- Liittynyt
- 14.07.2018
- Viestejä
- 1 693
Potilaana G502 X, joka kyllä toimii kaikin puolin, mutta jonka rullan kumi on venähtänyt. Sitä myötä rullan käyttökin on epämääräistä ja takeltelevaa. Hiiri on ostettu Prismasta vuoden alussa ja sillä on kahden vuoden takuu, paperikuittia en löytänyt, mutta sähköinen takuukuitti löytyi S-ryhmän verkkopalvelusta, tosin hyvin typistettynä sellaisena, eli en usko valmistajan sitä ainakaan kelpuuttavan. Nopeasti en myöskään löytänyt Logitechin sivuilta mitään tarkistusmahdollisuutta sarjanumeron perusteella, onko takuu voimassa vai ei.
Minulla ei ole varahiirtä, eli jos tuon johonkin vien/lähetän, niin joudun ostamaan uuden hiiren odottaessani tapauksen ratkaisua. Ja sitten ehkä saan joskus uuden/korjatun tilalle. Tosin joskus on laskukin tullut "takuuhuollosta", mikä ei varsinaisesti mairittele tämänhintaisessa tuotteessa, jos tuo mielletään normaaliksi kulumaksi. Kaikkein paras diili olisi, jos myyjä ottaisi hiiren vastaan ja antaisi rahat takaisin, mutta liekö Prisma tekee sellaista?
Hiiressä ei myöskään ole mitään ruuveja. Eli ei liene suunniteltu käyttäjän avattavaksi ja huollettavaksi.
Mikä nyt eteen?
Minulla ei ole varahiirtä, eli jos tuon johonkin vien/lähetän, niin joudun ostamaan uuden hiiren odottaessani tapauksen ratkaisua. Ja sitten ehkä saan joskus uuden/korjatun tilalle. Tosin joskus on laskukin tullut "takuuhuollosta", mikä ei varsinaisesti mairittele tämänhintaisessa tuotteessa, jos tuo mielletään normaaliksi kulumaksi. Kaikkein paras diili olisi, jos myyjä ottaisi hiiren vastaan ja antaisi rahat takaisin, mutta liekö Prisma tekee sellaista?
Hiiressä ei myöskään ole mitään ruuveja. Eli ei liene suunniteltu käyttäjän avattavaksi ja huollettavaksi.
Mikä nyt eteen?