Helldivers 2.

Itellä PS5:lla toiminut hyvin kikka, että käynnistää pelin "Quick Play" activity cardin kautta, suurimman osan ajasta menee jonoistakin suoraan ohi omalle alukselle. Tuun tätä jatkossakin käyttämään kun skippaa turhan intro videon ym tällä tavalla.
 
Hoksannut että kun aloittaa missionin ja palaa heti samantien alukselle niin sen jälkeen näkee hetkellisesti muidenkin pelaajien pelejä ja muutkin tuntuvat löytävän minun pelini. Jos tuota en tee niin koskaan ei kukaan joini partyyn.
 
Tänään ei omalla pc:llä toimi lainkaan, hellpodin laukaisee muttei laskeudu planeetalle koskaan...
 
Tänään ei omalla pc:llä toimi lainkaan, hellpodin laukaisee muttei laskeudu planeetalle koskaan...
Jotkut puhuivat, että jos käynnisti pelin ennen päivitystä tai ei muuten ladannut päivitystä silloin kun se tuli, niin käy juuri kuvailemallasi tavalla, kun yrittää pelata. Päivitys taisi tulla joskus 20-21 välillä.

Mulla toimi tänään pc:llä moitteettomasti, kun tuossa suunnilleen neljä tuntia pelasin ja lopetin juuri.
 
Ei ole ollut mitään ongelmia pelien suhteen. Pelasin viikonlopun ja nyt tämän illan. Lopetan ennen klo 22 jolloin tuntuu Amerikan Yhdysvallat tulevan peliin. Sitten saattaa kestää sisäänpääsyn kanssa, mene ja tiedä. Alustana on PS5.
 
Tämän uuden 10 pätsin jälkeen alkoi myös MP toimia, näkyi muut pelaajat kartalla ja pääsi coop peleille. Jonoa oli reilusti, mutta muuten pelasi nyt ok PC:llä.
 
Tulipa tuossa aamulla testattua pari rundia ja hyvin maistui. Eipä tuossa kyllä kauhean pitkään sooloilemalla selviä hengissä, ainakaan terminaattoreita vastaan.
 
Ei ole ollut mitään ongelmia pelien suhteen. Pelasin viikonlopun ja nyt tämän illan. Lopetan ennen klo 22 jolloin tuntuu Amerikan Yhdysvallat tulevan peliin. Sitten saattaa kestää sisäänpääsyn kanssa, mene ja tiedä. Alustana on PS5.
Ihan ymmärrettävää kun todelliset democracyn ja freedomin levittäjät tulevat tekemään oman osansa massana :)
 
Tulipa tuossa aamulla testattua pari rundia ja hyvin maistui. Eipä tuossa kyllä kauhean pitkään sooloilemalla selviä hengissä, ainakaan terminaattoreita vastaan.

Hiippailemalla puskissa / aitojen takana ja sieltä luikkii tuhoomaan infran tms... Ja valoraketin ampuva ts. dropshipin kutsuva termineittöri eka vainaaksi. Ryömiä voi vaikka melkein vieressä niin eivät huomaa. Tässähän on muitakin lähestymistapoja kuin hakkaa päälle. Vielä kun kanssapelaajat hiffais tän...

Ei toki toimi puolustustehtävissä.
 
Osuipa mielenkiintoinen bugi kohdalle, hahmo jotenkin kadotti aseita eikä niitä saanut takaisin, yhdessä matsissa katosi pistooli ja seuraavassa hukkasi haulikon, mitään ei tapahtunut vaikka miten rämppäsi nappeja.
Ajattelin että jos pudotan jäljellä olevat aseetkin pois niin ehkä vika korjautuu ja juuri CS2 pelanneena napautin G näppäintä viskoen Impact kranaatin kaverien naamaan.
 
Jaha, jättää tää tähän että saavat AMD ajurinsa ja yhtiö pelinsä päivitettyä .. alkaa vituttaa kaatuilu kun on kovatki mähinät käynnissä
 
Osuipa mielenkiintoinen bugi kohdalle, hahmo jotenkin kadotti aseita eikä niitä saanut takaisin, yhdessä matsissa katosi pistooli ja seuraavassa hukkasi haulikon, mitään ei tapahtunut vaikka miten rämppäsi nappeja.
Ajattelin että jos pudotan jäljellä olevat aseetkin pois niin ehkä vika korjautuu ja juuri CS2 pelanneena napautin G näppäintä viskoen Impact kranaatin kaverien naamaan.
Eilen oli vähän samanlainen tilanne. Horden jaloissa ja joku räjähdys heitti ukon metrien päähän. Käsi ei mennyt rikki, mutten silti saanut primary pyssyä käteen ja mietin että onko tässä joku "stunnauksen vaikutuksesta aseet tippuu käsistä" mekaniikkain. Hetken ihmettelyn jälkeen primary tuli käpälään ok, tiedä sitten mistä johtui.
 
Kaadettiin eilen majesteettisen kokoinen Bile Titan. Upea näky kun kohdalle sattuu.


Kävin pyörimässä kyseisessä tehtävässä liian alhaisilla taidoilla. Ei saanut kaadettua, meni juoksuksi kun yritti päästä karkuun vaan :D
Bile Titan ja Charger ötököitä 4 kpl pyörimässä niin tuli hyppiminen tutuksi :D
 
Kävin pyörimässä kyseisessä tehtävässä liian alhaisilla taidoilla. Ei saanut kaadettua, meni juoksuksi kun yritti päästä karkuun vaan :D
Bile Titan ja Charger ötököitä 4 kpl pyörimässä niin tuli hyppiminen tutuksi :D
Oon tappanut tuon kahdesti porukalla enkä saanut Steam Achievementia. Pitääköhän siihen itse ampua se viimeinen laukaus tms.?
Toisella kertaa kaveri tippui hellpodilla suoraan tuon päälle ja tappoi sen. :rofl:
 
Kiva ilmiö, tilaat support weaponin -> kun oot saanut sen niin toinen paljon isomman levelin pelaaja ampuu sut siihen paikkaan ja ottaa supportin itelleen (kun ei ole tehtävään varustautuessa ottanut mitään supportia)... Ihmeen mulkkuja kyllä liikenteessä. No kas kummaa, kaikki häippäs moisen runkkarin laivueesta.
 
Joo, sama kävi itselläkin eilen. Tilasin autocannonin niin kaveri vei, ensin tosiaan ampui mut :) no laitoin vähän ilmatukea takaisin niin ei toista kertaa ottanut. Yks sitten harjoitti sellasta että odottelimme extractionii niin ampui meidät kaikki juuri ennen aluksen laskeutumista ja meni alukseen yksin, ei vaan ymmärrä tuollasta.
 
Joo, sama kävi itselläkin eilen. Tilasin autocannonin niin kaveri vei, ensin tosiaan ampui mut :) no laitoin vähän ilmatukea takaisin niin ei toista kertaa ottanut. Yks sitten harjoitti sellasta että odottelimme extractionii niin ampui meidät kaikki juuri ennen aluksen laskeutumista ja meni alukseen yksin, ei vaan ymmärrä tuollasta.

Joo noita extractionin räjäyttäjiä (ilmatukea siihen extraction-kentälle tiluuseen omien tappamiseksi) osui eilen ittellekin. Saas nähdä mihin suuntaan tämä menee suosion kasvaessa, että tuleeko noi spedejen määrät vaan kasvamaan. Aika vaikee on löytää sellanen hyvä porukka, missä on 3 järkevää kaveria mut sit kun osuu kohdille niin ihan eri kiva pelailla tiiminä siten, että homma ja työnjako toimii.
 
Joo noita extractionin räjäyttäjiä (ilmatukea siihen extraction-kentälle tiluuseen omien tappamiseksi) osui eilen ittellekin. Saas nähdä mihin suuntaan tämä menee suosion kasvaessa, että tuleeko noi spedejen määrät vaan kasvamaan. Aika vaikee on löytää sellanen hyvä porukka, missä on 3 järkevää kaveria mut sit kun osuu kohdille niin ihan eri kiva pelailla tiiminä siten, että homma ja työnjako toimii.

Joo, yleensä noiden hyvien pelaajien kanssa ollaan laiteltu kaveripyyntöi suuntaan ja toiseen että voidaan samoissa pelailla. En vaan ymmärrä miksi noita spedejä on, mahtaa kovasti kiristää nupissa heillä eikä saa tarvitsemaansa apua :D
 
Joo, yleensä noiden hyvien pelaajien kanssa ollaan laiteltu kaveripyyntöi suuntaan ja toiseen että voidaan samoissa pelailla. En vaan ymmärrä miksi noita spedejä on, mahtaa kovasti kiristää nupissa heillä eikä saa tarvitsemaansa apua :D
Jotkut saa jotain tyydytystä tosta omien tappamisesta, kun miettii miten kaverit repii verkkarinsa siellä toisaalla.

Ton takia en randomien kanssa ikinä pelaa mitään. Vaikka tulis 9/10 hyvää janaria vastaan niin se yks pilaa pitkäks aikaa fiiliksen.

Tulee kavereidenkin kesken noita kostoiskuja välillä mutta ne vaan enemmän naurattaa, eikä tietty koko tehtävää keltään pilata (tarkoituksella).
 
Jotkut saa jotain tyydytystä tosta omien tappamisesta, kun miettii miten kaverit repii verkkarinsa siellä toisaalla.

Ton takia en randomien kanssa ikinä pelaa mitään. Vaikka tulis 9/10 hyvää janaria vastaan niin se yks pilaa pitkäks aikaa fiiliksen.

Tulee kavereidenkin kesken noita kostoiskuja välillä mutta ne vaan enemmän naurattaa, eikä tietty koko tehtävää keltään pilata (tarkoituksella).

Itsellä taas pakko pelailla randomien kanssa jos kavereita ei oo , ei uskalla hostata tehtävää itse kun AMD kokoonpanoilla tää peli on nyt vaan sellasta kaatuilua että pilaa vaan toisten kokemusta. Random peliin kun joinaa niin ei itseä pahemmin haittaa kaatuminen, pääsee yleensä takas kun pelin käynnistää mutta ku houstaat ja kaatuu niin sit kaikkien peli on viturallaan :D
 
Vinkkinä joistain kentistä löytyy syviä reikiä mistä tulee savua, kranaatilla saa reiän räjähtämään jolloin se ampuu ylöspäin sirpaleita kuin haulikko. Tuon päälle kun saisi Bile Titanin houkuteltua...
 
Itsellä taas pakko pelailla randomien kanssa jos kavereita ei oo , ei uskalla hostata tehtävää itse kun AMD kokoonpanoilla tää peli on nyt vaan sellasta kaatuilua että pilaa vaan toisten kokemusta. Random peliin kun joinaa niin ei itseä pahemmin haittaa kaatuminen, pääsee yleensä takas kun pelin käynnistää mutta ku houstaat ja kaatuu niin sit kaikkien peli on viturallaan :D

Itselkä ei ole ollut yhtäkään kaatumista n. 30h aikana, rautana 5800x3d ja 6800xt.
 
Kohta 20h pelikellossa ja maistuu aivan helvetin hyvältä! :p Ihmettelen vaan, että melkein kaikki noi tunnit tullut pelattua noita ötököitä vastaan enkä ole yhtään Bile Titania nähnyt...
 
Bile Titanit alkanee ilmestyä vasta Challenging (4) vaikeustasolla. Tai jos tehtävä on erityisesti "tapa Bile Titan". Välillä tuntuu että olisi jees tapella noita yksittäisiä pahempia vihuja vastaan ilman, että pitää nostaa vaikeutta ja samalla vihujen määrää.

Alla listattuna vihuja heikkouksineen, sekä koska niitä ilmaantuu. Lista ei ole varmaankaan täydellinen tai ihan oikein. Heikot kohdat ei taida olla ainakaan ötököiden kohdilta ihan oikein ja tiedot mm. bug breachien kohdalta vajaa. Useat muutkin ötökät alkaa "savuttaa" ja kutsua apuja kuin vain tuo Commander.
Enemy NameLocationWeaknesses
ScavengerTerminid planets at all difficultiesEverywhere is weak to bullets and melee
WarriorTerminid planets at all difficultiesHeadshots
HunterTerminid planets at all difficultiesEverywhere is weak to bullets
StalkerTerminid planets at all difficultiesEverywhere is weak to bullets, but mark the enemy first
Bile SpewerTerminid planets at medium or higher difficultyGiant green glowing abdomen
Bile TitanTerminid planets at challenging or higher difficultyGreen abdomen and mouth
ChargerTerminid planets at medium or higher difficultyUnarmored section on its back
Brood CommanderTerminid planets and hard or higher difficultyNo weaknesses but can trigger Bug Breaches
Trooper, Raider, MarauderAutomaton planets at all difficultiesEverywhere is weak to bullets
CommissarAutomaton planets at easy or higher difficultyEverywhere is weak to bullets but can call in more enemies
Scout StriderAutomaton planets at medium or higher difficultyThe Robot on its back
BerserkerAutomaton planets at easy or higher difficultyHead and red chest
DevastatorAutomaton planets at medium or higher difficultyNo weaknesses, but remove arms first
HulkAutomaton planets at challenging or higher difficultyArms and back
TankAutomaton planets at hard or higher difficultyWeak to explosives and Stratagems
DropshipAutomaton planets at all difficultiesWeak to explosives

EDIT:
Tiistaisen 10 pätsin jälkeen avoimet pelit ilmestyivät kartalle ja quick playkin tuntuu pelaavan. Torstain 11 pätsi toi 15 minuutin AFK kick timerin, eikä näytä hajottaneen sen enempää. Itse peli tuntuu toimivan ongelmitta eikä bugeja ole tullut vastaan. Ongelmat suurilta osin tuolla muiden peleihin liittymisessä. Pelaajamäärät tai muiden statsit näyttää edelleenkin 0 siinä planeetan vieressä. Ja jostain syytä Steam friendin peliin liittyminenkin oli yskivää. Peli ei näytä kaveria kaverilistalla, en tiedä onko tuo täysin erillinen Steamin listasta, ja peli piti pitää publicina ja liittymisen jälkeen takaisin friends only. Kunhan kaverit saa tiimiinsä, niin sitten ei ongelmia. Pientä QL hionnan tarvetta on siellä täällä, mutta useisiin muihin julkaisuihin nähden melko valmis paketti jo launchissa.

Peli paranee huomattavsti fiksusti pelaavan täyden tiimin kanssa ja siinä vaiheessa kun kentältä alkaa löytyy niitä pahempia vihuja. Pari järeää vihua on kyllä itselle helpompi kuin tusina kusiaisia nilkassa kiinni. Vasta hard (5) läpäisty ja melkoinen rähinä välillä kun useampi heavy kentällä. Tuo panssarointi on kyllä hienosti toteutettu, voi ampua levyjen välistä ja iskemän kulmalla on merkitystä COH2 tyylisesti. Ammuin Chargerin jalkaan suoraa edestä cannonilla, mistä V-muotoinen panssari kimmotti kudit suotaa tiimiläisten feissiin :) On kyllä niin pelikerrasta kiinni onko vaikeaa vai ei, joskus tuntuu että alemmat levelitkin anta tauluun.
 
Viimeksi muokattu:
Sen vähä mitä pystynyt pelaamaan niin vaikuttaa hyvältä peliltä. Päivystä vaan odotellessa näyttikseen kun kaatuilee oli kellotukset päällä tai ei :rolleyes:
 
Sen vähä mitä pystynyt pelaamaan niin vaikuttaa hyvältä peliltä. Päivystä vaan odotellessa näyttikseen kun kaatuilee oli kellotukset päällä tai ei :rolleyes:
Kokeile laittaa screen space global illumination—off. Mulla loppui kaatuilut siihen. Kortti RX 7800XT
 
Joo taidanpa alkaa ite hostaamaan missionit jos solona tulee välillä pelattua. Tuli aamusta joinattua random-pelaajien 3/4 squadiin mukaan. Extremellä pitkä tehtävä alusta loppuun ja juuri kun sain tilattua meille extractionin niin potkivat mut ulos tiimistä...tosi kiva kun ei saanut mitään tehtävän exp pojoja tai mitään mukaan...mulkut. Hostina tuota ei sentään pääsis tapahtuun.
 
