous (esim. operaattoreiden verkkosivuilta): Liittymät
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Sorry jos taas sama kysymys mutta mulla on loppumassa 14.10.2018 elisan tarkka prerium 50M 11€ liittymä. Elisalta tuli jotain tarjoustekstaria että 100M liittymä 18,90€ ja tämä sama 50M 17,90€.
Eli mitä minun kannattaisi tehdä? Ottaa moi liittymä ja odotella elisalta tarjousta? Olen tottunut että ei se paljon kymppiä päälle saisi olla kuukausihinta. Puhetta mulla tulee se alle 600min/kk.
Ota Moi ja odottele winbackia. Luultavasti saat Huoleton 4G 9,90€/kk tai sitten huonommassa tapauksessa voi olla 14,90€/kk. Tuo on silti käytännössä halvin rajaton liittymä. Ei toki sisällä EU-dataa mutta on Suomen sisällä rajaton data ja rajattoman min/txt/mms. Muillakaan operaattoreilla ei oikein ole halvempaa. Moi on toki edullisin, jos min+txt tulee vähän ja dataa ei juuri kulu. Annettujen tietojen perusteella kuitenkin vaikea sanoa soveltuuko sulle mikään muu liittymö hyvin kuin tuo Elisan H4G winback. Datan käytöstä ei mainita mitään ja se, että puhetta tulee alle 600min ei kerro vielä oikein mitään (esim. jos tulee 50min ja dataa alle 4GB niin Moi voi olla hyvä muutenkin mutta taas 300min ja dataa 10GB niin Elisa on jopa 14,90€/kk hinnalla halvin).

Liittymistä kuitenkin mielellään enemmän täällä niiden omassa ketjussa ellei kyseessä ole yleisesti saatavilla oleva tarjous (esim. operaattoreiden verkkosivuilta): Liittymät
Ei kai toi Elisan Moi-kampanja ole enää voimassa?

Joka tapauksessa, ota vaan paras tarjous minkä joltain kilpailijalta saat ja kerro se winback-yhteydenotossa. Pistävät vähintäänkin yhtä hyvän tarjouksen, elleivät pysty pistämään paremmaksi.
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 207
Kasiluokkalainen vinkuu omaa läppäriä kouluhommiin. Mitään pelikonetta en todellakaan osta koska pelaamiseen on pöytäkone ja se aukeaa salasanalla.
Vaihtoehdoiksi olen ajatellut käytettyä Delliä tms. "yritysläppäriä" tai sitten edullista uutta. Hintaluokka 300 € plusmiinus 50 €. Onko ideoita?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
315
Kasiluokkalainen vinkuu omaa läppäriä kouluhommiin. Mitään pelikonetta en todellakaan osta koska pelaamiseen on pöytäkone ja se aukeaa salasanalla.
Vaihtoehdoiksi olen ajatellut käytettyä Delliä tms. "yritysläppäriä" tai sitten edullista uutta. Hintaluokka 300 € plusmiinus 50 €. Onko ideoita?
Lenovo Thinkpad® T420 Intel® Core™ i5-2520M kannettava (K), Win 10 Pro
Dell™ Latitude™ E7440 Intel® Core™ i5-4300U kannettava (K), Win 7 Pro

Tuossa olisi pari käytettyä esimerkkinä, molemmat ihan käyttökelpoisia perus surffailuun/perseilyyn netissä, mutta toki ei noilla pelata.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
353
Kasiluokkalainen vinkuu omaa läppäriä kouluhommiin. Mitään pelikonetta en todellakaan osta koska pelaamiseen on pöytäkone ja se aukeaa salasanalla.
Vaihtoehdoiksi olen ajatellut käytettyä Delliä tms. "yritysläppäriä" tai sitten edullista uutta. Hintaluokka 300 € plusmiinus 50 €. Onko ideoita?
Pahoittelut OTsta:
Tarviiko oikeasti 8. luokalla omaa läppäriä nykyisin? Ei tästä itelläkään ole kuin päälle 5-vuotta kun olin yläaste ikäinen ja ei kyllä tule mieleen yhtäkään kertaa että olisi läppäriä tarvittu :D

Lukiossakin oli vähän niin ja näin että olisiko tarvinnut, ite kyllä tykkäsin koneella tehdä hommat silloinkin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 231
Pahoittelut OTsta:
Tarviiko oikeasti 8. luokalla omaa läppäriä nykyisin?
Kyllä oma muksu teki jo seiskalla (viime lukuvuosi) esitelmiä tms. koneella.
Se, että tartteeko satunnaiseen käyttöön omaa konetta, on ihan eri keskustelu, mutta helposta pääsystä koneelle ei ole haittaa...
/OT
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 207
Pahoittelut OTsta:
Tarviiko oikeasti 8. luokalla omaa läppäriä nykyisin? Ei tästä itelläkään ole kuin päälle 5-vuotta kun olin yläaste ikäinen ja ei kyllä tule mieleen yhtäkään kertaa että olisi läppäriä tarvittu :D

Lukiossakin oli vähän niin ja näin että olisiko tarvinnut, ite kyllä tykkäsin koneella tehdä hommat silloinkin.
No, maailma muuttuu Eskoseni ;)

Melko suuri osa läksyistä tehdään koneella netin kautta jo kasiluokallakin. Pöytäkoneella taas on muitakin käyttäjiä. Ja jos sen jättää ilman salasanaa, niin pelaaminen saattaa houkuttaa enemmän kuin läksyt.

Lukiossa suurin osa oppikirjoista on nykyisin sähköisiä, joten oma kone on käytännössä pakko olla. On muuten hyvää businesta kirjakauppiaille, kun kirjan lisenssiä on vaikea myydä eteenpäin käytön jälkeen toisin kuin painettua kirjaa.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
353
No, maailma muuttuu Eskoseni ;)

Melko suuri osa läksyistä tehdään koneella netin kautta jo kasiluokallakin. Pöytäkoneella taas on muitakin käyttäjiä. Ja jos sen jättää ilman salasanaa, niin pelaaminen saattaa houkuttaa enemmän kuin läksyt.

Lukiossa suurin osa oppikirjoista on nykyisin sähköisiä, joten oma kone on käytännössä pakko olla. On muuten hyvää businesta kirjakauppiaille, kun kirjan lisenssiä on vaikea myydä eteenpäin käytön jälkeen toisin kuin painettua kirjaa.
Aijaa, siis ihan hieno juttu omasta mielestäni. Olisipa omina yläasteaikoina ollu samallailla :D Paljon aikasemmin jengi oppii käyttämään tietokoneita ja varmasti parantaa tulevaisuudessa osaamista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
870
Onko jollain tietoa tukeeko tämä Oculus Riftiä? Tehojen pitäisi speksien mukaan riittää mutta monissa läppäreissä integroidut grafiikat ilmeisesti sotkevat jotain eikä päänäytönohjainta saa toimimaan rifteillä?
Intelin saa kytkettyä yleensä BIOS:sta pois tai vastaavasti GTX:n pakotettua päälle. Mutta ongelma on tosissaan suht yleinen läppäreissä, ja akkua kuluu ”toimistokäytössä” enemmän kun energiatehokkaampi n-ohjain ei ole käytössä. GTX1060 on kyllä tehojen puolesta todella rajoilla VR:ää varten...
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 811
En osaa sanoa koska loppuu, itse pistin tilaukseen. Mitä nyt katsoin arvosteluja, niin ei mikään paras kortti ole kyseessä, samaan hintaan saisi Amazonista Zotac minin.
Olen nyt itse hieman kahden vaiheilla kannattaako korttia sittenkään ostaa...
Eipä tuo Zotaccikaan kummoinen ole, ainakaan tuulettimiltaan. Lisäksi mahdollisen takuupalautuksen vaiva.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 811
Kivijalkakaupoissa oo nyt myös huippualennukset!

Tämä on siis Prismassa tarjolla - onko tänään jo Black Friday? :btooth:

Maksimikäyttäjäpaino 130kg.. Mites perusmuroille :think:

Noh, se huumorista. Noita tankoja oli Stadiumissa 7,90€ ihan ilman tarjousta.
 
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
1 089
Nyt alkaa jo olla oikeanlaiset hinnat. Taitaa vaan hinnat olla vieläkin laskusuunnassa.
Kun 500GB oli verkiksessa ja gigantissa 89e, nii 1TB 178e:lla oo ihan tasapainossa (oletan että toi 166,72 on amatsonin hinta ilman suomi-lisää).
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
Onko kukaan tilannut tuota xbox one x forza bundlea? Lähettääkö noi oikeasti vasta huomenna noi kun on horizon julkaistu?

Viikonloppuna tilasin ja ei oo lähtenyt gigantilta.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
321
Onko kukaan tilannut tuota xbox one x forza bundlea? Lähettääkö noi oikeasti vasta huomenna noi kun on horizon julkaistu?

Viikonloppuna tilasin ja ei oo lähtenyt gigantilta.
Minä menin hätäpäissäni tilaamaan postituksella. Ei ole vielä lähtenyt minullakaan, eli ilmeisesti lähettävät... Ois pitänyt tilata myymälästä noudolla :tdown:
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
Minä menin hätäpäissäni tilaamaan postituksella. Ei ole vielä lähtenyt minullakaan, eli ilmeisesti lähettävät... Ois pitänyt tilata myymälästä noudolla :tdown:
Täällä metsässä edes ole giganttia, mut vois nuo nyt vähän aiemmin postittaa kun tuo pelikään ei ole fyysinen niin ei sitä ennen julkaisua pääsisi pelaamaan
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Lenovo Thinkpad® T420 Intel® Core™ i5-2520M kannettava (K), Win 10 Pro
Dell™ Latitude™ E7440 Intel® Core™ i5-4300U kannettava (K), Win 7 Pro

Tuossa olisi pari käytettyä esimerkkinä, molemmat ihan käyttökelpoisia perus surffailuun/perseilyyn netissä, mutta toki ei noilla pelata.
Liike on liike ja yksityinen myyjä on yksityinen myyjä. Mutta mites vertautuu laitteena esim. tähän?

Myydään - Dell Latitude E7240 / i5-4300U / 8GB / 128SSD/ 200e
12" kannettava on oikeasti huono käyttää ja tarkoitettu mukana kannettavaksi. Eli ellei tarkoitus kuljettaa koulun ja kodin väliä, niin unohtaisin.

Muutenkin välttäisin noita 1366 x 768 resoluution kannettavia 14-15" tai suuremmissa kokoluokissa ja valkkaisin mieluummin sen Lenovon paremman resoluution takia. USB3:nenkin on hyvä olla jo tähän maailman aikaan... :D

Lenovo Thinkpad® T430s Intel® Core™ i5-3320M kannettava (K), Win 10 Pro
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Onko tietoa koska tämä tarjous loppuu ja onko ostamisen arvoinen?
Näköjään lykkäsivät toimitusaika-arviota 10:llä päivällä. Ehkä sittenkin Mikroaitasta MSI Trio, hieman kalliimpi, mutta varmasti hyvä kortti...
Tää on nyt tätä kun vanha kortti tuli myytyä ja uusi pitäisi saada nopeeta :nb:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 465
Näköjään lykkäsivät toimitusaika-arviota 10:llä päivällä. Ehkä sittenkin Mikroaitasta MSI Trio, hieman kalliimpi, mutta varmasti hyvä kortti...
Tää on nyt tätä kun vanha kortti tuli myytyä ja uusi pitäisi saada nopeeta :nb:
Espanjan Amazonista saa Gigabyten Aoruksen Suomeen toimitettuna 725€ tai pikapostilla 735€. Hölmösti rajattu vain Prime-jäsenyyden omaaville, mutta espanjalaisella feikkiosoitteella saa tuon Primen kuukaudeksi testiin ja helppo perua.

Tässä miettiny, ottaisko tuon vai MSI:n Gaming mallin toisesta kaupasta 765€.
Toisaalta hetken odottelemalla voi saada hieman paremmalla jäähyllä olevan RTX 2080:n Saksasta noin 800 eurolla. Nyt 800€ tuntumassa olevat on surkeilla jäähyillä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Espanjan Amazonista saa Gigabyten Aoruksen Suomeen toimitettuna 725€ tai pikapostilla 735€. Hölmösti rajattu vain Prime-jäsenyyden omaaville, mutta espanjalaisella feikkiosoitteella saa tuon Primen kuukaudeksi testiin ja helppo perua.
Pitääkö se olla juuri espanjan Prime?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
https://www.amazon.de/gp/product/B0748MY3RX/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Posteineen loppuhinnaksi tuli 140,67. Suomesta hinta.fi halvin 164,95 €. Oikein hyvä tarjous
Ei missään nimessä huono hinta, mutta ei varsinaisesti mikään erikoinen tarjous Saksan Amazonissa. Postasin saman tuotteen kotiautomaatioketjuun pari viikkoa sitten kun tilasin itselleni tuollaisen ja silloin hinta oli posteineen ja veroerotuksineen 121 euroa. Nuo Huet ovat jatkuvassa "alennuksessa" ja nytkin osa noista tarjouksista oli lähempänä Saksan Amazonin normaaleja hintoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
226
Vajaa vuosi sitten (24.11) ostin tuon setin 99e:llä Gigantista (pl. kake jonka hommasin myöhemmin amazon.de lisä lampun kera ~25e). Kannattaa odotella josko ennen joulua taas noita valoja on tarjouksessa kotimaassakin
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Saapui Amazonin halpa SSD. Nyt on kyllä mulla ollut aika huonoa tuuria toimitusten kanssa viime aikoina.
SamsungSSD.jpg
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Espanjan Amazonista saa Gigabyten Aoruksen Suomeen toimitettuna 725€ tai pikapostilla 735€. Hölmösti rajattu vain Prime-jäsenyyden omaaville, mutta espanjalaisella feikkiosoitteella saa tuon Primen kuukaudeksi testiin ja helppo perua.

Tässä miettiny, ottaisko tuon vai MSI:n Gaming mallin toisesta kaupasta 765€.
Toisaalta hetken odottelemalla voi saada hieman paremmalla jäähyllä olevan RTX 2080:n Saksasta noin 800 eurolla. Nyt 800€ tuntumassa olevat on surkeilla jäähyillä.
Tietämättömänä kysyn, että mikä tuosta Aoruksesta tekee erikoisen? Väri-ledejä taitaa olla (millä en tee mitään), mutta miten kortti eroaa halvemmista GTX 1080 TI:stä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Muistien hinnat on on kyllä pari kymppiä laskeneet parin viikon sisään. Vaikka Jimm'sillä on nyt G.Skill 3200MHz setti 169€ ja tuolla Multitronicissakin tarjouksessa muita muisteja maltillisella alennuksella.

..mutta ei missään sentään ole puolittuneet.

Nyt taitaa alkaa muistien hintojen palautuminen 2016-tasolle ja siinä voi hetki mennä.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 018
Noh, mä tilasin kaks settiä noita ku kerran puoleen hintaan sai.
32 gigaa muistia luulis vähäks aikaa riittävän ja tuo on riittävän nopeeta i5:lle.
Katotaan lähettävätkö vai ilmottelevatko virheestä.

 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 702
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom