Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tota sunnuntaina tekiin kaupatTälle on ketju jo. Ja siis eilen maanantaina? Odottele nyt vähän..
Voitko linkata minut siihe keskusteeluu jos tälle on jo ketjuTälle on ketju jo. Ja siis eilen maanantaina? Odottele nyt vähän..
Mutta toki se että aivan uusi käyttäjä ja ja ja...
Tota sunnuntaina tekiin kaupat
Voitko linkata minut siihe keskusteeluu jos tälle on jo ketju
Tällä samalla alueella, etsi itse.Voitko linkata minut siihe keskusteeluu jos tälle on jo ketju
Joo pitää yrittää vielä eilen useampaan kertaan koitin saada kii mutta ei mitään vastattuNiin ja nyt on Tiistai.
Jos ei eilen kerennyt viemään postiin, niin tuohon voi olla ihan oikeakin syy. Ota nyt myyjään yhteyttä ja koita kysellä mistä kiikastaa.
Yleensä tällaiset potentiaaliset ylireagoinnit "Huijari saatana!" ei nyt ainakaan asian selvittämistä auta.
Joo pitää yrittää vielä eilen useampaan kertaan koitin saada kii mutta ei mitään vastattu![]()
Joo odottelen rauhassa vaik tän viiko mut joo sano merkitsevän myydyksi/poistavan se ilmoituksenTällä samalla alueella, etsi itse.
Ja tuolta myyjältä ei ole ilmoitusta jossa hän myisi PS5:sta.
Myynti-ilmoitusta ei ole ps5:sta. Tarjonnut sinulle yksityisviestillä moista kun olet toisesta ps5:sta ilmoittanut kiinnostuksesi.Joo odottelen rauhassa vaik tän viiko mut joo sano merkitsevän myydyksi/poistavan se ilmoituksen
Myynti-ilmoitusta ei ole ps5:sta. Tarjonnut sinulle yksityisviestillä moista kun olet toisesta ps5:sta ilmoittanut kiinnostuksesi.
Myyjän käyttäjätunnuksella ei ole yhtään kauppiaspalautetta ja käyttäjätili on muutenkin "juuri" päässyt karenssista.
Toivotaan että, kaupat menee maaliin ihan kunnialla, mutta ylläolevat asiat kun ottaa huomioon niin ainakaan "huomattavaa" varovaisuutta et ole kaupankäynnissä noudattanut.
Niinpä ilmeisesti on usemman kaupan olen netissä tehny ja ensimmäinen tämmönen enhän minä tommosta ajatellut että se on toinen pistänyt sen että hänellä ois eikä ole se oikea ilmottaja. Toivotaan parasta mutta voi olla ihminen tyhmäMyynti-ilmoitusta ei ole ps5:sta. Tarjonnut sinulle yksityisviestillä moista kun olet toisesta ps5:sta ilmoittanut kiinnostuksesi.
Myyjän käyttäjätunnuksella ei ole yhtään kauppiaspalautetta ja käyttäjätili on muutenkin "juuri" päässyt karenssista.
Toivotaan että, kaupat menee maaliin ihan kunnialla, mutta ylläolevat asiat kun ottaa huomioon niin ainakaan "huomattavaa" varovaisuutta et ole kaupankäynnissä noudattanut.
Ei löydy edelleenkään myynti ilmoitusta kyseisestä tuotteesta joten on varmaan yv:nä tätä tarjonnut kuten jo sanottiin. Ei niitä kauppa ilmoituksia voi käyttäjä poistaa.Kyllä minä silti vielä väitän että hänellä oli se myynnissä kun näin laitto minulle ja oli se ps5 ja siinä oli tarralappu kuvassa ja hänen nimi.
![]()
Näyttää omaan silmään siltä että tuo postit lappu olisi editoitu tuohon kuvaan. Näyttää ainakin että postit lapun päältä puuttuu varjostus.Onhan tuo käyttäjä kuitenkin jotain toimintaa forumilla harrastanut kuitenkin ja jopa myykin näytönohjainta että voi tuo vielä ihan legit ollakin.
Toivotaan parasta.
Lapun ja PCI-E:n välillä luulisi olevan vähän varjoa.Näyttää omaan silmään siltä että tuo postit lappu olisi editoitu tuohon kuvaan. Näyttää ainakin että postit lapun päältä puuttuu varjostus.
Myyty - myyty
Tuote: RTX 3080 näytönohjain Hinta: 330 Tuote ostettu (mistä ja milloin): tori 2023 loppuvuodesta. Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole. Muuta huomioitavaa: Kevyttä pelailua vaan kyseisellä näyttiksellä. Toimii moitteetta. Viestillä tavottaa. Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa)...bbs.io-tech.fi
Näyttää omaan silmään siltä että tuo postit lappu olisi editoitu tuohon kuvaan. Näyttää ainakin että postit lapun päältä puuttuu varjostus.
Toki voi olla ettei maksu ole vielä näkynyt myyjän tilillä, joten postitus vasta kun maksu näkyy tiliotteella.
Myyty - myyty
Tuote: RTX 3080 näytönohjain Hinta: 330 Tuote ostettu (mistä ja milloin): tori 2023 loppuvuodesta. Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole. Muuta huomioitavaa: Kevyttä pelailua vaan kyseisellä näyttiksellä. Toimii moitteetta. Viestillä tavottaa. Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa)...bbs.io-tech.fi
Niinhän siellä näkyykin.Lapun ja PCI-E:n välillä luulisi olevan vähän varjoa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.