Onkos teillä ollut paljon akkuongelmia Honor 8:n kanssa? Itselläni kävi tänään töissä seuraavasti:
Olin ulkohommissa ja piti ottaa muutama valokuva puhelimella. Kun aukaisin sormenjäljellä lukituksen näytti akkua olevan vielä 33%. Kerkesin nappaamaan kaksi valokuvaa, kun puhelin alkoi tärisemään ja sammutti itsensä.
Tämän jälkeen kun laitoin puhelimen uudelleen käyntiin niin pin-koodin kerkesin laittaan, kunnes puhelin ilmoitti "erittäin alhainen akun varaus" ja pomppasi 33%->1% ja sammutti itsensä. Tätä teki pari kertaa ja sen jälkeen ei enää lähtenyt ollenkaan käyntiin. No oltiin sitten ilman puhelinta loput työpäivästä.
Kotona sitten lykkäsin puhelimen laturiin ja se lähtikin lataamaan ihan normaalisti. Ainoastaan se herätti ihmetystä, että näyttöön tuli "48%", kun puhelimessa oli selvästi työpaikalla ollut 33% akkua. No ei siinä. Latailin puhelimen täyteen ja nyt se toimii normaalisti. Ainoastaan se, että 3-4 tunnissa on kulunut puhelimesta 20 % akkua vaikka puhelimella ei ole tehty mitään. Ainoastaan 2 muutaman minuutin puhelua.
Lisäksi viimeaikoina on ollut nettijaon kanssa ongelmia. Jako pysyy kyllä puhelimessa päällä, mutta tietokone hukkaa verkon ja sen jälkeen myös puhelimella ei pääse nettiin (otti jaon pois tai ei) ennen kuin sen on buutannut. Tätä on tehnyt useamman viikon. No tänään sitten nettijaon nopeus tahmasi oikein kunnolla. Sain ladattua Googlen Drive -palvelusta tiedostoa hurjat 10 kt/s ja nettisivut eivät auenneet millään puhelimella/tietokoneella. Otin sitten jaon pois ja koitin uudelleen avata nettisivuja ja kas kummaa ne toimivatkin ihan normaalisti. Saattaa olla, että nopeustahmaus oli Telian päässä tällä kertaa, mutta tuo yhteyden pätkiminen enemmän askarruttaa. Joudun töissä lähes kokonaan turvautumaan puhelimella jaettavaan nettiin ja sen olisi tärkeä toimia.
Olen jo kerran tehnyt tehdasasetusten palautuksen puhelimelle tuon nettijaon takia, mutta mitään vaikutusta sillä ei ollut. Samaa yhteyden kadottamista se tekee edelleen.
Muilla ollut vastaavia ongelmia ja oletteko saaneet selvitettyä/korjattua syytä? Vai pitääkö tästä lähteä puhelinkaupoille. Olen kyllä muuten ollut hyvin tyytyväinen puhelimeen.