Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 101
Noista on sitten eri revisioita, nuo tarjous tuotteet varmaan ekaa versiota.
Vanhemmissa on miniusb, uudemmissa microusb liitäntä.

Tosin en tiedä onko halvimpia tehty kuin yhtä, mutta noita miksereitä on erillaisia.

en tiedä mistä on kaivettu 2017 tehty testi.
Mutta tuo on tehty 2010
 
Viimeksi muokattu:

Mawe

Thread Killer
NOSTO
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
759
Varmaan ihan hyvät, mut varmaankin jätän tilaamatta.

Langattomat kiinnostaa enemmän.
 

Mawe

Thread Killer
NOSTO
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
759
Sorry, jätän offtopicin vähemmälle. :tup:
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 053
Onkohan tuo Logitech G502 Proteus Spectrum korvaantumassa uudella mallilla kun oli jo BF ja välipäivä tarjouksissakin.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 361
Onkohan tuo Logitech G502 Proteus Spectrum korvaantumassa uudella mallilla kun oli jo BF ja välipäivä tarjouksissakin.
Tuskin, onhan tuo G900 ollut tiuhaan tarjouksissa myös. Onhan tuo hyvä "sisäänheittotuote", sillä paras hiiri mitä on.

Itsekin tilasin varahiireksi nykyisen orkkismallin G502:n siirtyessä ajasta ikuisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
18
Onko DNA:n pinkkien päivien Bose QuietComfort 25 (EUR 199,-) tarjous vastamelukuulokkeista niin hyvä, että sen voi tarjousketjuun laittaa ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 544
Onko DNA:n pinkkien päivien Bose QuietComfort 25 (EUR 199,-) tarjous vastamelukuulokkeista niin hyvä, että sen voi tarjousketjuun laittaa ?
Kyllähän tuo kuulostaa ihan hyvältä. Parempaan hintaan on tainnut saada (ainakin Suomessa) vain Powerin avajaisista.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
18
Kyllähän tuo kuulostaa ihan hyvältä. Parempaan hintaan on tainnut saada (ainakin Suomessa) vain Powerin avajaisista.
Ennakkotarjous oli valkosista luureista sähköpostiin pätkähtänyt ja tilaamaankin olis jo päässyt.. Täytyy seurailla jos vaikka Power-ketju olis hereillä ja laittais myös mustat tarjoukseen, joutuu muuten valkoset DNA:lta ostamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 544
no pistäkääs tilauslinkkiä tänne....
Tulossa yleisesti tuonne verkkokauppaan ilmeisesti vasta huomenna klo 9.
Lainaus murosta:
jokutech sanoi:
DNA:n pinkeiltä päiviltä Bose QuietComfort 25 -vastamelukuulokkeet Androidille ja Applen-laitteille 199 € (norm 379€).
Alkaen 7.2.2017 klo 9
Hinta ei näy vissiin vielä jos menee selaimen kautta, sain alennuksen dna:n uutiskirjeestä näin etukäteen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
84
Onhan myös ääni asetettu menemään näytölle? Eli jos winkkaria käyttää niin äänenvoimakkuuden kuvasta klik ja sieltä asettaa minne äänilähteelle haluaa äänen menevän?
Kiitos tästä. Eipähän tullut tyhmänä mieleen, että display port kuljettaa ääntä. Eipä oo ihme et näytön 3,5mm pluginnin kautta ei saa mitään kulkemaan kun valittuna on display portin ääni.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 284
Sanokaas viisaammat onko tällainen lajissaan hyvä laite tutustua hue-järjestelmään? Tarjouksessa 99e, löytyyköhän parempia halvemmalla jostain? :)

Philips Hue Starter -pakkaus E27 99,90 €
Oikein hyvin setti. Ei ihan uusinta sukupolvea eli värit eivät ole aivan niin hyvät kuin uusimmassa mutta tuolla pärjää oikein hyvin. Vielä muutama kuukausi sitten tuo maksoi tuplat tuosta. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 544
Tuote: Wilfa BL1200 -tehosekoitin
Hinta: 59,90€
Kauppa: HobbyHall
Voimassa: 9-19.2
Linkki: Wilfa BL1200 -tehosekoitin | Hobby Hall
Ihan hyviä tarjouksia näemmä useammistakin tuotteista. Oli digitaalinen herätyskello/lämpömittari 4.90€, OBH Nordican burgerigrilli 9.90€ jne.. Noihin "normaalihintoihin" en tosin luottaisi. Täältä noita: Kodinkoneita avajaishintaan! | Hobby Hall

