Perinteiset gigantti kaupat kävi
Jääkaappi nyt gigantissa 499e (~40e halvempi ku mitä itse maksoi) ja yli 500e ostoksiin 100e lahjakortti mukaan.
Eipä sil, gigantissa on toimiva tuo tyytyväisyystakuu.
Kävin paikallisessa gigantissa juttelemassa niin sieltä tuli digitaalinen ~140e lahjakortti hyvityksenä. (ja kelpaa liikkeessä/netissä, voi käyttää osissa ja 3v voimassa).
En valita, gigantissa tämä puoli toimii kyllä mahtavasti.
Itse jääkaappi on ollut kans ihan jees. Aivan järkyttävän tiukka tuohon väliin (ihan kun sivuseinät olisi inasen pullottanut). Tuo 59.5cm jääkaappi on aivan sivuseinissä kiinni 60cm koloon. Sii sai ihan hitusen voimaa käyttää työntämiseen että sai paikoilleen (ei kuitenkaan tarvinnut oikeesti älyttömästi urheilla). On sentään suorassa vielä eikä resonoi niin en siitä älyttömästi stressaa.
Pääosin aikalailla äänetön, muutaman kerran oon kuullut pientä hurinaa koneesta. Kyljet, mitkä tulee vähän kolosta ulos näkyviin, on pääosin aivan viileät. Yhdessä kämmenen kokoisessa kohdassa on hiukan lämpöä, ei millään tapaa kuuma.
Kaappiosan sisätilaa vähän rankaisee tuo erillinen vihannesloota ja erillinen hedelmäloota.
Aluksi aiheutti vähän miettimistä tavaroiden suhteen mutta hyvin tämän pari viikkoa sen kanssa ollaan pärjätty, vaikka ei saa enää isompia pulloja pystyyn (muutakin oveen).
Tässäkohtaa oon kuitenkin vielä tyytyväinen tuohon laitokseen.