Huawei Mate 20 lite / pro

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Keskustelua Huawein Mate 20 puhelimesta.

Oma Mate 20 pro saapui tänään Elisalta, tarkoitus korvata Mate 10 pro. Ulkoasu on tyylikäs, viimeistelty (hauska detalji punainen virtanäppäin mustassa puhelimessa) kaikkea mitä flagship puhelimelta voi odottaa. Sormenjälkitunnistin toimii hyvin näytössä (näyttöä koskettaessa näyttää kohdan jossa lukija on, ei vaadi painamista), fyysinen koko on aavistuksen kapeampi ja hiukan pidempi kuin 10 prossa. Mitään suojakuorta ei tullut mukana kuten 10 prossa tuli silikoni suojus. Kamera softassa jotain bugia, ilmeisesti avaa mikrofonin ja ja ääni kiertää (suhinaa) jotenkin kummallisesti vaikka on still kuvia ottamassa. 10:n verrattuna kuvat huomattavasti kirkkaanpia hämärässä.

IMG_20181024_193525.jpg
IMG_20181024_194005.jpg IMG_20181024_194136.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Päivän käyttökokemukset:
Laite on todella liukas, joku kotelo on pakko hankkia.
Huomattavasti sirompi kuin mate 10 pro, joka tuntuu koteloineen hyvinkin kömpelöltä. Näyttö mahtava, sormenjälkitunnistin toimii hyvin, kasvojentunnistus toimii nopeasti, luovuin kokonaan navigaatiopalkista ja otin käyttöön eleet, jotka tuntuu toimivan vähintäänkin hyvin. Edelleen tyytyväinen. Kameraa en ole vielä ehtinyt testailemaan sen tarkemmin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
192
Oma Mate 20 Pro saapui tiistaina. Pakkohan se oli heti ottaa käyttöön, vaikkei suojia mistään saanutkaan. Multitronicilta silikonisuojasta tilaus vetämässä tiistaista lähtien, ei ole vieläkään toimitettu vaikka pitäisi olla varastossa. Seuraavaksi Luurinetiltä arpa vetämään... Ymmärrän että luuria ei ole edes vielä julkaistu, mutta luulisi silti, että moni haluaisi ostaa suojakalvot, kotelot yms. etukäteen. Miksi niitä ei voi laittaa kunnolla myyntiin etukäteen?

Muutaman päivän käytöllä aivan mahtava vehje, mutta toki 999e hintaan pitää ollakin. Mutta ei siirtyminen Galaxy S8 Plussasta tähän täysin kivuton ole ollut, en ihmettele jos jotkut eivät EMUIsta tykkää. Osaa ominaisuuksista saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Mutta laitetaan sen piikkiin että ensimmäinen Huawei minulla.

Ainoa todellinen ongelma on ollut Huawei Watchin yhdistäminen tähän; Wear OS-appi kaatui saman tien kun yritti antaa kellolle oikeudet näyttää ilmoituksia. Korjaantui kun asensi Wear OSin pari kertaa uudelleen. Akkukesto on parempi kuin S8 Plussassa, mutta tarkemmin en vielä osaa sanoa. Kameraa tullut muutaman kuvan verran testattua, ja kuvat näyttää omaan silmään mahtavalta, ja hämärässä sai erinomaista jälkeä myös. Korostan kuitenkin, että omaan silmään, jätetään varsinainen kamerarevikka niille jotka osaa (= eli odotellaan io-techin testiä) :) Android Auto toimii täydellisesti muutaman tunnin testillä.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
45
Pakko kyllä hankkia tämä. Ilmeisesti osa jo saanut ennen julkaisua. Minun tuurilla jos tuon nyt tilaa niin saa julkaisun jälkeen reilusti :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Eilen saapui tänne luuri. Vaikuttaa kyllä näin nopealla testailulla hyvältä laitteelta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Pakko kyllä hankkia tämä. Ilmeisesti osa jo saanut ennen julkaisua. Minun tuurilla jos tuon nyt tilaa niin saa julkaisun jälkeen reilusti :D

Eilen tilasin Elisalta ja tuli pari tuntia sitten seurantakoodi. Vähän ihmettelin itsekkin, kun 5.11 päivämäärä sivuilla. Se kaupanpäällislaturi pitää tilata Huaweilta näköjään 4.11 mennessä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Eilen tilasin Elisalta ja tuli pari tuntia sitten seurantakoodi. Vähän ihmettelin itsekkin, kun 5.11 päivämäärä sivuilla. Se kaupanpäällislaturi pitää tilata Huaweilta näköjään 4.11 mennessä.
No ei tarvitse vissiin tänään hakea. Ei ole tapahtunut mitään eilisen aamun jälkeen. Lukee vain "30.10.2018, 09:51 Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu"

Yleensä hoituu päivässä, kun aamusta ilmestyy matkahuollon seurantaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Eikö Mate Proossa saa äänenvoimakkuus nappiin zoomia? 20 Proossa olen laittanut asetuksista päälle. Hemmetin hyvä vaakatasossa kuvata ja ei tarvitse irroittaa toista kättä zoomatakseen. Ei näy kameravalikoissa äänevoimakkuusnapista mitään. Todella typerää, jos tämä vaihtoehto on jätetty pois.
 

Parotech

Pytyt oo pystyssä ku vessassa
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
327
Eikö Mate Proossa saa äänenvoimakkuus nappiin zoomia? 20 Proossa olen laittanut asetuksista päälle. Hemmetin hyvä vaakatasossa kuvata ja ei tarvitse irroittaa toista kättä zoomatakseen. Ei näy kameravalikoissa äänevoimakkuusnapista mitään. Todella typerää, jos tämä vaihtoehto on jätetty pois.
Itse en ole moiseen myöskään törmännyt, toki en koe tarvitsevani.
Huawei sivuiltakaan ei löydy moisesta juttua;

Lähennä tai loitonna kameraa: Kosketa etsimen näyttöä kahdella sormella ja nipistä ne yhteen lähentääksesi tai siirrä niitä erilleen loitontaaksesi. Jos zoomaat kameran optisen zoomauskyvyn ulkopuolelle, kuvanlaatu heikkenee. Kun olet koskettanut näyttöä kahdella sormella ja lähentänyt tai loitontanut, näytön laitaan ilmestyy zoomauspalkki; voit lähentää ja loitontaa kameraa myös sillä.
Sain panssarilasin eilen näytön päälle, sormenjälkilukija jäi ikään kuin työttömäksi, ei pysty lukemaan kovinkaan selkeästi sormea enään. Uutta tunnistetta tehdessä saa ensimmäisen painaluksen mutta loput on "putsaa sormi&näyttö"
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
29
Puhelimen pitäisi saapua huomenna. Toivottavasti näyttö kunnossa :)
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
45
Huomenna piti mennä metsästämään tätä luuria, mutta viitsiiköhä tätä nyt vielä? Saakohan miten korjaukseen jos viallinen osuu kohdalle.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
29
Puhelimen pitäisi saapua huomenna. Toivottavasti näyttö kunnossa :)
Sain puhelimen 5.11 ja onhan näyttö viallinen. LGn paneeli ja vihertää kohtuu reilusti neljän päivän käytön jälkeen. Vein luurin takasin liikkeeseen. En saanu vielä uutta tilalle kun ei ole varastossa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Sain puhelimen 5.11 ja onhan näyttö viallinen. LGn paneeli ja vihertää kohtuu reilusti neljän päivän käytön jälkeen. Vein luurin takasin liikkeeseen. En saanu vielä uutta tilalle kun ei ole varastossa.
Miten näkee paneelin valmistajan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Latasin Google Play-kaupasta Device Info HW äpin, jolla näkee
Kiitos neuvosta. Itsellä LG paneli ja ei näy ylimääräistä vihreää. On kyllä paskaa mainosta Huaweille. No ei se LG myy yhtää enempää luurejaan, vaikka levänäyttöä näyttöä Huaweille myy. Ei tietenkään tarkoituksella myy epäkuranttia.
 
Liittynyt
21.10.2018
Viestejä
58
Onko kukaan löytänyt hyvää vertailua Mate 20 (ei pro) vs P20 Pro? Saksasta näyttäisi saavan Mate 20 about samaan hintaan kuin Suomesta P20 Pro.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
88
LG paneeli täälläkin eikä näy vihreää (ainakaan vielä). Onko kenelläkään suojalasista suosituksia pro malliin?.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 396
Onkos täällä kukaan vieläkään törmännyt vihertävään näyttöön? Itsellä testikappaleessa LG:n paneeli ja tuossa näyttäisi hyvin vähäisesti vihertävän, kun oikein tarkkaan harmaata taustaa vasten alhaisella taustavalaistuksella tutkii. Olen myös nähnyt livenä luurin, jossa tuo vihertäminen oli todella pahan näköistä.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
Kovin helposti noihin kauppojen demolaitteisiin näyttää palavan haamukuvia. Tuossa Mate20 pro. Ainakin kameran suljin on näyttöön palanut.
IMG_20181120_190427_368.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Onkos täällä kukaan vieläkään törmännyt vihertävään näyttöön? Itsellä testikappaleessa LG:n paneeli ja tuossa näyttäisi hyvin vähäisesti vihertävän, kun oikein tarkkaan harmaata taustaa vasten alhaisella taustavalaistuksella tutkii. Olen myös nähnyt livenä luurin, jossa tuo vihertäminen oli todella pahan näköistä.
Täällä oli vihertävä näyttö. Huollosta tuli uusi luuri mikä Boen paneelilla ja tässä ei ongelmia.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
382
Tuli pitkästä aikaa vaihdettua Androidiin työluuri ja nyt muutaman päivän Mate 20 Prota räplännyt. Ainut oikeastaan mikä ärsyttää on tuo neliö näppäimestä avautuva ”viimeisten appien lista”. Saako tuota silleen että keskittäisi nimenomaan siihen viimeisimpään sovellukseen kun itsellä keskittää aina siihen toiseksi viimeisimpään? Ilmeisesti joku pikatoimintohan tuo on appien välillä pomppimiseen mutta jeesus sentään että aivot sulaa tuon kanssa.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
20
Minkälaista arviota mate 20 pro omistajat antavat laitteesta n kk käytön jälkeen?

Erityinen kiinnostus esim iPhonesta mateen vaihtaneiden kokemuksista.

Onko näyttö silmin havaittavasti huonompi kuin esim s9?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Edelleen tyytyväinen laitteeseen, näyttöpaneeli lg:n muttei mitään vihreää havaittavissa näytössä.

Langaton latausasema saapui jokunen viikko sitten ennakkotilaajille, ja ihan kivahan tuo on, en aikaisemmin kys. ominaisuutta olekkaan hyödyntänyt ja mukavasti toimii ja sillä onkin tullut korvattua kokonaan kaapelin liittäminen laitteeseen.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
20
Tulisi nyt joku alennus tuosta. Itse olen niin onnettomuusherkkä, että tonnin puhelin aiheuttaa liika stressiä.

Onko tuo emui oikeasti niin huono juttu kun annetaan ymmärtää? Minulla on vielä toimiva Galaxy s6 ja käytän siinä Samsungin omia ohjelmia usein. Nyt siis iPhonesta vaihtamassa tähän.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tulisi nyt joku alennus tuosta. Itse olen niin onnettomuusherkkä, että tonnin puhelin aiheuttaa liika stressiä.

Onko tuo emui oikeasti niin huono juttu kun annetaan ymmärtää? Minulla on vielä toimiva Galaxy s6 ja käytän siinä Samsungin omia ohjelmia usein. Nyt siis iPhonesta vaihtamassa tähän.
Mulla työpuhelimessa EMUI ja kyllä siihen tottuu, alennuksia minäkin odotan ja kovasti polttelis ostaa...
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
Itse olen niin onnettomuusherkkä, että tonnin puhelin aiheuttaa liika stressiä.

Onko tuo emui oikeasti niin huono juttu kun annetaan ymmärtää?
Hommaa kunnon kotelo.

EMUI oli joskus hidas halvemman pään laitteilla, mutta nykyään jo heikoimmissakin piireissä riittää hyvin potkua pyörittämään valmistajien muokkaamia käyttöliittymiä. Näissä Mate 20:ssä ei varmasti ole tehojen puolesta ongelmia ja Samsungeja käyttäneellä tuskin on isoja ongelmia tottua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
On se. Älä hanki tätä jos et halua päänvaivaa itsellesi.
Oliko heittää kokemuksia emui 9 omasta takaa vai luitko netistä?

Emuissa on ongelmansa muttei mitään maailmaa kaatavaa. Itseä ehkä ärsyttää valikoiden lievä sekavuus eniten. Ongelmia sinällään ei ole kummemmin ollut. Ilmoitukset tulee ajallaan, akku kestää hyvin ja UI toimii muutenkin sulavasti ilman jumitteluja.

Mikäli pystyy käyttämään muiden valmistajien omia viritelmiä, tulee Emuinkin kanssa toimeen. Puhdas Android olisi toki paras mutta aina ei saa kaikkea.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 536
Oliko heittää kokemuksia emui 9 omasta takaa vai luitko netistä?

Emuissa on ongelmansa muttei mitään maailmaa kaatavaa. Itseä ehkä ärsyttää valikoiden lievä sekavuus eniten. Ongelmia sinällään ei ole kummemmin ollut. Ilmoitukset tulee ajallaan, akku kestää hyvin ja UI toimii muutenkin sulavasti ilman jumitteluja.

Mikäli pystyy käyttämään muiden valmistajien omia viritelmiä, tulee Emuinkin kanssa toimeen. Puhdas Android olisi toki paras mutta aina ei saa kaikkea.
Omasta takaa löytyy kokemusta sen verran mitä kaupassa päässyt näitä emui luureja räpeltämään. Sen pidemmälle kokemuksissa tuskin tulen pääsemään.

Varmaan ihan toimiva joillekin, mutta ei se kaikille ole toimiva vaikka olisi kuinka asetuksia räpelletty yms.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Omasta takaa löytyy kokemusta sen verran mitä kaupassa päässyt näitä emui luureja räpeltämään. Sen pidemmälle kokemuksissa tuskin tulen pääsemään.

Varmaan ihan toimiva joillekin, mutta ei se kaikille ole toimiva vaikka olisi kuinka asetuksia räpelletty yms.
Minulla on ollut jos jonkin merkkistä Androidkännykkää ja ole huomannut oikein mitään suurempaa ongelmaa. Ehkä usean eri valmistajan puhelmia käyttäneenä sopeutuu muutoksiin helposti. Itselle ei tuottanut mitää muuta mainittavaa "ongelmaa", kuin tumman teeman löytyminen. Ei tullut mieleen etsiä akun alta. No kun nyt ajatteleen, niin säästäähän tumma teema akkua.

Varmaa sama juttu, kun opiskeluaikoina oli ympäri suomea opiskelijoita. Parin viikon päästä ymmärsi kaikkia ja ei edes huomannut enää eri murteita.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 536
No kun nyt ajatteleen, niin säästäähän tumma teema akkua.
Jos tarkoitus on käyttää koko akku asetuksien katsomiseen niin kyllä kait se tumma teema sitten säästää akkua vähäsen ;)

Muutenhan tuo on enemmän mieltymyksestä kiinni mistä tykkää. Onneksi toki aika monista sovelluksista löytyy myös tumma teema nykyään. Kyllähän sitä aina mieluummin käyttää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Jos tarkoitus on käyttää koko akku asetuksien katsomiseen niin kyllä kait se tumma teema sitten säästää akkua vähäsen ;)

Muutenhan tuo on enemmän mieltymyksestä kiinni mistä tykkää. Onneksi toki aika monista sovelluksista löytyy myös tumma teema nykyään. Kyllähän sitä aina mieluummin käyttää.
Kyllä niissä asetusvalikoissa tulee vietettyä aika paljonkin aikaa, mutta juu tummalla teemalla ei paljon akku säästy. En tykkäisikään, että uusi kallis puhelin ei tarjoisi mitään uutta 3 minuutin räveltämisen jälkeen.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 396
Onko tuo emui oikeasti niin huono juttu kun annetaan ymmärtää? Minulla on vielä toimiva Galaxy s6 ja käytän siinä Samsungin omia ohjelmia usein. Nyt siis iPhonesta vaihtamassa tähän.
Ei se huono ole, mutta jakaa mielipiteitä. Jos tykkäät kustomoimattomasta Androidista, on hyvä mahdollisuus ettet pidä EMUI:sta. Toisaalta EMUI:ssa on joitain iOS:ia muistuttavia yksityiskohtia, joita vakio-Androidissa ei ole. Eipä tuota silti oikein voi kokeilematta tietää, kun jokaisella on niin omanlaisensa tottumukset ja vaatimukset.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Onko muilla Maten omistajilla ollut ongelmia sormenjälkilukijan kanssa? Saanut monta kertaa opettaa sille sormenjälkiä. Lärviavaus on kyllä todella hyvä, mutta ei sillä mobiilipankkiin pääse.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Onko muilla Maten omistajilla ollut ongelmia sormenjälkilukijan kanssa? Saanut monta kertaa opettaa sille sormenjälkiä. Lärviavaus on kyllä todella hyvä, mutta ei sillä mobiilipankkiin pääse.
Mulla oli ekalla luurilla missä oli LG:n viallinen paneeli vähän samaa ongelmaa. Varsinkin Nordean verkkopankki oli nirso sormenjäljen kanssa. Luuri kävi sitten huollossa ja sieltä tuli Boe:n paneelilla oleva tilalle ja tässä ei ole moista ongelmaa. Toimii huomattavasti paremmin kuin tuossa ekassa puhelimessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Mulla oli ekalla luurilla missä oli LG:n viallinen paneeli vähän samaa ongelmaa. Varsinkin Nordean verkkopankki oli nirso sormenjäljen kanssa. Luuri kävi sitten huollossa ja sieltä tuli Boe:n paneelilla oleva tilalle ja tässä ei ole moista ongelmaa. Toimii huomattavasti paremmin kuin tuossa ekassa puhelimessa.

Juuri Nordean verkkopankkiin on vaikeuksia päästä. Ääspankkiin en ole edes yrittänyt sormenjälkikirjautumista laittaa. Minulla on LGeen paneeli, jos nyt on edes sitä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Omasta takaa löytyy kokemusta sen verran mitä kaupassa päässyt näitä emui luureja räpeltämään. Sen pidemmälle kokemuksissa tuskin tulen pääsemään.

Varmaan ihan toimiva joillekin, mutta ei se kaikille ole toimiva vaikka olisi kuinka asetuksia räpelletty yms.
Sä olet kaupassa minuutin räplännyt ja siitä mielipide? :facepalm:

Se on vähän kuin uusi auto, ensin on napit hukassa, mutta parin viikon päästä osaa jo kaiken. Eli kaikki erilainen tarvitsee yleensä hetken opettelua.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 536
Sä olet kaupassa minuutin räplännyt ja siitä mielipide? :facepalm:

Se on vähän kuin uusi auto, ensin on napit hukassa, mutta parin viikon päästä osaa jo kaiken. Eli kaikki erilainen tarvitsee yleensä hetken opettelua.
On noita räplätty useimpia kertoja ja vähän kauemmin..
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
On noita räplätty useimpia kertoja ja vähän kauemmin..
Noh, ymmärrät varmaan että jollekin ongelman ratkonta ja uuden oppiminen on helpompaa kuin toisille ja itse en ole huomannut EMUI:ssa mitään maata kaatavaa, se on erilainen mutta olen tottunut käyttämään erilaisia versioita androidista päivittäin ja jos jotain käyttää päivittäin niin siihen tottuu yllättävän nopeasti.

Vanilla Androidissa on oikeastaan ainoa hyvä puoli se että päivitykset tulee nopeasti, muuten aika karsittu ja yksinkertainen, esimerkiksi näytön värilämpöä ei voi vaihtaa tai navigointinäppäimiä ei voi muokata.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 536
Vanilla Androidissa on oikeastaan ainoa hyvä puoli se että päivitykset tulee nopeasti, muuten aika karsittu ja yksinkertainen, esimerkiksi näytön värilämpöä ei voi vaihtaa tai navigointinäppäimiä ei voi muokata.
Toiset haluaa että on yksinkertainen ilman mitään turhempia lisäyksiä siellä täällä.

Kaikki android skinit nyt on mielipiteitä jakavia vs stock android, eihän sille minkään voi. Jotkut tykkää toisesta ja toiset toisesta.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
29
Itsellä toinen puhelin menossa ja tässäkin LG:n paneeli ja hiukan vihertävyyttä edelleen, mutta en taida jaksaa enää palauttaa. Tuosta EMUIsta, niin itse kyllä tykkään siitä, eikä ole niin paha kuin jostain lukenut.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Onko kukaan tästä mitään tarjouksia nähnyt? Huippu puhelin joten hinta kyllä linjassaan, mutta kaikki mitä ei tarvitse maksaa on pelkkää säästöä:cigar2:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Onko muilla vaikeuksia saada sormenjälkilukija toimimaan? Kuivilla sormilla ei ainakaan toimi. Pitää muutenkin lähes painaa lasi takaosaan kiinni. Aika kovaa siis pitää painaa ja silti 4 kertaa ei riitä. Pankkipalvelut sitä tarvitsee ja olisi käytännölinen, mutta ei toimi kunnolla. On laitettu sormenjälki uudelleen monta kertaa ja aina sama.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
382
Onko muilla vaikeuksia saada sormenjälkilukija toimimaan? Kuivilla sormilla ei ainakaan toimi. Pitää muutenkin lähes painaa lasi takaosaan kiinni. Aika kovaa siis pitää painaa ja silti 4 kertaa ei riitä. Pankkipalvelut sitä tarvitsee ja olisi käytännölinen, mutta ei toimi kunnolla. On laitettu sormenjälki uudelleen monta kertaa ja aina sama.
Ei mulla ainakaan ongelmaa. Pienen paineen vaatii muttei todellakaan mitään murjomista. Tunnistaa myös hyvin oli sitten kuivaa tai märkää sormea tarjolla.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
324
Onko muilla vaikeuksia saada sormenjälkilukija toimimaan? Kuivilla sormilla ei ainakaan toimi. Pitää muutenkin lähes painaa lasi takaosaan kiinni. Aika kovaa siis pitää painaa ja silti 4 kertaa ei riitä. Pankkipalvelut sitä tarvitsee ja olisi käytännölinen, mutta ei toimi kunnolla. On laitettu sormenjälki uudelleen monta kertaa ja aina sama.
Välillä ei kanssa ota millään. Yleensä kun hönkäisee sormeen niin auttaa. Kuivaa sormea ei tunnu osaavan lukea.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 109
Viestejä
4 191 729
Jäsenet
70 865
Uusin jäsen
Southsidespinner

Hinta.fi

Ylös Bottom