Mitenköhän esim. tämä leivänpaahdin: OBH Nordica Leivänpaahdin, ruostumaton teräspinta | Hobby Hall
Osaako joku löytää tuollaisen muualta/sanoa oikean normihinnan. Niin nihkeästi tietoa tuosta, että hankala löytää muualta.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 053
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 544
Kiitoksia. On siis oikeasti ihan tarjous, epäilin jo hetken että normihinta on 20€ paikkeilla. Sääli että tuolla on aika tyyriit postikulut, tuntuu aina hieman nihkeätä maksaa posteja 50% tilattavan tuotteen hinnasta. Vaikka jäähän tuo posteineenin 20€ tutumaan. Täytyy kai kuitenkin katsella josko saisi kerättyä jotain muuta järkevää tuolta. Voisi olla avajaisten kunniaksi koodi ilmaisille posteille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 544
Sonderangebote im MindStar

Tuolta kun entraa sisään niin siellä on tällä hetkellä Samsung 1TB 850 EVO Ssd tarjouksessa hintaan 299,-. Suomesta samainen on huntin kalliimpi
Noh on siellä myös MSI Gtx 1080 Gaming X hintaan 669,-. Taitaa sekin olla suomesta huntin korkeammalla hinnalla.
Kehnoon suuntaan ovat kyllä nuo hinnat SSD-puolella menossa. Viimevuonna sai vielä Saksan ja Ranskan Amazoneista tarjouksesta 245€. Nyt 299€ on kova tarjous.. Olisi pitänyt tarttua tuohon ~250€ hintaan aikanaan vaan eipä tajunnut että lähtevät tuolla tavalla ylös.

Paljos tuo Mindfactory lykkää tuohon SSD:hen vielä lisäkuluja (postit+ALV)? Ilmeisesti UPS:n kulut ovat ainakin 20€, sen pidemmälle en päässyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
399
Kehnoon suuntaan ovat kyllä nuo hinnat SSD-puolella menossa. Viimevuonna sai vielä Saksan ja Ranskan Amazoneista tarjouksesta 245€. Nyt 299€ on kova tarjous.. Olisi pitänyt tarttua tuohon ~250€ hintaan aikanaan vaan eipä tajunnut että lähtevät tuolla tavalla ylös.

Paljos tuo Mindfactory lykkää tuohon SSD:hen vielä lisäkuluja (postit+ALV)? Ilmeisesti UPS:n kulut ovat ainakin 20€, sen pidemmälle en päässyt.
Alveja ei tule lisää. Postit +20e. Mindstarista jos ostaa niin joku 1,4% tulee paypal kuluja tosin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 101
Uudempi Deathadder Elite 63.20€ alennuskoodilla xYtjf9Cs
Pitäisi olla 20. pvä asti, mutta ei annata luottaa cdoniin että on myynnissä välttämättä koko ajan.
Razer DeathAdder Elite

Lipsahti keskusteluun :(
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 544
Hyvä bundle pilattu kiinanpommi virtalähteellä :tdown:
Teki kyllä mieli kommentoida, että siinä on aika "pommitarjous". :D
Mutta tosissaan miksi kukaan tuollaista kunnon emoa ostava haluaisi kellotuskokoonpanoon tuollaisen ala-arvoisen powerin. Ei varmaan muuten myy tarpeeksi niin iskettiin sitten tuohon bundleen. Kaipa tuon powerin voi johonkin HTPC:hen laittaa tai myydä uutena tietämättömälle (jos kehtaa).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 373
Tässä on hyvä vinkki: pistäkää tuo tarjousketju (ei tätä keskusteluketjua) seurantaan sähköposti-ilmoitusten kera. Puhelimeen putkahtaa viestit ja Androidilla voi jopa lukea suoraan lukitusnäytöstä sähköpostin sisällön. Jos ei nappaa -> pyyhkäise viesti pois. Jos nappaa niin käy sivulla bongaamassa linkki.
Ei ole kauhean hyvä vinkki. Kai olet tietoinen, että jos et sähköposti-ilmoituksen jälkeen käy lukemassa viestiketjua (kirjautuneena tietenkin), niin et saa enää uusista viesteistä siihen ketjuun uusia sähköposti-ilmoituksia?
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Ei ole kauhean hyvä vinkki. Kai olet tietoinen, että jos et sähköposti-ilmoituksen jälkeen käy lukemassa viestiketjua (kirjautuneena tietenkin), niin et saa enää uusista viesteistä siihen ketjuun uusia sähköposti-ilmoituksia?
Ei ne ilmoitukset lopu jos et heti ensimmäiseen sähköposti-ilmoitukseen reagoi. Kyllä niitä mulle tulee työpäivän ajan useampi kappale ja käyn sitten duunin jälkeen bongaamassa täältä foorumilta että ne sitten jatkuukin. On se myös parempi vaihtoehto kuin stalkata ketjua 24/7. Etenkin kun esimerkiksi töissä ei välttämättä voi koko päivää notkua foorumillakaan. Ainakin tolleen näkee nopeasti onko sinne edes tullu mitään järkeviä viestejä. Käy sitten kun ehtii piipahtamassa foorumilla niin ongelma ratkaistu. Toki jos haluat kytätä 24/7 täällä niin sulla on siihen ihan täysi vapaus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 373
Ei ne ilmoitukset lopu jos et heti ensimmäiseen sähköposti-ilmoitukseen reagoi.
Loppuu. Yksi ilmoitus uudesta viestistä per ketju jos et käy lukemassa ketjua kirjautuneena.

Tätä systeemiä sekoittaa joskus jos joku viesti poistetaan/siirretään ketjusta.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Loppuu. Yksi ilmoitus uudesta viestistä per ketju jos et käy lukemassa ketjua kirjautuneena.
Selitä sitten se että esimerkiksi eilen mun duunipäivän aikana sain samasta tarjousketjusta 3 erillistä sähköpostia eri aikoihin vaikka en käyny foorumilla välissä? Illalla kävin taas foralla ja tältä aamulta oli tullu uusi sähköposti. Ei niitä tarvitse vaania missään sekunnissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 373
Selitä sitten se että esimerkiksi eilen mun duunipäivän aikana sain samasta tarjousketjusta 3 erillistä sähköpostia eri aikoihin vaikka en käyny foorumilla välissä?
Editoin tuohon edelliseen jo, ei tainnut ihan keritä sinulle luettavaksi/lainattavaksi?


Yksi ilmoitus uudesta viestistä per ketju jos et käy lukemassa ketjua kirjautuneena.
Tätä systeemiä sekoittaa joskus jos joku viesti poistetaan/siirretään ketjusta.

Tarjousketjussahan koko ajan siirretään keskustelua tarjouksista tänne "keskustelua tarjouksista"-ketjuun.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Editoin tuohon edelliseen jo, ei tainnut ihan keritä sinulle luettavaksi/lainattavaksi?


Yksi ilmoitus uudesta viestistä per ketju jos et käy lukemassa ketjua kirjautuneena.
Tätä systeemiä sekoittaa joskus jos joku viesti poistetaan/siirretään ketjusta.
Joo ei ehtiny editti lainattavaksi. Ei tolla ole väliä. Mulla on alusta asti ollu ketju seurannassa sähköposti-ilmoituksineen. Muinakin päivinä tulee useampi sähköposti vaikka en duunissa kerkeä foorumilla käymään. Homma toimii joten joko sä vänkäät turhaan tai sitten mä oon joku bugitapaus jonka kohdalla foorumin ilmoitukset toimiikin sitten oikein.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 373
Joo ei ehtiny editti lainattavaksi. Ei tolla ole väliä. Mulla on alusta asti ollu ketju seurannassa sähköposti-ilmoituksineen. Muinakin päivinä tulee useampi sähköposti vaikka en duunissa kerkeä foorumilla käymään. Homma toimii joten joko sä vänkäät turhaan tai sitten mä oon joku bugitapaus jonka kohdalla foorumin ilmoitukset toimiikin sitten oikein.
Älä usko sitten jos et halua. Ihan sama. Muille tämä tiedoksi vain, että akselicin neuvo oli virheellinen.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Älä usko sitten jos et halua. Ihan sama. Muille tämä tiedoksi vain, että akselicin neuvo oli virheellinen.
Kerro toki riidanhaluissasi parempi vaihtoehto niille ketkä ei täällä voi kytätä 24/7? Et ole parempaakaan tapaa ehdottanut vaan vänkäät ihan periaatteesta. Etkä ole myöskään osoittanut että nuo ilmoitukset loppuvat välittömästi ensimmäisen sähköpostin jälkeen. Tiedän kyllä että jossain vaiheessa ne lopettavat ilmestymisensä mutta jos mulla on nyt kolmatta kuukautta sähköposteja tullut useampi päivässä niin ei se ainakaan ensimmäisestä eikä toisesta ilmoituksesta katkea.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
441
Kaikista helpoimmalla pääsee kun asentaa tapatalkin ja sieltä haluamansa ketjut seurantaan.
Joka ikisestä viestistä saa notifikaation eikä maililoota tukkeudu foorumi-ilmoituksista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 373
Kerro toki riidanhaluissasi parempi vaihtoehto niille ketkä ei täällä voi kytätä 24/7? Et ole parempaakaan tapaa ehdottanut vaan vänkäät ihan periaatteesta. Etkä ole myöskään osoittanut että nuo ilmoitukset loppuvat välittömästi ensimmäisen sähköpostin jälkeen. Tiedän kyllä että jossain vaiheessa ne lopettavat ilmestymisensä mutta jos mulla on nyt kolmatta kuukautta sähköposteja tullut useampi päivässä niin ei se ainakaan ensimmäisestä eikä toisesta ilmoituksesta katkea.
En minä mistään periaatteesta vänkää, korjaan kun olet väärässä. Ei minun tarvitse mitään vaihtoehtoa sinulle tai muille keksiä. Korjaan virheellistä tietoa jota annoit. Otapa nyt se kyrpä otsasta pois ja jatketaan foorumin käyttöä asiallisesti, eikös?

Tämä seuraava on faktaa foorumin toiminnasta:

Yksi sähköposti-ilmoitus uudesta viestistä per ketju jos et käy lukemassa ketjua kirjautuneena.
Tätä systeemiä sekoittaa joskus jos joku viesti poistetaan/siirretään ketjusta.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
En minä mistään periaatteesta vänkää, korjaan kun olet väärässä. Ei minun tarvitse mitään vaihtoehtoa sinulle tai muille keksiä. Korjaan virheellistä tietoa jota annoit. Otapa nyt se kyrpä otsasta pois ja jatketaan foorumin käyttöä asiallisesti, eikös?
Kyllä vänkäät kun täysin ohitat mitä yritän sanoa. Tässä on sulle nyt vähän toistoa

Ei ne ilmoitukset lopu jos et heti ensimmäiseen sähköposti-ilmoitukseen reagoi. Kyllä niitä mulle tulee työpäivän ajan useampi kappale ja käyn sitten duunin jälkeen bongaamassa täältä foorumilta että ne sitten jatkuukin.
Selitä sitten se että esimerkiksi eilen mun duunipäivän aikana sain samasta tarjousketjusta 3 erillistä sähköpostia eri aikoihin vaikka en käyny foorumilla välissä?
Muinakin päivinä tulee useampi sähköposti vaikka en duunissa kerkeä foorumilla käymään.
mulla on nyt kolmatta kuukautta sähköposteja tullut useampi päivässä niin ei se ainakaan ensimmäisestä eikä toisesta ilmoituksesta katkea.
Sinä vain itsepintaisesti jatkat saman hokemista ilman että yrität edes vastata asiallisesti. Jos systeemi kerran toimii kuten sanoit eli

- Yksi sähköposti-ilmoitus uudesta viestistä per ketju jos et käy lukemassa ketjua kirjautuneena.
- Tätä systeemiä sekoittaa joskus jos joku viesti poistetaan/siirretään ketjusta.

Niin miksi ihmeessä mulle on tullut USEAMPI (ei yksi) sähköposti-ilmoitus uudesta viestistä samaan ketjuun jo monena kuukautena vaikka joka päivä siellä ei olekaan noita siirtoja ja/tai poistoja? Ei mulla ole otsassa mitään kyrpää kun systeemi toimii ja ilmoitukset tulee. Sulla näyttää olevan.

Edit: asia rupesi kiinnostamaan koska eihän se ole oikein että jollakulla toimii yhdellä ja jollakulla muulla toisella tavalla ilmoitukset joten kaivelin foorumin palauteketjua ja löysin tämän:

Tämäkin on käsitelty useampaan otteeseen. Seuratuista ketjuista tulee jokunen ilmoitus uudesta sisällöstä ja jos ketjussa ei käy, ilmoitukset lakkaavat. Tuo on Xenforon tapa toimia ja kai siinä jotain logiikkaa on, mutta olisihan se kiva jos voisi muuttaa tuota halutessaan niin, että ilmoituksia tulee seurattujen ketjujen uusista viesteistä aina.
Tuohan selvästi osoittaa että me ollaan @TenderBeef molemmat oikeassa. Niitä ilmoituksia tulee "jokunen" - ei yksi. Ja ne tosiaan lakkaavat jossain vaiheessa jos ketjussa ei käy.

Omalla kohdalla tarjousketjun sähköposti-ilmoitukset ovat riittäneet. Eiköhän tämän kiistan voi päättää tähän.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 373
Tuohan selvästi osoittaa että me ollaan @TenderBeef molemmat oikeassa. Niitä ilmoituksia tulee "jokunen" - ei yksi. Ja ne tosiaan lakkaavat jossain vaiheessa jos ketjussa ei käy.
Tarkennetaan vielä. Tuo viesti jota lainaat vastaa eri asiaan. Tässä viestit:

Jostain syystä seuratuista viestiketjuista en saa välttämättä mitään ilmoituksia. En ole siis tilannut sähköpostiin vaan tuohon foorumin ylälaitaan. Välillä tulee ilmoitus ja välillä unohdan koko topicin olemassaolon kunnes näen sen uudet viestit-listauksessa ja siellä saattaa olla kymmenkunta uutta viestiä.

Onko muilla samaa?
Tämäkin on käsitelty useampaan otteeseen. Seuratuista ketjuista tulee jokunen ilmoitus uudesta sisällöstä ja jos ketjussa ei käy, ilmoitukset lakkaavat. Tuo on Xenforon tapa toimia ja kai siinä jotain logiikkaa on, mutta olisihan se kiva jos voisi muuttaa tuota halutessaan niin, että ilmoituksia tulee seurattujen ketjujen uusista viesteistä aina.
Eli Kautiumin viesti ei koske sähköposti-ilmoituksia vaan ilmoituksia foorumisivustolla.

Jos haluat jatkaa asian penkomista, suosittelen postaamaan tänne: Tietoa foorumin ominaisuuksista (FAQ)
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 100
Vahvaa offtopicia, mutta vastaan silti tänne kun nimi oli mainittu.
Eli Kautiumin viesti ei koske sähköposti-ilmoituksia vaan ilmoituksia foorumisivustolla.
Juuri näin. Sähköposti-ilmoituksia en käytä, joten niistä ei ole mitään kokemuksia. Äkkiseltään voisi olettaa, että ne toimivat identtisesti, mutta en sitten tiedä. Foorumin ilmoituspalkkiin niitä ilmoituksia tulee tosiaan "jokunen" (tälläkin hetkellä minulla näkyy siellä yhdestä ketjusta kolme peräkkäistä ilmoitusta).

/Offtopic
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 176
Viestejä
4 301 733
Jäsenet
71 797
Uusin jäsen
Cale77

Hinta.fi

Ylös Bottom