Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pelaajia on 99, serveri pitää yhden paikan vapaana vip pelaajalle. (VIP paikkojen määrää voi muuttaa) Näin Vipin omaava pääsee heti sisään jonon ohi. Vaikka jono olisi täynnä, kukaan muu ei pääse sisään. Jos servu on täysi, se ei potki ketään ulos, mutta ei päästä vipin omaavaa edes jonoon, jos sekin on täysi.Sehän vaan kertoo että pelaat rehellisesti, ja reilu peli ei ole sallittua siellä
eikö ?
Osaako joku sanoa miksi serverille on jono ja siinä jonotetaan vaikka tilaa pelissä olisi?
Miksi jonotetaan ? Miksei peliin pääse suoraan sisään jos siellä tilaa on ?
Saisi tulla uusia karttoja pikku hiljaa. Onko mitään huhua liikeellä näistä ?
Ihan normaalia että tulee joskus vastaan. Voi johtua yhteyden katkeamisesta, kuun asennosta tai huoltokatkosta. Bootilla yleensä korjaantuu. Olen tainnut saadaa 4600 tunnin aikana 2 kertaa tuon.No nyt on jossain joku koodin pätkä sotkussa, olin 2 tuntia äsken FLL servulla niin ruudulle tuli yhtä-äkkiä teksti;
Anti-Cheat Violation
En ole kyllä eläissäni edes kokeillut mitään huijaus-ohjelmaa. Onko muilla ikinä tullut ko. tekstiä? Eka kerta mulle vajaan 900 tunnin aikana.
Muistan ainakin joku vuosi sitten että EAC olisi jossain pelissä/peleissä antanut virheellisiä ilmoituksia. ReInstallin tein juuri EAClle suoraan HLL kansiossa jossa se sijaitsee, pitää mennä nyt kokeilemaan.
Vasta katselin tuon esittelyvideon. Hieno ote uuden mapin esittelyssä, propsit siitä tiimille.No pyynnöstäsi eilen tullut uusi kartta: Elsenborn Ridge.