Joo taidanpa alkaa ite hostaamaan missionit jos solona tulee välillä pelattua. Tuli aamusta joinattua random-pelaajien 3/4 squadiin mukaan. Extremellä pitkä tehtävä alusta loppuun ja juuri kun sain tilattua meille extractionin niin potkivat mut ulos tiimistä...tosi kiva kun ei saanut mitään tehtävän exp pojoja tai mitään mukaan...mulkut. Hostina tuota ei sentään pääsis tapahtuun.
Aivan sama juttu kävi itelle eilen, meni kyllä peli samantien kiinni tuon jälkeen….
 
Ehdottomasti hostina vain itse tai joku tuttu, tuntuu tapahtuvan aika monelle tuota grieffaamista.
Toinen mitä olen lukenut että trollit harrastaa on extraction pointilla teurastaa kaikki kaverit, jättää samplet maahan ja nousee itse koneeseen niin kukaan ei saa sampleja joita kerätty. Jotkut vaan tuntuu rakastavan ajan tuhlaamista, luulisi että heiltäkin puuttuu laivan päivityksiä niin tulisi nuo samplet tarpeen.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
@|le ja @JoroZzZ täytyypä pitää tuokin mahdollisuus mielessä... Mutta tosiaan tuollahan tuntuu olevan jotain jengiä, ketä extractionin tilaaminen tai heidän mielestä "väärä liike" sieppaa hirveesti, jos kentässä on joku yksikin punainen vihutäplä tai paikka tai jotain ja pitäisi tuhlata extra puol tuntia nysväämällä koko kenttä joka nurkan osalta ylihuolella. Itte oon nyt enemmän nopean grindaamisen kannalla Automatonin Eradicate Automaton Forces -kentissä. Lyhkäsiä kivoja tehtäviä, ja laittaa mortaria ja muuta sentryä jne. niin hoituu suuremmatkin vaikeustasot. Just eilen kun noiden päälle vikassa laajassa kentässä/tehtävässä piti ottaa salkku kainaloon ja loogista olis ollut raahata se toiseen päähän kenttää tehtävän etenemiseksi (sitä ennen oli tuhottu valtaosa outposteista), niin se olikin väärä liike siihen hetkeen ja 2/4 dudea häippäs -> mahotonta sen jälkeen hostin kanssa ku turpiin tuli. Jäi sitten tuo kokonaisuuden tuoma poonus saamatta ja toikin kenttä kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Itte oon nyt enemmän nopean grindaamisen kannalla Automatonin Eradicate Automaton Forces -kentissä.

Tekeekö näitä 3 tehtävän settejä joku muu? 2 tehtävää kukkulan kuningasta ja 1 jonnejen 50 kpl turvaan saattamista. Kuvittelenko, et Suicide mission--> -vaikeustasolla vaikee löytää peliseuraa vai bugasko toi vaan eilen pe-iltana? Toi on loistava kombo eka 2 kukkulaa ja siihen päälle pienen alueen tehtävä missä dropshippiä solkenaan ja tankkeja tippuu taivaalta :D

Oppii olemaan olematta kusessa niiden kaa ja keskittymään enempi tehtävään ku kaikkien tuhoamiseen. Ja vaikka olis liikaa vihuja niin aina kannattaa kävellä/juosta vaikka pientä ympyrää niin hittiä tulee paljo vähemmän. Siperia opettaa, viikko sit pelin ostettua itkin vielä et Easylla hirvee ryysis dropshippejä ja mahoton :D

Kuhan nyt pääsis level 20 pian niin sais orbital laserin ja ems mortarin... taitaa olla 18 ny...Ja savu pitäs opetella hyödyntään.

Ootteko muuten funtsinu, että syvimpiin vihulinjoihin ei vielä ole päästy - siellähän vois odottaa pelin suosion ja myynnin mukaan ties mitä uusia pahiksia?
 
Kymmenkunta tuntia takana, alkuun ekat pari tuntia meni soolona pelaillessa hahmotellen miten homma toimii ja bindit haltuun. Nyt sen jo koossa sellainen kaveriporukka jossa (englanniksi) pelataan täydella squadilla. Se on hienoa miten peli soljuu kun porukka puhaltaa yhteen hiileen, eilen illalla taputeltiin 5h pelisessio Hard vaikeustason tehtävällä jossa saatiin lähes kaikki mahdollinen kentällä tehtyä ja extraction aivan viimeisellä sekunnilla kaikki kentältä elossa poistuen, viimeinen ötökkälauman läpi alukseen tuurilla syöksyen. Lisäksi koko porukka muutenkin samanlaisia noviiseja, aloitettu pelaamaan samaan aikaan.

Jokaisella myös omat vahvuutensa pelityylissä, yksi on hyvä pärjäämään vihollislauman seassa syöksyen ja väistellen sekä hyvä osumatarkkuus lähitaistelussa, mulla taasen vahvuutena osua kaukaa tarkasti, yksi hallitsee ilmatuen käytön tilanteisiin nähden hyvin ja yksi taasen hyvä huomaamaan tarpeet supply dropeille sekä reinforcement kutsuille. Pirun hauskaa kun kukaan ei sooloile vaan voice-chatin kautta edetään ryhmänä, voice chattiin käytetään Discordia - ei olla sitä pelin sisäistä kokeiltu ollenkaan.

Bugiton (heh) pelikokemus ei ole ollut, nyt tuntuu ettei serverille pääsy enää ole ongelma mutta kaikkea pientä muuta kiusaa tuntuu olevan. Muiden näkyminen sen socials valikon kautta, välillä estäen kokonaan peliin mukaan pääsyn. Joskus joku pelaajista hukkuu sukelluksen aikana alukselta pinnalle - toisaalta näihin yleensä pystyy liittyä mukaan jäljestäpäin. Reinforcement kutsu on välillä mennyt rikki niin että 2 pelaajalla se toimii ja kahdella ei. Joskus katoaa jonkun pelaajan hahmon grafiikat ruudulta, pelkkä leijuva ase mikä liikkuu - tosin tämä tapahtuu vain yhden pelaajan näkövinkkelistä. Nämä nyt aika harmittomia juttuja kun pääasiassa pelaaminen onnistuu mutkitta.
 
Harmillisen paljon tässä on edelleen bugeja. Tehtävän suorittamisen jälkeen latausrinkula jää vain pyörimään, välillä lentää takaisin omalle alukselle ilman syytä, ötököiden kuolinanimaatiot eivät toistu oikein, ötökät menevät portaiden sisään, välillä eivät interaktiot onnistu ollenkaan, ja tiimikaverin ampumisanimaatio saattaa jäädä päälle vaikka hän ei enää ampuisi.
 
Voi olla että toisilla pelaajilla on huono yhteys niin menee aikaa että syncroo ne .. Hyvin tää on maistunu, 32 nyt tällä hetkellä :D suicide vaikeudella vetänyt nyt, seuraavaa pitäs kokeilla
 
Harmillisen paljon tässä on edelleen bugeja. Tehtävän suorittamisen jälkeen latausrinkula jää vain pyörimään, välillä lentää takaisin omalle alukselle ilman syytä, ötököiden kuolinanimaatiot eivät toistu oikein, ötökät menevät portaiden sisään, välillä eivät interaktiot onnistu ollenkaan, ja tiimikaverin ampumisanimaatio saattaa jäädä päälle vaikka hän ei enää ampuisi.

Eilen muuttu yks Hulkki näkymättömäksi, lisäsi Impossiblella hieman vaikeustasoa kun ei tienny mihin kohtaan ampua railgunilla. Ja Super creditsit oli menny eilen nolliin (kiva). Tuntuu olevan sitä ilmiötä nyt ja kukaan ei oo saanu SC:itään vielä vissiinkään takaisin.
 
Mihin nappiin "push to talk", jos pelaa pc:lla xbox-ohjaimella? Onko edes nappeja vapaana. Kokemuksia/suosituksia?
 
Mukavaa pelailua on kyllä ollut, varsinkin nyt kun muutama kaveri hommannut tämän. Omalta kohdalta voi onneksi todeta, että viime viikon serveri ja peleihin liittymis ongelmia lukuunottamatta ollut bugiton kokemus. Toimii erittäin hyvin. Viikonlopun peleistä löytyi yksi inhokki planet condition / effect.... vai miksi noita passiivisia buff / debuff affixeja voisi sanoja. Random Stratagemit, eli et koskaan tiedä mitä sieltä taivaalta tulee. Oli meinaan varsin vittumainen koittaa hoitaa tiukkoja tilanteita pommituksella ja vihujen niskaan tippuu... kertasinko :) Toinen ikävä on se 100% cooldown pidennys. Varmasti muitakin löytyy.

Eilen oli outo tilanne siinä mielessä, että heti laskeuduttua ötökkä mission alussa päälle tuli orbital bombardment. Kukaan pelaajista ei sitä laittanut, tsekattiin myös cooldownit, eikä mitään planetary conditionia tähän liittynen ollut päällä. Tuo tapahtui mission edetessä pariin kertaaan ja lopussa jysähti vielä randomisti hellbomb paikassa, missä ei varmasti räjähtämätöntä pommia ollut ollut. Kukaan pelaajista ei myöskään ollut poistunut pelialueelta, saaden näin traitor statusta (mikä aiheuttaa loputtoman pommituksen tätä pelaajaa vastaan). Tuli heti mieleen joku cheatteri / greaferi, joka jotenkin saisi injektoitua moisia peliin (pelattiin vain kaverien kesken). Jossain oli juttua, että devit voivat tullaa peleihin dungeon master tyylisesti ja kikkailla jotain, tiedä pitääkö paikkansa ja tekevätkö tätä. Meille ei selvinnyt mistä nuo random tilanteet aiheutuivat.

Pelissä on aika paljon kaikkea hivenen piilossa olevaa ominaisuutta, mitä ei kerrota, ja selviää pikkuhiljaa kokeilemalla. Mm. bug holeja voi sulkea tiputtamalla päälle Stratagemin, robotehtaita saa suljettua kimmottamalla autocannonin kudin ikkunaluukun pohjasta tehtaan sisään ja supply bagin kantaja saa tuplahyödyn supply dropista, eli ottamalla dropista yhden supply, täyttyy sekä sypply reppu että hahmon lippaat. Tuubivideoissa aikapaljon noita juttuja.
 
Viimeksi muokattu:
Jep, päähän kun tähtää noita niin muutama laukaus liki millä tahansa aseella pudottaa sen.

Rupee olemaan meillä koko porukka Level 12 nyt, challenging tehtävät menee aika kivutta ja muutenkin hioutunut entisestään se aseiden ja stratagemien tehokas ja luonteva käyttö tilanteissa. Parikymmentä tuntia tehtävänsisäistä peliaikaa nyt taulussa. Tänään jatketaan taas illalla, on tämä kyllä hauskaa.
 
Niillä kasvaa armori mitä korkeammaksi menee vaikeustaso, niillä pyllystä sylkijöillä on päässä armori joka ei edes haulikolla hajoa, tarvii joko autocannonin tai railgunin
 
Ilmeisesti vain piiput kuumana grindataan tehtäviä että saa parempaa kamaa? Onko jotain miten tämä eroaa muista räiskinnöistä? Kova hype tuntuu olevan pelistä mutta en oikein näe sitä, ehkä se on jotain mikä pitää itse kokea?

H2 Communityä kehutaan:

Democracy!
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 752
Viestejä
4 494 913
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom