• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Huawei MateView GT 34" LED VA -pelinäyttö (Telia.fi)

Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
363
Tuote: Huawei MateView GT 34" LED VA -pelinäyttö (53060238)
Tarjoushinta: 399,00 (Alennuskoodilla 339,15)
Normaalihinta: 549,00
Kauppa: Telia.fi
Voimassa: Tarjous on voimassa 10.10.2022 asti. (EDIT: Hinta muutettu telian toimesta normaaliin hintaan)
Linkki: Huawei MateView GT 34" 53060238 musta
Promokoodi: Tähän voi käyttää Telian synttärialekoodin, jolla tuotteesta saa -15% alennusta. Nämä koodit pitäisi ainakin toimia: synt092215 tai synt082215. Näistä koodeista oli keskustelua tuolla aiemmassa langassa, missä oli Telian tarjouksia.

Kommentti tarjouksesta:

Tässäpä suhteellisen edullisesti ultrawide-näyttö, joka on myös pyörähtänyt iotechin youtube kanavalla:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 024


Jep :)

Mulla on kyllä tällähetkellä tää monitori: Acer 34" Näyttö Nitro XV340CK - musta - 1 ms AMD FreeSync | Edullinen

niin mietin että onkohän tämä huawei mistään kotosin, että kanttiiko kumpi sitten pistää myyntiin vai palauttaa telialle tuo huawei?
Jos tuo 34” litteenä ei oo liian levee sinusta ni kai se menee yhtäläil ku tuo kaarevakin, siinä kai isoin ero va/ips lisäks. Ite palautin aikanaan tuon 34nitron kun katselukulmat ei minusta olly häävit ja kirkkaus niukinnaukin..
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Tarjous voimassa 10.10., mutta näyttää loppuneen heti?
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
AP näytön tilaus onnistui Telialta ja ainakin ensimmäinen koodi toimi yhä.

Sit jännittämään kestääkö omat silmät VA-paneelin black smearingia.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 024
AP näytön tilaus onnistui Telialta ja ainakin ensimmäinen koodi toimi yhä.

Sit jännittämään kestääkö omat silmät VA-paneelin black smearingia.
Vaihtelee tosi paljon näyttöjen välillä, osa on ihan kauheita ja osa ihan hyviä

edit. Tarkoitin siis malleja Enkä yksilöitä vaikka niissäki varmaa eroja on
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Näitä varastossa taas.
Pistin tilaukseen.

Onkohan telialla millanen toi palautusoikeus, saako tuotetta testata?
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
971
Pakko se oli tilata, kun ajatuksena taas kasailla pöytäkonetta.
On nyt sitten näyttö valmiina.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Mikähän tällasessa 34 tuuman ultrawidessa on näytön paneelin korkeus?
Onko mahtaa isompi vai pienempi ku 27 tuumasessa normissa näytössä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
134
Ovat näköjään poistaneet näytön tarjouksesta, vaikka tuotetta on saatavissa. Luurinmetsästyskmappanja tuotteista näyttö edelleen löytyy, mutta on niistä ainoa tuote, missä ei ole alennusta, cashbackkiä, oheistuotetta kaupanpäälle tai ennakkomyynnissä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
134
Ovat näköjään poistaneet näytön tarjouksesta, vaikka tuotetta on saatavissa. Luurinmetsästyskmappanja tuotteista näyttö edelleen löytyy, mutta on niistä ainoa tuote, missä ei ole alennusta, cashbackkiä, oheistuotetta kaupanpäälle tai ennakkomyynnissä.
Onkohan täällä joku Telialla töissä, kun tuote poistui pikapikaa kamppanjatuotteista mun viestin jälkeen :lol:
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
971
Kokemuksia näytöstä?
Omakin piti tulla tänään, mutta posti jotakin perseilee ja vaihtoi illasta toimituspäivän maanantaille vaikka aamu viidestä jo ollut paketti Oulussa.
Musta sopivan pienellä kaarella ja äkkiseltään vallan asiallinen, kun ajattelee hintaa. Aina saa parempaa, kun kaivaa syvempää taskua.
Joku juttu pitää tehdä johtoja varten kun ei ole mitään ohjuria.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Mulla on 34" uw ips sekä nyt tämä huawein. Niin tämä huawei on kyllä parempi kuin tuo suoranäyttö. Ei tässä värit


Jep :)

Mulla on kyllä tällähetkellä tää monitori: Acer 34" Näyttö Nitro XV340CK - musta - 1 ms AMD FreeSync | Edullinen

niin mietin että onkohän tämä huawei mistään kotosin, että kanttiiko kumpi sitten pistää myyntiin vai palauttaa telialle tuo huawei?
Näyttö saapui ja tämä huawei on parempi. Tuo kaarevuus on semmoinen ominaisuus minkä haluan pitää, enään ei reunoissa ole värieroja. Vaikka tässä huaweissa ei ole ips, niin vertasin näitä vierekkäin että pitän acerin kakkosnäyttönä, niin ei näissä ole mitään eroja. Huawei tuntuu jopa kirkkaammaltakin.
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Vertaan tätä vanhaan Acer Nitro XV272UP IPS-näyttöön, niin kyllä on jotenkin hailakka (washed out) kuvat, värit ei niin syviä ja vaikuttaa kuva jotenkin epätarkemmalta. En suostu enää Acerin huonompaan kuvanlaatuun siirtymään, joten jos tähän ei mitään keksi niin joutunee palauttamaan. Harmi. Acerin kuvaa olen verrannut myös joskus vieressä käyneeseen iMaciin niin kuva verrattuna siihen on melko huono. Kaikki on suhteellista.
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Lisätestausta,Acerissa ollut gamma 2.2 mikä ehkä antanut ylikorostetun ”syvät” värit. Minä en keksinyt Huaweista kuin yhden käyttökelpoisen presetin eli Movie, värilämpötila neutraalina, kirkkaus ja kontrasti 80. Nyt kuva on suunnilleen vanhaa näyttöä vastaava. HDR-kääntäminen Windowsista päälle pilaa kuvan ja hävittää näytöstä mahdollisuuden säätää mitään. HDR on käyttökelvoton myös vanhassa näytössä.

Minkälaisia asetuksia muut käyttäneet?
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Lisätestausta,Acerissa ollut gamma 2.2 mikä ehkä antanut ylikorostetun ”syvät” värit. Minä en keksinyt Huaweista kuin yhden käyttökelpoisen presetin eli Movie, värilämpötila neutraalina, kirkkaus ja kontrasti 80. Nyt kuva on suunnilleen vanhaa näyttöä vastaava. HDR-kääntäminen Windowsista päälle pilaa kuvan ja hävittää näytöstä mahdollisuuden säätää mitään. HDR on käyttökelvoton myös vanhassa näytössä.

Minkälaisia asetuksia muut käyttäneet?
 

Liitteet

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Lisätestausta,Acerissa ollut gamma 2.2 mikä ehkä antanut ylikorostetun ”syvät” värit. Minä en keksinyt Huaweista kuin yhden käyttökelpoisen presetin eli Movie, värilämpötila neutraalina, kirkkaus ja kontrasti 80. Nyt kuva on suunnilleen vanhaa näyttöä vastaava. HDR-kääntäminen Windowsista päälle pilaa kuvan ja hävittää näytöstä mahdollisuuden säätää mitään. HDR on käyttökelvoton myös vanhassa näytössä.

Minkälaisia asetuksia muut käyttäneet?
 

Liitteet

Liittynyt
27.10.2021
Viestejä
40
Saan näyttöni vasta ensi viikolla, jolloin pääsen paremmin perehtymään siihen. Ymmärtääkseni näyttö tukee 10 bittistä värisyvyyttä, kun laskee virkistystaajuudeksi 144hz ja hdr pois päältä, mikäli tuo pitää paikkaansa, niin värit voisivat näyttää paremmalta.
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Mulla lukee tuossa peliavustaja (Game assist) kohdassa Dark field control, refresh rate ja crosshairs. Mitään leveleitä tai tasoja siellä ei ole.

Myöskään mitään AMD Freesync Premiumia ei löydy, mutta pitäisikö sitten olla AMD-näytönohjain.
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Saan näyttöni vasta ensi viikolla, jolloin pääsen paremmin perehtymään siihen. Ymmärtääkseni näyttö tukee 10 bittistä värisyvyyttä, kun laskee virkistystaajuudeksi 144hz ja hdr pois päältä, mikäli tuo pitää paikkaansa, niin värit voisivat näyttää paremmalta.
Ainakaan mitenkään automaattisesti ei ota 10bit-värejä käyttöön laskettaessa virkistystaajuuden 144 hz. Myös vanhassa näytössä 8bit.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Useassa arvostelussa todettiin että 144 laskemalla 10bit tulee mahdolliseksi.
Itse en ol omaani ehtinyt asentaa vielä.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Mulla lukee tuossa peliavustaja (Game assist) kohdassa Dark field control, refresh rate ja crosshairs. Mitään leveleitä tai tasoja siellä ei ole.

Myöskään mitään AMD Freesync Premiumia ei löydy, mutta pitäisikö sitten olla AMD-näytönohjain.
Sampsan videossa on ohje, että vetää joystickkiä itseenpäin 10 sekunnin ajan niin unlockkaa freesyncin joka on gsync compatible
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
111
Sampsan videossa on ohje, että vetää joystickkiä itseenpäin 10 sekunnin ajan niin unlockkaa freesyncin joka on gsync compatible
Minulla oli päällä suoraan paketista ilman joystickiäkin, eli jotain eroja näissä taitaa olla.

Näyttöön olen erittäin tyytyväinen, vie vuosia vanhaa 27" Acer Predator XB271HUA G-Synciä mennen tullen.
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Sain joystick-kikkailulla tuon freesyncin valikkoon. Miksi tuo on pitänyt muka piilottaa noin… Miksi esim. tuo SRGB kuvatila tekee koko näytöstä harmaan? Eikö tuon pitäisi olla väreiltään lähinnä ”kalibroitua”? Uskoo ken tahtoo. Kyl tää kuva alkaa nyt kuitenkin näyttää siltä, että ehkä tää jääkin käyttöön.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Sain omani asennettua.
Siis aivan niin hirveät heijastukset tossa mattapinnassa ettei mitään järkeä :mad:

Vanha on joku 10v vanha samsungin 27” fullhd lippulaiva ja toi ero on Massiivinen, sampalla glossy pinta ja se tekee sen että heiastukset näkyy ns peilimäisesti, eli jos jotain näkyy niin näkyy kuin peilistä, ääriviivoilla…
Tässä mateviewissä taas jokainen heiastus on kuin joku helvetin taskulampun halo, ikkuna on tossa sivussa ja niin pahasti kaikki täynnä noita ettei tummasta päästä saa mitään selvää…

Empä tiedä voiko tollasta pitää, koskaan en oo noin pahoja heijastuksia saanu mistään näytöstä:(
 
Liittynyt
27.10.2021
Viestejä
40
Sain omani asennettua.
Siis aivan niin hirveät heijastukset tossa mattapinnassa ettei mitään järkeä :mad:

Vanha on joku 10v vanha samsungin 27” fullhd lippulaiva ja toi ero on Massiivinen, sampalla glossy pinta ja se tekee sen että heiastukset näkyy ns peilimäisesti, eli jos jotain näkyy niin näkyy kuin peilistä, ääriviivoilla…
Tässä mateviewissä taas jokainen heiastus on kuin joku helvetin taskulampun halo, ikkuna on tossa sivussa ja niin pahasti kaikki täynnä noita ettei tummasta päästä saa mitään selvää…

Empä tiedä voiko tollasta pitää, koskaan en oo noin pahoja heijastuksia saanu mistään näytöstä:(
Ompas outoa, itsellä ei aurinko kyllä pääse paistamaan näyttöön, mutta kämpässä valaistus on niinkuin leikkaus-salissa, enkä löydä mitään moitittavaa näytön pinnasta. On tämä huomattavasti parempi, mitä tuo oman Oled läppärin peilipinta, josta heijastuu kaikki todella ärsyttävästi
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Ompas outoa, itsellä ei aurinko kyllä pääse paistamaan näyttöön, mutta kämpässä valaistus on niinkuin leikkaus-salissa, enkä löydä mitään moitittavaa näytön pinnasta. On tämä huomattavasti parempi, mitä tuo oman Oled läppärin peilipinta, josta heijastuu kaikki todella ärsyttävästi
Pitää ottaa jotain videokuvaa tai semmosta tuosta näytöstä joskus. Muttojoo. Mulla kans vituiksi menee kuva ku heijastuu jos pidän jalan alhaalla ja kallistan näytön taaksepäin joka harmittaa että täytyy nostaa ylemmäs ja mieluiten kohtisuoraan naamaa pitää.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Mulla on yksi himmeä jalkalamppu ihan toisella puolella huonetta, jossain 6m päässä, ja toi ainakin heiastuu niin helvetin pahasti että koko ruudun ylälaita kerää ton valopallon, pilaa mustat.
Ja ei, tota lamppua ei voi siirtää muualle, ja se on oikeasti tosi himmeä :(

Mulla on ollu sampan 65" kaareva, se ei ollut näin paha, mulla myös ollu 4 oled töllöä 65"- 77" sekä pari 27" näyttöä eikä mikää oo kyllä tällanen valomagneetti ollut... :(
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Vähän ärsyttää kun töissä suorat näytöt näyttää kuperalta tämän käytön jälkeen.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
971
Piti oikein testata laittaa tuohon vajaan kahden metrin päähän kattovalon osoittamaan näyttöön ja pöytään eri kulmista.
En huomaa mitään ongelmaa. Sammutin näytönkin ja puhelimen kameralla tiirailin niin näkyy siinä kyllä peilaus valoista, mutta ei tuota paljaalla silmällä näe.
Eikä varsinkaan, kun näytössä on kuva.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Piti oikein testata laittaa tuohon vajaan kahden metrin päähän kattovalon osoittamaan näyttöön ja pöytään eri kulmista.
En huomaa mitään ongelmaa. Sammutin näytönkin ja puhelimen kameralla tiirailin niin näkyy siinä kyllä peilaus valoista, mutta ei tuota paljaalla silmällä näe.
Eikä varsinkaan, kun näytössä on kuva.
Pistä mustaa näytölle, mä erotan siitä sen lampun, kaikki ylinpuolivälin korkeuden oleva musta heiastaa keltasena tosta valosta, niin mietin millanen helvetti toi kesällä on…
Toi on kuvullinen himmeä jalkalamppu, jossain 6m päästä näytöstä…
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Pistä mustaa näytölle, mä erotan siitä sen lampun, kaikki ylinpuolivälin korkeuden oleva musta heiastaa keltasena tosta valosta, niin mietin millanen helvetti toi kesällä on…
Toi on kuvullinen himmeä jalkalamppu, jossain 6m päästä näytöstä…
juu mulla kans näkyy oikeassa kulmassa jos katsoo niin toisen huoneen kattovalon polttimot täysin selkeästi. sekä tekee tosi ärsyttävän haalean pinnan. Mutta ei pidä vain pitää tuota näyttö väärässä asennossa näköjään tai sit pitäis muistaa aina sammuttaa se valo.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 198
Viestejä
4 194 504
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom