Ainoa syy, miksi laitteen tilasin on siksi, että tähän saakka olen raahannut Prismasta niitä hiilihapotetun lähdeveden 1,5 litran sixpackejä, koska olevinaan hanavesi ei maistu niin hyvälle eikä se itse vesi panttien jälkeen niin kallista omasta mielestä ollut.
Nyt, kun limppareiden veronkiristys osuu myös hiilihapotettuun veteen, ajattelin etten enää halua maksaa ylimääräistä veroa vedestä ja hankkisin "halvimman hyvän laitteen", jolla saisi siitä hanavedestä kuplavettä mahdollisimman halvalla ja siksi Kuluttaja-lehden testin perusteella pääduyin Terraan. Mietin nyt vaan tässä, että kun sen tilauksen saa kuitenkin palauttaa tai jättää noutamatta, että olisiko joku muu laite, mitä te täällä suosittelisitte, mihin saisi niitä halvempia kaasupulloja tähän perustarkoitukseen. Ymmärrän, että Tokmanneilla sunmuilla on laitteita pilvin pimein, mutta onko teillä täällä joku sellainen lähellä sydäntä oleva vehje, mikä voi olla vaikka jo poistuva tuote tai muu vastaava, mikä on koettu vuosien varrella erinomaiseksi ja mihin saa niitä halvempia kaasupulloja kiinni.
Olisi tietenkin pitänyt arvata ja hoksata jo ennen tilausta, että tähänkin asiaan täältä löytyy jo valmis keskusteluryhmä.
Toki mielelläni kuulen vielä perusteluja siihen, miksi minun kannattaisi pitää se Terra, mutta laitteista sen enempää ymmärtämättä tuijotan sitä kaasupullon uusintahintaa ja jos toiseen laitteeseen niitä saa Byggmaxista 2,99e/60 litraa ja tuohon Terraan 5,99e(6,99e)/60 litraa, niin en oikein näin hiilihappoveden suurkuluttajana näe järkeä pitää sitä Terraa, jos pitkässä juoksussa on halvempikin vaihtoehto.