Hiiren rullakumi irtoaa

Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
1 693
Potilaana G502 X, joka kyllä toimii kaikin puolin, mutta jonka rullan kumi on venähtänyt. Sitä myötä rullan käyttökin on epämääräistä ja takeltelevaa. Hiiri on ostettu Prismasta vuoden alussa ja sillä on kahden vuoden takuu, paperikuittia en löytänyt, mutta sähköinen takuukuitti löytyi S-ryhmän verkkopalvelusta, tosin hyvin typistettynä sellaisena, eli en usko valmistajan sitä ainakaan kelpuuttavan. Nopeasti en myöskään löytänyt Logitechin sivuilta mitään tarkistusmahdollisuutta sarjanumeron perusteella, onko takuu voimassa vai ei.

Minulla ei ole varahiirtä, eli jos tuon johonkin vien/lähetän, niin joudun ostamaan uuden hiiren odottaessani tapauksen ratkaisua. Ja sitten ehkä saan joskus uuden/korjatun tilalle. Tosin joskus on laskukin tullut "takuuhuollosta", mikä ei varsinaisesti mairittele tämänhintaisessa tuotteessa, jos tuo mielletään normaaliksi kulumaksi. Kaikkein paras diili olisi, jos myyjä ottaisi hiiren vastaan ja antaisi rahat takaisin, mutta liekö Prisma tekee sellaista?

Hiiressä ei myöskään ole mitään ruuveja. Eli ei liene suunniteltu käyttäjän avattavaksi ja huollettavaksi.

Mikä nyt eteen?

1764014726606.png
 
Kaikkein paras diili olisi, jos myyjä ottaisi hiiren vastaan ja antaisi rahat takaisin, mutta liekö Prisma tekee sellaista?
Eläpä sano, ainakaan jos hiiri on ostettu suoraan hyllystä. Siinä tapauksessa kiikutat saman Prisman asiakaspalvelutiskille mistä ostitkin. Voi olla, etteivät edes asiaa sen tarkemmin tutki, vaan kysyvät, että haluatko rahat takaisin vai uuden/vastaavan hyllystä tilalle. Voin todeta tämän ihan omakohtaisen kokemuksen pohjalta. Sitä en tiedä, onko tämä ohjeistettu käytäntö, vai jotain missä henkilökunta soveltaa hieman omaa leipiintymistään estääkseen. Mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla.
 
Eläpä sano, ainakaan jos hiiri on ostettu suoraan hyllystä. Siinä tapauksessa kiikutat saman Prisman asiakaspalvelutiskille mistä ostitkin. Voi olla, etteivät edes asiaa sen tarkemmin tutki, vaan kysyvät, että haluatko rahat takaisin vai uuden/vastaavan hyllystä tilalle. Voin todeta tämän ihan omakohtaisen kokemuksen pohjalta. Sitä en tiedä, onko tämä ohjeistettu käytäntö, vai jotain missä henkilökunta soveltaa hieman omaa leipiintymistään estääkseen. Mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla.

Antaisikohan ne vielä pitää paketissa mukana tulleen hiirimaton? Se on toiminut moitteetta enkä suotta haluaisi ostaa uutta. :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
292 920
Viestejä
5 008 006
Jäsenet
80 382
Uusin jäsen
hommajuttu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom