Huawei Mate 20 lite / pro

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet, tabletit, älykellot ja muu mobiili' , aloittaja code.666., 24.10.2018.

1. Luukkonen

Luukkonen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pistin puhelimen tilaukseen, ensimmäinen huihai omana puhelimena niin katsotaan millainen shokki tästä tulee.

Kamera oli tärkein, mutta sormenjälkilukija näytössä, langaton lataus ja vesitiiveys varmisti valinnan.

Hinta on kova , mutta on tuossa sitten kaikki mitä puhelimelta haluan.

2. Luukkonen

Luukkonen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Eilen sain puhelimen ja onhan tämä vain huippu laite. Nokia 8:sta en jää kaipaamaan mitään, edes emui ei aiheuta ongelmia.

3. Luukkonen

Luukkonen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Neljä päivää käytössä eikä mitään valittamista,
    kamera on huippu, jokainen kuva onnistuu!

Ilmoitusled, en edes muistanut kuinka tärkeä se on!

Näyttö on aivan täydellinen ja puhelin on fyysisesti todella siro.

Langatonlataus

Kasvojentunnistus ja sormenjälkilukija toimii kun unelma, ostin alkuperäisen läppäkotelon ja kun läpän avaa niin lukitus aukeaa välittömästi kasvojentunnistuksen takia!

Vedenkestävä

Kyllä mä nyt ymmärrän mistä hinta tulee.

The_Laama, eke007, Djeep8 ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  4. eke007

eke007

Rekisteröitynyt:
    01.12.2018
    Nyt on oma Mate 20 pro ollut viisi päivää käytössä ja ei voi kuin ihastella laitetta. Kaikki toimii ehdottoman sulavasti, näyttö on loistava ja kuvat on omaan makuun erinomaisia.

Oli iPhone käytössä 3 vuotta ennen tätä ja sitä ennen galaxy s6 ja en kyllä ole huomannut tuon paljon parjatun emuin huonoja puolia. Puhelin tuntuu suorastaan riisutulta verrattuna odotuksiin.

Eli kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen laitteeseen. Suorastaan tosiaan hämillään laitteen hyvyydestä. Kertooko tämä sitten ettei ios ollut minua varten vai mistä on kyse.

Ps nyt on kasvot kiinalaisten tietopankissa.

5. Luukkonen

Luukkonen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Täysin tämä, ei ole tullut mitään vastaan missä menisi hermot ja täytyy ihmetellä jos joku saa emui:sta hankalan käyttää :D

En aikasemmin edes ajatellut että akun koolla voisi olla näin suuri merkitys, mutta tässä kestää joka latauksen jälkeen akku 2pvä yrittämättä ja langaton lataus:love: vihdoin mä pääsen hyödyntämään sitä autossa.

6. cman

cman Make ATK Great Again

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Voisko joku laittaa Mate 20 Pro puhelimen pikalaturin mallinumeron? Ostin ko. puhelimen reissusta ja siinä tuli britti-pistokkeeseen sopiva laturi.

Laturihan on kaiketi max 40W
    5V=2A, 9V=2A, 10V=4A

EDIT: Ite oon käyttäny vahvasti stock-ish-androidia tähän asti (Sony ja Motorola) ja itse en löydä hirmusti moitittavaa emuista. Toki vakio applemainen lähestymistapa, eli appit suoraan home-screenillä sai ensimmäisenä lähteä.

Lähetetty minun LYA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Viimeksi muokattu: 11.02.2019
  7. Reiska-Setä

Reiska-Setä

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    IMG_20190211_191313.jpg

cman tykkää tästä.
  8. cman

cman Make ATK Great Again

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos @Reiska-Setä !
    Chekkasin puhelimen infot ja näytön valmistaja on näköjään BOE. Laite on tosin ostettu Singaporesta.

9. Mentos

Mentos

Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Onko kokemuksia panssarilaseista 20 proohon? Nyt käytössä älykuoret ja vähän pelottaa tuon näytön kohtalo. Mahtuuko kalvon kanssa enää orkkiskoteloon vai onko se joko tai

10. Spoonyli

Spoonyli

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Muutaman viikon käytin panssarilasia, joku vähän kalliimpi oli suoraan Huawein service centeristä heidän asentamana. Ei voi suositella. Näytön kaarevuudesta johtuen ei kestänyt kahta viikkoakaan kunnolla reunojen liimat ja sormenjäljen lukeminen kävi lähes mahdottomaksi.

11. Oksa

Oksa

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Eikö kukaan tosiaan ole löytänyt käyttökelpoista panssarilasia pro-malliin? Täällä myös jännittää, kun näytön vaihto maksaisi suunnilleen uuden luurin hinnan verran....

Kiva pudotus ollut hinnassa, lieneeköhän missään muussa mallissa näin vauhdikasta ollut :D Viime vuoden lopulla joka paikassa hinta oli tasan tonnin, nyt näkynyt tarjouksissa 550 eurolla.