Voipi olla.Oisko päivityksissä siirtänyt sitä osaa mikä pitää yhteyksiä yllä?
Softa tuntuu vievän enemmän virtaa kuin rauta, ilmeisesti normaalia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voipi olla.Oisko päivityksissä siirtänyt sitä osaa mikä pitää yhteyksiä yllä?
Juu, verkkoyhteydet syö virtaa ja itse huomasin että instagram oli tosi paha ja face messenger yms vain ikäviä akkukestolleVoipi olla.
Softa tuntuu vievän enemmän virtaa kuin rauta, ilmeisesti normaalia?
Aika herkästi tuntuu softista herjaavan.Juu, verkkoyhteydet syö virtaa ja itse huomasin että instagram oli tosi paha ja face messenger yms vain ikäviä akkukestolle
Gsamin saa tietokoneella näyttämään enemmän statseja.Oletteko käyttänyt jotain ladattavaa akun seuranta -sovellusta, jolla näkisi kattavammin kulutukset? Itse olen käyttänyt GSam Battery Monitoria, jossa näyttää Combinet App CPU vievän suurimman osan tehosta. Tämä tapahtuu, koska sovellus ei pysty erittelemään mikä sovellus käyttää eniten CPUta.
Mistä tuon SOTin näkee Nougatilla? Menemällä Akku > Kulutustaso > Laitteisto > Ruutu? En oikein usko tuohon Käytössäoloaika: 7h 40min, turhan paljon SOTiksi(?)
Gsamin saa tietokoneella näyttämään enemmän statseja.
Onko lataus jäänyt vajaaksi tms?
Minulla näyttää 24h, sot 3h, akkua 63% jäljellä.
Tietokoneella siis annetaan gsamille oikeudet parempiin tilastoihin, siinä samassa ruudussa on ohjeet gsamissa.Täytyy tsekata tuo GSamin statsit koneella. Latasin AccuBattery-sovelluksen, sillä näemmä näkee akun oikean kapasiteetin sun muuta ihan mielenkiintoista tietoa.
BTW B383 päivitys oli tullut! Laitoin asentumaan niin näkee kokeeko akun kesto muutosta![]()
Täytyy tsekata tuo GSamin statsit koneella. Latasin AccuBattery-sovelluksen, sillä näemmä näkee akun oikean kapasiteetin sun muuta ihan mielenkiintoista tietoa.
BTW B383 päivitys oli tullut! Laitoin asentumaan niin näkee kokeeko akun kesto muutosta![]()
Jokohan viimein saisivat korjattua tuon paskan task switcherin.
0,61%Kuinka paljon Whatsapp vie muilla akkua? Melkein 20% näyttää olevan kulutus nyt.
Honor 8lle tulee uutta versiota mulle
Itsellä saunalahti. Ihan vaan Asetukset --> järjestelmä päivitys ja hae. Sitten asentumaan.Millä tempulla te saitte uuden päivityksen ladattaviin? Asetukset ja Hicare tarjoavat ei-oota. Ettei vaan olisi operaattorista (Sontalahti) kiinni?
Voi muuten olla, täällä L19 eli 64GBOisko noista eri malliversioista (L09 ja L19) kiinni? Oma L09 (eli 32GB) malli ei ainakaan löydä 381-päivitystä.
Voi tietysti auttaa joko vaihtoehto lataa täysi paketti tai tietokoneen ohjelmistolla tarkistaminen.Ei löydy päivityksen päivitystä. Alla on ollut pidemmän aikaa B378 versio.
Oma L09 (eli 32GB) malli ei ainakaan löydä 381-päivitystä.
Firmware Finderilla varmaan löytyy uusin päivitys, jos ei jaksa OTAa odotella.
Uusimmassa android versiossa räjähtänyt järjestelmän akun käyttö käsiin. Ei tietääkseni mikään auta tuohon kun koodissa vika.Jos edes uusin päivitys ei ratkaise pohjatonta akunkulutusta niin se on yhtä tyhjän kanssa. Akku kestää hädin tuskin työpäivän loppuun. En ole löytänyt mitään yksittäistä softaa joka polttaisi kohtuuttomasti akkua. Järjestelmän optimointi on jatkuvasti käytössä, ainoastaan Whatsapp ja Firefox pyörivät taustaprosesseina, NFC ja Bluetooth pois päältä suurimman osan ajasta. Akkukapasiteetti tuskin romahtaa vajaan vuoden aikana![]()
Onko muilla tullut helposti naarmuja laseihin?
B38x päivitykset ovat olleet yksi syy akun nopealle tyhjentymiselle, mitä on lukenut kansainvälisempiä foorumeita. Eikä se tuo mitään uutta B210 versioon nähden. Nyt kun B210 päivityksen kanssa puhelin toimii niin kuin pitää niin en uskalla päivittää puhelinta.Miksi et päivittäisi?
Aika huonolta tuo akunkesto vaikuttaa, siihen verrattuna että b381 pääsen 6-8h sot.B38x päivitykset ovat olleet yksi syy akun nopealle tyhjentymiselle, mitä on lukenut kansainvälisempiä foorumeita. Eikä se tuo mitään uutta B210 versioon nähden. Nyt kun B210 päivityksen kanssa puhelin toimii niin kuin pitää niin en uskalla päivittää puhelinta.
2h11min sot ja akkua 44% vielä jäljellä. Aamulla latasin. Aiemmin ennen huoltoa ei tällä käytöllä jaksanut iltaan saakka. Videota ja kuvia ottanut ja jodelia/instaa/chromea selaillut.
Aika huonolta tuo akunkesto vaikuttaa, siihen verrattuna että b381 pääsen 6-8h sot.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.