Hell Let Loose

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
pystyykö muuten ps5 pelaa hiiri näppis jotenkin? ja onko jakaa hyviä ohjaimen asetusarvoja. edge ohjain löytyy.
 
En tiedä onko ohjaimen säädöillä paskaakaan merkitystä. 96% hommasta on kartanlukutaitoa, kommunikaatiota ja malttia. Edgella itsekin napsuttelen menemään.
 
Sehän vaan kertoo että pelaat rehellisesti, ja reilu peli ei ole sallittua siellä :)
eikö ?

Osaako joku sanoa miksi serverille on jono ja siinä jonotetaan vaikka tilaa pelissä olisi?
Miksi jonotetaan ? Miksei peliin pääse suoraan sisään jos siellä tilaa on ?

Saisi tulla uusia karttoja pikku hiljaa. Onko mitään huhua liikeellä näistä ?
Jos pelaajia on 99, serveri pitää yhden paikan vapaana vip pelaajalle. (VIP paikkojen määrää voi muuttaa) Näin Vipin omaava pääsee heti sisään jonon ohi. Vaikka jono olisi täynnä, kukaan muu ei pääse sisään. Jos servu on täysi, se ei potki ketään ulos, mutta ei päästä vipin omaavaa edes jonoon, jos sekin on täysi.
 
No nyt on jossain joku koodin pätkä sotkussa, olin 2 tuntia äsken FLL servulla niin ruudulle tuli yhtä-äkkiä teksti;

Anti-Cheat Violation

En ole kyllä eläissäni edes kokeillut mitään huijaus-ohjelmaa. Onko muilla ikinä tullut ko. tekstiä? Eka kerta mulle vajaan 900 tunnin aikana.

Muistan ainakin joku vuosi sitten että EAC olisi jossain pelissä/peleissä antanut virheellisiä ilmoituksia. ReInstallin tein juuri EAClle suoraan HLL kansiossa jossa se sijaitsee, pitää mennä nyt kokeilemaan.
Ihan normaalia että tulee joskus vastaan. Voi johtua yhteyden katkeamisesta, kuun asennosta tai huoltokatkosta. Bootilla yleensä korjaantuu. Olen tainnut saadaa 4600 tunnin aikana 2 kertaa tuon.
 
Ei tosiaankaan johdu normi jonosta. Vuosiin ei tota ilmennyt, toihan tuli jossain tämän vuoden päivityksissä, kiitos East17.

Offtopic. Damn, olin DEA sun Nemesis 4x tämän illan yhdessä illan pelissä. .)
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
256 050
Viestejä
4 448 083
Jäsenet
73 656
Uusin jäsen
xskurkk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom