Hollow Knight: Silksong

Itse nautin hitaasta ja vaikeasta etenemisestä - iloa on pidemmäksi aikaa. Ei minkäänlaista kiirettä pelata peli nopeasti läpi vaan päinvastoin. Sinners roadin boss josta yllä puhetta ei ollut mielestäni kovin paha. Sen liikkeet oppii nopeasti ja paikkoja tuijauttaa neulalla on useita. Vihreitä pallojakaan ei nyt lentele liian vaikeasti. Dash kohti ja isku, repeat. Ei saa jäädä nurkkaan. Sen sivuttaislennot ei lennä pitkälle joten siinäkin voi odottaa ja lyödä. Jos tulee toinen perään niin hyppy ja alaspäin lyönti. Yleisesti alaspäin lyönti on molemmissa HK ja Silksong must have taito ja sen pitää olla hyvä. Itsellä reapers crest käytössä pitkälti tämän takia.

Ei hitaassa etenemisessä ole mitään vikaa, tympii vaan kun ei etene ollenkaan :) Tosin annoin eilen illalla vielä pelille mahdollisuuden, kun löysin pari hommaa, mitä pystyin tässä tekemään vaikka olen noissa pomoissa nyt jumissa: Löytyi uusi paikka Wisp Thickets ja sieltä uusi pomo Father of Flame. Tuo ei ollut onneksi paha ja meni alle 10 yrittämällä läpi. Ja sitten kävin suorittamassa Rite of Rebirth -tehtävän, josta sai uuden crestin (Witch crest). Tämän crestin kanssa Hornetin iskut näyttäisivät ylettävän pidemmälle joten ehkä tämän crestin kanssa käyn vielä koittamaan noita pomoja joiden kanssa olen jumissa.

Huh, itselle tuo father of flame näytti niin pahalta, että jätin toistaiseksi väliin. Tässä ehkä näkee hyvin erot taidoissa mitä pelaajilla on - toinen on vaikkapa tosi taitava pogoilemaan (kuten tässä father of flame) ja toinen parempi taistelemaan montaa yhtäaikaista vihua vastaan jne. Witch crestin erikoisuus taitaa olla binding vihun lähellä, joka imee siitä pois elämää.

Millähän tuon "Courier's rasher" tehtävän saa näkyviin? Mulla on ne molemmat tyypit (Tipp ja Pill) paikalla Bellhartissa, mutta niillä näkyy vaan kaksi muuta kuljetustehtävää?

No tämä selittääkin. Kun yritin bindata tällä crestillä, niin yhtään maskia ei tullut lisää. Eli tuolla voi siis bindata vain jos on vihu vieressä. Pitää tänään kokeilla.
Mulla on myös tämä vielä kokeilematta. Jos samaan aikaan on käytössä Trobiolta saatu peili, niin damagea taitaa tulla entistä enemmän + tuon peilin voi päivittää vissiin Act 3 vielä tehokkaammaksi,

Viimeksi muokattu:
No eipä ollut noista apua. Kymmenen kertaa kävin yrittämässä ja ei kaadu. Lähinnä ongelma on tuo kun kyseinen boss toimii täysin randomisti ja nakkelee niitä vihreitä palloja ilmaan, joita pitäisi myös ehtiä väistelemään.

Lisäksi tässä yritysten lomassa tuli taas mieleen yksi pelintekijöiden keskisormen näyttö maksaville asiakkaille. Kun yrität healata itseäsi, niin mikäli vastustaja osuu sinuun, niin healaus epäonnistuu ja samalla menetät myös kaiken siihen käyttämäsi silkin.

Jonkin verran täytyy Team Cherryn pojilla olla kusta päässä että tällaista paskaa tekevät.

EDIT: Nyt kun puhuit madoista, niin puhutaankohan me nyt ihan eri bossista :) Tämä on se pyöreä paska, joka roiskii niitä vihreitä palleroita.
1759344700240.jpeg

Minä tarkoitan tuota punaisen pallon kohdalla olevaa.

EDIT: tarkemmin ajateltuna, eihän tämä edes ole mikään boss, kun ei tule ruutuun mitään pomon nimeäkään. Joku helvetin vaikea silti, eikä tässä ole mitään järkeä. Itse laitan nyt pelin lopullisesti kiinni. Pelin olisi tarkoitus tuottaa pelaajalleen iloa ja sitä tämä tekele ei tosiaankaan tee.
Eli juuri tämä Disgraced Chef Lugoli?

Mä tein sen muuten harvinaisen aggressiivisesti, eli iskin niin paljon kuin pystyin kun moni teki vain yhden healin vaan damagea ja sitten sillä silkillä healasin itseni. Olen käyttänyt lähes pelkästään Reaperia crestinä, jossa saa extra silkkiä healauksen jälkeen, mutta tuskin on optimaalinen oikei mihinkään (steel soulilla voi olla passeli moneen kylläkin).

Kannattaa toki kerätä mahdollisimman monta mask shardia toki ja esim. tuplahyppy ja laskuvarjohame. Kai olet löytänyt jo kolmannen ase upgraden?

Itse juuri tahkosin act 3 flea jugglea ihan toista tuntia, eli ties kuinka monta yritystä. Hunter crest oli täydellinen siihen kun fleat lähtevät paremmin ylöspäin ja sillä meni heti toisella yrityksellä 45 kun 31 vaadittiin vaan. Pisteenä iin päälle 48 encorena. Tuokin vinkki varmasti joskus on meta netissä näin omien kokemusten perusteella, mutta enpä löytänyt itse kun epätoivoisena jo katsoin. Ensimmäisen kerran aidosti turhauduin peliin.

Mulla meni tänään Switchillä Act 3 läpi, completion 100% ja 67h. Ongelmia ei juurikaan ollut paitsi teh final bossissa meni tunteja useammalle päivälle jaettuna. Melkein rohkenen sanoa, että paras koskaan pelaamani peli.

Eli juuri tämä Disgraced Chef Lugoli?

Mä tein sen muuten harvinaisen aggressiivisesti, eli iskin niin paljon kuin pystyin kun moni teki vain yhden healin vaan damagea ja sitten sillä silkillä healasin itseni. Olen käyttänyt lähes pelkästään Reaperia crestinä, jossa saa extra silkkiä healauksen jälkeen, mutta tuskin on optimaalinen oikei mihinkään (steel soulilla voi olla passeli moneen kylläkin).

Kannattaa toki kerätä mahdollisimman monta mask shardia toki ja esim. tuplahyppy ja laskuvarjohame. Kai olet löytänyt jo kolmannen ase upgraden?

Itse juuri tahkosin act 3 flea jugglea ihan toista tuntia, eli ties kuinka monta yritystä. Hunter crest oli täydellinen siihen kun fleat lähtevät paremmin ylöspäin ja sillä meni heti toisella yrityksellä 45 kun 31 vaadittiin vaan. Pisteenä iin päälle 48 encorena. Tuokin vinkki varmasti joskus on meta netissä näin omien kokemusten perusteella, mutta enpä löytänyt itse kun epätoivoisena jo katsoin. Ensimmäisen kerran aidosti turhauduin peliin.
mä olin tätä pomoa joskus aiemmin testannut enkä jaksanut jäädä hinkkaamaan, nyt myöhemmin vähän vahvempana (ja ehkä vähän "Git Gud" lisääntynyt) niin menikin tokalla yrittämällä. Mullakaan ei ole kuin vasta kerran pale oililla parannettu neula kun käsitin että toi "Great Taste of Pharloom Wish" pitää suorittaa kokonaisuudessaan ennen kuin saa seuraavan parannuksen neulaan. Ja toi quest pitää sisällään just tän pomon.

advertisement

Statistiikka

Viestiketjuista
288 683
Jäsenet
79 516
Uusin jäsen
miliisicop

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom