HP Pavilion -pelitietokoneella pelaat suosikkipelejäsi sujuvasti. Laitteessa on suorituskykyinen NVIDIA-näytönohjain, 10. sukupolven Intel®-prosessori sekä nopea SSD-muisti.
www.gigantti.fi
999€ tarjous. Laitoin tilaukseen, koska 3060ti ja sitä pitäs tulla 12.4. varastoon ja toimitus huhtikuun puolella "varmasti" myyjän mukaan.
1. Myyjän mukaan siinä pitäs olla tuo nvidian refumalli, jonka ajattelin irroittaa ja laittaa omaan parempaan koneeseen kiini. - Vai onko tässäkin "riski" että tulee jokin hp ihme custom kortti joka on +- parempi huonompi kuin nvidian esittelemä julkkarimalli.
2. Takuuasia, puhelimessa juttelin ja viesteillä laittelin giganttii kyselyä. Mun pitäs selvittää hp:n asiakspalvelun kanssa tämmösestä.
Vaikuttaako 2v takuuseen, jos koneeseen iskee lisämuistia halutessaan, ja tai jos vaihdan siihen 1060 3gb näyttiksen, nii sen ei pitäs vaikuttaa muiden osien takuuseen koneessa, ellei kosahdus ole "vieraasta" näytönohjaimesta johtuva. - pitääkö tämä paikkaansa? Ja jos pitää ja tulee takuuasia, voiko koneen laittaa takuuseen ilman alkuperäistä tuota 3060ti näyttistä? Tai vastaavasti minun jos minulla käytössä oleva 3060ti näyttis kosahtaa, niin sen takuupalautus ilman konetta?
3. Ajattelin myydä tutulle tuon valmiskoneen 1060 3gb:n kanssa 560€ varmaan ihan hyvä win win molemmille? Jos tuo 3060ti on nyt pätevä minkä se pitääkään sisällään. Forniteä pitäs pyörittää toi 1060 ihan hyvin?
Jos joku osais vastailla näihi kyssäreihin, arvostaisin. Voitte vaikuttaa vielä mun kaupusteluun ja voihan sen vielä palauttaa takas 14 päivän aikana maksutta jos on ihan sekundaa tommone.