Toi on mun olohuoneen tv päädyssä ja toi on oikeesti ainoa fiksu paikka pitää valoa niin mä en voi sitä pitää poissa päältä.juu mulla kans näkyy oikeassa kulmassa jos katsoo niin toisen huoneen kattovalon polttimot täysin selkeästi. sekä tekee tosi ärsyttävän haalean pinnan. Mutta ei pidä vain pitää tuota näyttö väärässä asennossa näköjään tai sit pitäis muistaa aina sammuttaa se valo.
Mulla myös just noi oikea ja vasen ylälaita pahimmat, mä koitin pistää tilttiin alaspäin tätä mutta ei auta, jotta se häviää tosta niin pitäisi pistää ihan maksimi tiltti tohon ja sit se näyttää kamalalta
Onks tä nyt niinku kaikkien kaarevien mattapintaisten ongelma vaiko vain tämän näytön?
Mulla tosiaan glossyja ollut lähes kaikki ennen kun itse rakastan sitä kontrastiboostia mitä sillä saa, ja muutenkaan en perusta siitä että näytön pinta muistuttaa paperia eikä lasia
Edit: Mitäs asetusta windows 10:stä pitäis lähteä muokkaamaan että saisi yleisesti UI/tekstiä niin että olis saman kokoista ku tolla 27" fullhd:llä?
On meinaan turhan pientä teksti nyt mun silmille
Ja onko jotain niksejä (esim näppäinyhdistelmiä tms.) millä saisi jotenkin ikkunat automaattisesti puolikkaan näytön kokoiseksi yms?
Millä systeemillä porukat yleensä tätä ultrawidea käyttää netin selaamisessa? Kun jos koko näytölle pistää niin onhan toi ihan pirun oudon näköistä, itse oon pitänyt nyt ikkunassa keskellä ruutua niin et on suunnilleen "norminäytön" kokoisena...
Viimeksi muokattu: