Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
868
Itsellä on ollut pari vuotta käytössä LG:n 55EG910V eikä kuvan kiinnipalaminen ole ollut mikään ongelma. On tullut pelattua, katsottua leffoja ja sarjoja, perus tv:n tarjontaa, ja myös PC ollut näytössä kiinni.
En olisi huolissani kuvan kiinnipalamisesta normaalissa elämässä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Tuote: Creative Sound Blaster E5 -äänikortti / usb-dac
Hinta: 52,60e + postit
Kauppa: Komplett.fi
Voimassa: Tarjous voimassa 31 joulukuuta asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää!
Linkki: Creative Sound Blaster E5 -äänikortti - Äänikortit

Muualla >180e, itse laitteesta ei kokemusta mutta hyviä arvosteluita näyttää saaneen.

Hinta.fi:n mukaan viimeksi ollut 12.6.2018 samalla hintaa tarjouksessa yhden päivän ajan, eli saattaa hävitä nytkin nopeasti.
"Tämä tuote ei enää sisälly valikoimaamme." näkyy täällä. Liekö ollut hintavirhe ja poistettu samaa tietä o_O
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
"Tämä tuote ei enää sisälly valikoimaamme." näkyy täällä. Liekö ollut hintavirhe ja poistettu samaa tietä o_O
Noinhan noille kaikille toimitetuille halvoille tuotteille on käynyt (esim. se GTX1070Ti, kympin powerit ja kotelot jne). Eli jos tilaus on tehty silloin kun oli saldoja niin voi ihan hyvin saada tuon.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
94
Juurikin burn-iniä tarkoitin. Tutun b7v meni ruvelle reilun vuoden sekalaisen käytön jälkeen.
Käyttö normia tv:n katselua, pelaamista ja silleen. Yllätys yllätys LG ei korjannut ta-
kuuseen... [emoji44][emoji58]
Mulla on kohta kans 8 vuotta vanha plasma, eikä kuva muuttunut miksikään.
Mulla Oled-töllö ollut käytössä 2015 vuodesta saakka joista n. 1,5 vuotta myös satunnaisessa työpöytäkäytössä. En minkäänlaista palamista ole havainnut, vaikka olen useasti nukahtanut PS4 tai työpöytä päällä useiksi tunneiksi.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Mulla Oled-töllö ollut käytössä 2015 vuodesta saakka joista n. 1,5 vuotta myös satunnaisessa työpöytäkäytössä. En minkäänlaista palamista ole havainnut, vaikka olen useasti nukahtanut PS4 tai työpöytä päällä useiksi tunneiksi.
Eiköhän tämä TV-keskustelu riitä tässä ketjussa. Jatkakaa aihetta käsittelevissä ketjuissa. Täällä voidaan taas keskittyä itse tarjouksiin.
 

Torz

Premium-jäsen
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
331

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 365
Mulla Oled-töllö ollut käytössä 2015 vuodesta saakka joista n. 1,5 vuotta myös satunnaisessa työpöytäkäytössä. En minkäänlaista palamista ole havainnut, vaikka olen useasti nukahtanut PS4 tai työpöytä päällä useiksi tunneiksi.
OT
Mitä olet pelannut tuolloin nukahtaessasi? Voisi joskus olla tarpeen.
:D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Itselläkin voi monesti olla yön tms yli pysäytyskuva tms ruudulla, joka tapauksessa monesti tuntikausia. Eli taitaa olla parempi itse kun 4K:hon vaihtaa niin hankkia led/qled ennemmin.
 

Torz

Premium-jäsen
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
331
Tuote: Läjä hyviä pelejä!
Hinta
: 0-6€ Kampanjan ajan (Viikon saa ilmaiseksi kun linkkaa Amazon tunnarit)
Kauppa: Twitch
Voimassa: Katso ylempänä
Linkki: https://twitch.amazon.com/prime/country?ref_=sm_tw_tup_ntp_t_all&redirectRoute=cHJpbWU=
Esim. Amazon.de:stä voi myös ottaa Prime-trialin kuukaudeksi, johon sisältyy Prime Video ja Twitch Prime eli saa nuo pelit. Kieltämättä erittäin iso miinus ettei saa mihinkään järkevään softaan niitä, en tiennyt että Twitchilläkin oma viritelmänsä nykyään.
 

Testostenori

Filter Coffee, Not People
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
351
Onko porukalla kokemusta Powerin kaupanpäällisistä? Tilasin tuon Huawei Matebook X:n ja siihen pitäisi tulla tabletti kaupanpäälle. Kuitenkaan tilausvahvistuksessa ei ollut tästä mitään mainintaa. Entä mahtaakohan siihen saada myös takuun normaaliin tapaan?
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
EDIT: Eipä mitään. Näemmä mobiilisivustolla jäi jotain näkemättä.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
Öö miksköhän helvetissä tää viesti siirrettiin pois tuolta toisesta ketjusta? Oliko se linkattu "tarjous" joku maksettu mainos?

Epson EH-TW9300 (Projektorit)
Ei ole mikään maksettu mainos ja kyseiseen viestiin on nyt tarkennettu tuo halvempi ostospaikka. Näissä ketjuissa on jo pidemmän aikaa ollut käytäntö, että kaikki lainaukset, kommentit, tarkennukset ja muu keskustelu on siirretty tähän keskusteluketjuun. Alkuperäisen tarjouksen postaajat saavat sitten tarkentaa viestejään jos jotain tarkennettavaa on. Muuten nämä kaksi ketjua sotkeentuvat hyvinkin nopeasti ja ihan tämän saman syyn takia olisi toivottavaa käyttää aloituspostauksessa esitettyä tarjouspohjaa.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 811
Ei kellää olisi heittää vinkkiä hyvään sähköhammasharjatarjoukseen?
Noita philipsin sonicare-tarjouksia kannattaa kyttäillä amazonista (lähinnä UK halvan hinnan takia). Kahden oralin harjan jälkeen päivitin tuollaiseen pari kk sitten ja takaisin ei ole menemistä.

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0...are+hx9331&dpPl=1&dpID=4185-0HXzfL&ref=plSrch

Nyt 99£ posteineen (Suomesta 170€) mutta tuota oli tyrkyllä pari vko sitten 69£. Itse bongasin hx99x mallin silloin 90£ kun suomessa hinta mielenvikainen 300€.
Tuo matkakotelo jossa USB lataus on kätevä jos enemmän reissailee. En keksi mitään missä oral-b olisi parempi kuin tuo.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
755
Noita philipsin sonicare-tarjouksia kannattaa kyttäillä amazonista (lähinnä UK halvan hinnan takia). Kahden oralin harjan jälkeen päivitin tuollaiseen pari kk sitten ja takaisin ei ole menemistä.

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0...are+hx9331&dpPl=1&dpID=4185-0HXzfL&ref=plSrch

Nyt 99£ posteineen (Suomesta 170€) mutta tuota oli tyrkyllä pari vko sitten 69£. Itse bongasin hx99x mallin silloin 90£ kun suomessa hinta mielenvikainen 300€.
Tuo matkakotelo jossa USB lataus on kätevä jos enemmän reissailee. En keksi mitään missä oral-b olisi parempi kuin tuo.
Eikös tuo tartte virta-adpaterin?
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
868
Noita philipsin sonicare-tarjouksia kannattaa kyttäillä amazonista (lähinnä UK halvan hinnan takia). Kahden oralin harjan jälkeen päivitin tuollaiseen pari kk sitten ja takaisin ei ole menemistä.

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0...are+hx9331&dpPl=1&dpID=4185-0HXzfL&ref=plSrch

Nyt 99£ posteineen (Suomesta 170€) mutta tuota oli tyrkyllä pari vko sitten 69£. Itse bongasin hx99x mallin silloin 90£ kun suomessa hinta mielenvikainen 300€.
Tuo matkakotelo jossa USB lataus on kätevä jos enemmän reissailee. En keksi mitään missä oral-b olisi parempi kuin tuo.

Itse ostin myös pari vuotta sitten Amazonin Black Fridaysta tuon Sonicaren sähköhammasharjan. Varauksettomat suosittelut minultakin.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Tuote: Amazon Music Unlimited
Hinta: 4kk = 0,99€
Kauppa: Amazon
Voimassa:
Linkki: https://www.amazon.de/gp/dmusic/promotions/AmazonMusicUnlimited/
Tuossa alla ainakin lukee että vaatisi prime jäsenyyden. Onko kukaan kokeillut?
Tähän myös kaipaisin selvennystä. Sopivasti nuo ehdot ovat kuvana eikä niitä pysty siis suoraan kääntämään googlella. Näyttäisi ainakin lukevan, että vain primellä ja mahd sen kokeilujaksolla. Mutta miten mahtaa käydä jos jäsennyyden tai kokeilujakson päättää kuukauden jälkeen?
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Tähän myös kaipaisin selvennystä. Sopivasti nuo ehdot ovat kuvana eikä niitä pysty siis suoraan kääntämään googlella. Näyttäisi ainakin lukevan, että vain primellä ja mahd sen kokeilujaksolla. Mutta miten mahtaa käydä jos jäsennyyden tai kokeilujakson päättää kuukauden jälkeen?
Ottakaa Prime Trial ja testatkaa. Eiköhän se Music-tilaus jatku vaikka Prime päättyisikin.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 811
Eikös tuo tartte virta-adpaterin?
No tuo USB lataus toimii tietysti millä vaan usb-lähdöllä, mutta tuo UK-mallin 2-napainen pistoke itseasiassa käy kyllä ihan EU-mallin pistorasiaan pienellä väkivallalla :)
Eli ekalla kerralla joutuu aika voimakkaasti painamaan kun nuo piikit ovat n.2mm liian lähekkäin mutta kyllä ne siitä taipuvat ja jatkossa sitten toimii helpommin. En ole itse noissa adapteria koskaan käyttänyt.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Käytin itsekin ja ainakin äsken Prime Trial onnistui taas. En kyllä tiedä mikä on karenssiaika.
Luulisin, et prime trialin karenssi on ainakin vuoden.

Mietin vaan kannattaako triali käyttää nyt, vai säästää myöhempään. Onhan prime-päivätkin kohta, mutta ei ole mitään ostoslistalla.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Luulisin, et prime trialin karenssi on ainakin vuoden.

Mietin vaan kannattaako triali käyttää nyt, vai säästää myöhempään. Onhan prime-päivätkin kohta, mutta ei ole mitään ostoslistalla.
Eikö sitä säästetä juurikin tälläisiä aleja varten? :think:
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
38
Jos toimii niin sama käyttää nyt, Prime day taisi olla tulossa 16. tai jotain :)

edit: niin joo oli mainittukkin. Jos kuuntelee musiikkia tai käyttää esim alexaa niin käyttäisin.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
Onko tämä jotenkin poikkeuksellisen hyvä diili kun normaalihinnaksi sanoo 74,95€ ja tuolla 69: lla tainnut olla pitkin kevättä? Vai mitä en nyt tajua :confused:

Jos olisi se Super, niin sitten tarttuisin
Myönnän etten ole seurannut kovinkaan aktiivisesti tämän hinnoittelua ja saatavuutta. Tarjous vain pisti silmään Gigantin mainoksissa ja näyttäisi olevan ainoa paikka josta saa ostettua heti tuohon hintaan. Ainakin viime vuoden puolella tuon hankkiminen oli aivan kiven alla ja törkeimmät paikat myivät parilla huntilla.
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
83
Noi Twitch Primen joka kuukauden vaihtuvat pelit on kyl iha jees. Primevideo ollu jo pitkään tolla 2.99€ hinnalla ja sillä saa Twitch Primen. Twitch Primeen kuuluu vielä se 1 ilmainen subbaus haluamalleen streamaajalle, nii jos on joku kaveri tuol tai haluu tukee jotain suomi streamaajaa ni neki saa siit sen pari € kuussa.

Jos ajattelee et saa pelit ja primevideon ja samalla lahjottaa pari € jollekkin, niin 3 € kuussa on aika hyvä diili minusta. Nyt tosin taitaa viimein nousta itellä toi hinta tohon 6€ kuussa, mutta johan sitä kohta vuosi on tolla 3€ menty.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Näitä on näkynyt säännöllisin väliajoin, uskaltaako tollaisen ostaa kun ovat noin halpoja, vai epäilenkö turhaan? Tuostahan saisi todella edullisesti ns varastolevyn.
Itsellä ollut käytössä noin 2v ja 1v vanhat 3TB recertified levyt. Toinen purettu pois sisäiseksi levyksi ja toinen kiinni usb3:lla. Ei ole ollut mitään valittamista. Vanhemmassa 6000+ tunteja ja uudemmassa 1500+ tunteja, nämä ei kyllä vielä sano mitään luotettavuudesta mutta on mulla vanha gigantista ostettu ulkoinen wd:n 2TB usb2 levy jolla tunteja jo 41000+ ja hyvin toimii.

Edit. Ainoat levyt joihin on tullut häiriöitä (viimeiset 3 vuotta) on seagaten 1TB 7200rpm levy (30000h) ja nyt uusimpana wd:n 1TB 7200rpm levy (27000h) jonka tilalle varastolevyksi nyt tilasin kolmannen 3TB recertified levyn
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
688
Noi Twitch Primen joka kuukauden vaihtuvat pelit on kyl iha jees. Primevideo ollu jo pitkään tolla 2.99€ hinnalla ja sillä saa Twitch Primen. Twitch Primeen kuuluu vielä se 1 ilmainen subbaus haluamalleen streamaajalle, nii jos on joku kaveri tuol tai haluu tukee jotain suomi streamaajaa ni neki saa siit sen pari € kuussa.

Jos ajattelee et saa pelit ja primevideon ja samalla lahjottaa pari € jollekkin, niin 3 € kuussa on aika hyvä diili minusta. Nyt tosin taitaa viimein nousta itellä toi hinta tohon 6€ kuussa, mutta johan sitä kohta vuosi on tolla 3€ menty.
Joo aika vino pino on itsellekin kertynyt tuolla alehinnalla pelejä. Ei kaduta kyllä yhtään ja jatkuu "täydellä" hinnallakin eli tuo 6€. Ideana tuolla on varmaan saada porukkaa kiinni tuohon Twitch appiin koska pelithän ladataan sillä. Onni onnettomuudessa se softa on toiminut erittäin hyvin varsinkin kun vertaa esim uplayhin tai siihen mitä origin oli alussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Näitä on näkynyt säännöllisin väliajoin, uskaltaako tollaisen ostaa kun ovat noin halpoja, vai epäilenkö turhaan? Tuostahan saisi todella edullisesti ns varastolevyn.
Minullakin on ollut noita 3 teraisia pari kpl jo muutaman vuoden, toinen NASissa kiinni ulkoisena levynä eikä mitään ongelmia.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 412
Viestejä
4 160 198
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom